Kivaa viikonloppua

Anonyymi-ap

Kamulle. Onko suunnitelmia? Itse varmaankin huilailen enimmäkseen.

103

872

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin sinne paljon tietävälle ja fiksulle kaverille. Ei sen erikoisempia suunnitelmia ole. Koitan ehkä tulla itsekin fiksummaksi joku päivä tai yrittää ymmärtää jostain asioista.

      • Anonyymi

        Ei nyt viikonloppuun tolla asenteella :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt viikonloppuun tolla asenteella :D

        Välillä on vain sellainen olo että olenko liian itsekäs. Ehkä puutun liikaa joihinkin asioihin. Ja lapsellinenkin sitä kautta ja kun ei vain kokemusta ole paljoa mistään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä on vain sellainen olo että olenko liian itsekäs. Ehkä puutun liikaa joihinkin asioihin. Ja lapsellinenkin sitä kautta ja kun ei vain kokemusta ole paljoa mistään. :D

        En ole niin kokenut. Ja lapsellisuus on aina parempaa kun turha vakavuus ja synkistely. Oon lapsellinen itsekin joissain asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole niin kokenut. Ja lapsellisuus on aina parempaa kun turha vakavuus ja synkistely. Oon lapsellinen itsekin joissain asioissa.

        No kun olen vakavakin ja tosi sellainen vaativa. Usein. Puutun liikaa muiden asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun olen vakavakin ja tosi sellainen vaativa. Usein. Puutun liikaa muiden asioihin.

        Siinä on puolensa. Mun mielestä on kivakin ku joku on aidosti kiinnostunut ja haluaa tietää jotain elämästäni. Mutta ehkä se tosiaan on sellainen kaksipiippuinen asia, ettei liiallisen uteliaskaan ole sopivaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on puolensa. Mun mielestä on kivakin ku joku on aidosti kiinnostunut ja haluaa tietää jotain elämästäni. Mutta ehkä se tosiaan on sellainen kaksipiippuinen asia, ettei liiallisen uteliaskaan ole sopivaa olla.

        En minä liikaa utele vaan puutun. Varsinkin mitä lähempi ihminen on. On vain jotenkin outoa kun tiedän että haluan vain auttaa ja sitten toinen tekee asioita vähän "huonosti" tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä liikaa utele vaan puutun. Varsinkin mitä lähempi ihminen on. On vain jotenkin outoa kun tiedän että haluan vain auttaa ja sitten toinen tekee asioita vähän "huonosti" tavallaan.

        Eli kaikki johtuu edelleen siitä mielikuvasta toisesta? Haluat sitten muokata ihmisestä myös sen mukaisen mihin olet mielikuvissasi ihastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikki johtuu edelleen siitä mielikuvasta toisesta? Haluat sitten muokata ihmisestä myös sen mukaisen mihin olet mielikuvissasi ihastunut?

        En halua muokata vaan auttaa. Tosin joskus se menee vain niin ylimääräiseksi ja ehkä toisen asioihin liikaa puuttumiseksi. Mutta ehkä myös toiveita siihen suuntaan annan ja toinen ottaa ne tosissaan. Joten tavallaan sitäkin. En haluaisi vain puuttua mutta sitten ne vain vaikuttaa niin paljon ja siitä syntyy ongelmia. Ehkä olen itselleni vääränlaisen ihmisen kanssa yhdessä ja mikään ei oikein suju senkään takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua muokata vaan auttaa. Tosin joskus se menee vain niin ylimääräiseksi ja ehkä toisen asioihin liikaa puuttumiseksi. Mutta ehkä myös toiveita siihen suuntaan annan ja toinen ottaa ne tosissaan. Joten tavallaan sitäkin. En haluaisi vain puuttua mutta sitten ne vain vaikuttaa niin paljon ja siitä syntyy ongelmia. Ehkä olen itselleni vääränlaisen ihmisen kanssa yhdessä ja mikään ei oikein suju senkään takia.

        Saanko kysyä onko sulla ollut sellaista suhdetta sitten ikinä ettei asia ois ollut noin? Vai onko tässä kyse muistakin ihmisistä ku miesystävistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä onko sulla ollut sellaista suhdetta sitten ikinä ettei asia ois ollut noin? Vai onko tässä kyse muistakin ihmisistä ku miesystävistä?

        Vain miehistä kyse. Vain tämän kanssa tämä ongelma ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä onko sulla ollut sellaista suhdetta sitten ikinä ettei asia ois ollut noin? Vai onko tässä kyse muistakin ihmisistä ku miesystävistä?

        On outoa sanoa tuo. Jotenkin tosi avonaisesti tuli nyt sanottua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain miehistä kyse. Vain tämän kanssa tämä ongelma ollut.

        Vain tämän nykyisen kanssa ollut siis? No ei asia varmaan sitten niin ole et yleisesti ottaen puuttuisit liikaa vaan tämä on nyt hänen kanssaan erityisesti ilmennyt ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tämän nykyisen kanssa ollut siis? No ei asia varmaan sitten niin ole et yleisesti ottaen puuttuisit liikaa vaan tämä on nyt hänen kanssaan erityisesti ilmennyt ongelma.

        Kun en oikein tiedä mitä teen väärin. Jos annan asioiden olla enkä tee mitään niin mikään ei oikein mene oikeaan suuntaan ja toinen kärsii siitä myöhemmin. Sitten jos taas puutun niin puutun liikaa ja saan vain pahaa mieltä aikaiseksi. Ärsyttää vain sekin kun jos toinen ei osaa hoitaa omia asioitaan ja pitää siksi puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en oikein tiedä mitä teen väärin. Jos annan asioiden olla enkä tee mitään niin mikään ei oikein mene oikeaan suuntaan ja toinen kärsii siitä myöhemmin. Sitten jos taas puutun niin puutun liikaa ja saan vain pahaa mieltä aikaiseksi. Ärsyttää vain sekin kun jos toinen ei osaa hoitaa omia asioitaan ja pitää siksi puuttua.

        Minkälaisista asioista on kyse? Et saisin vähän perspektiiviä asiaan jos voit avata vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisista asioista on kyse? Et saisin vähän perspektiiviä asiaan jos voit avata vähän.

        Siis hänen asioihin. Ihan sama mihin. Sitten kun toinen on niin liikaa uhriutuva minun puolesta niin se on ongelma jo itsessään. Haluaisin sellaisen miehen joka osaa itse hoitaa omat asiansa eikä niihin tarvitse puuttua vaikka teen sen puhtaasti sen takia että välitän toisesta niin siitä tulee silti vain ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hänen asioihin. Ihan sama mihin. Sitten kun toinen on niin liikaa uhriutuva minun puolesta niin se on ongelma jo itsessään. Haluaisin sellaisen miehen joka osaa itse hoitaa omat asiansa eikä niihin tarvitse puuttua vaikka teen sen puhtaasti sen takia että välitän toisesta niin siitä tulee silti vain ongelmia.

        No mitä ne asiat on mitä se ei osaa hoitaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ne asiat on mitä se ei osaa hoitaa?

        Enemmän tämmöiset kirjalliset asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän tämmöiset kirjalliset asiat.

        Mutta sä osaat hoitaa ne hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sä osaat hoitaa ne hyvin?

        Kokisin ainakin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokisin ainakin niin.

        No sitähän mäkin. Ja äsken vielä väitit ettet olisi fiksu? Osaat hoitaa asioita paremmin kuin miehesi :D

        Ja mitä noihin asioihin tulee mihin puutut, onko ne sellaisia et ne vähentää sun tykkäämistä häneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän mäkin. Ja äsken vielä väitit ettet olisi fiksu? Osaat hoitaa asioita paremmin kuin miehesi :D

        Ja mitä noihin asioihin tulee mihin puutut, onko ne sellaisia et ne vähentää sun tykkäämistä häneen?

        Se aiheuttaa vaan ongelmia jos puutun asioihin. Jos taas en tee mitään niin toinen kärsii sitten siitäkin. Olen ehkä fiksu en tiedä. Ei ne vähennä koska ajattelen ettei kukaan voi olla täydellinen. En minäkään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se aiheuttaa vaan ongelmia jos puutun asioihin. Jos taas en tee mitään niin toinen kärsii sitten siitäkin. Olen ehkä fiksu en tiedä. Ei ne vähennä koska ajattelen ettei kukaan voi olla täydellinen. En minäkään ole.

        Sain ehkä kiinni mitä tarkotat. Sinuna sanoisin tuon sille miehelle. Haluat auttaa koska välität. Et tee sitä ilkeyttäsi, vaan koska välität. Oletan et se mies on suuttunut kun oot halunnut auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain ehkä kiinni mitä tarkotat. Sinuna sanoisin tuon sille miehelle. Haluat auttaa koska välität. Et tee sitä ilkeyttäsi, vaan koska välität. Oletan et se mies on suuttunut kun oot halunnut auttaa?

        Näinpä. Monesti sanonut ja hän ei koe sitä auttamisena vaan hänen asioihin puuttumisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Monesti sanonut ja hän ei koe sitä auttamisena vaan hänen asioihin puuttumisena.

        Välillä siksi annan vaan asian olla ja katson kun hän ajaa päänsä kohti puuta ja kiroaa sitä. Jos ei halua tulla autetuksi niin joskus vain helpompi antaa olla. Hän vain on molemmissa tapauksissa äkäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä siksi annan vaan asian olla ja katson kun hän ajaa päänsä kohti puuta ja kiroaa sitä. Jos ei halua tulla autetuksi niin joskus vain helpompi antaa olla. Hän vain on molemmissa tapauksissa äkäinen.

        Ootko sanonut sille et haluut vain auttaa koska välität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sanonut sille et haluut vain auttaa koska välität?

        Monta kertaa olen sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta kertaa olen sanonut.

        Onpa ikävää jos ei sitä ymmärrä. Jotkut miehet osaa olla itsepäisiä. Onko sitten kuin isoista asioista kyse mitkä hänellä menee pieleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ikävää jos ei sitä ymmärrä. Jotkut miehet osaa olla itsepäisiä. Onko sitten kuin isoista asioista kyse mitkä hänellä menee pieleen?

        On ne melko isoja ja vaikuttaa siten minuunkin kun toinen on sitten niin äkäinen koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne melko isoja ja vaikuttaa siten minuunkin kun toinen on sitten niin äkäinen koko ajan.

        No kuulostaa asia sellaiselta et turhaan itseäsi syyttelet. Jos ne on merkittäviä asioita ja suhteessa olette niin täysi oikeus puuttua jos paremmin osaat hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuulostaa asia sellaiselta et turhaan itseäsi syyttelet. Jos ne on merkittäviä asioita ja suhteessa olette niin täysi oikeus puuttua jos paremmin osaat hoitaa.

        Hän kokee ne omiksi asioiksi ja jos puutun niin hän kokee sen vain puuttumisena eikä sellaisena että haluaisin auttaa. Minulla taas ei koskaan ole ongelmia minkään kanssa kun hoidan kaikki asiat helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kokee ne omiksi asioiksi ja jos puutun niin hän kokee sen vain puuttumisena eikä sellaisena että haluaisin auttaa. Minulla taas ei koskaan ole ongelmia minkään kanssa kun hoidan kaikki asiat helposti.

        No anna herran tehdä sitten persiilleen ne asiat. Ilmoitat sille et apua on tarjottu ja kun ne ei suju niin on turha tiuskia sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No anna herran tehdä sitten persiilleen ne asiat. Ilmoitat sille et apua on tarjottu ja kun ne ei suju niin on turha tiuskia sulle.

        Se vaan kun vaikuttaa minuunkin sitten jos ne asiat menee persiilleen. Muuten antaisin mennä vaikka miten alamäkeen jos ei apu kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No anna herran tehdä sitten persiilleen ne asiat. Ilmoitat sille et apua on tarjottu ja kun ne ei suju niin on turha tiuskia sulle.

        On vain niin itsepäinen että on vaikeaa. Miksi vain ei voi tyytyä siihen jos yritän kaikkeni auttaa. Olenko itsekäs jos yritän auttaa koska se vaikuttaa minuunkin epäsuorasti mutta suoraan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain niin itsepäinen että on vaikeaa. Miksi vain ei voi tyytyä siihen jos yritän kaikkeni auttaa. Olenko itsekäs jos yritän auttaa koska se vaikuttaa minuunkin epäsuorasti mutta suoraan?

        No varmaan itse olet paras arvioimaan tarkoitusperiäsi kun haluat auttaa ja koetko sen itsekkääksi. Rahastako on kyse? Vai vain siitä et mies on sitten kärttyinen kun asiat menee huonosti? Jos yhdessä asutte janyhteistä elämää meinaatte niin silloin sullakin pitää olla oikeus sanoa jos hänen tilanne näyttää siltä et raha-asiat voi mennä pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan itse olet paras arvioimaan tarkoitusperiäsi kun haluat auttaa ja koetko sen itsekkääksi. Rahastako on kyse? Vai vain siitä et mies on sitten kärttyinen kun asiat menee huonosti? Jos yhdessä asutte janyhteistä elämää meinaatte niin silloin sullakin pitää olla oikeus sanoa jos hänen tilanne näyttää siltä et raha-asiat voi mennä pieleen.

        Kun en tiedä onko se sitä vai ei. Ehkä olen itsekäs? Ajattelen kuitenkin toisen parasta. Ajattelen samalla itseni parasta. Kyse on kuitenkin asioista jotka voisi hoitaa paremmin kuten minun tavalla. Toinen ei halua ottaa apua vastaan ja jos autan se on hänen asioihin puuttumista. Ihmettelen missä on se me- henki. On vain minä ja on hän ja omat asiamme. Sama kaikissa riitelyissä on vain pelkkää vastakkain asettelua ja toiseen hyökkäämistä ja loukkaamista. Itse yritän puhua asioista asioina ja toinen ottaa ne hyökkäämisenä itseään vastaan ja kokee kostamisen oikeana eli minun loukkaamisen siitä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en tiedä onko se sitä vai ei. Ehkä olen itsekäs? Ajattelen kuitenkin toisen parasta. Ajattelen samalla itseni parasta. Kyse on kuitenkin asioista jotka voisi hoitaa paremmin kuten minun tavalla. Toinen ei halua ottaa apua vastaan ja jos autan se on hänen asioihin puuttumista. Ihmettelen missä on se me- henki. On vain minä ja on hän ja omat asiamme. Sama kaikissa riitelyissä on vain pelkkää vastakkain asettelua ja toiseen hyökkäämistä ja loukkaamista. Itse yritän puhua asioista asioina ja toinen ottaa ne hyökkäämisenä itseään vastaan ja kokee kostamisen oikeana eli minun loukkaamisen siitä syystä.

        Entäs sitten mitkä on asioita mistä pidät hänessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten mitkä on asioita mistä pidät hänessä?

        Tiedän ne asiat ja niitäkin on paljon. Kerron niitä joskus en tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten mitkä on asioita mistä pidät hänessä?

        Joskus vain menee aika siinä kun tunnen itseni ihan paskaksi tämän takia. Ajattelen että se vika on minussa kun koitan auttaa ja sillä tavalla hän kokee asioihin puuttumisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vain menee aika siinä kun tunnen itseni ihan paskaksi tämän takia. Ajattelen että se vika on minussa kun koitan auttaa ja sillä tavalla hän kokee asioihin puuttumisena.

        Kertosit vaan nää samat asiat mitä mullekin. Ei siitä voi kukaan suuttua. Kyllä pitää osata ymmärtää sun näkemystäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ne asiat ja niitäkin on paljon. Kerron niitä joskus en tähän.

        Kysyin vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertosit vaan nää samat asiat mitä mullekin. Ei siitä voi kukaan suuttua. Kyllä pitää osata ymmärtää sun näkemystäkin.

        Olen kertonut ja monta kertaa. Itkenyt monta kertaa. Ei toinen ymmärrä asiaa vaan näkee että minä olen tehnyt väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vaan

        Kerron myöhemmin. Tässä on aika paljon asiaa jo hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron myöhemmin. Tässä on aika paljon asiaa jo hänestä.

        Ei tarvii mulle kertoa, lähinnä omaksi pohdinnaksesi kysyin. Et vähän suhteutat tota asiaa, onko se vaakassa painavempi kuin ne kaikki hyvät asiat hänessä. Ja kokeeko se mies itse et hän ei osaa hoitaa asioita? Onko se asia hänelle tärkeä ja tärkeää ettei muut puutu siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii mulle kertoa, lähinnä omaksi pohdinnaksesi kysyin. Et vähän suhteutat tota asiaa, onko se vaakassa painavempi kuin ne kaikki hyvät asiat hänessä. Ja kokeeko se mies itse et hän ei osaa hoitaa asioita? Onko se asia hänelle tärkeä ja tärkeää ettei muut puutu siihen?

        Ne hyvät asiat on niin hyviä että siksi jaksan niitä huonojakin. Kokee itse varmaan osaavansa vaikka pelkkää kiroamista se on ja ei saa tehtyä yksin. Voi kokea itselleen tärkeäksi ja että siksi haluaa yksin sen hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne hyvät asiat on niin hyviä että siksi jaksan niitä huonojakin. Kokee itse varmaan osaavansa vaikka pelkkää kiroamista se on ja ei saa tehtyä yksin. Voi kokea itselleen tärkeäksi ja että siksi haluaa yksin sen hoitaa.

        Oisko sitten niin hyvä et yrität ymmärtää sitä hänenkin näkemystä asiasta. Mun mielestä sun ei tarvitse kokea syyllisyyttää jos haluat auttaa, mut ehkä sitten toistaseksi parempi olisi yrittää sietää tuota seikkaa ja toivoo et ennen pitkää hän osaa nähdä asian sunkin kantilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sitten niin hyvä et yrität ymmärtää sitä hänenkin näkemystä asiasta. Mun mielestä sun ei tarvitse kokea syyllisyyttää jos haluat auttaa, mut ehkä sitten toistaseksi parempi olisi yrittää sietää tuota seikkaa ja toivoo et ennen pitkää hän osaa nähdä asian sunkin kantilta.

        Hän tekee tärkeitä asioita ja ne ei voi mennä pieleen kokonaan. En vaan ole voinut hiljaa istua ja katsoa kun ne menee täysin pieleen. Yritän ymmärtää mutta ei jätetä muita vaihtoehtoja. Minun mieli vain ei anna periksi niin että asiat voisi mennä pieleen kun ei ne voi mennä niin kauan kun katson vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tekee tärkeitä asioita ja ne ei voi mennä pieleen kokonaan. En vaan ole voinut hiljaa istua ja katsoa kun ne menee täysin pieleen. Yritän ymmärtää mutta ei jätetä muita vaihtoehtoja. Minun mieli vain ei anna periksi niin että asiat voisi mennä pieleen kun ei ne voi mennä niin kauan kun katson vierestä.

        En voi tähän oikee enempää todeta kun en tiedä oikein mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi tähän oikee enempää todeta kun en tiedä oikein mistä on kyse.

        Tuossa on vain kyse asioista ja niiden pieleen menemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on vain kyse asioista ja niiden pieleen menemisestä.

        Mutta sanoit et ne on merkottäviä nii ei kai ne vain asioita oo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sanoit et ne on merkottäviä nii ei kai ne vain asioita oo?

        Tiesit jo suunnilleen mistä kyse tuolla aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesit jo suunnilleen mistä kyse tuolla aiemmin.

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tekee tärkeitä asioita ja ne ei voi mennä pieleen kokonaan. En vaan ole voinut hiljaa istua ja katsoa kun ne menee täysin pieleen. Yritän ymmärtää mutta ei jätetä muita vaihtoehtoja. Minun mieli vain ei anna periksi niin että asiat voisi mennä pieleen kun ei ne voi mennä niin kauan kun katson vierestä.

        Mitä sanot sitten tähän kun nyt voit jotain sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sanot sitten tähän kun nyt voit jotain sanoa?

        En oikee osaa sen kummempaa sanoa mitä oon sanonut tähänkin asti. Joko asutte yhdessä? Jos asutte niin kyllä sulla on oikeus ottaa kantaa teidän raha-asioihin vaikuttaviin juttuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikee osaa sen kummempaa sanoa mitä oon sanonut tähänkin asti. Joko asutte yhdessä? Jos asutte niin kyllä sulla on oikeus ottaa kantaa teidän raha-asioihin vaikuttaviin juttuihin.

        Niin kai sitten. Toivon että hän ymmärtäisi joskus tuonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten. Toivon että hän ymmärtäisi joskus tuonkin.

        Oottehan te jo jonkin aikaa olleet yhessä? Ettei hän voi ajatella et oisit enemmän rahasta kiinnostunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oottehan te jo jonkin aikaa olleet yhessä? Ettei hän voi ajatella et oisit enemmän rahasta kiinnostunut?

        Ollaan jonkun aikaa oltu. En tiedä mitä ajattelee. Ehkä ajattelee että puutun vain hänen asioihinsa. Vaikka ne tavallaan on me hengessä meidän asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan jonkun aikaa oltu. En tiedä mitä ajattelee. Ehkä ajattelee että puutun vain hänen asioihinsa. Vaikka ne tavallaan on me hengessä meidän asioita.

        Niin kyllä pitäisi olla. Tässä vaan pyörittelen miten hän mahtaa ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä pitäisi olla. Tässä vaan pyörittelen miten hän mahtaa ajatella.

        Te olette varmaan aika eri puusta veistettyjä. On aika vaikea tietää mitä hän ajattelisi kun en minäkään tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te olette varmaan aika eri puusta veistettyjä. On aika vaikea tietää mitä hän ajattelisi kun en minäkään tiedä.

        Ehkä kun ollaan vähän eri sukupolvea niin ollaan avoimempia, en tiedä. Mulle tuo tuntuu ihan normaalilta et yhdessä mietitään asioita ja päätöksiä tehdää yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kun ollaan vähän eri sukupolvea niin ollaan avoimempia, en tiedä. Mulle tuo tuntuu ihan normaalilta et yhdessä mietitään asioita ja päätöksiä tehdää yhdessä.

        No sehän siinä olisikin. Kyllä me yhdessä päätetään mutta tuollaiset asiat silti jostain syystä jää "omat" asiat kategoriaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kun ollaan vähän eri sukupolvea niin ollaan avoimempia, en tiedä. Mulle tuo tuntuu ihan normaalilta et yhdessä mietitään asioita ja päätöksiä tehdää yhdessä.

        Ehkä se joskus selviää. Meillä ainakin on yhteisymmärrystä yleensä näistä asioista ja siksi on helppo auttaa. Kiitos kun jaksoit vastailla. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se joskus selviää. Meillä ainakin on yhteisymmärrystä yleensä näistä asioista ja siksi on helppo auttaa. Kiitos kun jaksoit vastailla. Hyvää yötä.

        Kiva oli auttaa jos nyt mitään apua oli. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva oli auttaa jos nyt mitään apua oli. Öitä

        Olenkohan liian ahne? Tuli vaan mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenkohan liian ahne? Tuli vaan mieleen.

        Miksi sellanen ajatus heräsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sellanen ajatus heräsi?

        Mietin vain asiaa. Kun jos puutun niihin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain asiaa. Kun jos puutun niihin asioihin.

        Ei kai se ahneeksi tee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se ahneeksi tee?

        Kun jos ajattelen sitä niin että kun itse haluan pärjätä ja puutun siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se ahneeksi tee?

        Harmi kun oikeasti yritän olla parempi. Yritän kaikille olla mukava mutta sitten käy päinvastoin. En ymmärrä onko minussa vika kun yritän vai miksi aina käy niin. Käy vaan usein ajatuksissa että heti kun olen olemassa niin käännytään vastaan. On feikkejäkin ihmisiä tai sellaisia jotka ajattelevat heti että olen huonoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun oikeasti yritän olla parempi. Yritän kaikille olla mukava mutta sitten käy päinvastoin. En ymmärrä onko minussa vika kun yritän vai miksi aina käy niin. Käy vaan usein ajatuksissa että heti kun olen olemassa niin käännytään vastaan. On feikkejäkin ihmisiä tai sellaisia jotka ajattelevat heti että olen huonoksi.

        Tai sitten ajatellaan hyötyvän minusta kun usein annan kaikkeni auttaakseni muita saamatta sitä samaa itse takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun jos ajattelen sitä niin että kun itse haluan pärjätä ja puutun siksi.

        No mutta miten itse koet asian? Itsehän sen tiedät mikä on syysi puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta miten itse koet asian? Itsehän sen tiedät mikä on syysi puuttua.

        Ehkä se on vain ajatus että haluaa pärjätä. Tai että molemmat pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun oikeasti yritän olla parempi. Yritän kaikille olla mukava mutta sitten käy päinvastoin. En ymmärrä onko minussa vika kun yritän vai miksi aina käy niin. Käy vaan usein ajatuksissa että heti kun olen olemassa niin käännytään vastaan. On feikkejäkin ihmisiä tai sellaisia jotka ajattelevat heti että olen huonoksi.

        Olen varmaan ainut joka miettii koskaan tämmöisiä. En ole kehenkään muuhun törmännyt joka pohtisi tai sanoisi samaa itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on vain ajatus että haluaa pärjätä. Tai että molemmat pärjää.

        Se on ihan hyvä ajatus, kunhan ei stressaa liikaa sillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan hyvä ajatus, kunhan ei stressaa liikaa sillä

        Niin kai sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten.

        Hyvähän se on et haluaa pärjätä, miksei olisi? Jokainenhan määrittelee toki itse mikä on itselleen tärkeää eikä siihen kukaan muu voi vastaan väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on et haluaa pärjätä, miksei olisi? Jokainenhan määrittelee toki itse mikä on itselleen tärkeää eikä siihen kukaan muu voi vastaan väittää.

        Onhan se ihan hyvä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ihan hyvä kyllä.

        Nii 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii 🙂

        No tulipahan pohdittua. Harvoin täällä muut pohtii mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tulipahan pohdittua. Harvoin täällä muut pohtii mitään.

        Ei niin ja hyvä jos sait jotain irti pohdinnastasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin ja hyvä jos sait jotain irti pohdinnastasi

        Sain kyllä jotain irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kyllä jotain irti.

        Kiva jos niin. En vaan taida aina osta auttaa 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos niin. En vaan taida aina osta auttaa 🫤

        Miten niin et osaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et osaisi?

        Ei kun tuntui vaan osaanko auttaa tai oliko musta mitään hyötyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tuntui vaan osaanko auttaa tai oliko musta mitään hyötyä

        No miten sen itse koet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten sen itse koet?

        Ehkä jotain hyötyä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotain hyötyä oli?

        Joskus ehkä hyöty voi olla sekin jos osaa kuunnella. Ei siinä tarvitse oikein muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ehkä hyöty voi olla sekin jos osaa kuunnella. Ei siinä tarvitse oikein muuta.

        Jep. Koko tuohon aiheeseen omasta puolesta voin sanoa etten suuttuisi jos naiseni näkisi et jonkun asian voisin hoitaa toisin tai paremmin. Mutta tavallaan myös ymmärrän miehen näkökulmas ettei halua kokea itseään heikoksi tavallaan koska kyllä miehillä on sitä painetta et pitäisi perinteisesti olla "perheen pää". Joka toki on muinaista ajattelua, kun naisen ja miehen ihan tasavertaisesti sitä asiaa pitäisi yhdessä kyetä hoitamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Koko tuohon aiheeseen omasta puolesta voin sanoa etten suuttuisi jos naiseni näkisi et jonkun asian voisin hoitaa toisin tai paremmin. Mutta tavallaan myös ymmärrän miehen näkökulmas ettei halua kokea itseään heikoksi tavallaan koska kyllä miehillä on sitä painetta et pitäisi perinteisesti olla "perheen pää". Joka toki on muinaista ajattelua, kun naisen ja miehen ihan tasavertaisesti sitä asiaa pitäisi yhdessä kyetä hoitamaan.

        Ja se et ei nainen halua kokea olevansa mitenkään alempiarvoinen niinkun ei mitenkään olekaan. Ehkä vielä sille miehelle sen sanoisin ettei se tee siitä mitenkään heikompaa sun silmissä et haluat auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Koko tuohon aiheeseen omasta puolesta voin sanoa etten suuttuisi jos naiseni näkisi et jonkun asian voisin hoitaa toisin tai paremmin. Mutta tavallaan myös ymmärrän miehen näkökulmas ettei halua kokea itseään heikoksi tavallaan koska kyllä miehillä on sitä painetta et pitäisi perinteisesti olla "perheen pää". Joka toki on muinaista ajattelua, kun naisen ja miehen ihan tasavertaisesti sitä asiaa pitäisi yhdessä kyetä hoitamaan.

        Ehkä se on se minun temperamentti. Helposti alan itse tekemään asioita päälle kun näyttää ettei miehellä oikein suju joku asia. Kun naisena helposti tulee se olo ettei oikein voi vaan olla koristeena vaan pitää myös osallistua ja toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se et ei nainen halua kokea olevansa mitenkään alempiarvoinen niinkun ei mitenkään olekaan. Ehkä vielä sille miehelle sen sanoisin ettei se tee siitä mitenkään heikompaa sun silmissä et haluat auttaa.

        Totta tämäkin. Voihan hän tuntea omaavansa jonkun vastuun että pitäisi hänen hoitaa jotta ei olisi heikompi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on se minun temperamentti. Helposti alan itse tekemään asioita päälle kun näyttää ettei miehellä oikein suju joku asia. Kun naisena helposti tulee se olo ettei oikein voi vaan olla koristeena vaan pitää myös osallistua ja toimia.

        Eikä pidäkään olla mikään koriste. Toi on vähän tollanen kiista teillä et molemmilla on näkökulmansa ja kummankin täytyy varmaankin tulla toisiaan vastaan vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pidäkään olla mikään koriste. Toi on vähän tollanen kiista teillä et molemmilla on näkökulmansa ja kummankin täytyy varmaankin tulla toisiaan vastaan vähän.

        Niinhän se on ja pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on ja pitäisi olla.

        Mutta vaikea sitä on jääräpäisen miehen päätä kääntää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vaikea sitä on jääräpäisen miehen päätä kääntää :D

        Voi kuule tiedän. Asioista vääntäminen on jo yksi normi ja siihen on totuttu harmillisesti. Ehkä kun on itsekin millainen on niin sekin vaikeuttaa sitä tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule tiedän. Asioista vääntäminen on jo yksi normi ja siihen on totuttu harmillisesti. Ehkä kun on itsekin millainen on niin sekin vaikeuttaa sitä tietysti.

        Niin, saisiko mies käännettyy sun pään tilanteessa missä koet et oot oikeassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, saisiko mies käännettyy sun pään tilanteessa missä koet et oot oikeassa?

        Itse pystyn helposti joustamaan. Ei ole ongelmia ja esittämään tietenkin oman näkökulman kuunnellen toisenkin. Jos mies ei kykene näkemään kuin omansa tai ei pysty myöntämään olevan väärässä niin se on aika hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pystyn helposti joustamaan. Ei ole ongelmia ja esittämään tietenkin oman näkökulman kuunnellen toisenkin. Jos mies ei kykene näkemään kuin omansa tai ei pysty myöntämään olevan väärässä niin se on aika hankalaa.

        Hankalaa on sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa on sitten.

        On tietenkin. Toista kun on vaikea muuttaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­m­f­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18062513Y

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kärsämäen tryffelit :D

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aijaa, no, vedä säkki päähäs.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe