"The best pace is a suicide pace, and today is a good day to die." -Prefantoine
Oletteko kokeilleet noudattaa ohjetta kisoissa? Miten kävi?
All-in kisailu
16
445
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kokeillut. Hyvin kävi, jaksoin raahautua maaliin enkä kuollut.
- Anonyymi
Mahtavaa!
- Anonyymi
Ei ole rentoa väsähtää puolivälissä. Douppaajien puhetta.
- Anonyymi
Minäkin olin nuorempana all-in rakastaja, mutta nykyään juoksen vain rennosti anakynnyksellä.
- Anonyymi
Aki Nummela juossut Paloheinässä controlloidun kympin. Ei enää all-in. Ukko kehittyy.
- Anonyymi
Päättäväisyydellä pötkii pitkälle. Romahdus tulee jos ei usko itseensä.
- Anonyymi
All-in on jotain sopivaa, kun vitosen aika on tavoitteena alle 13 minuutin ja tonnivitonen alle 3.30. Maailman huipulla on all-in. Jos on kaukana kilpailujen eliitti, kohtuullinen panostus on mielekkäämpää.
- Anonyymi
Minä vedin jo yläasteella Cooperissa all-in. Siinä oli amikset ihmeissään kun yksi painaa menemään henki hieverissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vedin jo yläasteella Cooperissa all-in. Siinä oli amikset ihmeissään kun yksi painaa menemään henki hieverissä.
Heh joo. Iän myötä minusta on tullut hieman varovaisempi, mutta jos paukkuja riittää, lopussa kiihdytän kyllä suicide paceen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh joo. Iän myötä minusta on tullut hieman varovaisempi, mutta jos paukkuja riittää, lopussa kiihdytän kyllä suicide paceen.
Suicide pace rentoa on. Kerran kahdessa viikossa voi vetää kovaa.
- Anonyymi
Never easy johtaa ensin nousuun ja lopulta tuhoon.
- Anonyymi
Suicide pace johtaa miula dnf:ään. Huono taktiikka.
- Anonyymi
En juokse enää koskaan täysillä. Suicide pacet on jo nähty.
- Anonyymi
En juokse all-in. Tympeää hankkia sydäri juoksemalla.
- Anonyymi
Baltsuhan on typerys taikka liikunnan harrastamiseen koukussa ku koko ajan harrastaa liikuntaa ja juoksu aikoinaan kuvitteli olevansa parempi mitä oli ja juoksi liian kovaa peruslenkkejä
- Anonyymi
Ukko oli hyvässä nousukunnossa, mutta alkoi ahnehtimaan eikä enää palautunut. Tuli mystisiä sairastelua ja loukkaantumisia. Ei pidä ahnehtia. Alle 100km viikot riittää never easyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025