Neljän tunnin haamuraja

Anonyymi-ap

Eetu tiivisti olennaisen. Neljä tuntia on kuntomaratoonareille haamuraja. Erittäin vaikea saavuttaa. Pitäsikö nauttia enempi ja luopua tavottelemasta kuuta taivaalta. Neljä ja puoli helpompi maali.

30

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kolmen tunnin alittajat ovat huippuhölkkääjiä. Maaginen kolmen tunnin raja kovempi tavo ietulle. Menee, kun laihuttaa hoikaksi ja vetää 16viikon ohjelman läpi. Ei mitään painoluokkahelpotusta vaan laihutusta ukkeleille.

• Anonyymi

Miten painoa saisi pudotettua jos treenaa samalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten painoa saisi pudotettua jos treenaa samalla?

Ei onnistu painon pudotus minulta ainakaan. En pysty kiusaamaan mukavaa kaveria. Unet ja olemisen rentous menee miinuskaloreilla.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18068006D

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kuule neljä tuntia harvalle realismia. Luepa armeijan cooper tuloksia. Keskiarvo 2300m. Nuo kovakuntosia nuorukaisia.

• Anonyymi

Minulla on ikää 50v ja olen juossut alle neljän joka kerta. Vaikea ymmärtää, miksi se ei menisi nuoremmilta juoksijoilta. Vasta hölkän aloittaneelta ei tietenkään mene, mutta vuosia juosseilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ikää 50v ja olen juossut alle neljän joka kerta. Vaikea ymmärtää, miksi se ei menisi nuoremmilta juoksijoilta. Vasta hölkän aloittaneelta ei tietenkään mene, mutta vuosia juosseilta.

Olet lahjakas. Osa reenaa päivittäin eikä pääse alle neljän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet lahjakas. Osa reenaa päivittäin eikä pääse alle neljän

En ole lahjakas. Treenaan kovaa ja menen vain alle neljän.

• Anonyymi

Perusterveen raja on kolme tuntia. Alle neljän menee tavisläskeiltä vammaisilta, kuten minulta.

• Anonyymi

Heh.

• Anonyymi

Juu. Neljätuntia hyvä tavo perusvammaisille tavisläskeille.

• Anonyymi

Neljän tunnin alitus menee tavikselta, jos on hölkännyt säännöllisesti vuosia ja tekee 18 viikon maratonohjeelman. Ietulla ei ollut syksyllä ohjelmaa, vaan hölkkäili miten sattuu, eikä siksi alittanut.

• Anonyymi

päätavo oli eetuenkka. Siksi riskeerasi vantaan puokilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

päätavo oli eetuenkka. Siksi riskeerasi vantaan puokilla.

Juu. Ukkeli ei halunnut juosta 3.45 kerralla. Olisi jäänyt seuraavien 5v:n eetuenkat tekemättä.

• Anonyymi

LIIKAA RAPULAPÄIVIÄ EETULLA. EI MENE NELJÄ REENAAMATTA

• Anonyymi

Liikaa kisoja. Liikaa lepopäiviä. Liikaa askelia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa kisoja. Liikaa lepopäiviä. Liikaa askelia.

Juu askeleet kun vaihtaa hölkkään alkaa lyyti kirjottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu askeleet kun vaihtaa hölkkään alkaa lyyti kirjottaa

Ja harjoittaa paikkansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja harjoittaa paikkansa

Rento ukko, tekee metsurihommia ja kisailee. Treenaus on tylsää.

• Anonyymi

Neljä tuntia vaikia saavuttaa tavikselle. Vaatii neljä vuotta säännöllistä hölkkää.

• Anonyymi

Neljä kova jos tavo rennosti läpi

• Anonyymi

kyllä säännöllisesti kestävyysurheilua harrrastava 20-65v pystyy 4h alittamaan suht helposti. Toki vaatii sitten juoksutreeniä myös, tottumista. Ei tule pelkällä pyöräilyllä / uinnilla / hiihdolla.

Pitkän linjan kestävyysiikuntatausta on paljon hyötyä. Pikkasen alta 2h per puolimaraton ei ole helppo, mutta ei tosiaan mahdoton, kun tavoitteeksi ottaa.

• Anonyymi

Juu. Minä olen neljä tuntia alittanut maratonilla jo kymmenen kertaa. Tiedän mitä se vaatii. Rauhallista lenkkeilyä, vähän tehojakin, ja pitkiksiäkin. Lönköttelypitkiksien kanssa ei tarvitse liioitella. Hyvällä rytmillä tehdyt puolipitkät tärkeämpiä maratonkunnon kohotuksen kannalta.

• Anonyymi

Herätys Eetu juoksee hcm Alle 4h lauantaina

• Anonyymi

Jo on aikakin. Juoksijalehti näki aikoinaan ukkelin potentiaalin ja teki jutun lehteen.

• Anonyymi

Ukkeli on neljän tunnin alittajia tätä nykyä. Kaikki onnistuu. Juokse sinäkin sub 4.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukkeli on neljän tunnin alittajia tätä nykyä. Kaikki onnistuu. Juokse sinäkin sub 4.

Prime x paksupohjilla mänee helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prime x paksupohjilla mänee helposti.

Miula paksupohjaiset pappalenkkarit ja 4h ei alitu.

• Anonyymi

eetu saavutti haamurajan 2024.
      Onnistuiko muilta palstan nimimiehiltä?

• Anonyymi

Batistinille tekemätön paikka. Polvi kestää 4h vauhissa 600m. Bati pilkkasi Ietua silloin kun oli juoksijalehen haastattelussa. Paha sai palkkansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5210
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1504
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1447
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      205
      1414
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1025
    Aihe