Nike on kilpaurheiluun, ei pappakuntoiluun. Tämän tietävät kaikki. Päätinkin kysellä mitä lenkkareita arvon palstalaiset pitävät sopivina pappakuntoiluun.
Itellä kutina, että ainaski Hoka ja Asics sopivat.
Hoka rennompaan tekemiseen ja kähöön.
Asics hampaat irvessä puurtamiseen.
Paras merkki pappakuntoiluun
25
555
Vastaukset
- Anonyymi
Paras merkki kovaan pappakuntoiluun on Adidas. Jotlaaja juoksee Adidaksella.
- Anonyymi
hienoa että jotlaaja saanut paksupohjaset kengät.
Pohjat eivät kulu puhki niin sukkelaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hienoa että jotlaaja saanut paksupohjaset kengät.
Pohjat eivät kulu puhki niin sukkelaan.Jotlaaja on miun idoli. Hankaa tossunpohjia asvalttia vasten kovalla vauhdilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotlaaja on miun idoli. Hankaa tossunpohjia asvalttia vasten kovalla vauhdilla.
olekko hankkinu bändipaitoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olekko hankkinu bändipaitoja?
Toki, ja liehulettiä kasvatan.
- Anonyymi
Ylisellä hokhat ja koavaa menee.
- Anonyymi
Planeettojen laki ei tunne sääliä
eli NAHKASAAPAS - Anonyymi
Feet paras merkki pappakuntoiluun. Napakka tossu.
- Anonyymi
Juu, Feet tosi hölkkääjien kenkä.
- Anonyymi
Altra paras. Entiset Hoka ukot altrailee koska Hokasta tuli liian suosittu.
- Anonyymi
Käyttääkö hokaa muut kuin tavisläski ambassadorit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö hokaa muut kuin tavisläski ambassadorit?
Kyl käyttää salimaket.
Onko altra valmetin tekemiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl käyttää salimaket.
Onko altra valmetin tekemiä?Ok. Yksi karvaranne salimake sai myös hokat.
- Anonyymi
Hölkkäbuumiin paras Hoka
- Anonyymi
Hokat liika kapeat edestä ja leveät takaa. Sen lisäksi pohjat pyyhekumia. Ei hyvä hölkkä hommiin. Feet paras.
- Anonyymi
New Balance paras pappahölkkään. Aki Nummela juoksee Lontoon maratonin Fuelcell Supercomp Elitellä. Kunnon pappahölkkää.
- Anonyymi
Juu.
- Anonyymi
Ostin hokan rincon 3 kun mainostivat intterissä niitä ,ovat hyvät juosta vaan pohja ei kyllä kauan kestä.
- Anonyymi
Hoka ja NB parhaat pappahölkkään.
- Anonyymi
Pappakuntoilun itseoikeutettu iso pappa Molari kuntoilee kaksilla kengillä: hitaat hölkät Asics Magic Speed 3 (tänään 16 + 14 km), ja vähän ripeämmin pappahölkkää asvaltilla Adidas Adizero Takumi Sen 9.
- Anonyymi
Juoksen hölkät Bostonilla ja kisat Takumi Senilla.
- Anonyymi
Hankintoja lähettiläitten suosituksista
- Anonyymi
Meillä Vantaalla suositaan Hokaa.
- Anonyymi
Meillä Kokkolassa juostaan pidempään.
- Anonyymi
Olli Kopakkalalla Altrat
- Anonyymi
New Balance pitää ukon tiellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391