All-in kisailu

Anonyymi-ap

"The best pace is a suicide pace, and today is a good day to die." -Prefantoine

Oletteko kokeilleet noudattaa ohjetta kisoissa? Miten kävi?

16

530

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kokeillut. Hyvin kävi, jaksoin raahautua maaliin enkä kuollut.

• Anonyymi

Mahtavaa!

• Anonyymi

Ei ole rentoa väsähtää puolivälissä. Douppaajien puhetta.

• Anonyymi

Minäkin olin nuorempana all-in rakastaja, mutta nykyään juoksen vain rennosti anakynnyksellä.

• Anonyymi

Aki Nummela juossut Paloheinässä controlloidun kympin. Ei enää all-in. Ukko kehittyy.

• Anonyymi

Päättäväisyydellä pötkii pitkälle. Romahdus tulee jos ei usko itseensä.

• Anonyymi

All-in on jotain sopivaa, kun vitosen aika on tavoitteena alle 13 minuutin ja tonnivitonen alle 3.30. Maailman huipulla on all-in. Jos on kaukana kilpailujen eliitti, kohtuullinen panostus on mielekkäämpää.

• Anonyymi

Minä vedin jo yläasteella Cooperissa all-in. Siinä oli amikset ihmeissään kun yksi painaa menemään henki hieverissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vedin jo yläasteella Cooperissa all-in. Siinä oli amikset ihmeissään kun yksi painaa menemään henki hieverissä.

Heh joo. Iän myötä minusta on tullut hieman varovaisempi, mutta jos paukkuja riittää, lopussa kiihdytän kyllä suicide paceen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh joo. Iän myötä minusta on tullut hieman varovaisempi, mutta jos paukkuja riittää, lopussa kiihdytän kyllä suicide paceen.

Suicide pace rentoa on. Kerran kahdessa viikossa voi vetää kovaa.

• Anonyymi

Never easy johtaa ensin nousuun ja lopulta tuhoon.

• Anonyymi

Suicide pace johtaa miula dnf:ään. Huono taktiikka.

• Anonyymi

En juokse enää koskaan täysillä. Suicide pacet on jo nähty.

• Anonyymi

En juokse all-in. Tympeää hankkia sydäri juoksemalla.

• Anonyymi

Baltsuhan on typerys taikka liikunnan harrastamiseen koukussa ku koko ajan harrastaa liikuntaa ja juoksu aikoinaan kuvitteli olevansa parempi mitä oli ja juoksi liian kovaa peruslenkkejä

• Anonyymi

Ukko oli hyvässä nousukunnossa, mutta alkoi ahnehtimaan eikä enää palautunut. Tuli mystisiä sairastelua ja loukkaantumisia. Ei pidä ahnehtia. Alle 100km viikot riittää never easyllä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3969
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      12
      3581
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      49
      2957
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2952
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      145
      2551
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      54
      2273
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      18
      1579
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      105
      1456
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1334
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      39
      1213
    Aihe