Nainen oli haisuli 🙄
Ei tullut toisia treffejä.
13
1168
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva juttu. ✌️
- Anonyymi
o hyvälle
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18062582o
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Haisko hyvälle?
- Anonyymi
Tussuko lemotti?🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
olijo hän eri horoskooppia kuin sinä
- Anonyymi
minä olen vesimies horoskooppinen ja syntynyt olen siis 17.2. kuvaukset passaavat minuun hyvin olen sellainen vapaa sielu. en kylläkään ole ketjun aloittaja. terv. elias 50v
- Anonyymi
kannattaa mennä suihkuun aina ennen treffejä ja pestä itsensä kunnolla. kainalot pitää pestä ja tietysti se pymppyrä saippualla. sitten kainaloihin deudoranttia miehet ja naiset naisten hajusteita tällöin ette taatusti haise treffeillä pahalle.
- Anonyymi
Pymppyrä. Johan sanan keksit 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä. etkö ole aikaisemmin kuullut. voin kertoa että olen mikkelistä kotoisin ja siellä perseen nimitys on pymppyrä. ollessani 10 vuotias poika äitini ja isäni sanoi että muista suihkussa käydessä pestä kainalot ja pymppyrä saippualla jokaikinen kerta muuten en saanur mennä kavereiden kanssa ulos. lisäksi isäni sanoi mulle että ihastui äitiini vuosia sitten koska hänellä on niin pyöreä pymppyrä josta on hyvä pitää kiinne esim tanssiessa. terveisin elias nykyisin jo 50v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muistan eräät kaveripariskunnan kesäjuhlat joihin otin osaa ilma oli kuin morsian ja ruuat mitä parhaimmat samoin juomat. olen elopainoltani raskaampaa sarjaa voin tunnustaa olevani iso mies ja siinä kesäpäivän paahteessa istuin muiden vieraiden joukossa puutarhatuolissa . join lonkeroa ja salmaria jota oli tarjolla yllin kyllin kuumalla ilmalla hikoillessa maistuu hyvä ruoka ja juoma. vieressäni istuneet mies ja nainen nyrpistelivät nokkaansa ja ihmettelivät outoa hajua mitä en itse havainnut. no kuumalla ilmalla kun hikoilee minä suurikokoisena miehenä myös pymppyrästä. toki tuolille olin laittanut pyyheliinan valmiiksi kun tiesin että pymppyräni on hyvin märkä hiestä kuumina päivinä. no pariskunnalle kerroin että hikoilen ja että pahoitten jos haisen hielle mulla sentään oli vaihtovaattee mukana. kävin virkistävässä suihkussa ja pesin pymmppyräni saippualla kuivasin sen huolella. puin ylleni puhtaa housut ja puhdas pyyhe tuolille pymppyrähikoilun mahdollisen hikoilun takia. jatkoimme iltaa normaalisti lonkeroiden ja sapuskojen parissa. terv. elias 50v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muistan eräät kaveripariskunnan kesäjuhlat joihin otin osaa ilma oli kuin morsian ja ruuat mitä parhaimmat samoin juomat. olen elopainoltani raskaampaa sarjaa voin tunnustaa olevani iso mies ja siinä kesäpäivän paahteessa istuin muiden vieraiden joukossa puutarhatuolissa . join lonkeroa ja salmaria jota oli tarjolla yllin kyllin kuumalla ilmalla hikoillessa maistuu hyvä ruoka ja juoma. vieressäni istuneet mies ja nainen nyrpistelivät nokkaansa ja ihmettelivät outoa hajua mitä en itse havainnut. no kuumalla ilmalla kun hikoilee minä suurikokoisena miehenä myös pymppyrästä. toki tuolille olin laittanut pyyheliinan valmiiksi kun tiesin että pymppyräni on hyvin märkä hiestä kuumina päivinä. no pariskunnalle kerroin että hikoilen ja että pahoitten jos haisen hielle mulla sentään oli vaihtovaattee mukana. kävin virkistävässä suihkussa ja pesin pymmppyräni saippualla kuivasin sen huolella. puin ylleni puhtaa housut ja puhdas pyyhe tuolille pymppyrähikoilun mahdollisen hikoilun takia. jatkoimme iltaa normaalisti lonkeroiden ja sapuskojen parissa. terv. elias 50v.
Pymppyrähikoilu??
Ja miten se pyyheliina siinä tuolilla estää muka sitä, jos hikoilet takapuolesta? Tyypillisiä Vesimiehen höpötyksiä. Sen te kyllä osaatte, varsinaisia satusetiä kaikki tuossa horoskoopissa syntyneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pymppyrähikoilu??
Ja miten se pyyheliina siinä tuolilla estää muka sitä, jos hikoilet takapuolesta? Tyypillisiä Vesimiehen höpötyksiä. Sen te kyllä osaatte, varsinaisia satusetiä kaikki tuossa horoskoopissa syntyneet.elopainoltaan raskaampi mies kuten minä yli 100 kiloisena hikoilen pymppyrästä hyvin voimakkaasti. olen vesimies juu synt 17.2. ja suuri ihastukseni vesimies nuorempi nainen 35v on synt 9.2. ymmärrämme toisiamme oikein hyvin hauskaa on ollut. hän on hoikka typy ja hänellä on sievä pymppyrä. mä olin nuorena aina esu ja mua kiihottaa kun mielitiettyni sanoo mua esu kulta. terkuin esu (elias 50v).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665865- 1155080
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4173045Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961505Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3461157- 29988
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109877Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849