... pääsevät osallistumaan keskusteluun.
Jos yrität arvostella tämän palstan aiheeseen mitenkään liittyviä kirjoituksia, olet "botti"!
"Taidat olla botti, onko sinulla ......"?
Erikoinen on tää paskanheittopalsta.
Vain pahimmat paskanheittäjät...
9
212
Vastaukset
- Anonyymi
>>Erikoinen on tää paskanheittopalsta.<<
Paskanheittohan on perinnelaji Maalaisliitossa ja taitaapa se olla "keksutan" piireissäkin vielä voimissaan. - Anonyymi
Mitä aloittaja meinaa, onko tämä keskustaa-:
"Seuratkaa minua, päässäni on kompassi, jodatan teidät hyveiden rämeisille poluille..
Environment
2023-10-22 16:08:44
Seuratkaa rollaattoriani.
Halloota halloota ! Onko kukaan nähnyt laumaani ?
Voi vinoruotoisen kärpäsen kärpäskyypakkauksen käyttöohje, missä te kaikki ootte ? Katsoin jo lipaston laatikotkin läpi, ei sielun sielua :( "- Anonyymi
Mutta älä putoa maalätyn reunalta! Aisan mukaan silloin joutuu avaruuskävelemään teryleeneissä.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta älä putoa maalätyn reunalta! Aisan mukaan silloin joutuu avaruuskävelemään teryleeneissä.
Vanhana ja kokeneena littumaateoreetikkona tunnistan kyllä omat rajani enkä salli edes maallisen tomumajani tipahtaa maalätyn reunalta.
Aisa siis tietää miten käy jos sieltä putoaa. Aisa aina tekee mitä Aisan täytyy, eikä se ole edes tauti. Se on ominaisuus.- Anonyymi
Environment kirjoitti:
Vanhana ja kokeneena littumaateoreetikkona tunnistan kyllä omat rajani enkä salli edes maallisen tomumajani tipahtaa maalätyn reunalta.
Aisa siis tietää miten käy jos sieltä putoaa. Aisa aina tekee mitä Aisan täytyy, eikä se ole edes tauti. Se on ominaisuus.Mikset mene palstalle jossa Li kin. Kommunistein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mene palstalle jossa Li kin. Kommunistein.
Mene itse, takuueläkeläinen taistolaiskommunisti!
- Anonyymi
Sepon kanssa heittelit paskaa. Ja taidat heitellä omiin nimiisi vieläkin.
- Anonyymi
Ja sontaa riittää, ylläpito sallii sen, myös palstan aiheeseen liittymättömät herjaukset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.29211267- 2164826
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112508- 1271861
- 1611861
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921218Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81107Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34994- 83917