Eetu tiivisti olennaisen. Neljä tuntia on kuntomaratoonareille haamuraja. Erittäin vaikea saavuttaa. Pitäsikö nauttia enempi ja luopua tavottelemasta kuuta taivaalta. Neljä ja puoli helpompi maali.
Neljän tunnin haamuraja
28
597
Vastaukset
- Anonyymi
Kolmen tunnin alittajat ovat huippuhölkkääjiä. Maaginen kolmen tunnin raja kovempi tavo ietulle. Menee, kun laihuttaa hoikaksi ja vetää 16viikon ohjelman läpi. Ei mitään painoluokkahelpotusta vaan laihutusta ukkeleille.
- Anonyymi
Miten painoa saisi pudotettua jos treenaa samalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten painoa saisi pudotettua jos treenaa samalla?
Ei onnistu painon pudotus minulta ainakaan. En pysty kiusaamaan mukavaa kaveria. Unet ja olemisen rentous menee miinuskaloreilla.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18068006D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuule neljä tuntia harvalle realismia. Luepa armeijan cooper tuloksia. Keskiarvo 2300m. Nuo kovakuntosia nuorukaisia.
- Anonyymi
Minulla on ikää 50v ja olen juossut alle neljän joka kerta. Vaikea ymmärtää, miksi se ei menisi nuoremmilta juoksijoilta. Vasta hölkän aloittaneelta ei tietenkään mene, mutta vuosia juosseilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ikää 50v ja olen juossut alle neljän joka kerta. Vaikea ymmärtää, miksi se ei menisi nuoremmilta juoksijoilta. Vasta hölkän aloittaneelta ei tietenkään mene, mutta vuosia juosseilta.
Olet lahjakas. Osa reenaa päivittäin eikä pääse alle neljän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lahjakas. Osa reenaa päivittäin eikä pääse alle neljän
En ole lahjakas. Treenaan kovaa ja menen vain alle neljän.
- Anonyymi
Perusterveen raja on kolme tuntia. Alle neljän menee tavisläskeiltä vammaisilta, kuten minulta.
- Anonyymi
Heh.
- Anonyymi
Juu. Neljätuntia hyvä tavo perusvammaisille tavisläskeille.
- Anonyymi
Neljän tunnin alitus menee tavikselta, jos on hölkännyt säännöllisesti vuosia ja tekee 18 viikon maratonohjeelman. Ietulla ei ollut syksyllä ohjelmaa, vaan hölkkäili miten sattuu, eikä siksi alittanut.
- Anonyymi
päätavo oli eetuenkka. Siksi riskeerasi vantaan puokilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
päätavo oli eetuenkka. Siksi riskeerasi vantaan puokilla.
Juu. Ukkeli ei halunnut juosta 3.45 kerralla. Olisi jäänyt seuraavien 5v:n eetuenkat tekemättä.
- Anonyymi
LIIKAA RAPULAPÄIVIÄ EETULLA. EI MENE NELJÄ REENAAMATTA
- Anonyymi
Liikaa kisoja. Liikaa lepopäiviä. Liikaa askelia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa kisoja. Liikaa lepopäiviä. Liikaa askelia.
Juu askeleet kun vaihtaa hölkkään alkaa lyyti kirjottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu askeleet kun vaihtaa hölkkään alkaa lyyti kirjottaa
Ja harjoittaa paikkansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja harjoittaa paikkansa
Rento ukko, tekee metsurihommia ja kisailee. Treenaus on tylsää.
- Anonyymi
Neljä tuntia vaikia saavuttaa tavikselle. Vaatii neljä vuotta säännöllistä hölkkää.
- Anonyymi
Neljä kova jos tavo rennosti läpi
- Anonyymi
kyllä säännöllisesti kestävyysurheilua harrrastava 20-65v pystyy 4h alittamaan suht helposti. Toki vaatii sitten juoksutreeniä myös, tottumista. Ei tule pelkällä pyöräilyllä / uinnilla / hiihdolla.
Pitkän linjan kestävyysiikuntatausta on paljon hyötyä. Pikkasen alta 2h per puolimaraton ei ole helppo, mutta ei tosiaan mahdoton, kun tavoitteeksi ottaa.- Anonyymi
Juu. Minä olen neljä tuntia alittanut maratonilla jo kymmenen kertaa. Tiedän mitä se vaatii. Rauhallista lenkkeilyä, vähän tehojakin, ja pitkiksiäkin. Lönköttelypitkiksien kanssa ei tarvitse liioitella. Hyvällä rytmillä tehdyt puolipitkät tärkeämpiä maratonkunnon kohotuksen kannalta.
- Anonyymi
Herätys Eetu juoksee hcm Alle 4h lauantaina
- Anonyymi
Jo on aikakin. Juoksijalehti näki aikoinaan ukkelin potentiaalin ja teki jutun lehteen.
- Anonyymi
Ukkeli on neljän tunnin alittajia tätä nykyä. Kaikki onnistuu. Juokse sinäkin sub 4.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukkeli on neljän tunnin alittajia tätä nykyä. Kaikki onnistuu. Juokse sinäkin sub 4.
Prime x paksupohjilla mänee helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prime x paksupohjilla mänee helposti.
Miula paksupohjaiset pappalenkkarit ja 4h ei alitu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388