Hei kaikille!
Olen huomannut että tarjonta on lisääntynyt kaupoissa, joten kysyntää kai sitten löytyy enemmän kuin ennen.
Mitkä on teidän suosikit? :)
Lyhyet alushousut
12
752
Vastaukset
- Anonyymi
lyhyet kalsarit
- Anonyymi
Kyllä noita välillä löytyy mutta yleensä ostan netistä. Ite tykkään eniten Niken alushousuista.
- Anonyymi
Ei lyhyet eikä pitkät vaan sopivat.
- Anonyymi
Calvin kleinin stringit on hyvät
- Anonyymi
Samaa mieltä! Sokokselta ostin viime kuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä! Sokokselta ostin viime kuussa.
Mukavaa vaihtelua käyttää niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa vaihtelua käyttää niitä.
Käytätkö useinkin stringejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö useinkin stringejä?
4-5 kertaa viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4-5 kertaa viikossa.
Samaa luokkaa mulla. Alotin vähitellen joskus 18-vuotiaana ja nykyään yli puolet alkkareista niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa luokkaa mulla. Alotin vähitellen joskus 18-vuotiaana ja nykyään yli puolet alkkareista niitä.
20-vuotiaana kokeilin ekaa kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20-vuotiaana kokeilin ekaa kertaa.
Ja kauanko tullu käytettyä? Entä onko muut nähny / tietääkö?
- Anonyymi
Joistain kaupoista noita tosiaan löytyy. Dressmannilta käsvin just ostamassa niin pitää kokeilla onko ne hyvät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931