Hui kun uutiset säikäytti!

Anonyymi-ap

Sanoivat että ylen hallintoneuvosto on tehnyt päätöksen lähettää vain HD-lähetyksiä telkusta.

Toisen telkun tiesinkin olevan nykyaikaa, mutta tuo pikkuinen on vain hd ready. Eli siinäkö ei sitten näy?

Ei sitä kyllä ole tullut katsottuakaan kuin joskus harvoin, kun olen kuunnellut samalla musiikkia "isosta radiosta".

>simiti<

16

177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla näkyy teeveestä lähetykset sekä HD-versioina että niin sanottuina tavallisina.

      • Anonyymi

        No toki mullakin. Mutta ne normaali lähetykset loppuvat ja tuo pikkuinen, television lapsi on kysymysmerkki.

        Katsoisin valikosta näyttääkö se HD lähetyksiä, mutta kaukosäätimestä on patterit loppu.😂

        Ison telkun kanssa ei ole mitään ongelmaa. Siinä on jo valmiina viritettynä HD lähetykset.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No toki mullakin. Mutta ne normaali lähetykset loppuvat ja tuo pikkuinen, television lapsi on kysymysmerkki.

        Katsoisin valikosta näyttääkö se HD lähetyksiä, mutta kaukosäätimestä on patterit loppu.😂

        Ison telkun kanssa ei ole mitään ongelmaa. Siinä on jo valmiina viritettynä HD lähetykset.

        >simiti<

        Eiköhän nykyaikaiset teeveet ole monet teräväpiirtoteeveitä. Sun täytyy ostaa patterit kaukosäätimeen.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Eiköhän nykyaikaiset teeveet ole monet teräväpiirtoteeveitä. Sun täytyy ostaa patterit kaukosäätimeen.

        Ei se ole niin yksinkertaista! Olen palovaroittimiinkin jo 2 vuotta suunitellut ostavani pattereita. 😳

        Jaa mutta hetkinen... nyt kun otit puheeksi, niin voinhan lisätä ne ruokatilaukseen?

        Hahaa. Menihän siinä aikaa, mutta nyt on kaukosäätimen ja palovaroittimien paristot tulossa.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole niin yksinkertaista! Olen palovaroittimiinkin jo 2 vuotta suunitellut ostavani pattereita. 😳

        Jaa mutta hetkinen... nyt kun otit puheeksi, niin voinhan lisätä ne ruokatilaukseen?

        Hahaa. Menihän siinä aikaa, mutta nyt on kaukosäätimen ja palovaroittimien paristot tulossa.

        >simiti<

        Hyvä hyvä =) Itsekin vaihdoin palovaroittimeen patterin joskus viikko sitten ja sitä ennen palovaroitin oli ollut ilman toimivaa patteria ainakin varmaan noin vuoden.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä hyvä =) Itsekin vaihdoin palovaroittimeen patterin joskus viikko sitten ja sitä ennen palovaroitin oli ollut ilman toimivaa patteria ainakin varmaan noin vuoden.

        Ohhoh. Onpa kello rientänyt keskiviikon puolelle. Tänään siis tulee ilmainen kaupunkilehti.

        Vielä niistä palovaroittimista. Penthousessani on 79m² ja minulla on 3kpl varoittimia. Onko se liioittelua?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh. Onpa kello rientänyt keskiviikon puolelle. Tänään siis tulee ilmainen kaupunkilehti.

        Vielä niistä palovaroittimista. Penthousessani on 79m² ja minulla on 3kpl varoittimia. Onko se liioittelua?

        >simiti<

        En osaa sanoa. 2 on varmaan ainakin ihan hyvä. Mulla on 1 palovaroitin ja neliöitä 51.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        En osaa sanoa. 2 on varmaan ainakin ihan hyvä. Mulla on 1 palovaroitin ja neliöitä 51.

        Nyt muistinkin. Tuo kolmas oli joskus keittiössä, mutta poistui melko pikaisesti käytöstä...

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muistinkin. Tuo kolmas oli joskus keittiössä, mutta poistui melko pikaisesti käytöstä...

        >simiti<

        Jep. Ainakin eteisessä ja ehkä makuuhuoneessa tai olohuoneessa on hyvä olla palovaroitin.


    • Anonyymi

      Oltava tuo DVB-T2-viritin. Kai se voi erillinen digiboksikin olla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ---pelkkä HD-valmius – tai HD Ready -merkintä laitteessa ei vielä takaa, että vastaanotin pystyisi vastaanottamaan HD-lähetyksiä antenniverkossa, jos T2-viritin puuttuu.

        - HD Ready tarkoittaa ainoastaan sitä, että siinä laitteessa on teräväpiirtotasoinen näyttö, Kangas huomauttaa.

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/19/tarkista-voiko-televisiollasi-katsoa-myos-hd-lahetyksia

        No juuri niin. Sehän tässä onkin arveluttanut mikäli ei tullut selväksi.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juuri niin. Sehän tässä onkin arveluttanut mikäli ei tullut selväksi.

        >simiti<

        Katsos kun tuossa ei lue mitään, mutta muistaakseni on HD ready. Valikostahan kaikki selviäisi jos olisi patterit kaukosäätimeen.

        Mutta eipä tuo iso asia ole vaikka pimenisikin. Voin käyttää sitä audiolaitteideni näyttönä. Ja toki minun "iso" telkku on nykyaikainen.

        >simiti<


    • JeroP

      Mutta jos se on hd ready, niin siinä on hdmi liitäntä. Ja siihen sä voit laittaa tv hubin. Ja siinä on antenni tv viritin, joka lähettää signaalin telkkariin, ja kananavat näkyy. Ja sen lisäksi voi vielä kattoo netti tvtä, niin kun mulla on kolme ruotsin kanavaa ja yks saksankielinen.

    • Anonyymi

      Voit laittaa erillisen HD-digiboxin niin näkyy vaikka 50-mustavalkoisellakin tv;llä kaikki lähetykset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe