Jos tulisit tänne maalle vaimokseni

Anonyymi-ap

Saisit aamuisin kahvit vuoteeseen ihan kirjaimellisesti.

31

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En sellaiseen palveluun ole tottunut yhtään😁

      • Anonyymi

        Kyllä siihen äkkiä tottuisit, hetkenpäästä jo vaatisit. Kyllä naiset tunnen kun näin itse sanon, vaikka kaverit sanoo jotta paraskin asiantuntija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siihen äkkiä tottuisit, hetkenpäästä jo vaatisit. Kyllä naiset tunnen kun näin itse sanon, vaikka kaverit sanoo jotta paraskin asiantuntija.

        Jaa, enpä tiedä. Kaikkeen kai tottuu, mutta en usko että alkaisin vaatia kahvin vuoteeseen. Vaadin sitten, kun en enää itse pääse vuoteesta ylös keittämään kahvia.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jaa, enpä tiedä. Kaikkeen kai tottuu, mutta en usko että alkaisin vaatia kahvin vuoteeseen. Vaadin sitten, kun en enää itse pääse vuoteesta ylös keittämään kahvia.

        Niinpä no olipahan tämä vain tätä. Voisit sitten kammarista kömpiä valmiille aamukahville kun sen valmiiksi keittelisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä no olipahan tämä vain tätä. Voisit sitten kammarista kömpiä valmiille aamukahville kun sen valmiiksi keittelisin.

        Kyllä, niin tekisin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä, niin tekisin.

        Voisin sitten kesäaamuisin kuiskutella , jotta joko se Kultakatriina pannulla keitettynä maistuisi. On siinä pannujauhatuksessa ja tuoreeltaan juodessa ihan oma makunsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sitten kesäaamuisin kuiskutella , jotta joko se Kultakatriina pannulla keitettynä maistuisi. On siinä pannujauhatuksessa ja tuoreeltaan juodessa ihan oma makunsa.

        Joskus olen pannulla keitettyä kahvia juonut. Eipä sitä oikeen tuu keitettyä siinä, kun on se rakas kahvinkeitin.
        Mutta juon kyllä, jos tarjotaan😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joskus olen pannulla keitettyä kahvia juonut. Eipä sitä oikeen tuu keitettyä siinä, kun on se rakas kahvinkeitin.
        Mutta juon kyllä, jos tarjotaan😊

        No olisi minulla sitten se mokkamasteri, pulsaattori ja suodatus. Voisin tehdä sinulle sen haluamasi ihan siinä sivussa, mutta itsekin varmaan toteaisit kuinka pannukahvissa on oma makunsa ja Kultakatriinassa vielä hyvä jälkimaku


      • Anonyymi kirjoitti:

        No olisi minulla sitten se mokkamasteri, pulsaattori ja suodatus. Voisin tehdä sinulle sen haluamasi ihan siinä sivussa, mutta itsekin varmaan toteaisit kuinka pannukahvissa on oma makunsa ja Kultakatriinassa vielä hyvä jälkimaku

        Ei ole oikeasti väliä.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­­N­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18062489H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Haluan suuhun kahvia, mahalaukkuun.
      En vuoteeseen. Siitä tulisi pyykkiä.

      Miksi haluat kaataa kahvit sänkyyn?

      • Anonyymi

        Minulla näitä hieman outojakin fetissejä, mutta ei syytä huoleen meillä tehokas pesukone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla näitä hieman outojakin fetissejä, mutta ei syytä huoleen meillä tehokas pesukone.

        Okeiiii kulta. Älä polta itseäsi kahvilla. ❤️


    • Anonyymi

      Niinhän ne miehet lupailee. Saatan herätä 4-5 aikoihin ja miehet vaan kuorsaa.

      • Anonyymi

        Nytpä pahan heitit. Kesäaamuisin keittelen kahvit 2-4 aikaan ja talvella milloin siltä tuntuu. Keväthangilla jo ennen klo5 mukava auringon noustessa koivuja nurin kaataa ja karsia. Ne niitä elämän parhaita elämyksiä, sinua nyt mitenkään unohtamatta. Tiedä mitä sitä elämässä vielä muutakin kokisi?


    • Anonyymi

      En tiedä riittääkö kahvi vain. Olen erilainen persoona.

      • Anonyymi

        Enkö kelpaa tämmöisenä?


    • Olipas suloinen minäkin saan vuoteeseen kirjaimellisesti.
      Olet ihanan huolehtiva.🥰

      • Anonyymi

        Näinhän ne korvenmiehet tekee ihan kaikki asiat lopun asti Huolta pidetään itsestä ja läheisistä niin kauan kun elämässä mukana ollaan.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat?... Jotain muutako hyvää

    • Anonyymi

      En edes tahtoisi kahveja vuoteeseen. Tietysti, jos välttämättä tahtoisit, niin voisit keittää ne ja tarjota ihan pöydän ääressä. Olen kyllä menettänyt luottamuksen ihmisiin, niin tiedä uskallanko sinun tekemiä kahveja juoda.

    • Anonyymi

      En tykkää syöfmdä faija juoda sängyssä. Muuten kyllä valmis aamupala maistuisi.

    • Anonyymi

      Vamhanaikausta potaskaa taaksejäänyttä junttien juttuja.

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Vanhojen hyvienaikaisia juttuja. Elävät arkipäiväistä elämää ja säälivät noita kännykoukkuun jääneitä. Jotenkin yökyttää kun joka paikassa puhelinta kytätään. Kyllä se nuorison aivoissa jo vuosikymmenen kuluttua näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhojen hyvienaikaisia juttuja. Elävät arkipäiväistä elämää ja säälivät noita kännykoukkuun jääneitä. Jotenkin yökyttää kun joka paikassa puhelinta kytätään. Kyllä se nuorison aivoissa jo vuosikymmenen kuluttua näkyy.

        Niin varmasti näkyy. Omat lapseni eivät ole kännykässä jatkuvasti kiinni yhtä lukuunottamatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmasti näkyy. Omat lapseni eivät ole kännykässä jatkuvasti kiinni yhtä lukuunottamatta!

        Pidä lapsistasi huolta. Tuo puhelimienkyttäys ei voi mitenkään olla normaalia ja aivotoimintoihin se vaikuttaa. t


    • Anonyymi

      Ihana huomaavainen ele, itse koin sen aikanaan yli 10vuoden liitossa.
      -sivusta

    • Anonyymi

      Voin juoda ne aamukahvit itsekseen ja yksikseen kuin tähänkin asti tässä mitään yllätystä tunnuunna.

    • Anonyymi

      Haluatko myös torttua kahvin kanssa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1503
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1162
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1150
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      76
      1022
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      839
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      789
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      742
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      77
      714
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      657
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      626
    Aihe