Sivistyneemmän maan lehtiartikkeli...

Anonyymi-ap

..siitä miten mies voi tunnistaa liian käytetyn jo kahteen tai kolmeen kertaan eronneen naisen oli siitä hauska että kuvaa selkeästi tyypillistä suominaista :D

1. Miehet ovat huonoja ja syyllisiä kaikkeen

2. Vaikka miehet ovat huonoja silti etsii aktiivisesti ja kiihkeästi todellista urosta ja olkapäätä, herrasmiestä joka ei ole niin kuin ne kaikki muut

3. Ei teeskentele olevansa valtaamaton linnoitus, tavattuaan komean miehen on valmis nopeasti siirtymään vaaka-asentoon

4. Kieltäytyy kotitalousvelvollisuuksista, haluaa olla rakas eikä mikään pyykkäri ja siivooja

5. Tiukka sävy ja pyrkimys ottaa johtoasema parisuhteessa

Artikkelissa siis vakavasti varoitettiin tuollaisista naisista, niistä ei seuraa mitään hyvää. Valitettavasti täällä suomessa ei juuri muunlaisia ole tarjolla :(

-harmiseikirj-

38

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mistään kun ei mitään liian käytettyjä naisia ole olemassakaan vaikka kuinka sitä onnettomat ja toisten onnesta kateelliset misogynistit jotka itse siitä ilman jäävät jauhais se ei asiasta totta tee. Alleviivaa vain sitä kuinka kuinka heitä harmittaa että joku toinen onnen saattaa löytää kun heidän mielestään jos heillä ei sitä ole ei saisi olla kenelläkään muullakaan. Eihän tuo mitään muuta ole tuo naisten mustamaalaaminen.🙂.

    • Eiku hakemaan vaan parempaa vaimoa sieltä paremmasta maasta. Sinne voi muuttaakin, niin elämä muuttuu tuplasti paremmaksi, Ei kannata vinkua vaan toimia.

      En kyllä oman kokemuksen valossa usko, että ihanassa maassa olisi suurin joukoin siveellisiä naisia. Veikkaampa, että sukupuolitaudit, huumeiden käyttö ja seksin myyminen on tuota ilmiötä yleisempää.

    • Miksei tässä nyt sanota suoraan, että minkä maan lehdessä tämä on julkaistu?

      • Koska Harmis haluaa provota. 😁

        Se odottaa tähän kysymykseen vastausta muilta...😄


    • Tuliko teille heti ryppy rakkauteen? 🥺

      • Anonyymi

        Miten niin?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?

        -harmiseikirj-

        No kun eilen olit niin naisystävällinen aloituksessasi, suorastaan hellämielinen ja tänään ollaan taas alkupisteessä. 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No kun eilen olit niin naisystävällinen aloituksessasi, suorastaan hellämielinen ja tänään ollaan taas alkupisteessä. 😄

        Olenhan edelleenkin naisystävällinen, oli vain niin osuva juttu että pitihän se tuoda julki :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan edelleenkin naisystävällinen, oli vain niin osuva juttu että pitihän se tuoda julki :)

        -harmiseikirj-

        Vai niin.
        Niin.. niinhän se olikin, että sinulle piti löytyä nimenomaan se pyykkäri ja siivooja tai ei mitään. 😄

        1. Naiset ovat huonoja ja syyllisiä kaikkeen

        2. Vaikka naiset ovat huonoja silti mies etsii aktiivisesti ja kiihkeästi todellista isotissistä neitsyettä, joka ei ole niin kuin ne kaikki muut

        3. Ei teeskentele olevansa valtaamaton linnoitus, tavattuaan kauniin naisen, on valmis nopeasti siirtymään vaaka-asentoon

        4. Kieltäytyy kotitalousvelvollisuuksista, haluaa olla rakas eikä mikään siivooja tai kokki

        5. Tiukka sävy ja pyrkimys ottaa johtoasema parisuhteessa

        Ketähän tuo muuten kaukaisesti muistuttaa?
        No, eipä tule nyt mitään mieleen 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Vai niin.
        Niin.. niinhän se olikin, että sinulle piti löytyä nimenomaan se pyykkäri ja siivooja tai ei mitään. 😄

        1. Naiset ovat huonoja ja syyllisiä kaikkeen

        2. Vaikka naiset ovat huonoja silti mies etsii aktiivisesti ja kiihkeästi todellista isotissistä neitsyettä, joka ei ole niin kuin ne kaikki muut

        3. Ei teeskentele olevansa valtaamaton linnoitus, tavattuaan kauniin naisen, on valmis nopeasti siirtymään vaaka-asentoon

        4. Kieltäytyy kotitalousvelvollisuuksista, haluaa olla rakas eikä mikään siivooja tai kokki

        5. Tiukka sävy ja pyrkimys ottaa johtoasema parisuhteessa

        Ketähän tuo muuten kaukaisesti muistuttaa?
        No, eipä tule nyt mitään mieleen 🤷‍♀️

        1. Ei ihan kaikkeen mutta melko moneen epäkohtaan kuitenkin :D

        2. Ei kaikki miehet

        3. Ei välttämättä, riippuu vähän tilanteista

        4. Kyllä kaikki miesten hommat hoituu

        5. Ei ainakaan sovi allekirjoittaneen, miksi pitää kenenkään johtaa jos yhdessä voi sopia?

        Niinpä, miehet harvemmin on noin hankalia :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Ei ihan kaikkeen mutta melko moneen epäkohtaan kuitenkin :D

        2. Ei kaikki miehet

        3. Ei välttämättä, riippuu vähän tilanteista

        4. Kyllä kaikki miesten hommat hoituu

        5. Ei ainakaan sovi allekirjoittaneen, miksi pitää kenenkään johtaa jos yhdessä voi sopia?

        Niinpä, miehet harvemmin on noin hankalia :)

        -harmiseikirj-

        "Niinpä, miehet harvemmin on noin hankalia :)"

        No senkus tulet sitten vaan kaapista, täällä Suomessa siitä ei saa kuolemanrangaistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niinpä, miehet harvemmin on noin hankalia :)"

        No senkus tulet sitten vaan kaapista, täällä Suomessa siitä ei saa kuolemanrangaistusta.

        Miehissä vain ei ole mitään mikä kiinnostaisi seksuaalisesti.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        1. Ei ihan kaikkeen mutta melko moneen epäkohtaan kuitenkin :D

        2. Ei kaikki miehet

        3. Ei välttämättä, riippuu vähän tilanteista

        4. Kyllä kaikki miesten hommat hoituu

        5. Ei ainakaan sovi allekirjoittaneen, miksi pitää kenenkään johtaa jos yhdessä voi sopia?

        Niinpä, miehet harvemmin on noin hankalia :)

        -harmiseikirj-

        "kaikki miesten hommat.."?? 😄

        - No jaa, se on niin suhteellista, mikä on hankalaa. Tai kuka on hankala. - Lapsillani on ollut ihan hyvä isä sen jälkeen, kunhan vain päätin avioliittomme. - Toinen mieheni oli minulle hyvinkin rakas. - Lähimmät työkaverini (miehiä) ovat kivoja ja alansa ammattilaisia.

        Tosin työkavereissani ei ole yhtään naistakaan, jonka kokisin hankalaksi. - Kaikki ystävissäni olevat naiset ovat ihan superkivoja. - Mietin vaan, että mistä sinä olet elämäsi aikana löytänytkin niin monta hankalaa naista, että siitä pitää oikein monikossa puhua. 🤔

        Oletko muuten kuullut sanottavan, että niin metsä vastaa kuinka sinne huudetaan? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehissä vain ei ole mitään mikä kiinnostaisi seksuaalisesti.

        -harmiseikirj-

        Eihän siivojaan ja pyykkäriin tarvitse seksuaalista kiinnostusta. Sitä paitsi se on tuhmaa, pahaa ja kauheaa koko seksi. Näin muistan ainakin kuulleeni.


    • Anonyymi

      Lakkaa esineellistämästä naisia. "Käytetty" -sanaa käytetään ainoastaan tavaroista ja silläkin tarkoitetaan kauniimpia asioita, joita sinä kohdistat naisiin. Ihme naisvihaajatyyppi olet.

    • Anonyymi

      Nyt tiedät siis mistä etsiä sellainen parempi nainen. Mene ja hae ja anna muiden olla rauhassa. 🙂

    • Anonyymi

      "4. Kieltäytyy kotitalousvelvollisuuksista, haluaa olla rakas eikä mikään pyykkäri ja siivooja"

      Hmm ... mitä tuo kertoo ko. maan miehistä? Tai ainakin tuon jutun kirjoittajasta. He/hän ilmeisesti ei etsi naista, jota rakastaisi, vaan pyykkäriä ja siivoojaa. Eikö sellaisen saa helpommalla ja vähemmällä riesalla, kun hankkii pyykkärin ja siivoojan?

    • Anonyymi

      Täydellinen kuvaus miehiä vihaavasta ja miestä vain taloudelliseen hyväksikäyttöön ja näyttelyesineeksi hakevasta feministi naisesta.
      Kokemuksesta sentään tiedän, että kuvatut femakot ovat onneksi marginaalissa eikä koko kuvaus Suomi naisista.

    • Valitettavasti käyttöasteella on merkitystä. Nimittäin mitä useamman partnerin virus- ja bakteerikoktailia kantaa, sitä isompi terveysriski on.

      • Anonyymi

        Tässä laketaan ilmeisesti taas "käytöastetta" pelkkien yhdyntöjen perusteella. En mahda sille mitään, että koen tuon hyvin naiiviksi ajattelutavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä laketaan ilmeisesti taas "käytöastetta" pelkkien yhdyntöjen perusteella. En mahda sille mitään, että koen tuon hyvin naiiviksi ajattelutavaksi.

        Ei lasketa.


    • Minun mieheni sanoin minulle tänään kun pyysin hänen tekemää leipää ja totesin leikkaan itse, ja otti leivän sanoi ” en halua rasittaa sinun pieniä käsiäsi. ”
      Olin vaan voi kuinka kultaista ja voitelin itse leipäni ja pistin juustoa. Tottakai pikku prinssini pistän sinulle pienen muistutuksen kaikkea ei tarvitse uskoa, mitä lehdessä lukee.
      Esim vastaan näihin

      1. Miehet ovat huonoja ja syyllisiä kaikkeen

      -miehet ei ole syylisiä ei ole sukupuoli asia nainenkin kanssani silloin nuorena

      2. Vaikka miehet ovat huonoja silti etsii aktiivisesti ja kiihkeästi todellista urosta ja olkapäätä, herrasmiestä joka ei ole niin kuin ne kaikki muut

      - en etsi silti minulla on mitä on meissä kaikissa on puutteet ja tukee minun puutteita. Eli kantaa vastuu isompien lasten palvereista

      3. Ei teeskentele olevansa valtaamaton linnoitus, tavattuaan komean miehen on valmis nopeasti siirtymään vaaka-asentoon
      - uskoin tähän tarinaan tyttö tapaa pojan, rakastuvat eli hyväksyvät toisensa, ja tekevät perheen.
      Tälläkin hetkellä haluan surun hukuttaa nautintoon
      https://www.youtube.com/watch?v=GuX52wkCIJA


      4. Kieltäytyy kotitalousvelvollisuuksista, haluaa olla rakas eikä mikään pyykkäri ja siivooja

      -Minä olen tottakai pyykkään ja siivominen on hankalaa tällä hetkellä selän vuoksi huudan kivuista kun nousen ylös tai nukkuessa käännän kylkeä ja koko ajan tunne ristiluussa kipua.

      5. Tiukka sävy ja pyrkimys ottaa johtoasema parisuhteessa

      - kun pistin tiukasti puhelimen sovellukset kiinni ja liittymän ja sain lapsen kouluun. Mieheni sanoi tämän vuoksi olen äitinne kanssa.
      Melkein purskahdin itkuun kun joudun aina siihen osaa paha poliisi mutta toinen meistä kestää henkisesti toista saan pitää hengissä. Elä viitsi

      • Öhööm siis lisään sanan kun tippui sanoja siis nainenkin petti miestään minun kanssa kun turhauduin miehiin.

        Minusta se on erittäin raskasta löytää vain ne ihmiset jotka petti tai toisin sanoen raiskasi(jonkun mukaan joutua tilanteeseen seksiä, olen yhden kanssa ja siihen tulee kaksi muuta kysymättä). Ne tapahtui nuorena tuokin oli eka baarikokemus ”saada kumppani” olla sitten 18vuotis ”lahjana” Syytin itseäni kun itsehän menin juomaan kun synttöreitäni piti baarissa juhlia kun 18 täyttää minut sinne haluttiin viedä enkä edes muistanut miten sinne päädyin.

        Minä todellakin hommasin mieluusti panokaverin kun kumppania en saanut ja aloin chattäämään. Minkä minä voin jos olen varomaton, kuka minusta edes huolehti? Kukaan ei koskaa varoittanut eikä minulla ollut monia ihmiskokemuksia paitsi raiskaus takana.


      • valtakunta kirjoitti:

        Öhööm siis lisään sanan kun tippui sanoja siis nainenkin petti miestään minun kanssa kun turhauduin miehiin.

        Minusta se on erittäin raskasta löytää vain ne ihmiset jotka petti tai toisin sanoen raiskasi(jonkun mukaan joutua tilanteeseen seksiä, olen yhden kanssa ja siihen tulee kaksi muuta kysymättä). Ne tapahtui nuorena tuokin oli eka baarikokemus ”saada kumppani” olla sitten 18vuotis ”lahjana” Syytin itseäni kun itsehän menin juomaan kun synttöreitäni piti baarissa juhlia kun 18 täyttää minut sinne haluttiin viedä enkä edes muistanut miten sinne päädyin.

        Minä todellakin hommasin mieluusti panokaverin kun kumppania en saanut ja aloin chattäämään. Minkä minä voin jos olen varomaton, kuka minusta edes huolehti? Kukaan ei koskaa varoittanut eikä minulla ollut monia ihmiskokemuksia paitsi raiskaus takana.

        Siis olihan minulla poikaystävä ja oli toinen poika jotka tappelivat koulussa kun siis tykkäsin kiltimmästä aloin tämän kanssa olemaan. Tytöt tai nuoret naiset tulee helposti raiskattua kun uskovat olevan rakastettuja, helposti vietävissä. Minähän kävin siperia läpitte toisin sanoen itseänsä kaikesta mitä teki syytti.


        https://www.sttinfo.fi/tiedote/69958280/tyttojen-kokemukset-seksuaalivakivallasta-ovat-lisaantyneet?publisherId=69818730


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis olihan minulla poikaystävä ja oli toinen poika jotka tappelivat koulussa kun siis tykkäsin kiltimmästä aloin tämän kanssa olemaan. Tytöt tai nuoret naiset tulee helposti raiskattua kun uskovat olevan rakastettuja, helposti vietävissä. Minähän kävin siperia läpitte toisin sanoen itseänsä kaikesta mitä teki syytti.


        https://www.sttinfo.fi/tiedote/69958280/tyttojen-kokemukset-seksuaalivakivallasta-ovat-lisaantyneet?publisherId=69818730

        Enkä jaksa nyt välittää enää pyrin sen jälkeen vain yhden kanssa viestittelee ja se joka huoli sai ekana ja sen vuoksi menin myös mukana ettei merkitystä minkälainen on kaikilla on samallainen mahdollisuus. En halunnut mustasukkaisuutta myös jouduin tämän vuoksi raiskatuksi.
        Sen vuoksi tykkäänkin Harmaaritarista kun varoitti ahneista sedistä, ettei joudu dissen siperia opettaa oppii


      • Anonyymi

        Jos sulla on tuoreehko keskenmeno takana ja selkä noin kipeä, olisi syytä käydä lääkärissä ASAP. Voi olla massiivinen tulehdus kohdussa myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulla on tuoreehko keskenmeno takana ja selkä noin kipeä, olisi syytä käydä lääkärissä ASAP. Voi olla massiivinen tulehdus kohdussa myös.

        Noh ei se ole olen loukannut selkäni joulukuussa vuosi sitten raskauden loppuvaiheessa venäyttämällä, siten etten pystynyt kävelemään noin kuukauteen ja synnytykseenkin menin rullatuolissa selkäni ei ole vieläkään kunnossa.


    • Anonyymi

      Ei ollut edes tuollaisia tarjolla minulle. Onneksi vai epäonneksi, sitäpä minun on turha arvailla.

    • Anonyymi

      Olen itse kahteen kolmeen kertaan eronnut mies ja totean että kyllä, asia on juuri noin. Totuus on se että minä olen epäonnistunut kumppani monella tasolla, itse tunnistan tämän piirteen itsessäni - en siksi että syyllistän erityisesti itseäni vaan vain TIEDOSTAN ominaisuuteni, juurisyyn - ja tästä huolimatta en suostu alentumaan ihmisenä vaan eteenpäin - ominaisuuksineni ja ongelmineni.

      Kysymys on parisuhdetyöstä ja parisuhteessa tärkeiden asioiden tekemisestä ja kumppanin positiiiviosen vasteen heijastamisesta. Minä olen tässä huono; olen hyvä välittömän ihastuksen ja tunteiden nostattamalla aallolla ratsastamisessa mutta minulla ei ole pitkäjänteistä sosiaalista pyrkimystä toisen ihmisen suhteen. Kun tunteet vaimenevat minä en osaa rakentaa hyvää jatkoa suhteelle.

      Minä veikkaisin että tämä sama asia on myös monen naisen ongelma - ja monen suhteen ongelma. Kohtaamista ei oikeasti ole, on vain yhteisen materiaalisen ja jossain määrin sosiaalisen läjän kasaaminen. Olen huomannut että se mikä minusta ihmissuhdetaholla puuttuu yritän kompensoida tekemällä konkreettista työtä, kämppä on siisti ja pyykit pestynä, auto huollettuna ja palkka tilillä. Mutta ei se ole ihmissuhde.

      Pohjimmiltaan olen hyvin yksinäinen ja tahtoisin sen kohtaamisen, siitäkin huolimatta että olen aivan helvetin huono avaamaan itseäni ja vieläkin huonompi jos suhde on jotenkin tulehtuneessa tilassa.

      • Anonyymi

        Tiedätkös, että ikä tuo helpotusta monen asian suhteen. Täytyy vain ottaa tavoitteeksi, että seuraavan kohtaamisen ja ihastumisen yhteydessä viimeistään neljännellä tapaamisella otat asian puheeksi. Ehkä kumppanilla on samanlaisia kokemuksia.

        Päätätte, että teette työtä tämän suhteen eteen ja että teillä on vaikka vähintään joka toinen perjantai yhteinen treffi-ilta, mihin ei oteta mitään muita kissanristiäisiä, vain te kaksi.
        Ilta voi olla vaikka elokuviin menemistä tai päivällinen yhdessä tai vaikka vaan tv:n katselua yhdessä sohvalla vierekkäin tai sylikkäin. Pääasia, että ilta sisältää kosketusta ja läsnäoloa.


      • Hyvä jatko suhteelle on tunneyhteys. Se luodaan yleensä alussa ja sitä voimistetaan suhteen edetessä. Mistä sitten tunneyhteys syntyy? Oma näkemykseni on, että syntyy siitä, että koskettaa , katsoo silmiin ja on läsnä. Se syntyy siitä, että uskaltaa kertoa miltä itsestä tuntuu syvällä itsessään, mitä toivoo ja mitä ajattelee. Ja samaan aikaan, että pystyy kuuntelamaan ja näkemään toista, olemaan kiinnostunut ja läsnä. Tinneyhteyttä luo myös empatian osoittaminen, hyväksyntä ja toisen kunnioitus, Toisten kanssa tunneyhteys syntyy heti, toisen kanssa ei sitten millään. Asia on vähän niin kuin sama aaltopituus tai kemia, kahden ihmisen pitää kolahtaa yhteen, jotta aineksia olisi.
        Käytännön tasolla tunneyhteys ei kehity ilman kiireetöntä aikaa kahdestaan ja sitä, että uskaltaa avautua, olla haavoittuva ja käsitellä myös vaikeita asioita.

        Tämä on toki vain oma käsitykseni mistä tunneyhteys syntyy.

        Jos haluaa rusinat pullasta, nauttia ihastuksen tunteiden aallonharjalla ratsata, eikä ole halua tai uskallusta mennä syvemmälle, suhteet kestää vain sen aikaa kun vastapuoli jaksa/haluaa kannatella. Ja myös sen kumppaniehdokkaan elämänkokemus vaikuttaa. Itse vaikka en ala pitämään suhdetta yllä, jos vastapuoli ei osoita kohtuullisessa ajassa samaan mielenkiintoa. Ei mikään suhde kestä, jos omaa halua olla yhdessä, omaa halua panostaa ja uskaltaa ei löydy. Hiomattomiq timanttejakin on tällä periaatteella mennyt todennäköisesti ohi, mutta ei edes timantit hioudu ilman molempien osuutta. Jos haluaa tasapainoisen rakkausliiton, ei auta kuin odottaa ihmistä, joka on siihen valmis.

        Itsensä avaamista oppii muuten, niin halutessaan. Paras se on tehdä rakastavan ja empaattisen ihmisen kanssa. Nykyisin sanoisin olevani asiassa halutessani kohtuullisen hyvä. Silti nuorena en vielä osannut yhtään. Oppiminen vaatii toki omaa halua myös. Kaikkea ei voi koskaan saada, ihmisen pitää itse valita mihin suuntaan elämäänsä vie. Yksinäisyyden tunne johtuu luultavasti juuri siitä, ettei itseään avaa kenellekään. Vaikka avaamalla itseään on haavoittuva, silloin on toiselle juuri se oikea minä mitä on ja kokemus kelpaamisesta syvimmän minän tasolla on voimaannuttava. Suosittelen uskaltamaan. Kannattaa muistaa, että kun aloittaa ei tarvitse heti avata pelottavimpaan ja syvinpään nurkkaan asti. Ihminen on kuin sipuli. Kuoria voi yksi kerros kerrallaan.


      • Anonyymi

        Kerrankin täällä palstalla on hyvää oivaltamista ja itsetutkiskelua ilman oman minän jankkaamista.

        Varsinkin tämä kohta kiinnitti huomioni:
        "Olen huomannut että se mikä minusta ihmissuhdetaholla puuttuu yritän kompensoida tekemällä konkreettista työtä, kämppä on siisti ja pyykit pestynä, auto huollettuna ja palkka tilillä. Mutta ei se ole ihmissuhde."

        Edellä mainittu on esitystä jota tämä maailma on täynnä.
        Samoin se kohta jossa puhuttiin materian ja sosiaalisen kuorman kasaamisesta.

        Usko itseesi. Oivaltamisen alku on totuuden tunnustaminen itselleen, ja sinä olet juuri tässä alussa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin täällä palstalla on hyvää oivaltamista ja itsetutkiskelua ilman oman minän jankkaamista.

        Varsinkin tämä kohta kiinnitti huomioni:
        "Olen huomannut että se mikä minusta ihmissuhdetaholla puuttuu yritän kompensoida tekemällä konkreettista työtä, kämppä on siisti ja pyykit pestynä, auto huollettuna ja palkka tilillä. Mutta ei se ole ihmissuhde."

        Edellä mainittu on esitystä jota tämä maailma on täynnä.
        Samoin se kohta jossa puhuttiin materian ja sosiaalisen kuorman kasaamisesta.

        Usko itseesi. Oivaltamisen alku on totuuden tunnustaminen itselleen, ja sinä olet juuri tässä alussa.

        -keinovaginamies-

        Sekä sinulle että muille vastaajille totean että itsetutkiskelu ja ihmissuhdeteoria ja viisastelu niiden tiimoilta onnistuu minultakin oikein hyvin. Käytäntö sitten laahaa senkin edestä.

        Aika usein siinä käy niin että kiusaus projisoida tämä toisten viaksi tai aiheuttamaksi - tai tahto kaivaa toisista ihmisistä vastaavia esiin muuttuu todeksi. Ehläpä siksi anonyymi tölvintä onkin niin vetovoimaista.


    • Anonyymi

      Hyväksi käytettyjen luvattu maa Suomi

    • Anonyymi

      Olkoon naisille tulevaisuudessa tarjolla vain heikkoja ja nyyhkiviä feministimiehiä.

      • Anonyymi

        Mies on todella mies ja vahva, jos hän uskaltaa näyttää haavoittuvuutensa ja heikkoutensa naiselle.
        Jokainen voi opetella puhumaan tunteistaan yms. asioista, vaikeneminen aiheuttaa vain väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on todella mies ja vahva, jos hän uskaltaa näyttää haavoittuvuutensa ja heikkoutensa naiselle.
        Jokainen voi opetella puhumaan tunteistaan yms. asioista, vaikeneminen aiheuttaa vain väärinkäsityksiä.

        Vaikeneminen aihetuttaa väärinkäsityksiä mutta puhuminen takaa ne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe