Hei kaikille!
Olen huomannut että tarjonta on lisääntynyt kaupoissa, joten kysyntää kai sitten löytyy enemmän kuin ennen.
Mitkä on teidän suosikit? :)
Lyhyet alushousut
12
769
Vastaukset
- Anonyymi
lyhyet kalsarit
- Anonyymi
Kyllä noita välillä löytyy mutta yleensä ostan netistä. Ite tykkään eniten Niken alushousuista.
- Anonyymi
Ei lyhyet eikä pitkät vaan sopivat.
- Anonyymi
Calvin kleinin stringit on hyvät
- Anonyymi
Samaa mieltä! Sokokselta ostin viime kuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä! Sokokselta ostin viime kuussa.
Mukavaa vaihtelua käyttää niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa vaihtelua käyttää niitä.
Käytätkö useinkin stringejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytätkö useinkin stringejä?
4-5 kertaa viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4-5 kertaa viikossa.
Samaa luokkaa mulla. Alotin vähitellen joskus 18-vuotiaana ja nykyään yli puolet alkkareista niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa luokkaa mulla. Alotin vähitellen joskus 18-vuotiaana ja nykyään yli puolet alkkareista niitä.
20-vuotiaana kokeilin ekaa kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20-vuotiaana kokeilin ekaa kertaa.
Ja kauanko tullu käytettyä? Entä onko muut nähny / tietääkö?
- Anonyymi
Joistain kaupoista noita tosiaan löytyy. Dressmannilta käsvin just ostamassa niin pitää kokeilla onko ne hyvät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352740Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks191850Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351488- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241128
- 181063