Paljonkohan Suomessa oikein on työttömiä?

Remontti-Reiska raivonnut Uudenmaan kansanedustajana työttömille.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b0ed282e-236d-4c17-9ab0-32edb0ce2ad2

Kyllä minä AINAKIN olen TYÖTTÖMÄNÄ Inarin ja Utsjoen kuntalaisten asioita kokoajan yrittänyt hoitaa!
Pitäähän sitä jotain TYÖTTÖMÄNÄ TEHDÄ, koska TÖISSÄ TEKEVÄT EI EHDI ja kansanedustajilla sekä ministereillä EI OLE AIKAA!

8

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin työttömät syrjii ja luistaa vastuustaan vaikka heillä on YHTÄ PALJON AIKAA MITÄ MULLA sekä osalla vielä
      PAREMMIN ASIAT MITÄ MULLA!
      Ammattiliittojen ja kuntien suojatteja joilla EI OLE MITÄÄN VELVOTTEITA!

      Minulle saisivat kyllä alkaa maksamaan vähän enemmän, koska olen AMMATTI TYÖTÖN joka ymmärtää, että kyllä jotain muutakin pitää tehdä kuin täyttää TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHA LAPPU!

      Vankilassakin ehtiny pyörähtään lomalla niin sai vähän taukoa näistä yhteiskunnan asioista!

      Muistin, että toiset vangit valitti kun ei saatu joka päivä lehtiä luettavaksi osastolle.
      Ei kai nyt ne vartijat hulluja sentään ole jos kysyvät : Mistä olet kiinni jääny?
      Sanoin : Facebook kirjoituksilla loukkasin kunniaa.
      Kyllä he on käyneet katsoon mitä olen kirjoitellut.

      Vaalien alla ja vangit kysy multa : Keitähän pitää oikein äänestää?
      Sanoin : Äänestäkää Tynkkystä koska hänet kyllä kaikkien pitäs tuntea.
      Yks kysy: Kuka se on?
      Sanoin : Oululainen homo jolla ulkomaalainen puoliso ja on Perussuomalaisten puolueessa sekä he on adoptoimassa lasta.
      Kysyvät : Ketä sinä äänestät?
      Vastasin : Vittu en ketään, koska nämä poliitikka asiat yks syy miksi istun kunnianloukkaus sakko vankina!

      Kyllä olin kirjoittanut myös poliittisia mielipiteitä vaikka en kuulu mihinkään PUOLUEESEEN!

      Ihmisten asiat hoituu OIKEUDEN mukaisesti, kun jätetään PUOLUEET pois sekä keskitytään ihmisiin.

      Suomen kommunisti oli ihminen joka ajatteli kaikkien suomalaisten parasta, koska hän oli Isänmaallinen.

      • Kyllähän TYÖMIEN pitää vähän tehdä töitä ja eihän siinä mennyt, kuin noin 20minuuttia kun kirjoitin Valviiralle sen sähköpostin!

        Noin tunti mennyt varmaan yhteensä, kun hain Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa sekä onnittelin heitä kunnanjohtajan valinnasta sekä ilmotin ne laiminlyönnit samalla!

        Kyllä olen ansainnut ainaki 5000€ työttömyyskorvauksen, asunnon sekä auton niin voin työttömänä jatkaa TYÖNTEKOA!

        Ei kai 700€ ole vara edes lähteä mihinkään ja en kyllä viitti enää tällä iällä lähteä edes pillu-palkalla jonku luo vähäksi aikaa lomalle niin vois laittaa heidänkin kunnan asiat kuntoon!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kyllähän TYÖMIEN pitää vähän tehdä töitä ja eihän siinä mennyt, kuin noin 20minuuttia kun kirjoitin Valviiralle sen sähköpostin!

        Noin tunti mennyt varmaan yhteensä, kun hain Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa sekä onnittelin heitä kunnanjohtajan valinnasta sekä ilmotin ne laiminlyönnit samalla!

        Kyllä olen ansainnut ainaki 5000€ työttömyyskorvauksen, asunnon sekä auton niin voin työttömänä jatkaa TYÖNTEKOA!

        Ei kai 700€ ole vara edes lähteä mihinkään ja en kyllä viitti enää tällä iällä lähteä edes pillu-palkalla jonku luo vähäksi aikaa lomalle niin vois laittaa heidänkin kunnan asiat kuntoon!

        Kaikki Suomen työttömät sekä työkyvyttömät syrjii ja eivät ymmärrä sen vertaa, että voisivat näitä terveys ja turvallisuus asioita myös.
        Yksin pitäny Ivalosta hoitaa TYÖTTÖMÄNÄ kaikki!

        Pitääkö noille vielä YHTEISKUNNANTUKIA maksaa?
        Laitokseen tuollaiset ihmiset kuuluu jotka ei osaa muutaa, kuin tehdä raha-anomuksia!

        En osaa raha-anomus papereita täytellä, mutta siihen mulla on OIKEUS saada apua niin korvauksia joilla voin maksaa velat ja aloittaa sen uuden elämän.

        Pikku puuhastelua kyllä riittää aina, kun vaan sais sen oman asunnon jossa olis vähän enemmän tilaa kuin vain yks huone!


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­y­m­­f­­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18063403F

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Tuleekohan kyseinen valittaja Inarin kuntaan asumaan?

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-ylivoimaisesti-ahkerin-valittajavanki-on-tyollistanyt-tuomioistuimia-sadoilla-jutuilla-vaati-15-000-euron-karsimyskorvauksia-sellisangysta/8772248#gs.6o21i8

      Eihän ne pysty hoitamaan hänen valituksia ja Inarin kunnassa tehtailivat porukalla kunnianloukkaus syytteitä sekä vaativat korvauksia ja vankeutta.
      Vähän niin, kuin pakko päästä valittaja Inarin kuntaan asumaan ja Inarin kuntalaisten kunnialle, koska käyn niin minut pitää siirtää pois kunnasta.

      Yhdenvertaisuuslakia voi käyttää, koska kyseessä on aiheettomia syytteitä ja kyseinen vanki tekee aiheettomia valituksia vankilasta.

      Inarin kuntaan mahtuu kaikenlaista väkeä ja 99% murhaajista sekä tappajista uusii rikoksen.

    • Anonyymi

      Nollajätkä koko mies.

      • Kiitos, kun kommentoit koska meinas unohtua nuo 463 syrjintää.

        Luki näin : Pelkästään viimeisen kymmenen vuoden aikana Pönkä onkin pannut vireille peräti 463 asiaa käräjäoikeuksissa. Keskimäärin Pöngän asioita on ratkottu 46 kertaa vuodessa eli miltei joka viikko jossakin käräjäoikeudessa Suomessa.

        Kyllä kai valtio voi mulle maksaa nuo ja periä Pönkältä takaisin. Minä voin laittaa miten saavat rahat takaisin!


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Kiitos, kun kommentoit koska meinas unohtua nuo 463 syrjintää.

        Luki näin : Pelkästään viimeisen kymmenen vuoden aikana Pönkä onkin pannut vireille peräti 463 asiaa käräjäoikeuksissa. Keskimäärin Pöngän asioita on ratkottu 46 kertaa vuodessa eli miltei joka viikko jossakin käräjäoikeudessa Suomessa.

        Kyllä kai valtio voi mulle maksaa nuo ja periä Pönkältä takaisin. Minä voin laittaa miten saavat rahat takaisin!

        Olen alkuperäisenä suomalaisena istunut kunnianloukkaus sakon joten saisin kaikille alkuperäisille suomalaisille korvauksia, kun perustelen asian.
        En minä kaikkien kanssa ole riidoissa vaan osan eli heidän joiden kunniaa olen loukannut facebookissa ja yhdenvertaisuuslain mukaan olen loukannut myös heidän facebook kavereita.
        Heidän facebook kaverit on luonnollisesti jo heidän puolella ja poliisit on hakeneet myös heidän nimet sekä tiedot.
        Olen yksin syytettynä ja poistin itseni facebookista toukokuussa ja ei kukaan ollut noista pyytänyt jotka oli kunnianloukkaus syytteet nostaneet.

        Poistin Insatagramin tilin myös ja tein uuden.
        Twitterissä olin aikoinaan niin osasin poistaa senkin.

        Sitä oon ihmetellyt, että miksi monet on tehneet useamman käyttäjäntilin.
        Luin että nuo menee maksullisiksi eli silloin vasta, kun alat maksamaan käyttäjätilistä niin kaikki mitä laitat sinne on yksin sinun omistuksessa.
        Jos et maksa niin mainostajat voi käyttää kuvia sekä videoita vapaasti vaikka Kiinassa tai ihan missä vaan maassa ja et saa mitään korvauksia niistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe