Naiset sanelee säännöt

Anonyymi-ap

Olen huomannut, monessa paikassa, että naiset sanelee säännöt ja osa jopa jakelee ohjeita tiktokissa, "näin sä et tuu koskaan saamaan naista". Miksi se on näin päin? Eli naiset sanelee ohjeita, minkälainen miehen pitää olla, miten naista pitää lähestyä, miten nainen tulee ottaa huomioon, jne. Ikäänkuin miehen pitäisi tehdä kaikkensa, saadakseen naisen. Ja naisen olemus ja käytös saa olla mitä tahansa skeidaa, koska riittää että on nainen. Tällaisen kuvan näistä medioista nykyään saa.

Miksi miehen pitäisi tehdä kaikenmaailman sirkustemppuja, saadakseen naisen. Ja naiselle riittää kun on olemassa, saa vain valita ja jaella lisää ohjeita, että tuolla tapaa et saa naista, yritäppäs paremmin. Ja osa miehistä on niin typeriä, että vieläpä yrittää paremmin.

Miksi asiaa ei voisi esittää sillä tapaa myös, että miten nainen voisi toimia paremmin, että saisi haluamansa miehen. Koska eivät naiset useinkaan saa sitä haluamaansa miestä, vaan tyytyvät varavaihtoehtoihin, ja jakelevat ohjeita heille, miten yrittää paremmin.

En ymmärrä tätä epäsuhtaa ja naisten peliä.

61

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen voi kertoa sinulle sen miten häneen itsensä voisi saada kiinnostumaan. Rehellisesti sanoen ei kukaan nainenkaan kuitenkaan voi antaa sinulle ohjeita, jotka pitäisivät paikkansa kaikkien naisten kohdalla.

      Tietysti sinä voit antaa ohjeita miten joku nainen voisi saada sinut kiinnostumaan. Kaikkien miesten osalta et kuitenkaan voi ohjeita antaa.

      Lopulta kaikki kaartuu kuitenkin aina siihen, että kenellä on suurempi tarve tehdä toiseen vaikutus. Vaikka kuinka antaa ohjeita, niin jos ei ketään kiinnosta, ne menevät täysin hukkaan. Tämä pätee sekä miehiin, että naisiin, että niihin muihinkin.

      • Anonyymi

        Näitä sanelijoita riittää mutta kun mies ei lähde (jos on oma itseluottamus) toimimaan kenenkään tuntemattoman henkilön tahdissa. Siksi moni naishenkilö näyttää olevan useamman vuoden deittipalvelussa.

        Ja lopulta mikään suhde ei tule toimimaan ja kestämään kummaltakaan puolelta sanelupolitiikalla.
        Se ei nyt vaan toimi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä sanelijoita riittää mutta kun mies ei lähde (jos on oma itseluottamus) toimimaan kenenkään tuntemattoman henkilön tahdissa. Siksi moni naishenkilö näyttää olevan useamman vuoden deittipalvelussa.

        Ja lopulta mikään suhde ei tule toimimaan ja kestämään kummaltakaan puolelta sanelupolitiikalla.
        Se ei nyt vaan toimi niin.

        Ei kenenkään ole pakko. Jos ei kumpaakaan toinen tuota vertaa kiinnosta, niin miksi kummankaan kannattaisi aikaansa moiseen tuhlata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenenkään ole pakko. Jos ei kumpaakaan toinen tuota vertaa kiinnosta, niin miksi kummankaan kannattaisi aikaansa moiseen tuhlata?

        Niinhän täällä on jo todettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä on jo todettu.

        usein


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18063319X

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Miehillä miehen perusluonteen mukaiset kriteerit, tytöillä on tyttöjen perusluonteen mukaiset kriteerit. Kun kummatkin toimivat siten kuin toinen odottaa, on hyvät mahdollisuudet päästä yhdessä hetekalle ja sitten alkaa rakentamaan yhteistä elämää.

      Ja sitten, femakoilla on heidän syntymävian mukaiset kriteerit, ja vaihdevuotisilla mummeleilla on estrogeenipuutteen taannuttamien aivojen laatimat kriteerit, nämä kilvan kaakattavat kaikkialla somessa.

      • Anonyymi

        Kuules poitsu. Feminismi on ajattelutapa, ei persoonallisuuden piirre. Se, että joku on feministi, ei kerro hänen luonteestaan, mielenterveydestäsi eikä älykkyydestään yhtään mitään.

        Se tosin korreloi positiivisesti koulutuksen kanssa: feministeillä on tutkimusten mukaan keskimääräistä useammin korkeakoulututkinto. Feminismiin vihamielisesti suhtautuvilla miehillä ja naisilla taas on tilastollisesti keskimääräistä harvemmin korkeakoulututkinto.

        Feminismiä inhoavat miehet ovat enimmäkseen yli 60-vuotiaita. He siis ovat vaihdevuotisten mummeleiden miespuolisia vastineita: testosteronivajauksesta kärsiviä ukkeleita. Mikäs siinä, kaikki kunnia korkealle iälle.

        Mistä olet saanut sellaista tietoa, että estrogeenin puute tainnuttaa aivot? Jos väitteesi pitää paikkansa, niin miten on omien aivojesi laita? Paljonko sinä erität estrogeeniä?

        Terveisin vaihdevuosi-ikäinen feministi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules poitsu. Feminismi on ajattelutapa, ei persoonallisuuden piirre. Se, että joku on feministi, ei kerro hänen luonteestaan, mielenterveydestäsi eikä älykkyydestään yhtään mitään.

        Se tosin korreloi positiivisesti koulutuksen kanssa: feministeillä on tutkimusten mukaan keskimääräistä useammin korkeakoulututkinto. Feminismiin vihamielisesti suhtautuvilla miehillä ja naisilla taas on tilastollisesti keskimääräistä harvemmin korkeakoulututkinto.

        Feminismiä inhoavat miehet ovat enimmäkseen yli 60-vuotiaita. He siis ovat vaihdevuotisten mummeleiden miespuolisia vastineita: testosteronivajauksesta kärsiviä ukkeleita. Mikäs siinä, kaikki kunnia korkealle iälle.

        Mistä olet saanut sellaista tietoa, että estrogeenin puute tainnuttaa aivot? Jos väitteesi pitää paikkansa, niin miten on omien aivojesi laita? Paljonko sinä erität estrogeeniä?

        Terveisin vaihdevuosi-ikäinen feministi.

        Feminismi on aivojen kehityshäiriön tuottama ajattelutapa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi on aivojen kehityshäiriön tuottama ajattelutapa,

        ”Feminismi on aivojen kehityshäiriön tuottama ajattelutapa,”

        Voi ressupieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi on aivojen kehityshäiriön tuottama ajattelutapa,

        Ah ... miksihän musta on alkanut tuntua, että Kyniksen luoja, tuo suuri biologian tuntija, feminismin vihaaja ja "v.ttumies" on luonut nahkansa, hylännyt Kynishahmonsa ja siistynyt tähän avoimeen multinikkin.


    • Anonyymi

      Asia on juuri niin. Ollaan tilanteessa jossa naiset kokevat itsellänsä olevan valtaa, he ovat ikäänkuin työnantajia jotka tarjoavat töitä. Työntekijälle asetetaan tarkat kriteerit ja vaatimukset mikä pitää olla tuotos.

      Ironia on se että he ajattelevat itsensä olevan se palkka, heidän olemassaolonsa on riittävä palkkio miehelle.

      Höyryävä. Kasa. Paskaa.

      • Anonyymi

        "Höyryävä. Kasa. Paskaa"
        🤣🤣🤣


    • Pitäköön tunkkinsa. Alan olla sitä mieltä.

      • Anonyymi

        Eiköhän ne ole pitäneetkin ja pedari on joutunut turvautumaan keinoihin jotka vie linnaan ja säännöllisten turpakäräjien luokse. Onko hyvä elämä onko


    • Anonyymi

      Jos naiselle antaa pikkusormen, niin vie koko käden..

      Sen takia nainen tulee laittaa heti alkuun ruotuun, jos se ei naista miellytä, niin se on voi, voi, voi..

      • Anonyymi

        Jos ei löydy naista joka suostuu komenneltavaksi niin se on voi voi. Eikä taida todellakaan löytyä, päätellen siitä vikinän määrästä jota tälläkin palstalla kuulee: yhyy, vinku vinku, en saa naista, yhyy yhyy…

        Voihan joku kassialma toisaalta suostuakin komenneltavaksi kun palkitset hänet ostamalla hänelle aina sen perjantaipullon palkkioksi tottelevaisuuteen. Mutta ei hänkään sitä siis ilmaiseksi tee.


      • Anonyymi

        Kun aloitat yrittämällä panna naisen ruotuun, parisuhteesi arvioitu kesto on alle kolme tuntia. Mutta ehkä se riittää sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun aloitat yrittämällä panna naisen ruotuun, parisuhteesi arvioitu kesto on alle kolme tuntia. Mutta ehkä se riittää sinulle?

        Ruotuun tarkoittamisella tarkoitin nimenomaan sitä, että teen omat juttuni kuten haluan, enkä anna naisen pompotella ja käskytellä minua. En minäkään käskytä ja pompota naista. Nainen ei myöskään pääse käsiksi tiliini, eikä luottokorttiini.

        Jos te alistutte ja alatte mielistelemään naisia, niin vievät kyllä koko käden. Vaativat sitten vain enemmän ja enemmän. Se on menoa sitten ja yht`äkkiä olettekin tyhjätaskuja kun nainen on nyhtänyt teidät kuiviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotuun tarkoittamisella tarkoitin nimenomaan sitä, että teen omat juttuni kuten haluan, enkä anna naisen pompotella ja käskytellä minua. En minäkään käskytä ja pompota naista. Nainen ei myöskään pääse käsiksi tiliini, eikä luottokorttiini.

        Jos te alistutte ja alatte mielistelemään naisia, niin vievät kyllä koko käden. Vaativat sitten vain enemmän ja enemmän. Se on menoa sitten ja yht`äkkiä olettekin tyhjätaskuja kun nainen on nyhtänyt teidät kuiviin.

        Kos kaikki tapaamani naiset ovat yrittäneet päästä käsiksi luottokorttiisi ja muutenkin nyhtää sinut rutiköyhäksi, niin naismakusi on omalaatuinen. Tunnet ilmeisesti vetoa kriminaaleihin. Vain pieni vähemmistö naisista tekee tuollaista, ja silti sinä etsiessäsi naisseuraa törmäät joka kerta taloudelliseen hyväksikäyttäjään. Onko toisen ihmisen hyväksikäyttö ja suoranainen rikollisuus naisessa sinusta kiihottavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kos kaikki tapaamani naiset ovat yrittäneet päästä käsiksi luottokorttiisi ja muutenkin nyhtää sinut rutiköyhäksi, niin naismakusi on omalaatuinen. Tunnet ilmeisesti vetoa kriminaaleihin. Vain pieni vähemmistö naisista tekee tuollaista, ja silti sinä etsiessäsi naisseuraa törmäät joka kerta taloudelliseen hyväksikäyttäjään. Onko toisen ihmisen hyväksikäyttö ja suoranainen rikollisuus naisessa sinusta kiihottavaa?

        Ja miten esim Tinderissä kuvan perusteella tuntee vetoa kriminaaliin??
        Please, selitä jos osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kos kaikki tapaamani naiset ovat yrittäneet päästä käsiksi luottokorttiisi ja muutenkin nyhtää sinut rutiköyhäksi, niin naismakusi on omalaatuinen. Tunnet ilmeisesti vetoa kriminaaleihin. Vain pieni vähemmistö naisista tekee tuollaista, ja silti sinä etsiessäsi naisseuraa törmäät joka kerta taloudelliseen hyväksikäyttäjään. Onko toisen ihmisen hyväksikäyttö ja suoranainen rikollisuus naisessa sinusta kiihottavaa?

        Sama näsäviisas taas syyllistämässä miehiä kun naiset ovat sellaisia kuin ovat. Kumma juttu jos naisessa on joitain piirteitä tai nainen yrittää käyttää hyväksi, niin sekin on meidän miesten syytä.

        Uskon, että elämä sinun kanssa on aivan saakelin rankkaa, koska eihän kukaan mies jaksa kuunnella jatkuvaa syyllistämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotuun tarkoittamisella tarkoitin nimenomaan sitä, että teen omat juttuni kuten haluan, enkä anna naisen pompotella ja käskytellä minua. En minäkään käskytä ja pompota naista. Nainen ei myöskään pääse käsiksi tiliini, eikä luottokorttiini.

        Jos te alistutte ja alatte mielistelemään naisia, niin vievät kyllä koko käden. Vaativat sitten vain enemmän ja enemmän. Se on menoa sitten ja yht`äkkiä olettekin tyhjätaskuja kun nainen on nyhtänyt teidät kuiviin.

        Jaa-a. Minusta tuo on normaalia käytöstä, ei mitään ruotuun laittamista. Kannattaa tarkastella omaa naismakua, jos tuo vaikuttaa itsestä jotenkin poikkeavalta.


      • Anonyymi

        Juuri näin! Hyvällä tavalla " ruotuun" näyttää hieman nyt kaapin paikkaa. Olen samaa mieltä
        T. Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun aloitat yrittämällä panna naisen ruotuun, parisuhteesi arvioitu kesto on alle kolme tuntia. Mutta ehkä se riittää sinulle?

        Ruotuun voi tarkoittaa montaa eri asiaa kuules....hyvääkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei löydy naista joka suostuu komenneltavaksi niin se on voi voi. Eikä taida todellakaan löytyä, päätellen siitä vikinän määrästä jota tälläkin palstalla kuulee: yhyy, vinku vinku, en saa naista, yhyy yhyy…

        Voihan joku kassialma toisaalta suostuakin komenneltavaksi kun palkitset hänet ostamalla hänelle aina sen perjantaipullon palkkioksi tottelevaisuuteen. Mutta ei hänkään sitä siis ilmaiseksi tee.

        Ei nyt ehkä komennettavaksi mutta.....jollain tasolla joo suostuisin ..kyllä kaapin paikka pitää näyttää ...itse en tykkää taas niistä miehistä jotka muöntyilee...kyllä kulta...jo tehdään kaikkee mitä sä haluut....plaah plaah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a. Minusta tuo on normaalia käytöstä, ei mitään ruotuun laittamista. Kannattaa tarkastella omaa naismakua, jos tuo vaikuttaa itsestä jotenkin poikkeavalta.

        Jos ei juuri koskaan tapaa muunlaisia naisia kuin rahanahneita hyväksikäyttäjiä jotka pyrkivät miehen kukkarolle, niin kyllä se kertoo jotain miehen naismausta, ja ihan riippumatta siitä missä hän niihin naisiin tutustuu. Nettiprogiilihan ei sitä asiaa paljasta, koska tuskin kukaan kertoo profiilissaan aikovansa nyhtää mieheltä rahat, vaikka juuri se olisi suunnitelmissa.

        Mutta treffeillä tuo mies ilmeisesti aina ihastuu juuri niihin rahanahneuden naisiin ja haluaa tavata heidät uudestaan. Muut naiset eivät kiinnosta. Kiltit ja siivot naiset ovat tylsiä.

        Tuollaisia rahan perässä juoksevia roistoja on sekä miehissä että naisissa, mutta molemmissa sukupuolissa he ovat vähemmistönä. Ja tämä mies ei ole ilmeisesti juuri muunlaisia naisia tavannutkaan. Tai ainakaan ne toisenlaiset eivät häntä kiinnosta.

        Rahan perässä juoksijoille on tyypillistä mm. tunnekylmyys , röyhkeys ja empatian puute. Tuollaiset piirteet kyllä huomaa jo treffeillä, vaikka toinen ei siinä vaiheessa vielä näyttäisi sitä rahanahneuttaan (esim. maksattamalla ruokansa ja taksinsa treffikumppanilla).

        Röyhkeä ja tunnekylmä inainen vissiin kiinnostaa tätä miestä, sellaisen hän haluaa tavata uudestaan. Sellainen nainen voi olla myös taloudellinen hyväksikäyttäjä.

        Makunsa kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei juuri koskaan tapaa muunlaisia naisia kuin rahanahneita hyväksikäyttäjiä jotka pyrkivät miehen kukkarolle, niin kyllä se kertoo jotain miehen naismausta, ja ihan riippumatta siitä missä hän niihin naisiin tutustuu. Nettiprogiilihan ei sitä asiaa paljasta, koska tuskin kukaan kertoo profiilissaan aikovansa nyhtää mieheltä rahat, vaikka juuri se olisi suunnitelmissa.

        Mutta treffeillä tuo mies ilmeisesti aina ihastuu juuri niihin rahanahneuden naisiin ja haluaa tavata heidät uudestaan. Muut naiset eivät kiinnosta. Kiltit ja siivot naiset ovat tylsiä.

        Tuollaisia rahan perässä juoksevia roistoja on sekä miehissä että naisissa, mutta molemmissa sukupuolissa he ovat vähemmistönä. Ja tämä mies ei ole ilmeisesti juuri muunlaisia naisia tavannutkaan. Tai ainakaan ne toisenlaiset eivät häntä kiinnosta.

        Rahan perässä juoksijoille on tyypillistä mm. tunnekylmyys , röyhkeys ja empatian puute. Tuollaiset piirteet kyllä huomaa jo treffeillä, vaikka toinen ei siinä vaiheessa vielä näyttäisi sitä rahanahneuttaan (esim. maksattamalla ruokansa ja taksinsa treffikumppanilla).

        Röyhkeä ja tunnekylmä inainen vissiin kiinnostaa tätä miestä, sellaisen hän haluaa tavata uudestaan. Sellainen nainen voi olla myös taloudellinen hyväksikäyttäjä.

        Makunsa kullakin.

        No niinhän mä juuri sanoin, että kannattaa tarkastella omaa naismakua.


    • Anonyymi

      Jumala tasapainoitti Feminiinisen ja maskuliinisen. Nyt olisi suurinpiirtein Ying&Yang. ☯️

      • Anonyymi

        Kyllä. Niin se pitää ollakki.


    • Anonyymi

      Olen nainen enkö todellakaan tajua tätä.
      Näistä pallottelee ihan liikaa miehiä.

    • Anonyymi

      Eli naiset sanelee ohjeita, minkälainen miehen pitää olla, miten naista pitää lähestyä, miten nainen tulee ottaa huomioon, jne. Ikäänkuin miehen pitäisi tehdä kaikkensa, saadakseen naisen. Ja naisen olemus ja käytös saa olla mitä tahansa skeidaa, koska riittää että on nainen. Tällaisen kuvan näistä medioista nykyään saa.”

      Höh. Omituinen tulkinta! Ei tuo sitä tarkoita että nainen saa olla millainen vain kunhan on nainen. Naiset antavat neuvoja siinä asiasta jonka itse osaavat, eli kertovat mikä naisia miehessä miellyttää. Miten nainen tietäisi mitä mies ajattelee ja toivoo? Yhtä lailla miehet voivat antaa naisille neuvoja ohjeita miten kannattaa/ei kannata toimia herättääkseen miehen kiinnostuksen.

      • Anonyymi

        Sanopa naiselle joku vaatimus, niin silmät muljahtaa naisella samantien, ja sieltä alkaa tulla melkoista myrkkyä sen jälkeen. Tyyliin, sulla ei oo varaa sanoa mulle noin, jne.


      • Anonyymi

        Tämähän tietenkin on narsismin ja epäsosiaalisuuteen kuuluvan väkivaltaisuuden oire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa naiselle joku vaatimus, niin silmät muljahtaa naisella samantien, ja sieltä alkaa tulla melkoista myrkkyä sen jälkeen. Tyyliin, sulla ei oo varaa sanoa mulle noin, jne.

        Onhan miesten nettiprofiileissa ihan samalla tavoin vaatimuksia naisille. Miksi niistä pitäisi suuttua? Jos ne ovat mielestäni ihan Ok vaatimuksia mutta minä en täytä niitä, tiedän pyyhkiä miehen vasemmalle (vaikka hän miellyttäisikin minua). Siinä säästyy aikaa ja vaivaa. Jos en pidä hänen vaatimuksistaan vaan koen ne kohtuuttomina, pyyhin hänet vasemmalle koska hän ei miellytä minua. Kummassakaan tapauksessa en näe syytä suuttua kuten aloittaja. Ikinä ei ole minulla silmät muljahtaneet. Te miehet olette herkkänahkaisia, otatte nokkiinne turhasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan miesten nettiprofiileissa ihan samalla tavoin vaatimuksia naisille. Miksi niistä pitäisi suuttua? Jos ne ovat mielestäni ihan Ok vaatimuksia mutta minä en täytä niitä, tiedän pyyhkiä miehen vasemmalle (vaikka hän miellyttäisikin minua). Siinä säästyy aikaa ja vaivaa. Jos en pidä hänen vaatimuksistaan vaan koen ne kohtuuttomina, pyyhin hänet vasemmalle koska hän ei miellytä minua. Kummassakaan tapauksessa en näe syytä suuttua kuten aloittaja. Ikinä ei ole minulla silmät muljahtaneet. Te miehet olette herkkänahkaisia, otatte nokkiinne turhasta.

        Tässä toinen samoin ajatteleva nainen. En esitä kenellekään sääntöjä, enkä vaatimuksia. Minä kerron millaisilla asioilla voi mun kiinnostukseni herättää ja minkätyyppisen miehen kanssa tulisin viihtymään. Muunkaaltaisten ei varsinaisesti kannata tuhlata aikaansa (ja minun aikaani) mihinkään teatteriesitykseen, sillä se tulee kuitenkin ilmi ja homma loppuu sitten siihen. Eli omana itsenä, ei esittäen ja vain jos on aidosti sellainen, jollaiset minua kiinnostavat.

        Sama toisinpäin. Vaikka mies olisi muuten kiinnostavan oloinen, mutta hän esittää toiveita, joita en tule pystymään täyttämään, niin silloin en ala tuhlaamaan kummankaan aikaa edes kokeilemiseen. Onhan se harmi, mutta mä kuitenkin arvostan, että toiveet esitetään suoraan ja selkeästi. Sellaista lähesty myöskään sellaista miestä, joka ei esitä mitään toiveita. Jokaisella ihmisellä on toiveita ja kriteerejä. Jollei omiaan kykene jostain syystä ilmaisemaan, niin ei ole mun tyyppiseni mies myöskään sellainen,


    • Anonyymi

      Ihan e luokan miehenä sanon. Normaali nainen istuu valtansa päällä ja se on paljon.

      Tämän ketjun alkajalle ja toisessa viestissä kirjoittavalle yh äidille. Nettiä ja ihmissuhteita ei pidä sotkea toisiinsa. 1990 luvulla aikuistuneittwnkin pitää tajuta elämän realiteetit.

    • Anonyymi

      Naiset yrittävät sanalla säännöt myös toisilleen. On tullut omakohtaisesti koettua vaikken juurikaan arvosta kyseistä ehtojen asettelua tai arvostus vaatimusta. Arvostan sukupuoleen katsomatta, jos käyttäytyy ja suhtautuu arvostavasti ja arvostettavasti. Pitkälti ilkeilyn ja lytistämisen kauttahan nämä sääntöjen sanelut kulkevat.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta, naiset. Olen kuitenkin hetero, ehkä jonkinlainen historiallinen jäänne miehestä.

      • Anonyymi

        Naiset eivät kiinnosta sinua koska olet hetero? Nyt en ihan ymmärrä.


    • Anonyymi

      Pienen pientä miesjoukkoa eli siis komeimmistoa halutaan nalkkiin sekä rengastaa tulevien lasten isäksi.

      Tuottaa suurta mielihyvää kun se mallimies herää joka aamu samasta sängystä vaikka nainen tietääkin, että mallimies on kyntänyt useaa naista elämänsä aikana ja nainen tietää myös, että mallimies ei tule kauan hänen miehenään pystymään.

      Mutta aina voi sitten tyytyä siihen ätmipoloiseen joka ottaa mallimiehen lapset siipiensä suojaan.

    • Anonyymi

      Tämä mitä kutsut sääntöjen sanelemiseksi on jotain ihan muuta. Nainen tietää millaisia ominaisuuksia hän miehessä arvostaa ja kertoo toiveistaan. Mies joka tunnistaa itsensä kuvauksesta voi ottaa yhteyttä, ja mies joka ärsyyntyy naisen toivomuksista ja/tai toteaa ettei hän ole sellainen mies jota tuo nainen etsii, voi pyyhkiä naisen vasemmalle. Kummankin aikaa säästyy.

      Olisipa miestenkin profiilissa vähän tarkempaa kuvausta siitä mitä mies etsii! Mutta tuntuu että miehet pääsääntöisesti joko eivät tiedä mitä haluavat, tai jos tietävät niin sitten eivät osaa/viitsi sanallistaa toiveitaan.

      Mikä mies se sellainen on joka ei tiedä mitä tahtoo?

      Kunpa te miehet kirjoittaisitte vähän pitemmästi profiileihin ja kertoisitte enemmän itsestänne ja toiveistanne. Minä en kokisi sitä sääntöjen sanelemisena vaan toivomusten esittämisenä. Antaisin sille suuren arvon.

      • Anonyymi

        Lisäys edelliseen.

        Joskus harvoin olen löytänyt profiileista selkeitä toivomuksia siitä millaista suhdetta tai millaista kumppania mies etsii. Annan sellaisille profiiliteksteille paljon arvoa. Myös silloin kun huomaan että nyt toiveet eivät kohtaa. Mies esim. etsii moottoripyöräilystä kiinnostunutta naista, enkä minä ole sellainen. Asia selvä, en ole se jota etsit, toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea etsintöihin - ja pyyhin sinut vasemmalle.

        Annan arvoa sillekin jos mies avoimesti ja suoraan kertoo etsivänsä seksiseuraa, olevansa varattu tai avoimessa suhteessa. Toki pyyhin hänet vasemmalle koska itse etsin vakituista suhdetta yhden miehen kanssa. Mutta rehellisyys on kunnioitettavaa ja upeaa. Ja säästää kummankin osapuolen aikaa. Ei tarvitse lähteä turhille treffeille, joissa selviää että olemme väärät ihmiset toisillemme.

        Ihmettelen miksi aloittajaa ärsyttää että naiset kertovat mitä haluavat. Minä niin toivoisin että miehet tekisivät juuri niin. On parempi tietää joitakin asioita jo etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys edelliseen.

        Joskus harvoin olen löytänyt profiileista selkeitä toivomuksia siitä millaista suhdetta tai millaista kumppania mies etsii. Annan sellaisille profiiliteksteille paljon arvoa. Myös silloin kun huomaan että nyt toiveet eivät kohtaa. Mies esim. etsii moottoripyöräilystä kiinnostunutta naista, enkä minä ole sellainen. Asia selvä, en ole se jota etsit, toivon sinulle kaikkea hyvää ja onnea etsintöihin - ja pyyhin sinut vasemmalle.

        Annan arvoa sillekin jos mies avoimesti ja suoraan kertoo etsivänsä seksiseuraa, olevansa varattu tai avoimessa suhteessa. Toki pyyhin hänet vasemmalle koska itse etsin vakituista suhdetta yhden miehen kanssa. Mutta rehellisyys on kunnioitettavaa ja upeaa. Ja säästää kummankin osapuolen aikaa. Ei tarvitse lähteä turhille treffeille, joissa selviää että olemme väärät ihmiset toisillemme.

        Ihmettelen miksi aloittajaa ärsyttää että naiset kertovat mitä haluavat. Minä niin toivoisin että miehet tekisivät juuri niin. On parempi tietää joitakin asioita jo etukäteen.

        "Ihmettelen miksi aloittajaa ärsyttää että naiset kertovat mitä haluavat. Minä niin toivoisin että miehet tekisivät juuri niin. On parempi tietää joitakin asioita jo etukäteen."

        Tuo on niin totta. Valataosa naisista haluaisi, että miehet sanoisivat niitä toiveitaan suorempaan. Ihan hölmöä kuluttaa molempien aikaa tapaamlla sellaisia, joiden kanssa yhteensopimattomuus olisi ollut ymmärrettävissä ilmankin, mikäli mies olisi kertonut toiveitaan suorempaan. Valtaosa naisista kokee ne toiveet niin, että niiden avulla pystyy huomaamaan, jos itse ei ole tuolle yksilölle sopivaa seuraa. Monet miehet taas tuntuvat (ainakin palstoilla) kokevat esitetyt toiveet niin, että heidän itsensä pitäisi muuttua ja pyrkiä täyttämään ne toiveet. Eihän se niin mene. Jos et täytä niitä toiveita, niin siirry seuraavaan. Onko sitten lopult kuitenkin niin, että naisilla on vahvempi oma identiteetti ja persoonllisuuskin, kuin miehillä?


    • Anonyymi

      ”Miksi asiaa ei voisi esittää sillä tapaa myös, että miten nainen voisi toimia paremmin, että saisi haluamansa miehen. Koska eivät naiset useinkaan saa sitä haluamaansa miestä, vaan tyytyvät varavaihtoehtoihin, ja jakelevat ohjeita heille, miten yrittää paremmin.”

      Mikä estää? Ettehän te miehet vaivaudu antamaan tällaisia ohjeita.

    • Anonyymi

      Antaa nuorten naisten jaella neuvoja, vaikka tekisit mitä, niin et niitä naisia saa jotka neuvoja jakelevat. Nuo naiset ei kiinnostu kuin tietyntyyppisistä miehistä eli pienen pienestä miesjoukosta. On omattava komea ulkonäkö, varallisuus tai status.

      • Anonyymi

        Tuo on sinun näkemyksesi, ei totuus.


      • Anonyymi

        Tunnen valtavan määrän parisuhteessa olevia nuoria miehiä, jotka ovat köyhiä, ulkonäöltään tavallisia tai jopa rumia ja jossain pätkätöissä. Ihmisinä he ovat reiluja, mukavia, hyväntuulisia ja reippaita. Ja keskustelutaitoisia.


    • Anonyymi

      Itse naaisena olen törmännyt sellaisiin miehiin nettideittailussa, jotka eivät edes yritä tehdä vaikutusta. Pöytätavat täysin hukassa, puhutaan ruoka suuussa, röyhtäillään, kun oma lautanen on tyhjä mennään kylässä sohvalle makaamaan, ihan älytöntä. Kuvittele nyt sitten, että tällaisen veisit joskus vaikka perheeseesi tutustuman; saisi hävetä silmät päästään. Että vähän siis todellakin kannattaa yrittää edes tehdä naiseen vaikutelma.

    • Anonyymi

      Saat sinä keksiä naisille ihan mitä tahansa sääntöjä sinusta tuntuu ja sitten jaella niitä. Eri kysymys on, että kiinnostaako ketään toteuttaa niitä sun sääntöjäsi, mutta sehän noissa on aina ongelmana, myös naisilla, jos niitä sääntöjä kovin kauheasti on tai ovat ihan kaheleita. Aina kuitenkin saa pyytää.

    • Anonyymi

      Miksi odotat naisten kertovan senkin miten miehen kiinnostus herätetään? Naistvoivat lopulta kertoa vain omista mieltymyksistään. Ei kukaan meistä voi kuin korkeintaan esittää valistuneita (ja vähemmän valistuneita) arvauksia teidän miesten aivoituksista. Ei muut kun alat tekemään niitä ohjeita tiktokkiin.

    • Anonyymi

      On se kyllä ihme että pimppi ja sydän läpättävät akoilla aina mamumiehen eteen, ei koskaan kotimaisen ja syrjäytyneen miehen eteen.

      Entäs sitten se "ei syrjäytynyt" kotimainen nuori mies? Ei silläkään kovin hyvin mene, se päätyy joko sinkuksi tai sitten aisurina elättämään jonkun mamupatjan tai vähintäänkin jännämiehen pentuja.

      • Anonyymi

        Mies joka käyttää sellaisia sanoja kuin mamu, mamupatja ja jännämies on itse sika ja moukka eikä naista ansaitse.


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät että jollain naisella pimppi ja sydän läpättävöt? Oletko vieressä mittaamassa sykettä? Tuskin. Et pääse niin lähelle ketään naista että pääsisit sitä asiaa toteamaan. Pimppi-sanaa sinun ei pidä käyttää kun et ole sellaista ihmettä koskaan nähnyt. Moukka ja sika olet, häpeä! On ihan oikein ettet löydä ketään. Häpeä! Häpeä! Häpeä!


    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä oikein puhut? Ei toiveiden esittäminen ole sääntöjen sanelemista. Se, että etsii miestä joka asuu enintään 20 kilometrin päässä Joensuusta, ei ole määräys: muuta Koensuuhun tai ympäristöön. Se on toive. Muualla asuvat miehet voivat pyyhkiä sen naisen vasemmalle ja unohtaa. Miksi ihmeessä te SUUTUTTE?

    • Anonyymi

      Asia on juuri päinvastoin. Nauset toivovat että miehet kertoisivat profiilitekstissä enemmän itsestään ja siitä millaista naista ovat etsimässä. Tympii kun ette jaksaa kirjoittaa profiileihin mitään.

    • Anonyymi

      Miten se profiilitekstin kirjoittaminen voi olla niin vaikeaa?

    • Anonyymi

      Auktoriteetti tohtori Jenni Haulion, presidentti illuusion.
      Kokonaisvaltaisesti suuressa kuvassa puhumalla, kuin pierua Saharaan.
      Velkaa tulee, kuin Jutta Urpilaisen takuu sijoituksista, että kilinä kuuluu....haaaa......haaa......

    • Anonyymi

      Helkkari kun miehetkin ”laatisivat sääntöjä” eli kertoisivat profiilissaan itsestään ja toiveistaan. Oletteko laiskoja vai kirjoitustaidottomia? Vai ettekö tosiaan pysty kertomaan toiveistanne koska ette tiedä mitä haluatte? Miten voit löytää unelmiesi naisen jos et tiedä mistä unelmoit?

    • Anonyymi

      Eivät naiset sanele sääntöjä.
      Siksi samoja naisia on deittikuvioissa useita vuosia.
      Niinhän se vaan on.

    • Anonyymi

      On totta että naiset sanelevat sääntöjä millainen miehen pitää olla jne, mutta ne pätevät vain pieneen miesjoukkoon, koska suuri miesjoukko karsiutuu jo ulkonäön takia ja pieni, komeimmistoon kuuluva miesjoukkoa ei kiinnosta naisten säännöt pätkääkään. He vain tyhjäävät kassinsa ja poistuvat paikalta juosten seuraavan naisen luokse.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      272
      2687
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      208
      1728
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1201
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1071
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      43
      913
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      70
      800
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe