Mietin tässä nyt sitä, että jäänkö ihan kokonaan yhtään mitään, jos se ero tulee. Meillä ei ole omaisuutta, ei sitten yhtään. Ulosotossa ollaan kumpikin, minä ja puolisoni. Naimisssa ollaan oltu reilu 15 vuotta, ilman avioehtoa. Aina ollaan eletty kädestä suuhun. No puolisoni otti noin 5 vuotta sitten jonkun lainan, jonka jälkeen otti uuden lainan, jotta pystyisi tämän edellisen lainan maksamaan, eka lainasta tiesin, toisesta en. Nyt ollaan tilanteessa, että puoliso jäi sairaus eläkkeelle, ja siitäkin uo vie osansa. Minä käyn pienipalkkaisessa työssä, ja uo vie osansa. Puoliso uhoaa, että erotaan, ja hän vie auton (auto n. 500 e.n arvoinen ja hänen siskonsa nimissä) Ja vie kaiken muunkin, eikä minulle jää mitään. Eikai se niin voi olla, että toinen on lainarahoilla ostanut esim ajettavan ruohonleikkurin, niin siitäkään ei minulle mitään kuuluisi? Tuon auton ymmärrän, koska se ei ole meidän kummankaan nimissä. Mutta esim huonekalut? Niistä olen kuitenkin isoimman osan itse hommannut, joko äidiltäni saanut, tai netti kirppikseltä halvalla saanut. No joka tapauksessa puolisoni sanoin, että erotaan...etpä saa autoa, etkä paljon muutakaan...
Irtaimisto
Anonyymi-ap
1
328
Vastaukset
- Anonyymi
Roskalavaltaa saat ilman huonekalut.eti itelles kunnon mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875