Villi Vonkka -mainos

Olen aina ollut sitä mieltä, että Timothy Chamelet on söpö ja hyvännäköinen, mutta tuossa leffassa hän on vielä kaikenkukkuraksi ihan täydellisen superkomea!

21

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missähän vaiheessa sitten Villi Vonkkasta tulee sellainen "hullu" tai outo kuin Liisa Ihmemaassa -tarinan hullu hatuntekijä? Siinä tarinassa Jali ja suklaatehdas Villi Vonkka nimittäin on aika outo kuten tuo Ihmemaan mainittu henkilöhahmo ja kaiken lisäksi vielä erakkokin.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Timothy Chalamet on ihan hyvännäköinen, mutta itse kallistun yleensä noihin 1970-luvun rokareihin (silloin kun olivat nuoria, tosin ei kaikki, mutta jotkut ainakin).

• Eikös tuosta tule jonkun verran Rory Gallagher mieleen

• E-Lukka kirjoitti:

Eikös tuosta tule jonkun verran Rory Gallagher mieleen

Ehkä vähän voi tulla Timothy Chalametista Rory mieleen, mutta kyllä se Rory oli musta vielä paremman näköinen (ulkonäkö hieman kärsi, kun hänen terveytensä alkoi pikku hiljaa murentua joskus kasarin loppupuolella ja ysäsrin alussa, mutta sitä ennen hän oli parhaimmillaan tyrmäävän komea).
        https://fi.pinterest.com/pin/545005992417276099/

• Piti katsoa kuka sekin on😅

• Dyyni elokuvasta tuttu, jatko -osa pitäisi muistaakseni ilmestyä kevään aikana.

• E-Lukka kirjoitti:

Dyyni elokuvasta tuttu, jatko -osa pitäisi muistaakseni ilmestyä kevään aikana.

Olenkohan nähnyt Dyyni, en ole varma, mutta olen nähnyt sinun kuvan ja oli suloinen tyttö vaatteista päätellen ensiaskeleittensa kanssa. Yhden lapsen videoin kun sanoin ”pieni askel ihmiselle , suuri askel ihmiskunnalle” samalla kertaa meni ensimäisiä askeleita. 😅 ensimäistä kertaa eläissäni huusin innoissani sisarensa kanssa ja sai videolle. . Olen miettinyt aina amerikkalaisia videoita miten ne nyt noin huutaa.

• valtakunta kirjoitti:

Olenkohan nähnyt Dyyni, en ole varma, mutta olen nähnyt sinun kuvan ja oli suloinen tyttö vaatteista päätellen ensiaskeleittensa kanssa. Yhden lapsen videoin kun sanoin ”pieni askel ihmiselle , suuri askel ihmiskunnalle” samalla kertaa meni ensimäisiä askeleita. 😅 ensimäistä kertaa eläissäni huusin innoissani sisarensa kanssa ja sai videolle. . Olen miettinyt aina amerikkalaisia videoita miten ne nyt noin huutaa.

Itsepähän yllätin itseni. 🥹

• valtakunta kirjoitti:

Ekaa kertaa tassuteltiin paljain jaloin nurmikolla, oli elämys tytölle. Muistan vieläkin miten kippuroi varpaitaan 🙂

• E-Lukka kirjoitti:

Ekaa kertaa tassuteltiin paljain jaloin nurmikolla, oli elämys tytölle. Muistan vieläkin miten kippuroi varpaitaan 🙂

Meillä oli kosketus ensilumeen.. tänään🥰 pikkuisten kera.
        https://aijaa.com/3fmB1C

Heittelin lumipalloilla 14 vuotiaan kanssa kumpi saa korkeammalle heitettyä kerrotalon seinään hän se nyt sai ja heitti vielä ikkunaa tuli nolosteltua, piiloutua karkuun. 😅

Jäädä siitäkin vahingosta kiinni ennen vanhaan ikkunoita ei ollut talon päädyssä nyt niitä joka puolella.

• E-Lukka kirjoitti:

Ei nyt rikki mennyt kun pehmeää lunta mutta nolostutti tottakai aikuisena siellä lastenäitikin mukana leikissä.❄️🥶

Naapurin kerrostalon ikkunasta taidettiin nähdäkin🥴

• valtakunta kirjoitti:

Meillä oli kosketus ensilumeen.. tänään🥰 pikkuisten kera.
        https://aijaa.com/3fmB1C

Heittelin lumipalloilla 14 vuotiaan kanssa kumpi saa korkeammalle heitettyä kerrotalon seinään hän se nyt sai ja heitti vielä ikkunaa tuli nolosteltua, piiloutua karkuun. 😅

Jäädä siitäkin vahingosta kiinni ennen vanhaan ikkunoita ei ollut talon päädyssä nyt niitä joka puolella.

Lumi on lasten juhlaa

• E-Lukka kirjoitti:

Lumi on lasten juhlaa

lumella saa kivoja taideteoksia talonseinään oli sopivan oloista siihen kun loput tulee koulusta mennään uudelleen saadaan lumiukkokin valmiiksi. Aina joka vuotinen tehdä lumiukko talvella ja poseerata sen kanssa mutta tuli kylmä vilu ja kotona odotti yllätyksenä isukin keitettyä kaaota ja tuoretta vasta leivottua leipää. Ymmärrän että tarkensit🥹

Kyllä noi naiset on kova henkisesti kourasevia minua kohtaan aina olleet ainoa vaihtoehto ollut minua henkistä väkivaltaa käyttää ei näe ihan turvallisena ihmisenä. Ihan itse kuvittelevat minua miksikin omissa epäluuloissa.
        https://aijaa.com/K3pXYy

• valtakunta kirjoitti:

lumella saa kivoja taideteoksia talonseinään oli sopivan oloista siihen kun loput tulee koulusta mennään uudelleen saadaan lumiukkokin valmiiksi. Aina joka vuotinen tehdä lumiukko talvella ja poseerata sen kanssa mutta tuli kylmä vilu ja kotona odotti yllätyksenä isukin keitettyä kaaota ja tuoretta vasta leivottua leipää. Ymmärrän että tarkensit🥹

Kyllä noi naiset on kova henkisesti kourasevia minua kohtaan aina olleet ainoa vaihtoehto ollut minua henkistä väkivaltaa käyttää ei näe ihan turvallisena ihmisenä. Ihan itse kuvittelevat minua miksikin omissa epäluuloissa.
        https://aijaa.com/K3pXYy

Kaikkia ei voi miellyttää, neutraali linja auttaa

• Anonyymi

Täytyy todeta, että nyt ei kyllä kolahda minulle lainkaan. Miten sanoisin silleen nätisti ... hänellä on liian voimakkaat piirteet mun makuuni. Kyllä häntä tietysti voi tietyllä tavalla söpöksi sanoa, mutta vaikka pidänkin nimenomaan söpöistä miehistä, niin nyt ei natsaa. 🙂

• Anonyymi

Ron Perlman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ron Perlman?

Ei todellakaan. Ei edes nuorena. Vielä vähemmän mun makuuni kuin alkuperäinen tarjokas.

• Anonyymi kirjoitti:

Ron Perlman?

Mulla menee Perlman ja Barry Bostwick sekaisin. Hetki sitten olin vielä varma, että Perlman näytteli Ritan isää sarjassa Kadonneen kirjeen arvoitus. Mutta tarkistin, ja se olikin Bostwick.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3179
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1811
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1672
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1565
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1344
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe