Oltiinpa tuossa menneenä vkl taas pitkästä aikaa Hesan keskustassa ns. bättrefolk nuorten bilepaikassa.Ensinnäkin täytyy sanoa että se joka väittää että Suomessa ei ole kauniita tyttöjä/naisia puhuu kyllä täyttä paskaa,ainakin mun mielestä baarista ei juuri muita löytynytkään kuin kauniita naisia (ok,oli karjalalasit vahvoilla voimakkuuksilla silmillä mut silti),ikävä kyllä myös miestarjonta oli aika tasokasta näin mun silmin katsottuna.Oltais oltu kaverin kanssa liikenteessä sillä mielellä että kuka tahansa kelpaa mut oikeasti mitä saumoja kahdella normipulliaisella on siinä seurassa kun jokainen muija on ainain suht. hyvännäköinen ja jokaista naista kohti on 2 komeaa urosta.Oikeasti piti hakemalla hakea sen näköistä muijaa johon ois oikeasti voinu olla jtn. sanumoja ja sit kun ottaa vielä huomioon sen ruuhkan,melun ja muun tungoksen niin aika turhaa edes yrittää mitään.Siinä snäkärijonossa filosofoidessa tultii siihen tulokseen että baareissa pitäis olla joku perkeleen 2 portsarin tuomaristo joka karsis ihmiset lärvin mukaan eri baareihin.Kun periaatteessa ei kuitenkaan huvittais käydä missään räkälässäkään jossa ei oo nuoria ihmisiä ollenkaan niin vaihtoehdot on aika vähissä,oikeasti ihmetyttää missä ne 'normaalinaiset' oikein iltansa viettävät kun tuntuu että esim. la iltana Hesän yössä ei muita kuin kauniita naisia liikkunut ollenkaan.Vai oliko mulla vaan liian vahva taitto laseissa kun kaikki muut ihmiset näytti pirun hyvältä.
Lärvi luokittelu
6
1295
Vastaukset
- vais nii
..mitä kummaa tossa oli,ei mitää.
jokainen on kaunis,omalla tavallaan,eikä siihen edes tarvita punkkuu,sen toteamiseks...
eli ei sun -taitossa- mitää vikaa oo..
=) - niiiiiiiin
Noh naiset näyttää helposti tommosessa tilanteessa kauniilta. Siihen ovat syynä esim. humalatila, puutteessa olo, baarien pehmeä tumma valaistus, hieman heikko itsetunto ja tietysti se, että nainen laittautuu aina vähintään 1,5 tuntia ennen kuin lähtee yöelämään !
Mut niinhän se menee, että naisten pitää näyttää kauniilta, jotta miehet tulevat iskemään !
Eli juttelemaan vaan rohkeasti. Ei ne ole yhtään sen parempitasoisia kuin sinä ! Harva nainen ettii mitään kiiltokuvapoikaa itselleen.
Sitäpaitsi moni nainen on sitten arkisessa elämässä paljon taviksemman näkönen. Ja siinä arjessahan te sitten elätte kun olette kimpassa !lehmät lentää.Ei tarvi olla kovin fiksu ymmärtääkseen sen että jos ja kun tarjolla on useita uroksia niin jokainen ottaa mieluiten sen komeimman tapauksen mukaansa.Eikä siinä mitään,niin tekisin itekkin jos ois varaa valita.Jos ois yökerhoja joissa ois pelkkiä taviksia niin kaikkien saumat paranis aikalailla.
- mmän24
yrmio kirjoitti:
lehmät lentää.Ei tarvi olla kovin fiksu ymmärtääkseen sen että jos ja kun tarjolla on useita uroksia niin jokainen ottaa mieluiten sen komeimman tapauksen mukaansa.Eikä siinä mitään,niin tekisin itekkin jos ois varaa valita.Jos ois yökerhoja joissa ois pelkkiä taviksia niin kaikkien saumat paranis aikalailla.
saa paljon aikaan --> taviksesta kaunottareksi. Näin naiset luulee tasoansa kovemmaksi mitä se oikeasti onkaan. Miehillä ei tälläisiä apukeinoja ole, jos et nyt tule suoraan fab-5:n käsittelystä. Oikeasti kauniit naiset ovat sitä ilman mitään laittamista suoraan vuoteesta sekaisin olevilla hiuksilla. Eikä miehiä auta yhtään se humalassa olo, itse tulen sitä rumemmaksi mitä enemmän kännissä olen. Tuli taas huomattua kun olin vaihteeksi lähes selvänä baarissa.
- Pekkaboy
mmän24 kirjoitti:
saa paljon aikaan --> taviksesta kaunottareksi. Näin naiset luulee tasoansa kovemmaksi mitä se oikeasti onkaan. Miehillä ei tälläisiä apukeinoja ole, jos et nyt tule suoraan fab-5:n käsittelystä. Oikeasti kauniit naiset ovat sitä ilman mitään laittamista suoraan vuoteesta sekaisin olevilla hiuksilla. Eikä miehiä auta yhtään se humalassa olo, itse tulen sitä rumemmaksi mitä enemmän kännissä olen. Tuli taas huomattua kun olin vaihteeksi lähes selvänä baarissa.
Hah, olipa hyvä vitsi liittyen miesten "apukeinojen puutteeseen". Tosiasiassa nuoret miehet käyttävät nykyään enemmän rahaa ulkonäköönsä kuin nuoret naiset.
Itselläni ehostuksen merkitys on hyvin dramaattinen. Olen noin kolmikymppinen, ja jos lähtisin ulos täysin "luonnontilassa", minulla tuskin naisiin pahemmin saumoja olisi... Kun vähän "laittaudun", nuorenee ulkonäköni noin 5-10 vuodella ja tsäänssit paranee selvästi. Ja "laittautuminen" tarkoittaa vähän muutakin kuin pikkaisen geeliä tukkaan ja partavettä naamaan. Minun tapauksessani hyvin paljon muutakin. - ruma ankanpoikanen
mmän24 kirjoitti:
saa paljon aikaan --> taviksesta kaunottareksi. Näin naiset luulee tasoansa kovemmaksi mitä se oikeasti onkaan. Miehillä ei tälläisiä apukeinoja ole, jos et nyt tule suoraan fab-5:n käsittelystä. Oikeasti kauniit naiset ovat sitä ilman mitään laittamista suoraan vuoteesta sekaisin olevilla hiuksilla. Eikä miehiä auta yhtään se humalassa olo, itse tulen sitä rumemmaksi mitä enemmän kännissä olen. Tuli taas huomattua kun olin vaihteeksi lähes selvänä baarissa.
Minäkin olen oikeasti pikemminkin ruma kuin kaunis, mutta meikattuna ja laitettuna mulle tullaan oikeen huomauttamaan kuinka söpö olen. Aattelen vaan, että näkisittepä mut meikin poiston jälkeen. Siinäpä teille miehille ongelmaa kerrakseen.. miten erottaa oikeasti kaunis feikkikaunottaresta, hah, vaan eipä ole minun ongelmani ja mä jokatapauksessa tykkään olla sinkku..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412