Oireilenkohan epänormaalilla

Anonyymi-ap

No hitto, onkohan yhtään normaalia olla saman naisen kanssa 35 vuotta?
Kait vain ihmettelen sitä, kun tuo toinen tuntuu muuttuneen ihan eri ihmiseks ja tuntuu siltä, että jos nyt tapaisin hänet, niin mieluummin pakenisin kuin yrittäisin lähennellä.
Toivoisin naisen näkökulman

1

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen ollut saman miehen kanssa yli 40 vuotta. Onhan hän muuttunut, niin kuin minäkin kuitenkin se perusluonne on säilynyt eli mies on huolehtivainen, ystävällinen ja tykkää läheisyydestä.

Molemmat olemme rypistyneet ja mies on täysin kalju ja minulle taas on kehkeytynyt kunnon jenkkakahvat ja mitä nyt muuta vanheneminen tuo tullessaan. Tästä huolimatta näen mieheni yhä edelleen komeana ja seksikkäänä ja viimeksi eilen mieheni totesi, miten kaunis minä olen. Se sisäinen kauneus vaikuttaa niin paljon myös ulkonäköön ja sen näkemiseen.

Pitkä parisuhde ja se tuttuus sekä turvallisuus on ihanaa. Ei meillä aina ole suinkaan ollut helppoa ja ero ollut useammankin kerran ihan kintaalla mutta onnneksi olemme pysyneet yhdessä.

Olemme molemmat eläkeläisiä, hyväkuntoisia ja vielä keikkaluonteisesti työelämässäkin. Kahdestaan on tosi mukavaa. Lapset ovat aikuisia ja osa perhettämme totta kai mutta suurin osa ajasta vietetään kahdestaan.

Tänä iltana laitetaan taas kynttilät palamaan, tehdään hyvää ruokaa ja istutaan iltaa kahdestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe