Tässä on kova jätkä

14

276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tuohon ei moni pysty tai ainakaan edes halua tuossa tilassa, mutta eipä tuossa keskiverto tyypistä muutenkaan ole kyse

• Eliitti se on ja on tahdon voimaa hoitajatkaan ei edes pysy hereillä pitääkseen sen elossa.
        Toivoisin kyllä pikaista hoidon löytämistä tuohon tautiin hän kuulostaa ystävältäni joka kertoi vain sormellaan ohjaavan netissä ja kertoi vastaavaa taudin olevan ja ohjastin hänelle tuollaisen laitteen käytön, että ei missään nimessä luovuta. Elämän liekin saa takaisin kun voi perheelleen rahaa edes luoda ja kokea olevan hyödyllinen.

• valtakunta kirjoitti:

Eliitti se on ja on tahdon voimaa hoitajatkaan ei edes pysy hereillä pitääkseen sen elossa.
        Toivoisin kyllä pikaista hoidon löytämistä tuohon tautiin hän kuulostaa ystävältäni joka kertoi vain sormellaan ohjaavan netissä ja kertoi vastaavaa taudin olevan ja ohjastin hänelle tuollaisen laitteen käytön, että ei missään nimessä luovuta. Elämän liekin saa takaisin kun voi perheelleen rahaa edes luoda ja kokea olevan hyödyllinen.

Hyödylliseksi tunteminen on iso juttu silloin kun fyysinen puoli on täysin romahtanut jo

• E-Lukka kirjoitti:

Hyödylliseksi tunteminen on iso juttu silloin kun fyysinen puoli on täysin romahtanut jo

Olen kiitollinen sinun olemasta olosta🥰

• Anonyymi

Lappenrannan teknillisestä yliopistosta valmistuu epäkelpoja ikityöttömiä kun sängynpohjalla makaava omien sanomisiensa mukaan tekniikan kehityksestä pudonnut on paljon pätevämpi ydinasiantuntija kuin ovat LUT:n insinöörit.

Kyllä on koulutuksen taso romahtanut Suomessa !

• valtakunta kirjoitti:

Olen kiitollinen sinun olemasta olosta🥰

Kiitos, nyt minäkin tunnen itseni hyödylliseksi 🙂

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­N­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18068510c

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Poistoon menee tämäkin aloitus kuten meni tuolla maailman menoa -palstalla.

• Anonyymi

Tähän sopii taas tämä kuitti:

Mikä on sinun tekosyysi?

xLiner

• Anonyymi

tuollainen on todellakin jotenkin hassua jos kirjoittaa jotain grafiikkakiihdyttimen ohjelma-koodiin c:llä jotain toimintoja, kerran tuli koko näyttö täyteen jotain sotkua sitten kuvista mitä itse määrännyt vahingossa tuollaista piirtämään ruudulle vähintään 340 kuvaa sekunnissa sotkua.

• Anonyymi

Mikä itseäni no vähän tai paljonkin voi ilahduttaa kun joskus kärsin paljon hammaskivuista, mutta olen käynyt aika ahkerasti hammaslääkäreillä, en ole tarvinnut kipulääkkeitä lainkaan pitkiin aikoihin, noin vuoteen.

Toisaalta on hyvä jos on jotain korkeita kipulääkkeitä varastossakin jos jotain tapahtuu, paljonkin.

Koska kukaanhan ei pysty tietämään vaikka kuoleekin jo huomispäivänä itse..

• Olen onnellinen että olet saanut hoidettua hampaitasi. Kannattaa muistaa fluori suuvettäkin kannattaa käyttää välillä jos joku erittäin paha pöpö joka ei tunnu lopettavan vaikka vielä kertaalleen päivässä kuurlaa ilman hammashikkausta kun tekee suojan hampaisiin fluori ja syömisen jälkeen se pehmiää pois hampaista se on kuin lakkaus.

• Kunhan et nyt vaan kuolisi, piristät kovasti päivääni ja tekee minut onnelliseksi. Minusta on hassua 13v poika oikeasti leikkii suihkussa pinaattilättyjen tyhjillä muovipakkausien olevan veneitä ja kelluttaa olin oikeasti😅
        Monta tuntia viihtyy leikkimässä. Harkitsen sille omaa ammetta ja kelluvia laivoja vähän isomman pojan ja sotilasukkoja aina toivonut joululahjaksi. Pitää se kumiankkakin varmasti ostaa. Hän on se meidän tuleva lakimies.

• valtakunta kirjoitti:

Kunhan et nyt vaan kuolisi, piristät kovasti päivääni ja tekee minut onnelliseksi. Minusta on hassua 13v poika oikeasti leikkii suihkussa pinaattilättyjen tyhjillä muovipakkausien olevan veneitä ja kelluttaa olin oikeasti😅
        Monta tuntia viihtyy leikkimässä. Harkitsen sille omaa ammetta ja kelluvia laivoja vähän isomman pojan ja sotilasukkoja aina toivonut joululahjaksi. Pitää se kumiankkakin varmasti ostaa. Hän on se meidän tuleva lakimies.

Siis se kuurlaus tottakai lisänä hampaiden pesujen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      75
      4009
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3302
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3006
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      77
      2671
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      379
      2408
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2072
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1605
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      36
      1586
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1392
    Aihe