Annatteko naisen määräillä kotona?

Anonyymi-ap

Niin vaimonne naisen määräillä ja teette kuten nainen käskee?

29

296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä meillä tehdään juuri niin kuin minä sanon ☝️

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18069227X

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Ei ole omaa eukkoa, mutta eiköhän kumpikin määräisi omista asioistaan.

    • Anonyymi

      minullqa katsesi yhteyis kirjoitte4luihin... i mitään swyytä kuin hauskojakin juttuva vain... piti bootata hp-business-tietokonetta..

    • Anonyymi

      Niin isovanhempia kannatasa sains määtäillä lsyyisdxiivbouskdsisa kin yrekrmään, psakotyssws

      Mummoja ja pappasraisisa pitää aina pakotwaw lsaissiivouksiin..

      Mutta nyt alkaa taas nelosella, mitä en jaksanut katsoa tuo selviytyjät... elämän selviytyjät saarella ja rami on ikuinen luuseri... siis selviytyjät Suomi alkaa juuri

    • Anonyymi

      Antaisin naisen kernaasti määrätä sisustuksen väristä ja tyylistä, minä määräisin ainoastaan hintakaton ettei lähtisi ihan lapsesta homma.

      -harmiseikirj-

      • Mutta hoidako sisustuksen värit ja tyylit itse, jos asia ei vähäisimmässäkään määrin kiinnosta sitä naista? 🙂


      • Kuulostaa hyvältä☺️ itse kun vaikeasti ostan mitään koristeita tai kukkia tai edes mitään seinille, olisin väarmasti ostanut jos olisi rahaa ollut mielummin köytän ne tarpeellisuuteen, kyllä ne lapset koristavat piirustuksetkin ja askartelut ja taulujakin tehneet.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Mutta hoidako sisustuksen värit ja tyylit itse, jos asia ei vähäisimmässäkään määrin kiinnosta sitä naista? 🙂

        Kai se olisi pakko jos ei olisi jo ennestään riittävän siisti. Tuskin siitä huonompikan minun ratkaisemana tulisi. Värisävyt olisivat raikkaita mutta lämpimiä, huonekalut kestäviä mutta keveitä, paitsi tietysti umpipuisia eikä mitään Ikean virityksiä.

        -harmoseikitj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai se olisi pakko jos ei olisi jo ennestään riittävän siisti. Tuskin siitä huonompikan minun ratkaisemana tulisi. Värisävyt olisivat raikkaita mutta lämpimiä, huonekalut kestäviä mutta keveitä, paitsi tietysti umpipuisia eikä mitään Ikean virityksiä.

        -harmoseikitj-

        Eikö se olekin juuri niin, että se hoitaa, kumpaa enemmän asia kiinnostaa? 🙂 Jos kiinnostaa molempia tai ei kumpaakaan, sitten keskustellaan. - Sopusoinnussa. Kuten harmonisesti.😉

        Minun oli sattumoisin kovin helppo vastata, että nyt meillä tehdään juuri niin kuin minä sanon.😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Eikö se olekin juuri niin, että se hoitaa, kumpaa enemmän asia kiinnostaa? 🙂 Jos kiinnostaa molempia tai ei kumpaakaan, sitten keskustellaan. - Sopusoinnussa. Kuten harmonisesti.😉

        Minun oli sattumoisin kovin helppo vastata, että nyt meillä tehdään juuri niin kuin minä sanon.😄

        Niin kai, minusta ihan hyvä jako sellainen että nainen saa päättää miltä sisällä näyttää ja mies miltä ulkona, silloin ei olisi pelkoa että talo olisi vaaleanpunainen tai sateenkaariväreissä, sisällä jopa niihinkin voisi tottua jos nainen olisi niistä onnellinen.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai, minusta ihan hyvä jako sellainen että nainen saa päättää miltä sisällä näyttää ja mies miltä ulkona, silloin ei olisi pelkoa että talo olisi vaaleanpunainen tai sateenkaariväreissä, sisällä jopa niihinkin voisi tottua jos nainen olisi niistä onnellinen.

        -harmiseikirj-

        Eli nainen kauniina ja onnellisena kuin kanarialintu 😄 Just.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Eli nainen kauniina ja onnellisena kuin kanarialintu 😄 Just.

        Ei ole pakko olla kuin kanarialintu, saa olla harmaavapusenakin kun vain on onnellinen :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko olla kuin kanarialintu, saa olla harmaavapusenakin kun vain on onnellinen :)

        -harmiseikirj-

        Tämä on nyt sitten neljäs, eli viimeinen kommenttini, ettei mene liian henkilökohtaiseksi.. 😉

        Täytyy myöntää, että hieman kiristää leukapieliäni tuo ajatus, että "oikeus" valita kodin värit tekisi naisen onnelliseksi. - Mutta en puutu siihen, koska varmaan onkin naisia, joille se toimii ja sellaistahan sinä kaipaisit. 😄

        - Jos mies haluaa, että hänen kotonaan tiskikone täytetään tietyllä tavalla, yritän tehdä niin hänen mielikseen, mutta en halua, että hän huomauttaa asiasta vieraiden läsnä ollessa. - Jos mies haluaa, että valitsen sohvan värin, niin toki voin kertoa siitä mielipiteeni, vaikka todennäköisesti vasta konsultoituani ensin tytärtäni asiassa. - Nuo ovat sellaisia pieniä arjen asioita, mitkä on helppo hoitaa niin, että toinen pysyy iloisena ja tyytyväisenä.

        Mutta jos mies haluaa minun olevan parisuhteessamme onnellinen, niin siihen tarvitaan melko paljon toisen näköisiä elementtejä. Silloin puhutaan paitsi toisen huomioon ottamisesta, myös ystävyydestä, arvostuksesta, toisen hyväksymisestä juuri sellaisena kuin hän on, yhteisestä(kin) ajasta, toinen toisensa tukemisesta, anteeksi pyytämisestä ja -antamisesta, runsaasta keskustelusta.. Siis melko paljon erilaisista asioista kuin joku seinien väri ulkona tai sisällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko olla kuin kanarialintu, saa olla harmaavapusenakin kun vain on onnellinen :)

        -harmiseikirj-

        Kuulostat niin hyvältä🥰


    • En missään tapauksessa käskytä. Annan vain hyviä neuvoja, joita toivon noudatettavan. Hyväntahtoisesti tietenkin.

    • Anonyymi

      MITEN KIRJOITAIN JOTASIN VÄÄÄRFIÄ KIRJAIMIAA.... VBSHINGHOSSAKIN...

      piti sanoa jotain että nelosen liv-kanavalla selviytyjät alkaisi, ja sitten että niin joo jotkut Hewlett-Packardin Business -luoasn eivät rikkoudu helposti ja kalliiitta jas voi lsitytyss omis odis... ytuollsidiiin

    • Anonyymi

      Oi kyllä. Tomera nainen onkin, asun sen kanssa ja se nainen olen mä.

    • Anonyymi

      Kyllä se on niin, että minä sanon aina viimeisen sanan.
      Ne vaihtelevat välillä: Kyllä rakas - Olet oikeassa kulta.

      -keinovaginamies-

    • Jos yhdessä asuis niin yhdessä asioista päätettäis. Sama pätee myös kaikessa suhteen asioissa. Toki Toivoisin miehen hieman toppuuttelevan jne mua ;)

    • Anonyymi

      Jos minun vaimo alkaa määräilee niin sanon sille että housut pois ja nelinkontin sohvalle. Sitten panen sitä takaapäin kunnolla.

    • Anonyymi

      Ei meillä käsketä.

    • Anonyymi

      Vain feministeillä on tarve määräillä ei tavallisella naisella.

    • Vaimoni nainen?🤔

      Oishan tuo mielenkiintonen kombinaatio, mut hei, onneks mää en oo sillai ennakkoluulonen..🤷

    • Anonyymi

      mutta niin hassu tuo koodini joka muodostaa hyvin

      hyvää keskiyötä Wurstinella!

      • Mä haluan samaa mitä sä oot vetäny,


    • Anonyymi

      ehkä tuo juttu voi naurattaa toisiakikin tuo joka noita nimiäkin tekee-juttu... Bicman... käyttää Bic-höyliä karvoissaan ahkerasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1631
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1484
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1170
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe