Kerronpa nyt yhden valitettavan tosiasian.Kuntokeskus Energy jolla on 4 kuntosalia joista 1 kotikaupungissani Kuopiossa ja 3 Joensuussa,ja joiden omistajana toimii Kari Karhu.Olen monelta ihmisiltä kuullut että he huijaavat maksavia asiakkaitaan seuraavia tavoin.
1 Perimällä asiakkailtaan ylimääräistä rahaa laskuttivat monia salien ollessaan kiinni ja jättivät palauttamatta asiakkailleen kuuluvia rahoja takaisin.
2 Purkamalla jo valmiiksi maksettuja asiakassopimiksia,ja jättämällä palauttamatta kuuluvia rahoja asiakkailleen.
3 Perumalla jo valmiiksi maksettuja fysioterapiakäyntejä,ja jättämättä palauttamatta asikkailleen kuuluvia rahoja takaisin.
4 Monta muutakin tarinaa olen kuullut,nähnyt ja itsekkin kokenut kyseisen yrityksen epärehellisestä toiminnasta.
Älkää käyttäkö kyseisen yrityksen palveluja,koska ne huijaavat asiakkaitaan
Kuopion ja Joensuun Energyt ja Kari Karhu huijaavat asiakkaitaan
Anonyymi-ap
5
1700
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tuolta kyliltä kuullut että tuo Kari KARHU ON YLIMIELINEN KUSETTAJA
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18065444M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen kuullut että Kari Karhu on oikea kusettaja
- Anonyymi
Olen kuullut, että on rehellinen ja sanansa mittainen yrittäjä. Suosittelen Kuntokeskus Energyä kaikille laatua arvostaville kuntoutujille.
- Anonyymi
Jos henkilön sukunimi on Karhu - tuo jalo ja ylhäs kansalliseläimemme - ei hän voi olla millään mittarilla moitittava.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512