Ei tullut toisia treffejä.

Anonyymi-ap

Nainen oli haisuli 🙄

14

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva juttu. ✌️

      • Anonyymi

        o hyvälle


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­m­­f­­o­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18062582o

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Haisko hyvälle?

    • Anonyymi

      Tussuko lemotti?🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      olijo hän eri horoskooppia kuin sinä

      • Anonyymi

        minä olen vesimies horoskooppinen ja syntynyt olen siis 17.2. kuvaukset passaavat minuun hyvin olen sellainen vapaa sielu. en kylläkään ole ketjun aloittaja. terv. elias 50v


    • Anonyymi

      kannattaa mennä suihkuun aina ennen treffejä ja pestä itsensä kunnolla. kainalot pitää pestä ja tietysti se pymppyrä saippualla. sitten kainaloihin deudoranttia miehet ja naiset naisten hajusteita tällöin ette taatusti haise treffeillä pahalle.

      • Anonyymi

        Pymppyrä. Johan sanan keksit 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pymppyrä. Johan sanan keksit 🤣🤣🤣

        kyllä. etkö ole aikaisemmin kuullut. voin kertoa että olen mikkelistä kotoisin ja siellä perseen nimitys on pymppyrä. ollessani 10 vuotias poika äitini ja isäni sanoi että muista suihkussa käydessä pestä kainalot ja pymppyrä saippualla jokaikinen kerta muuten en saanur mennä kavereiden kanssa ulos. lisäksi isäni sanoi mulle että ihastui äitiini vuosia sitten koska hänellä on niin pyöreä pymppyrä josta on hyvä pitää kiinne esim tanssiessa. terveisin elias nykyisin jo 50v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pymppyrä. Johan sanan keksit 🤣🤣🤣

        muistan eräät kaveripariskunnan kesäjuhlat joihin otin osaa ilma oli kuin morsian ja ruuat mitä parhaimmat samoin juomat. olen elopainoltani raskaampaa sarjaa voin tunnustaa olevani iso mies ja siinä kesäpäivän paahteessa istuin muiden vieraiden joukossa puutarhatuolissa . join lonkeroa ja salmaria jota oli tarjolla yllin kyllin kuumalla ilmalla hikoillessa maistuu hyvä ruoka ja juoma. vieressäni istuneet mies ja nainen nyrpistelivät nokkaansa ja ihmettelivät outoa hajua mitä en itse havainnut. no kuumalla ilmalla kun hikoilee minä suurikokoisena miehenä myös pymppyrästä. toki tuolille olin laittanut pyyheliinan valmiiksi kun tiesin että pymppyräni on hyvin märkä hiestä kuumina päivinä. no pariskunnalle kerroin että hikoilen ja että pahoitten jos haisen hielle mulla sentään oli vaihtovaattee mukana. kävin virkistävässä suihkussa ja pesin pymmppyräni saippualla kuivasin sen huolella. puin ylleni puhtaa housut ja puhdas pyyhe tuolille pymppyrähikoilun mahdollisen hikoilun takia. jatkoimme iltaa normaalisti lonkeroiden ja sapuskojen parissa. terv. elias 50v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muistan eräät kaveripariskunnan kesäjuhlat joihin otin osaa ilma oli kuin morsian ja ruuat mitä parhaimmat samoin juomat. olen elopainoltani raskaampaa sarjaa voin tunnustaa olevani iso mies ja siinä kesäpäivän paahteessa istuin muiden vieraiden joukossa puutarhatuolissa . join lonkeroa ja salmaria jota oli tarjolla yllin kyllin kuumalla ilmalla hikoillessa maistuu hyvä ruoka ja juoma. vieressäni istuneet mies ja nainen nyrpistelivät nokkaansa ja ihmettelivät outoa hajua mitä en itse havainnut. no kuumalla ilmalla kun hikoilee minä suurikokoisena miehenä myös pymppyrästä. toki tuolille olin laittanut pyyheliinan valmiiksi kun tiesin että pymppyräni on hyvin märkä hiestä kuumina päivinä. no pariskunnalle kerroin että hikoilen ja että pahoitten jos haisen hielle mulla sentään oli vaihtovaattee mukana. kävin virkistävässä suihkussa ja pesin pymmppyräni saippualla kuivasin sen huolella. puin ylleni puhtaa housut ja puhdas pyyhe tuolille pymppyrähikoilun mahdollisen hikoilun takia. jatkoimme iltaa normaalisti lonkeroiden ja sapuskojen parissa. terv. elias 50v.

        Pymppyrähikoilu??

        Ja miten se pyyheliina siinä tuolilla estää muka sitä, jos hikoilet takapuolesta? Tyypillisiä Vesimiehen höpötyksiä. Sen te kyllä osaatte, varsinaisia satusetiä kaikki tuossa horoskoopissa syntyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pymppyrähikoilu??

        Ja miten se pyyheliina siinä tuolilla estää muka sitä, jos hikoilet takapuolesta? Tyypillisiä Vesimiehen höpötyksiä. Sen te kyllä osaatte, varsinaisia satusetiä kaikki tuossa horoskoopissa syntyneet.

        elopainoltaan raskaampi mies kuten minä yli 100 kiloisena hikoilen pymppyrästä hyvin voimakkaasti. olen vesimies juu synt 17.2. ja suuri ihastukseni vesimies nuorempi nainen 35v on synt 9.2. ymmärrämme toisiamme oikein hyvin hauskaa on ollut. hän on hoikka typy ja hänellä on sievä pymppyrä. mä olin nuorena aina esu ja mua kiihottaa kun mielitiettyni sanoo mua esu kulta. terkuin esu (elias 50v).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elopainoltaan raskaampi mies kuten minä yli 100 kiloisena hikoilen pymppyrästä hyvin voimakkaasti. olen vesimies juu synt 17.2. ja suuri ihastukseni vesimies nuorempi nainen 35v on synt 9.2. ymmärrämme toisiamme oikein hyvin hauskaa on ollut. hän on hoikka typy ja hänellä on sievä pymppyrä. mä olin nuorena aina esu ja mua kiihottaa kun mielitiettyni sanoo mua esu kulta. terkuin esu (elias 50v).

        Pymppyrä ja pyyheliina. Typy ja Mielitietty :D


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe