Oireilenkohan epänormaalilla

Anonyymi-ap

No hitto, onkohan yhtään normaalia olla saman naisen kanssa 35 vuotta?
Kait vain ihmettelen sitä, kun tuo toinen tuntuu muuttuneen ihan eri ihmiseks ja tuntuu siltä, että jos nyt tapaisin hänet, niin mieluummin pakenisin kuin yrittäisin lähennellä.
Toivoisin naisen näkökulman

1

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen ollut saman miehen kanssa yli 40 vuotta. Onhan hän muuttunut, niin kuin minäkin kuitenkin se perusluonne on säilynyt eli mies on huolehtivainen, ystävällinen ja tykkää läheisyydestä.

Molemmat olemme rypistyneet ja mies on täysin kalju ja minulle taas on kehkeytynyt kunnon jenkkakahvat ja mitä nyt muuta vanheneminen tuo tullessaan. Tästä huolimatta näen mieheni yhä edelleen komeana ja seksikkäänä ja viimeksi eilen mieheni totesi, miten kaunis minä olen. Se sisäinen kauneus vaikuttaa niin paljon myös ulkonäköön ja sen näkemiseen.

Pitkä parisuhde ja se tuttuus sekä turvallisuus on ihanaa. Ei meillä aina ole suinkaan ollut helppoa ja ero ollut useammankin kerran ihan kintaalla mutta onnneksi olemme pysyneet yhdessä.

Olemme molemmat eläkeläisiä, hyväkuntoisia ja vielä keikkaluonteisesti työelämässäkin. Kahdestaan on tosi mukavaa. Lapset ovat aikuisia ja osa perhettämme totta kai mutta suurin osa ajasta vietetään kahdestaan.

Tänä iltana laitetaan taas kynttilät palamaan, tehdään hyvää ruokaa ja istutaan iltaa kahdestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      401
      3318
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1546
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1332
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1321
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1315
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1265
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1175
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1072
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      975
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe