Motivaatio hukassa, en rakasta itseäni

Anonyymi-ap

Oon saanut tiputettua normaalipainon sisällä +10kg. Oon nyt normaalipainon alarajalla.

Oon elämäntilanteeni ja perusluonteeni takia henkisesti niin surullinen, että jaksan vetää vain 30-40 min jumpan päivittäin. Ruokavalio on tiukka mut ei keto, koska pää ei kestä ketoilua. Miten mä saan vielä hoikistuttua.

Mä olen selvinnyt vuosien kaltoinkohtelusta ja väkivallasta. Luottamus ihmisiin jäi heikoksi, mutta selvisin.

Olen oppinut tietämään olevani huono. En rakasta itseäni ollenkaan. En ole saavuttanut elämässä kummoisia asioita.

Mulla ei ole kokopäivätyötä eikä yhtään ystävää. Pääni kestää tehdä vain osa-aikatyötä, mut se riitä yhteiskunnalle ja painostetaan enempään. Pian hallitus leikkaa 300e suojaosan pois, joten elämäni supistuu entisestäänkin. Jos tekisin kokopäivätyötä, en jaksais siivota kotia enkä laittaa ruokaa. Oon niin tehoton vaikken edes vedä kaljaa enkä polta.

En uskalla flirttailla miehille koska luottamukseni ihmisiin on 0. No eipä siinä kun ei ne miehetkään musta ole kiinnostuneet, se jos mikä on niin nähty.

Mikä ahistaa on se, miksi yritän kun kaikki on turhaa. Eka ajattelin että Onlyfansilla vois tienata laskuihin, mut milläpä mä erotun siellä.
Häviän ikuisesti jumalattarille joitten somea oon seurannut. Ilo omasta kiinteytymisestä on lyhyt kun joku super suorittaja on ikuisesti parempi. Miten joku jaksaa treenata kokopäivätyön päälle? Paitsi jos se on toimistotyö...

Ylilaudalla jotkut kirjottaa kuin useimmat tavalliset mimmit ois rummoja (rumia). Tuntui et mä lukeudun niihin. Tuntuu ettei mulla ole mitään arvoa yritinpä mitä vaan... en kelpaa yhteiskunnalle enkä ihmisille. Jos mulla ois Onlyfans niin Ylilauta pilkkais mua.

Musta tuskin tulee yhtä ihanaa kuin ne fitness naiset, koska mulla ei riitä henkiset eikä muutkaan voimavarat 1,5h-2h treeneihin.....eikä rahat kauneushoitoihin. Mitä helv*** mä teen......

Mulla on kanssa liian iso luusto pohjalla, et tulisin yhtä siroksi. Saan laihduttaa pitkälle et alan muistuttaa heitä, mut siltikin mulle jää jotain liikaa! Ahdistaa ja masentaa.

Mun ihokin on vaan huonontunut ja kuivunut. Missä on se hehku mitä luvattiin? Juon paljon vettä ja syön tosi terveellisesti. Naamassa on punaisia länttejä, kuumotusta ja tulee syviä ihonalaisia finnejä.
En ole syönyt moneen kuukauteen mitään "kiellettyä".

3

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mainitsit itse perussyyn huonoon oloosi:
      ET RAKASTA ITSEÄSI!
      Eikö siitä olisi hyvä alkaa se elämänsi kohentaminen?

      Miksi menet tyhjille hyllyille hakemaan "ei oota",
      jota vanhempasi eivät kyenneet sinulle antamaan?
      Nyt olet aikuistunut ja se arvostus on sinun vastuullasi!

      Vanha periaate; rakasta lähimmäistäsi, kuten itseäsi,
      olisi sinulle hyvä muistutus arkipäivien puuhissasi.
      Kirjoita se kauniisti vahvalle paperille ja kiinnitä se
      peilin yläpuolelle, niin että nähdessäsis itsesi peilistä
      voisit alkaa näkemään hyviä puoliasi ja piirteitäsi!
      Vähän ajan kuluttua kykenet sanomaan itsellesi:
      "Minä arvosta ja kunnioitan sinua kovista kokemuksistasi!"
      Sinussa on todella paljon hyviä ominaisuuksia, mutta
      asenteesi itseesi vaatii pikku kurssin muutosta!

      Onlyfans ei ole paikka kenellekään itseään arvostavalle!
      Minä en halua myydä itseäni kenelle tahansa väärinkäyttöön!
      En varsinkaan sen jälkeen, kun olen tyytyväinen ponnistelujeni tuloksiin!
      Kyllä ne laskut tulevat maksetuksi kunnioitettavin menetelmin!
      "Älä heitä helmiäsi sikojen eteen!"
      Siat eivät ymmärrä helmien arvoa, vaan sotkevat ne lokaan jalkoihinsa!

      • Anonyymi

        Katsopa You Tubesta "Louises Journexo"!
        Siinä typy, joka otti oman vastuunsa hyvinvoinnistaan
        ja dietin ja liikunnan avuulla muutti muotoaan haluamakseen.
        Se vain, että luulemme voivamme saada sen muutoksen aikaan nopeasti.
        Keho tarvitsee puolisen vuotta ensin laihtuakseen useammasta kg:stä ja sitten nahka vielä saman verran kiinteytyäkseen ja uudistuakseen.
        Parin vuoden kuluttua liikunnan ja dieetin uudistuksista voi odottaa pysyvää.
        Ole tyytyväinen pienistä edistysaskeleista ja kiitä itseäsi niistä!
        Harjoitat samaa henkistä väkivaltaa itseäsi kohtaan kuin lähimmäisesi!
        Sinun tulee rohkaista ja lohduttaa itseäsi kuin parasta ystävääsi!
        Siinä sinulle seuraava harjoitus voidaksesi hyvin!
        Sinähän sammutat itse motivaatiosi kritisoimalla itseäsi!


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­­y­­m­­f­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18064350H

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe