No hitto, onkohan yhtään normaalia olla saman naisen kanssa 35 vuotta?
Kait vain ihmettelen sitä, kun tuo toinen tuntuu muuttuneen ihan eri ihmiseks ja tuntuu siltä, että jos nyt tapaisin hänet, niin mieluummin pakenisin kuin yrittäisin lähennellä.
Toivoisin naisen näkökulman
Oireilenkohan epänormaalilla
1
217
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen ollut saman miehen kanssa yli 40 vuotta. Onhan hän muuttunut, niin kuin minäkin kuitenkin se perusluonne on säilynyt eli mies on huolehtivainen, ystävällinen ja tykkää läheisyydestä.
Molemmat olemme rypistyneet ja mies on täysin kalju ja minulle taas on kehkeytynyt kunnon jenkkakahvat ja mitä nyt muuta vanheneminen tuo tullessaan. Tästä huolimatta näen mieheni yhä edelleen komeana ja seksikkäänä ja viimeksi eilen mieheni totesi, miten kaunis minä olen. Se sisäinen kauneus vaikuttaa niin paljon myös ulkonäköön ja sen näkemiseen.
Pitkä parisuhde ja se tuttuus sekä turvallisuus on ihanaa. Ei meillä aina ole suinkaan ollut helppoa ja ero ollut useammankin kerran ihan kintaalla mutta onnneksi olemme pysyneet yhdessä.
Olemme molemmat eläkeläisiä, hyväkuntoisia ja vielä keikkaluonteisesti työelämässäkin. Kahdestaan on tosi mukavaa. Lapset ovat aikuisia ja osa perhettämme totta kai mutta suurin osa ajasta vietetään kahdestaan.
Tänä iltana laitetaan taas kynttilät palamaan, tehdään hyvää ruokaa ja istutaan iltaa kahdestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739