Tulipa pitkä ketju

Anonyymi-ap

Aikaisemmasta. Tässä valmiiksi uusi ystävälle.

170

1200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sulla useim ripuli?

      • Anonyymi

        Onneksi ei useasti ole.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18068662j

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ei ole ystäviä.

      • Anonyymi

        Kaikkeen on syynsä hmmmmm


      • Anonyymi

        Ei minullakaan paljoa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan paljoa ole.

        Mulla ei ole enää yhtäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole enää yhtäkään.

        Mitä vanhemmaksi tulee sen vähemmän alkaa olla. Huomannut samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vanhemmaksi tulee sen vähemmän alkaa olla. Huomannut samaa.

        Ei se ole iästä kiinni. Toisilla ei vain ole tuuria että voisi olla jollekin just se tärkein. Joitakin vältellään yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole iästä kiinni. Toisilla ei vain ole tuuria että voisi olla jollekin just se tärkein. Joitakin vältellään yms.

        Joskus niinkin. Onpa ikävä kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus niinkin. Onpa ikävä kuulla.

        Äläpä jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä jaksa.

        En aina jaksakaan.


      • Anonyymi

        Ilman ystäviä oppii elämään kun ei ole vaihtoehtoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman ystäviä oppii elämään kun ei ole vaihtoehtoa.

        Kiva lisähän ne on mutta ei pakollinen. Ilmankin pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva lisähän ne on mutta ei pakollinen. Ilmankin pärjää.

        Ei tarvitse vastata mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse vastata mitään.

        Vastaan aloitukseeni jos sille tuntuu.


    • Anonyymi

      Hhhhhhhhh
      Homejuustossa oli tuttu haju 🫠

      • Anonyymi

        En pidä homejuustosta erityisesti.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin sinne ihanalle miehelle ♥️

      • Anonyymi

        Jospa tavoittaisi jonkun miehen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tavoittaisi jonkun miehen. :)

        Sinulle se on ihanuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle se on ihanuus

        En ole mies joten ei ole minulle.


    • Anonyymi

      Tulee pitkä kun on paljon juteltavaa, iltaa sinne

      • Anonyymi

        Iltaa sinnekin. Juuri ajattelin rueta nukkumaan jos saisi unta. Eilen meni aika myöhäiseksi ja siksi väsyttikin. Ensimmäinen kommentti oli tähän ketjuun jostain seks leluista että onko sellaisia minulla. Mietin vain että kaikkea sitä tännekin eksyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa sinnekin. Juuri ajattelin rueta nukkumaan jos saisi unta. Eilen meni aika myöhäiseksi ja siksi väsyttikin. Ensimmäinen kommentti oli tähän ketjuun jostain seks leluista että onko sellaisia minulla. Mietin vain että kaikkea sitä tännekin eksyy.

        Jännä kysymys ystävyyspalstalle :D Öitä siis jos käyt nukkumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä kysymys ystävyyspalstalle :D Öitä siis jos käyt nukkumaa.

        Ajattelinkin että oli aika jännä. Nukun kohta jos saan unta. Tuli vain mieleen siitä ihastumisjutusta että kun sanoit niin mitä oikein sanoisit jos olisin? Tiedetään etten siis ole mutta ihan mielenkiinnosta mietin mitä ajattelet tai teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelinkin että oli aika jännä. Nukun kohta jos saan unta. Tuli vain mieleen siitä ihastumisjutusta että kun sanoit niin mitä oikein sanoisit jos olisin? Tiedetään etten siis ole mutta ihan mielenkiinnosta mietin mitä ajattelet tai teet.

        No tietysti oisin otettu jos niin kokisit, mut eipä sen enempää koska oon onnellinen naiseni kanssa ja koen et hän on parasta mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietysti oisin otettu jos niin kokisit, mut eipä sen enempää koska oon onnellinen naiseni kanssa ja koen et hän on parasta mulle.

        Entä se kaveri joka joskus sanoi että treffeille. Oletteko vielä tekemisissä? Ajattelin siis sitäkin että jos olisi niin että lähtisitkö täältä sitten kokonaan. Ihan vain ajatuksen tasolla pohdin en pysty ihastumaan mitenkään pelkän palstan kautta kehenkään. Ja sitäkin ajattelin että jos joskus sattuisi että kohdattaisiin niin tapahtuisiko siinä sitten mitään jos niin tapahtuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä se kaveri joka joskus sanoi että treffeille. Oletteko vielä tekemisissä? Ajattelin siis sitäkin että jos olisi niin että lähtisitkö täältä sitten kokonaan. Ihan vain ajatuksen tasolla pohdin en pysty ihastumaan mitenkään pelkän palstan kautta kehenkään. Ja sitäkin ajattelin että jos joskus sattuisi että kohdattaisiin niin tapahtuisiko siinä sitten mitään jos niin tapahtuisi.

        Ja tuosta kohtaamisesta ajattelin että se olisi itsestään jo sellainen että saattaisi miettiä vaikka ja mitä. Tosin jos saa suuta auki. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä se kaveri joka joskus sanoi että treffeille. Oletteko vielä tekemisissä? Ajattelin siis sitäkin että jos olisi niin että lähtisitkö täältä sitten kokonaan. Ihan vain ajatuksen tasolla pohdin en pysty ihastumaan mitenkään pelkän palstan kautta kehenkään. Ja sitäkin ajattelin että jos joskus sattuisi että kohdattaisiin niin tapahtuisiko siinä sitten mitään jos niin tapahtuisi.

        Kaiken sinäkin muistat :D ollaan me tekemisissä sen kanssa. En mä lähtisi täältä, enemmänhän se on mitä se toinen haluaa kun tulee torjutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuosta kohtaamisesta ajattelin että se olisi itsestään jo sellainen että saattaisi miettiä vaikka ja mitä. Tosin jos saa suuta auki. :D

        En tiedä mitä siitä tulis kun on jo niin avoimesti kertonut itsestään ja kun viel tuntuisi et toinen osaa melkeinpä lukea ajatuksia. Siinä ois aika alaston olo varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuosta kohtaamisesta ajattelin että se olisi itsestään jo sellainen että saattaisi miettiä vaikka ja mitä. Tosin jos saa suuta auki. :D

        Et tainnutkaan eilen sitten käydä nukkumaan ajoissa? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken sinäkin muistat :D ollaan me tekemisissä sen kanssa. En mä lähtisi täältä, enemmänhän se on mitä se toinen haluaa kun tulee torjutuksi.

        Muistan tietysti. :D olen aina se ihminen joka saattaa muistuttaa jostain asiasta ja sitten muut sanoo ainiin. :D oletteko siis ihan kavereita edelleen ja tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä siitä tulis kun on jo niin avoimesti kertonut itsestään ja kun viel tuntuisi et toinen osaa melkeinpä lukea ajatuksia. Siinä ois aika alaston olo varmaan.

        Jos ei ole mitään salattavaa niin eihän siinä mitään. Mutta niin se meillä varmaan olisi. Onhan se tavallaan vapauttavaa jos kohtaisi sellaisen ihmisen joka ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tainnutkaan eilen sitten käydä nukkumaan ajoissa? :D

        Kävin ajallaan. :D heräsin vain tuossa kesken unien. Mitä tähän iltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tietysti. :D olen aina se ihminen joka saattaa muistuttaa jostain asiasta ja sitten muut sanoo ainiin. :D oletteko siis ihan kavereita edelleen ja tekemisissä?

        Ollaan kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole mitään salattavaa niin eihän siinä mitään. Mutta niin se meillä varmaan olisi. Onhan se tavallaan vapauttavaa jos kohtaisi sellaisen ihmisen joka ymmärtää.

        Ei ole mitään salattavaa vaan tarkotin et ku on niin avoimesti kertonut asioista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ajallaan. :D heräsin vain tuossa kesken unien. Mitä tähän iltaan?

        Väsyttää jonkun verran, katsotaan jaksanko kuntoilla enää tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kavereita.

        Eli siis jos me joskus kohdattaisiin ja sattuisi käymään niin että ihastuisin niin se ei olisi siis este kun yrittäisin sitten olla vain kaveri. Oletko ajatellut entä jos itse ihastuisit mitä sitten kävisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään salattavaa vaan tarkotin et ku on niin avoimesti kertonut asioista

        Niin. En tiedä olisiko siitä mitenkään haittaa jos olisi joku joka oikeasti tuntee eikä vain pinnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsyttää jonkun verran, katsotaan jaksanko kuntoilla enää tänään

        Sama minulla. Ajattelin että kävisi saunassa ja nukkumaan hyvissä ajoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis jos me joskus kohdattaisiin ja sattuisi käymään niin että ihastuisin niin se ei olisi siis este kun yrittäisin sitten olla vain kaveri. Oletko ajatellut entä jos itse ihastuisit mitä sitten kävisi?

        Ei olisi este. En mä usko et ihastuisin, koska onhan meillä ikäeroa jonkun verran. Ja tällä tarkoitan et en mä oo ikinä tuntenut ihastusta kovin eri ikäisiin. Ja tällä tarkotan et varmaankin oot tosi kaunis yhtä lailla kuten joku 18-vuotiaskin voisi olla, mutta jotta voin sillä tavalla romanttisesri ihastua niin koen et toisen pitää olla aika samaa ikäluokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama minulla. Ajattelin että kävisi saunassa ja nukkumaan hyvissä ajoin.

        Onko sulla saunavuoro vai onko sulla oma sauna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi este. En mä usko et ihastuisin, koska onhan meillä ikäeroa jonkun verran. Ja tällä tarkoitan et en mä oo ikinä tuntenut ihastusta kovin eri ikäisiin. Ja tällä tarkotan et varmaankin oot tosi kaunis yhtä lailla kuten joku 18-vuotiaskin voisi olla, mutta jotta voin sillä tavalla romanttisesri ihastua niin koen et toisen pitää olla aika samaa ikäluokkaa.

        Tätä juuri tarkoitinkin että saatan olla nuorekas. Aiemmin painostettiin ikää kertomaan joten sanoin mitä sattuu. En tiedä helpottaako se yhtään ajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla saunavuoro vai onko sulla oma sauna?

        On nykyään oma sauna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä juuri tarkoitinkin että saatan olla nuorekas. Aiemmin painostettiin ikää kertomaan joten sanoin mitä sattuu. En tiedä helpottaako se yhtään ajatusta.

        Niin eli se ei välttämättä ollut totta mitä sanoit iäksesi? Mä en oo painostanut sanomaan tai toivottavasti ei siltä tunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nykyään oma sauna.

        Sehän on kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli se ei välttämättä ollut totta mitä sanoit iäksesi? Mä en oo painostanut sanomaan tai toivottavasti ei siltä tunnu.

        Ei ole. Joskus aikaisemmin painostettiin ei se sinulta ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on kiva.

        On se kyllä kiva juttu. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Joskus aikaisemmin painostettiin ei se sinulta ollutkaan.

        Okei. No nyt mä ehkä ymmärrän mitä oot tarkoittanut joillakin jutuilla viime aikoina :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No nyt mä ehkä ymmärrän mitä oot tarkoittanut joillakin jutuilla viime aikoina :D

        No sitähän minäkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi este. En mä usko et ihastuisin, koska onhan meillä ikäeroa jonkun verran. Ja tällä tarkoitan et en mä oo ikinä tuntenut ihastusta kovin eri ikäisiin. Ja tällä tarkotan et varmaankin oot tosi kaunis yhtä lailla kuten joku 18-vuotiaskin voisi olla, mutta jotta voin sillä tavalla romanttisesri ihastua niin koen et toisen pitää olla aika samaa ikäluokkaa.

        Entä jos tämä siis voisi olla mahdollista mitä sitten tekisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän minäkin. :)

        En osannut yhdistää sitä tuohon asiaan. Sillon kun alettiin juttelemaan ajattelin et oot joku 35-vuotias :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tämä siis voisi olla mahdollista mitä sitten tekisit?

        Siis mikä voisi olla mahdollist?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Joskus aikaisemmin painostettiin ei se sinulta ollutkaan.

        Ja eihän ne mun näyttelijävalinnat sitten pitäneet yhtään paikkaansa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osannut yhdistää sitä tuohon asiaan. Sillon kun alettiin juttelemaan ajattelin et oot joku 35-vuotias :D

        Niin ja en edes tuokaan ole. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä voisi olla mahdollist?

        Siis se ihastuminen jos olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja eihän ne mun näyttelijävalinnat sitten pitäneet yhtään paikkaansa :D

        Eihän se tatumkaan ole sinun ikäinen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tatumkaan ole sinun ikäinen. :D

        Niin no joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja en edes tuokaan ole. :)

        Ok :D No et varmaan nuorempi tuosta sentään? Tai siis ei oo pakko kertoo tietenkään, ei se muuta tätä kaveruutta mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se ihastuminen jos olisi.

        Ei se muuttaisi asiaa, koen et naiseni on parasta mulle ja mitään ihmeellisempää ihastumista ei syntyisi. Eikä se tarkota et sussa mitään vikaa olisi, en vaan halua edes ajatella tilannetta etten olisikaan nykyisen naisystävän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok :D No et varmaan nuorempi tuosta sentään? Tai siis ei oo pakko kertoo tietenkään, ei se muuta tätä kaveruutta mitenkään.

        Olen. :D ei sillä silleen väliä kuitenkaan mutta halusin kertoa vain asian. Mutta jos se siis olisi mahdollista että niin tapahtuisi jos joskus kohdataan niin mitä tekisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. :D ei sillä silleen väliä kuitenkaan mutta halusin kertoa vain asian. Mutta jos se siis olisi mahdollista että niin tapahtuisi jos joskus kohdataan niin mitä tekisit?

        Ootpa huijannut mua sitten 😐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muuttaisi asiaa, koen et naiseni on parasta mulle ja mitään ihmeellisempää ihastumista ei syntyisi. Eikä se tarkota et sussa mitään vikaa olisi, en vaan halua edes ajatella tilannetta etten olisikaan nykyisen naisystävän kanssa.

        Mutta jos syntyisi. Onhan kaikki mahdollista. Tai siis mitä sille tunteelle tekisit. Kun ajattele minuakin jos olen suhteessa ja ihastun muihin niin kaipaan oman aikani sitten unohdan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa huijannut mua sitten 😐

        Minua painostettiin sanomaan jotain. En halunnut paljastaa sille yhdelle. Ei se kivalle tuntunut vaikka ikäkin on vain numero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua painostettiin sanomaan jotain. En halunnut paljastaa sille yhdelle. Ei se kivalle tuntunut vaikka ikäkin on vain numero.

        Enkä koskaan oikein sanonut tarkalleen. En ole silti ylpeä kun olisin halunnut sinulle sanoa sen mitä se oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä koskaan oikein sanonut tarkalleen. En ole silti ylpeä kun olisin halunnut sinulle sanoa sen mitä se oikeasti on.

        Niin kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos syntyisi. Onhan kaikki mahdollista. Tai siis mitä sille tunteelle tekisit. Kun ajattele minuakin jos olen suhteessa ja ihastun muihin niin kaipaan oman aikani sitten unohdan.

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai.

        Jos ymmärrät. En ole tahallani niin sanonut. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ymmärrät. En ole tahallani niin sanonut. :(

        Taidan olla vain pettymys kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.

        Ei tarvitse tietääkään. Tiedät ainakin nyt jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ymmärrät. En ole tahallani niin sanonut. :(

        No ymmärrän mä sen, mut se harmittaa kun sitten ajattelit valehtelenko mä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla vain pettymys kaikille.

        Ainakin halusit kertoa totuuden nyt. Onko se nyt totuus sitten kun alkuun sanoit olevas selvästi mua vanhempi sille yhdelle sen lähelle 50?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse tietääkään. Tiedät ainakin nyt jotain.

        Mulle tuli vaan huono olo kun olen kertonut kaikenlaiata itsestänikin ja sitten kun en tiedä onko kaikki totta sulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli vaan huono olo kun olen kertonut kaikenlaiata itsestänikin ja sitten kun en tiedä onko kaikki totta sulta

        Kaikki minusta kerrotut on totta. Kaikki paitsi kun se yksi alkoi utelemaan ne asiat ei. En halunnut sille kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin halusit kertoa totuuden nyt. Onko se nyt totuus sitten kun alkuun sanoit olevas selvästi mua vanhempi sille yhdelle sen lähelle 50?

        Sanoin sinulle sen suuntaa antavasti. En tarkasti. Sille yhdelle ihan miten sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin sinulle sen suuntaa antavasti. En tarkasti. Sille yhdelle ihan miten sattuu.

        Ok, no kyllä mä ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no kyllä mä ymmärrän.

        En minä ylpeä siitä ole. Ja tuntui pahalta kun en voinut sanoa miten se oikeasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ylpeä siitä ole. Ja tuntui pahalta kun en voinut sanoa miten se oikeasti on.

        Ei se mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään.

        Tiedät ainakin nyt sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät ainakin nyt sitten.

        Ei se mitään haittaa, ymmärrän ettei tänne voi kertoa aina asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos syntyisi. Onhan kaikki mahdollista. Tai siis mitä sille tunteelle tekisit. Kun ajattele minuakin jos olen suhteessa ja ihastun muihin niin kaipaan oman aikani sitten unohdan.

        No mitä sä tekisit jos sulle tulis se tunne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sä tekisit jos sulle tulis se tunne?

        En tiedä oikein. Mietin onko tämä nykyinen minulle oikea. Onhan se hankalaa kun haluaisin tämän toimivan mutta sitten taas mietin olisiko jonkun muun kanssa helpompaa. Ehkä sekin mahdollistaa sen että ihastun vaikka en tekisi mitään tietenkään kun olen vielä suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään haittaa, ymmärrän ettei tänne voi kertoa aina asioita.

        Niin ei oikein halua vaikka voisi. Sellaiset uteliaat varsinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oikein. Mietin onko tämä nykyinen minulle oikea. Onhan se hankalaa kun haluaisin tämän toimivan mutta sitten taas mietin olisiko jonkun muun kanssa helpompaa. Ehkä sekin mahdollistaa sen että ihastun vaikka en tekisi mitään tietenkään kun olen vielä suhteessa.

        Nii ei sitä hyvässä suhteessa ehkä silleen ihastu muihi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ei sitä hyvässä suhteessa ehkä silleen ihastu muihi.

        Niin ei varmaankaan. Joten tavallaan olen ajatellut että sinkkuna kun ihastuin joskus se oli ihan ok. Mutta sitten oli tämä yksi pidempiaikainen ihastus ja pari muuta johon vain kiinnostuin eli ne oli suhteen aikana. Mitään kenestäkään ei tullut ja oli vain haaveilun takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei varmaankaan. Joten tavallaan olen ajatellut että sinkkuna kun ihastuin joskus se oli ihan ok. Mutta sitten oli tämä yksi pidempiaikainen ihastus ja pari muuta johon vain kiinnostuin eli ne oli suhteen aikana. Mitään kenestäkään ei tullut ja oli vain haaveilun takana.

        Edelleen kun näen jonkun komean miehen useasti niin heti ajattelen miten komea se on ja miltä tuntuisi olla jonkun kanssa yhdessä. On mieli outo mutta ei kai sille mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen kun näen jonkun komean miehen useasti niin heti ajattelen miten komea se on ja miltä tuntuisi olla jonkun kanssa yhdessä. On mieli outo mutta ei kai sille mitään voi.

        No haittaako tuo mitään jos sellasta ajattelee? Eihän se ajattelu varaallista ole. Mitäs tähän päivään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No haittaako tuo mitään jos sellasta ajattelee? Eihän se ajattelu varaallista ole. Mitäs tähän päivään?

        No ei sitä oikein muuten näe tai tiedä muuta kuin minun pään sisällä. Joskus ajatukset harhailee eikä pysty sen takia keskittymään. Ei oikein muuta kuin tuota tänään ja meni jotenkin viikko todella nopeasti. Entä sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sitä oikein muuten näe tai tiedä muuta kuin minun pään sisällä. Joskus ajatukset harhailee eikä pysty sen takia keskittymään. Ei oikein muuta kuin tuota tänään ja meni jotenkin viikko todella nopeasti. Entä sinne?

        Väsynyt on olo 😴 Tänään en jaksa mitään tehdä, ehkä yritän jatkaa yhtä kappaletta mitä tässä nyt pyöritellyt. Ei oo syksyn aikan nyt oikee tullu ku tää yks idea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsynyt on olo 😴 Tänään en jaksa mitään tehdä, ehkä yritän jatkaa yhtä kappaletta mitä tässä nyt pyöritellyt. Ei oo syksyn aikan nyt oikee tullu ku tää yks idea.

        Minuakin väsynyt olo. Millainen kappale se on ja mistä kertoo? Minulla on yleensä paljon ideoita jos haluat kertoa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsynyt on olo 😴 Tänään en jaksa mitään tehdä, ehkä yritän jatkaa yhtä kappaletta mitä tässä nyt pyöritellyt. Ei oo syksyn aikan nyt oikee tullu ku tää yks idea.

        Näin muuten jotain unta siitä että eksyin Helsinkiin. Kello oli jotain yöllä ja kävelin johonkin suuntaan enkä tiennyt missä olin. Tavallaan pelotti se että mitä siinä kävi mutta sitten sain tutun tulemaan niin että jos pääsen matkakeskukselle niin se tulisi sinne ja saisin yöpaikan. Lopulta olisin mennyt sinne taksilla mutta ketään ei ollut missään ja pelkkää pimeää. Sitten jotenkin kirjoitin tänne palstalle sen missä olin sinulle ja tulit sitten sinne ja veit matkakeskukselle. Oli tosi avuton olo siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin muuten jotain unta siitä että eksyin Helsinkiin. Kello oli jotain yöllä ja kävelin johonkin suuntaan enkä tiennyt missä olin. Tavallaan pelotti se että mitä siinä kävi mutta sitten sain tutun tulemaan niin että jos pääsen matkakeskukselle niin se tulisi sinne ja saisin yöpaikan. Lopulta olisin mennyt sinne taksilla mutta ketään ei ollut missään ja pelkkää pimeää. Sitten jotenkin kirjoitin tänne palstalle sen missä olin sinulle ja tulit sitten sinne ja veit matkakeskukselle. Oli tosi avuton olo siinä.

        Samalla sitten mietin jos me tiedettäisiin toisemme ja meillä olisi yhteystiedot niin viestiteltäisiinkö me samalla tavalla? Kun usean kanssa joiden kanssa on yhteystiedot niin harvoin kysyy päivittäin tai edes viikottain mitä toiselle kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin muuten jotain unta siitä että eksyin Helsinkiin. Kello oli jotain yöllä ja kävelin johonkin suuntaan enkä tiennyt missä olin. Tavallaan pelotti se että mitä siinä kävi mutta sitten sain tutun tulemaan niin että jos pääsen matkakeskukselle niin se tulisi sinne ja saisin yöpaikan. Lopulta olisin mennyt sinne taksilla mutta ketään ei ollut missään ja pelkkää pimeää. Sitten jotenkin kirjoitin tänne palstalle sen missä olin sinulle ja tulit sitten sinne ja veit matkakeskukselle. Oli tosi avuton olo siinä.

        Erikoinen uni kyllä, varmaan ollut inhottava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla sitten mietin jos me tiedettäisiin toisemme ja meillä olisi yhteystiedot niin viestiteltäisiinkö me samalla tavalla? Kun usean kanssa joiden kanssa on yhteystiedot niin harvoin kysyy päivittäin tai edes viikottain mitä toiselle kuuluu.

        Totta kyllä ettei sitä tällä tavoin tule juteltua muiden kanssa juurikaan. Ei mul oikeastaan oo ku yks kaveri kelle viestittelen päivittäin ja sä. Tietyst sitten naisystävä mut se eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen uni kyllä, varmaan ollut inhottava

        Erikoisin siinä oli että sinä olit siinä ikäänkuin pelastamassa minut hädästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kyllä ettei sitä tällä tavoin tule juteltua muiden kanssa juurikaan. Ei mul oikeastaan oo ku yks kaveri kelle viestittelen päivittäin ja sä. Tietyst sitten naisystävä mut se eri asia.

        Ei niin. Että menisikö se sitten siihen että ei ollenkaan puhuttaisi enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoisin siinä oli että sinä olit siinä ikäänkuin pelastamassa minut hädästä.

        Jos se tuli siitä jos musta on ollut apuu täällä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se tuli siitä jos musta on ollut apuu täällä? :D

        Voi olla sekin. En osaa sanoa mieli on ihmeellinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Että menisikö se sitten siihen että ei ollenkaan puhuttaisi enää.

        En osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla sekin. En osaa sanoa mieli on ihmeellinen asia.

        Mä kävin tossa miettimään vielä sen verran et ootkohan sä mua nuorempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa.

        Niin. Tai jotenkin veikkaan että mies- naiset omat saattaisi miettiä miksi puhutaan toisillemme paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävin tossa miettimään vielä sen verran et ootkohan sä mua nuorempi?

        Mahdollisesti. En ihan tarkkaan sitä sinunkaan ikää tiedä mutta taidan olla kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin väsynyt olo. Millainen kappale se on ja mistä kertoo? Minulla on yleensä paljon ideoita jos haluat kertoa siitä.

        Tämä jäi tänne väliin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti. En ihan tarkkaan sitä sinunkaan ikää tiedä mutta taidan olla kuitenkin.

        Kävin vaan miettiin sitä kun sanoit et tuntisit itsesi ihan lapseksi tai jotain niin viittasiko se siihen. Outoa miten ennen luulin et voisit olla vaikka äitini ja todellisuudessa taidatkin olla nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä jäi tänne väliin. :D

        En mä oikein kehtaa niistä aiheista puhua, tai se tuntuu jotenkin nololta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin vaan miettiin sitä kun sanoit et tuntisit itsesi ihan lapseksi tai jotain niin viittasiko se siihen. Outoa miten ennen luulin et voisit olla vaikka äitini ja todellisuudessa taidatkin olla nuorempi.

        Sitäkin varmaan tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä oikein kehtaa niistä aiheista puhua, tai se tuntuu jotenkin nololta.

        Miksi et kehtaisi? Ei mielestäni mikään aihe ole nolo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä oikein kehtaa niistä aiheista puhua, tai se tuntuu jotenkin nololta.

        Kertooko ne kappaleet sitten jostain sksistä tai jostain sellaisesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertooko ne kappaleet sitten jostain sksistä tai jostain sellaisesta. :D

        No ei todellakaan 😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan 😤

        No sittenhän ei ole mitään hätää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä oikein kehtaa niistä aiheista puhua, tai se tuntuu jotenkin nololta.

        Liittyykö rakkauteen tai johonkin muuhun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin vaan miettiin sitä kun sanoit et tuntisit itsesi ihan lapseksi tai jotain niin viittasiko se siihen. Outoa miten ennen luulin et voisit olla vaikka äitini ja todellisuudessa taidatkin olla nuorempi.

        Mutta tunnen niin edelleen että olisin lapsellinen. Ehkä se onkin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyykö rakkauteen tai johonkin muuhun?

        Niin kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai

        Eli kirjoitit sille naiselle jotain? Ei se ole noloa mielestäni. Rakkaus on hieno tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se tuli siitä jos musta on ollut apuu täällä? :D

        Mutta mitä tuo uni voisi muuten merkitä? Sinähän tiedät niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tai jotenkin veikkaan että mies- naiset omat saattaisi miettiä miksi puhutaan toisillemme paljon.

        Ja tämäkin että uskoisitko että kävisi niin? Ei pystyisikään puhumaan enää kaikesta. Ja sitten sekin ettei enää olisi joka päivä yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämäkin että uskoisitko että kävisi niin? Ei pystyisikään puhumaan enää kaikesta. Ja sitten sekin ettei enää olisi joka päivä yhteydessä.

        Se on mahdollista, en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mahdollista, en tiedä.

        Niin. En minäkään oikein tiedä. Kivaa iltaa sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mahdollista, en tiedä.

        Kyselenköhän minä liikaa? Ei ollut tarkoitus sitä kappaletta udella jos et halua kertoa eikä tuota uni asiaakaan. Ehkä olen vain sitten kysymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselenköhän minä liikaa? Ei ollut tarkoitus sitä kappaletta udella jos et halua kertoa eikä tuota uni asiaakaan. Ehkä olen vain sitten kysymättä.

        Et kysele, ei ole vaan kovin hyvä olo tänää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. En minäkään oikein tiedä. Kivaa iltaa sinne.

        Kivaa iltaa sinnekin. Vaikea sitä on vähä sanoa mitä siinä kävisi. Toki varmaan jos naisystävä siihen alkaisi puuttua niin sitten täytyisi miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselenköhän minä liikaa? Ei ollut tarkoitus sitä kappaletta udella jos et halua kertoa eikä tuota uni asiaakaan. Ehkä olen vain sitten kysymättä.

        Pitäs miettiä sitä unta enemmän mut ei nyt vaan ole energiaa jaksamista, on jotenkin paha olo ja väsyttäis vaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kysele, ei ole vaan kovin hyvä olo tänää.

        Okei. Mikä tekee olon huonoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa sinnekin. Vaikea sitä on vähä sanoa mitä siinä kävisi. Toki varmaan jos naisystävä siihen alkaisi puuttua niin sitten täytyisi miettiä.

        Saahan sitä kavereita olla ja hyvä että onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs miettiä sitä unta enemmän mut ei nyt vaan ole energiaa jaksamista, on jotenkin paha olo ja väsyttäis vaa.

        Oletko uuvuttanut itsesi jollain? Töissä vai muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä kavereita olla ja hyvä että onkin.

        Saa mut mitä sä ajattelisit vaikka jos se miehesi puhuisi päivittäin jollekin naiskaverille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa mut mitä sä ajattelisit vaikka jos se miehesi puhuisi päivittäin jollekin naiskaverille?

        En tiedä. Varmaan miettisin mitä puhuvat. Mutta samalla minulla on luottamus toiseen eli pystyisi olemaan naispuoleisia kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa mut mitä sä ajattelisit vaikka jos se miehesi puhuisi päivittäin jollekin naiskaverille?

        Viittaatko nyt ettet halua puhua enää kun sinulla on nainen jonka kanssa olet suhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaatko nyt ettet halua puhua enää kun sinulla on nainen jonka kanssa olet suhteessa?

        No enhän mä niin sanonut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enhän mä niin sanonut :D

        Et niin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et niin sitten.

        Kysyin vaa ajatuksia. Tai miten reagoisit jos sun mies kieltäisi meidän yhteydenpidon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselenköhän minä liikaa? Ei ollut tarkoitus sitä kappaletta udella jos et halua kertoa eikä tuota uni asiaakaan. Ehkä olen vain sitten kysymättä.

        Mitä tossa tutkin ni eksyminen unessa tarkoittaa yleensä sitä et oikeassa elämässä et osaa regoida tai et tiedä miten suhtautua johonkin. Ehkä se et mä sitten sut pelastin vois tarkottaa sitä et kun kysyt multa mielipiteitä asioihin ja tavallaan haet näkökulmaa miten suhtautua johonkin. Tai sitten se tarkottaa ettet tiedä miten suhtautua muhun kun nyt siitä ihastumisestakin on puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vaa ajatuksia. Tai miten reagoisit jos sun mies kieltäisi meidän yhteydenpidon?

        Ei se niin sanoisi kun luotetaan toisiimme. Kaverit on kavereita jos niin sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tossa tutkin ni eksyminen unessa tarkoittaa yleensä sitä et oikeassa elämässä et osaa regoida tai et tiedä miten suhtautua johonkin. Ehkä se et mä sitten sut pelastin vois tarkottaa sitä et kun kysyt multa mielipiteitä asioihin ja tavallaan haet näkökulmaa miten suhtautua johonkin. Tai sitten se tarkottaa ettet tiedä miten suhtautua muhun kun nyt siitä ihastumisestakin on puhuttu.

        Niin. Onhan se jostain oikeasta elämästä heijastus mutta itse tuon perusteella voisin ajatella sen niin että on eksyksissä ilman vastauksia asioihin. Ja lopulta kysyn sinulta asiaa ja sitten ymmärränkin sen mitä hain asialla ja ikään kuin löydän perille.


      • Anonyymi

        Jos niin olisi niin sitten se on aika surullista jos ei voi olla miespuolisia kavereitakaan jos toinen ajattelee sitä heti sillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tossa tutkin ni eksyminen unessa tarkoittaa yleensä sitä et oikeassa elämässä et osaa regoida tai et tiedä miten suhtautua johonkin. Ehkä se et mä sitten sut pelastin vois tarkottaa sitä et kun kysyt multa mielipiteitä asioihin ja tavallaan haet näkökulmaa miten suhtautua johonkin. Tai sitten se tarkottaa ettet tiedä miten suhtautua muhun kun nyt siitä ihastumisestakin on puhuttu.

        Näytti sitä energiaa löytyvän sittenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytti sitä energiaa löytyvän sittenkin.

        Voin mennä nukkumaankin jos ei kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin mennä nukkumaankin jos ei kelpaa

        En minä noinkaan sanonut etteikö olisi kelvannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä noinkaan sanonut etteikö olisi kelvannut.

        Siltä se kuulosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä se kuulosti.

        Minullekin asiat joskus kuulostavat jollekin vaikka ei yleensä sitä olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä se kuulosti.

        Ei siinä mitään jos kysyn monta kertaa miksi on olo ollut huono ja et vastaa mitään. Kysyin siitä kappaleestakin monesti. Vaikuttaa vain ettei sinua vain kiinnosta vastata mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään jos kysyn monta kertaa miksi on olo ollut huono ja et vastaa mitään. Kysyin siitä kappaleestakin monesti. Vaikuttaa vain ettei sinua vain kiinnosta vastata mitään.

        Vastasinhan siihen miksi oli huono olo? Kappale on rakkauslaulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasinhan siihen miksi oli huono olo? Kappale on rakkauslaulu.

        Et vastannut muuta kuin että on vain sellainen olo. Kysyin miksi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut muuta kuin että on vain sellainen olo. Kysyin miksi on.

        Yritin tähänki vastata jo mut ei lähde viestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut muuta kuin että on vain sellainen olo. Kysyin miksi on.

        Vastasin et jumpatessa tuli huono ja uupunut olo mut suihku ja syöminen helpotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut muuta kuin että on vain sellainen olo. Kysyin miksi on.

        Myös tää pimeys masentaa vähän. En tykkää tästä vuodenajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin et jumpatessa tuli huono ja uupunut olo mut suihku ja syöminen helpotti.

        Okei kiva että ne auttoi kuitenkin. Minullakin tänään ollut päänsärkyä jossain vaiheessa itkin ihan ilman syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös tää pimeys masentaa vähän. En tykkää tästä vuodenajasta.

        On aika pimeääkin jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiva että ne auttoi kuitenkin. Minullakin tänään ollut päänsärkyä jossain vaiheessa itkin ihan ilman syytä.

        No voihan. Mitä tunteita sulla sitten oli kun itkit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan. Mitä tunteita sulla sitten oli kun itkit?

        Ajattelin vain elämää ja kaikkea mennettä siinä. En tiedä oikein mistä se lopulta tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain elämää ja kaikkea mennettä siinä. En tiedä oikein mistä se lopulta tuli.

        Joskus itku tekee ihan hyvääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus itku tekee ihan hyvääkin.

        Tekee se. Olet tosi fiksu ja mukava. En oikein ymmärrä miksi luulet ettei kelpaisi puhua. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee se. Olet tosi fiksu ja mukava. En oikein ymmärrä miksi luulet ettei kelpaisi puhua. :)

        Outoa tämä kellojen siirtely. On jotenkin pirteä vaikka normaalisti ei tähän aikaan olisi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee se. Olet tosi fiksu ja mukava. En oikein ymmärrä miksi luulet ettei kelpaisi puhua. :)

        Kiitti, tuli hyvä mieli tosta :D niin säkin oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa tämä kellojen siirtely. On jotenkin pirteä vaikka normaalisti ei tähän aikaan olisi. :)

        Mun mielestä voisi lopettaa sen siirtelyn jo. Ihan turhaa ja nyt tulee pimeetä vaa aikasemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti, tuli hyvä mieli tosta :D niin säkin oot.

        Kiitos jos olen. :) edelleen olen sitä mieltä että olen vähän lapsellisempi sinua. :D onhan meillä pari tai useampi vuosi välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä voisi lopettaa sen siirtelyn jo. Ihan turhaa ja nyt tulee pimeetä vaa aikasemmin.

        Samaa mieltä olen tuosta. Inhottavaa kun on niin pimeä ja kylmä. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jos olen. :) edelleen olen sitä mieltä että olen vähän lapsellisempi sinua. :D onhan meillä pari tai useampi vuosi välissä.

        Heh, tuohon ikääsi en osaa enää sanoa mitään :D mutta eipä se mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, tuohon ikääsi en osaa enää sanoa mitään :D mutta eipä se mitään.

        No en minäkään tarkalleen sinun tiedä. :D jotain sinne suuntaan sanoit joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minäkään tarkalleen sinun tiedä. :D jotain sinne suuntaan sanoit joskus.

        Kiva keli täällä, aurinko paistaa ja pikkupakkanen. Täytyy lähteä ulkoilemaan tähän väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva keli täällä, aurinko paistaa ja pikkupakkanen. Täytyy lähteä ulkoilemaan tähän väliin.

        Onpa kiva jos siellä paistaa ja on kiva ulkoilusää. :) täällä ei oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva keli täällä, aurinko paistaa ja pikkupakkanen. Täytyy lähteä ulkoilemaan tähän väliin.

        Tuli muuten mieleen että oli kiva kun joskus sanoit jotain että rauhoitu ja hengitä syvään. Oli se aika stressaavaa silloin joskus ja siitä tuli hyvä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen että oli kiva kun joskus sanoit jotain että rauhoitu ja hengitä syvään. Oli se aika stressaavaa silloin joskus ja siitä tuli hyvä mieli.

        Hyvä jos niin :D se on ihan hyvä keino jos tulee sellainen olotila. Vetää syvään henkeä ja puhaltaa keuhkot ihan tyhjiks. Toistaa sen muutaman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva jos siellä paistaa ja on kiva ulkoilusää. :) täällä ei oikein.

        Oli hyvä keli mutta nopeesti se pimeni. Nyt on kylmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen että oli kiva kun joskus sanoit jotain että rauhoitu ja hengitä syvään. Oli se aika stressaavaa silloin joskus ja siitä tuli hyvä mieli.

        Öitä sinne kivalle kaverille :D


    • Anonyymi

      No niin. Kovin huonoa ystävää ei pidä ottaa. Kas, siinäpä se pulmia on.

    • Anonyymi

      Toteamus haluaa kuolla saappaat jalassa2, vävy ehdokas tuo ehdokkaan kumikengät ensi ehdokkaan isä.
      Isä niin rakas että muualle ei tarvitse kotoa lähteä voi kuolla saappaat jalassa.
      EOvat ennen vammautumis vaarassa kuin että isä muuttaa muulle Omakoti talosta maatila Pyhäjärvi Pyhäsalmi joko ja Salmi vaatii uuden sanan kohta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe