Kerronpa nyt yhden valitettavan tosiasian.Kuntokeskus Energy jolla on 4 kuntosalia joista 1 kotikaupungissani Kuopiossa ja 3 Joensuussa,ja joiden omistajana toimii Kari Karhu.Olen monelta ihmisiltä kuullut että he huijaavat maksavia asiakkaitaan seuraavia tavoin.
1 Perimällä asiakkailtaan ylimääräistä rahaa laskuttivat monia salien ollessaan kiinni ja jättivät palauttamatta asiakkailleen kuuluvia rahoja takaisin.
2 Purkamalla jo valmiiksi maksettuja asiakassopimiksia,ja jättämällä palauttamatta kuuluvia rahoja asiakkailleen.
3 Perumalla jo valmiiksi maksettuja fysioterapiakäyntejä,ja jättämättä palauttamatta asikkailleen kuuluvia rahoja takaisin.
4 Monta muutakin tarinaa olen kuullut,nähnyt ja itsekkin kokenut kyseisen yrityksen epärehellisestä toiminnasta.
Älkää käyttäkö kyseisen yrityksen palveluja,koska ne huijaavat asiakkaitaan
Kuopion ja Joensuun Energyt ja Kari Karhu huijaavat asiakkaitaan
Anonyymi-ap
5
1828
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tuolta kyliltä kuullut että tuo Kari KARHU ON YLIMIELINEN KUSETTAJA
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18065444M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen kuullut että Kari Karhu on oikea kusettaja
- Anonyymi
Olen kuullut, että on rehellinen ja sanansa mittainen yrittäjä. Suosittelen Kuntokeskus Energyä kaikille laatua arvostaville kuntoutujille.
- Anonyymi
Jos henkilön sukunimi on Karhu - tuo jalo ja ylhäs kansalliseläimemme - ei hän voi olla millään mittarilla moitittava.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 488046
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1236421Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593879Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu913849- 983599
- 553243
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod743225Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint362598IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2272431- 521728