Voi kauhia sentään.

Luin Petsamon väestöstä ja siellä on asunut muka noin 5500 ihmistä, kun on Suomeen liitetty.
Mihinkän Suomen valtio on hukannut noin 4900 suomalaista jotka siellä oli asuneet, koska koltansaamelaisia oli VAIN noin 600!?
Minä olen ainut suomalainen jonka 2 mummoa ja 1 vaari on syntynyt Petsamossa ja heidän vanhemmatkin oli osa tullut myös evakkoina nykysen Suomen rajojen tälle puolelle sekä asuneet sekä Inarin että Utsjoen kunniassa.
En lukenut Facebookista vaan Googlen kautta löysin linkkejä joita luin.
Facebookissa ja muualla valehtelevat vaan, koska sain kunnianloukkaus syytteet siellä ja nuohan on perättömiä väitetteitä kaikki mitä ulkomaalaisten SOME alustoilla kirjoittelevat.

Tässä lukee näin ” This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.”
Eli Googlen suojassa ollaan ja Googlen alustalta löytyy enemmän tietoa mitä METAn ja Twitterin eli nykyisen X:n…

METAn privacy policyn olen lukenut Facebookin osalta ja olin toiminut oikein. Kaikki kuvat mitä sinne ladataan on kaikkien facebookin käyttäjien käytössä, koska facebook eli META omistaa kaikki mitä käyttäjät lataa sinne. Kyllä niitä saa jaella facebookissa ja ei siellä ole kielletty kirjoittamasta mitä miettii!

Googlella ei ole mitä rajaa, koska jos olis niin Googlea ei olis olemassa!
Google tietää kaiken…

23

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä on paljon parempi Privacy Policy mitä muilla, koska Google tukee sana vapautta ja haluaa edistää sitä!
      Olen vielä suomalaista vähemmistöä jonka Suomen valtio on vahingossa vielä kadottanut, kun koltansaamelaisia on asuttanut uudelleen turvaan!

Onneksi olen AINUT joten Suomen valtio saa kyllä luvan alkaa tukemaan vuorostaan minua, koska meillä on perinteisesti tapana ollut sanoa/kirjoittaa asiat niin kuin ne on!

Ei kai nyt joka vitutuksesta voi vankilaan määrätä!

Olen 2 viikkoa pysynyt oma ehtoisessa vankeudessa eli en ole poistunut tästä talosta. Kävin yks päivä 3minuuttia ulko-oven toisella puolella, mutta ilmoitin vain asiani VARTIJALLE!

• Anonyymi

Ainakin sinä kirjoitat, sitä ei voi kiistää 🏃‍♂️

• En saa kirjoittaa kirjaa, koska Facebook on kirja ja sehän oli kunnianloukkaus kirjoittaa kirjaan!

Jännä nähdä ulottuuko kielto Suomeenkin jos onnistun loukkamaan kunniaa täällä!

Saamelaisten, kolttien, karjalaisten sekä muiden vähemmistöjen päätettäväksi jätän tuon eli onko Suomessa tulevassa SÄHKÖJÄ sekä vaihtuuko EUROT ORAVAN NAHKOIHIN…

• Anonyymi

"Google tukee sana vapautta ja haluaa edistää sitä!"

Juuri näin Google ei tee ja he todella rajaa sananvapautta. Missä ihmeen pensaassa elät jos et tätä tajua?

• Jos Google rajoittais niin hakujen kautta ei löytyis mitään tietoja vaan Google olis poistettu kokonaan.

Meta ja muut palvelut rajoittaa, koska et näe kaikkien käyttäjien julkaisuja ja et voi kommentoida rekisteröitymättä palvelun käyttäjäksi.

Meta ei ole syyttänyt minua heidän palvelun väärinkäytöstä vaan toiset käyttäjät joten poistin käyttäjä tilin ja Meta ratkaisee asian koska kyse on käyttäjien välisestä erimielisyydestä johon Suomen poliisi sotketaan toistuvasti vaikka Facebookin käyttö perustuu vapaehtoisuuteen ja ei sinne kukaan vahingossa voi mennä.

Instagramin kautta sain kutsun myös Facebookiin ja sain myös kutsun luoda toisen Instagram tilin, mutta en voinut ottaa kutsua vastaan vaikka Facebookin työntekijät on tunnistaneet minut jo aiemmin.

En mene Facebookiin takaisin ennen, kuin asia on ratkaistu koska en löydä edes META:n omistajasista heidän nimiä!
        Kyseessä on yhtiö ja yhtiössä on päättäjät jotka päättää miten heidän yhtiön palveluilta käytetään.

• Anonyymi

"Olen 2 viikkoa pysynyt oma ehtoisessa vankeudessa eli en ole poistunut tästä talosta. Kävin yks päivä 3minuuttia ulko-oven toisella puolella, mutta ilmoitin vain asiani VARTIJALLE!"

Onko sulla panta? Kuka sinua vartio?

• Kai tuo äitini poliisista/vartijasta menee, koska käy säännöllisesti Poliisi asemalla siivoamassa.
        Tuon lisäksi on myös PAPPI joka pitää saarnaa kotona niin pysyn nuhteettomana sekä siveellisenä kotona enkä HAIRAHDA taas retkuihin miehiin niin, kuin tähän asti olen tehnyt.
        Vanhemmillani on kuulemma vielä TOIVOA saada kunnon vävy joka pistää minutkin taas töihin, koska lapset on tehty joten ei tarvi MAATA ENÄÄ TÄYTTÄÄ eikä miettiä millä lapset elätetään. Lapset on aikuisia jotka elättää itse itsensä jo.

• Anonyymi

Onko axu trans vai gay?

• Mitähän helvettiä tuo mulle tai kelleen muulle kuuluu mitä kukanenkin on!
        Jos olet kiinnostunut hänestä niin kysy häneltä itseltään niin asia selviää helpoiten sillä.
        Minä en ainakaan ole kiinnostunut kenestäkään joka kyselee kyliltä tai somessa minun asioista vaikka voi ihan hyvin kysyä suoraan minulta minuun liittyvistä asioista.

Kirjoitan kyllä niitä Inarin kunnassa asuviin liittyviä juoruja jos kuulen, kun joku LÖRPPÄ HUULI niitä LÄRPÄTTÄÄ MULLE!
        Olen kyllä onnistunut pääsemään EROON HEISTÄ ja en todellakaan kaipaa heitä, koska voin lukea JUORUJA LEHDISTÄ NETIN KAUTTA!

• Anonyymi

Kulahan se lörpöttää muista ja juoruaa asioista somessa??plus haukkuu?hah hah hah!

• Onko sulle lukihäiriö?
        Kirjoitin, että en ole tekemissä ihmisten kanssa, mutta LEHTIÄ luen netin kautta!
        Jos lukeminen sekä kirjoittaminen on RIKOLLISTA niin miksi sinä kirjoittelet sekä LUET RIKOLLISENA minun kirjoituksia!?
        Kai sinä YMMÄRRÄT, että SYYLLISTYT ITSE MYÖS RIKOKSEEN!

Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki jotka kirjoittaa sekä lukee SOMEA on RIKOLLISIA ja minä en ole tuo joka keksi, että pitää nostaa kunnianloukkaus syytteitä SOMESSA kirjoittelusta sekä lukemisesta.
        Poistin Facebookista käyttäjätilit, koska siellä oleminen on KUNNIANLOUKKAUS.

• Facebook viesti jonka sain Rouva S.S:ltä oli valetta, mutta kai se käräjille menee koska sovittelusta ei tullut mitään.
        Minun kirjoituksia facebookissa luki muutkin eikä vain Ivalossa asuvat.
        Syytön kai minä siihen olen jos minun facebook kaverit oli muualta, mutta ei Ivalosta.
        Mulla on aina ollut facebookissa kavereita ympäri maailman ja olen tutustunut heihin kansainvälisissä ryhmissä jonne sain sähköpostin kautta kutsun liittyä!

En ole kutsunut ketään niihin ryhmiin, koska kyseessä on oma sisäpiiri jonne he kutsuvat ihmisiä joita haluvat olevan mukana.

Sonia Ricotti on eräs luennoitsija joka laittaa sähköpostia edelleen ja Bob Proctor oli myös eräs luennoitsija jonka ryhmään sain myös kutsun. Hän kuoli ja hän oli Amerikassa tunnettu sekä arvostettu, mutta Suomessa on häntäkin arvokkaampia SOMETTAJIA joiden kunniat menee AMERIKKALAISTEN TÄHTIENKIN ohi!

• Anonyymi

Miltä tuntuu?

• Kyllähän jokaisen pitäis ymmärtää, että jos Facebookiin tai muualle rekistöröityy käyttäjänä niin hänestä tulee julkisuuden henkilö halusi tai ei.
        Samalla tavalla ihmisestä tulee julkisuuden henkilö, kun hänen naama näkyy toistuvasti lehdissä sekä televisiossa nimen kanssa!

Minähän en saanut somettaa facebookissa vaan tuli valitusta toiselta FACEBOOK julkkikselta joka valitti, kun kaikki käy lukemassa minun profiilia.
        Ei pitänyt edes paikkansa, koska facebookissa on niin paljon käyttäjiä että jos kaikki olis käyneet minun profiilia käyneet lukemassa niin facebook olis alkanut jo maksamaan mulle tuosta hyvästä palkkaa jos noin suuri julkisuuden henkilö siellä olen.

Sen kyllä olen huomannut, että Google yrittää saada selville mutta olen rekisteröinyt tämän tilin eri sähkoposti osoitteella millä Googlea ja YouTubea käytän.
        Gmailin sähköpostia harvemmin luen, koska sinne tulee ilmoituksia muistaakseni jostain deitti palvelusta.

• Kyllä olen saanut postia Suomen valtiolta ja asiaan liittyy Sveitsi sekä YLEINEN RAUHA josta mm Presidentti Sauli Niinistö on käynyt keskustelemassa Sveitsissä.
      Olikohan tuo nimeltään Geneven RAUHAN SOPIMUS jossa käsiteltiin myös ihmisoikeuksia.
      Bernin sopimukset taas liittyy taiteilija suojaan ja sen voi saada Sveitsin avulla jos sattuu saamaan postia niin voi RAUHAN, IHMISOIKEUKSIEN sekä TAITEELLISUUDEN nimissä SUOJATA ITSENSÄ niin poliisit sekä oikeus voi keskittyä RIKOKSIIN ja ihmiset kantaa vastuunsa SOME riidoista!

• Taiteilija suojan jos saan Rauhan sekä ihmisoikeuksiin liittyvissä asioissa niin luonnollisesti vaihdan nimeni, koska nykyinen nimeni on helppo kopioida ja näin sitä käytettäis väärin.
        Yksin teen töitä joten miksi toisten pitäis saada jatkuasti hyötyä sekä kiitosta ja kunniaa vaikka eivät näe vaivaa asioiden edistämisen suhteen.

Presidentti Martti Ahtisaari perusti CMI:n vuonna 2000 ja Alexander Stubb on muistaakseni maininnut olevansa kyseisessä yhtiössä töissä.

Ahtisaari perusti Crisis Management Initiativen presidenttikautensa päätyttyä. Perustustettavan järjestön keskeisenä tehtävänä oli auttaa kansainvälistä yhteisöä hyödyntämään ennaltaehkäisevää diplomatiaa ja rauhanvälitystä tehokkaammin. CMI siirsi 1.5.2021 kaikki toimintonsa uudelle säätiölle nimeltä CMI – Martti Ahtisaari Peace Foundation, joka jatkaa CMI-yhdistyksen työtä.
        https://cmi.fi/fi/martti-ahtisaari/

Alexander Stubb ei ole minun näkemyksen mukaan toiminut niin, kuin Martti Ahtisaaren säätiön toiminta periaatteet on määritelty. Jos olis niin SOME riitoja ei olis vaan nuo olis hoidettu jo aikoja sitten.

Kansa Alexander Stubbin Presidentiksi haluaa ja en ole häntä keikauttamassa vaan hoidan itseeni liittyvän asian sekä jatkan elämääni tavallisena ihmisenä niin, kuin tähänkin asti.

• Anonyymi

Anaaliseksin vaaralliset vaikutukset

Anaaliseksi on nykyään todella suosittua ja siitä puhutaan paljon sekä sen harrastamiseen opastetaan monella tavoin. Anaaliseksi ei ole kuitenkaan vaaratonta, niin kuin tietyt tahot haluavat ihmisille uskotella. Anaaliseksin vaarallisia ja haitallisia vaikutuksia on tutkittu paljonkin ja tutkimuskohteena on ollut monesti homoseksuaalien välinen anaaliseksi. On tietenkin selvää, että heteroseksuaalien välisessä anaaliseksissä miehen työntyessä naisen peräaukkoon tapahtuu samoja vaarallisia ja haitallisia vaikutuksia kuin homoseksuaalien välisessä anaaliyhdynnässä.

Tunnettu tosiasia on, että anaaliseksin harjoittamisen kautta leviää paljon enemmän sukupuolitauteja kuin emättimen välityksellä tapahtuvan yhdynnän kautta. Terveydenhuollossa on tilastoissa näkyvissä anaaliseksin kautta tapahtuvat terveydelliset haitat.

Peräaukko on suunniteltu toimimaan työntämään ulos ulostetta. Aina kun peräaukon sisälle työnnetään hankausliikkeen kautta jotakin, niin sen seurauksena peräaukon sulkijalihas vahingoittuu ja rikkoutuu helposti. Muita anaaliseksin haitallisia seurauksia ovat peräsuolen pidätyskyvyttömyys, peräsuolen kalvon repeytymät, peräaukon rikkoutumisen ja repeytymisen kautta bakteerit ja virukset pääsevät verenkiertoon, jolloin taudinlevittäjät pääsevät sairastuttamaan ihmisen. Anaaliseksi aiheuttaa peräaukon syöpää.

Peräaukkoon jää aina pieniä ulostehiukkasia myös peseytymisen jälkeen. Anaaliseksin seurauksena ulostehiukkaset voivat helposti siirtyä esim. käsiin, elimistöön tai suuhun jos samalla harrastetaan suuseksiä. Ulostehiukkaset aiheuttavat monenlaisia tauteja. Ripulitautia sairastavan potilaan ulosteessa voi olla jopa 100 miljoona erilaista tautia aiheuttavaa mikrobia yhdessä ulostegrammassa. Myös oireeton henkilö (ei ripulia) voi levittää ulosteessaan ripulitaudin aiheuttajia. Peräaukossa on aina bakteereita myös pesun jälkeen. Anaaliseksi altistaa aina erilaisille bakteereille, jotka voivat sairastuttaa ihmisen.

Kondomi ei suojaa sulkijalihaksen ja kalvojen repeytymistä, kondomin käyttö ei ole turvaseksiä anaaliyhdynnässä, koska kondomista huolimatta peräaukossa tapahtuu monenlaisia vaurioita hankaus- ja työntöliikkeen vaikutuksesta. Sama koskee liukuvoiteita, sillä liukuvoiteista huolimatta hankaava työntöliike anaaliyhdynnässä rikkoo peräaukon sulkijalihaksen sekä peräaukon kalvoa. Kondomi ei myöskään anna täyttä suojaa tauteja levittäviä ulostehiukkasia ja bakteereja vastaan, sillä kondomin kautta tapahtuvan anaaliseksin jälkeen ihminen joutuu yleensä käsikontaktiin uklostehiukkasten ja bakteerien kanssa kondomin poistamisen yhteydessä. Suojakäsineiden käyttökään ei anna täyttä suojaa, sillä ulostehiukkaset ja bakteerit voivat tarttua ihmiseen suojakäsineiden kädestä poistamisen kautta.

Anaaliseksissä ei ole turvaseksiä, vaan se on aina haitallista ja vaarallista molemmille osapuolille, sillä vastaanottavan osapuolen peräaukkoon syntyy vaurioita ja työntyvä osapuoli on vaarassa saada anaaliseksin kontaktissa erilaisia tauteja ulostehiukkasten sekä bakteerien kautta.

Anaaliseksin harrastaminen lisää peräaukon syövän riskiä. Peräaukon syövän muita riskitekijöitä on HPV-papillooma virus, sillä papillooma virus leviää ja tarttuu seksin aikana ja seurauksesta. Tupakointi lisää peräaukon syövän riskiä. Heikentynyt ja huono immuunijärjestelmä lisää peräaukon syövän riskiä. HIV-virus lisää peräaukon syöpä riskiä. Jos olet tupakoitsija ja sinulla on useita seksipartnereita ja harrastat anaaliseksiä, niin riskikerroin peräaukon syövälle nousee moninkertaiseksi.

Anaaliseksi on kaikin puolin kaikissa tilanteissa haitallista ja vaarallista, joka voi johtaa kuolemanvakavaan sairauteen sekä moniin muihin sairauksiin ja terveyshaittoihin. Ihmisen peräaukkoa ei ole luotu anaaliseksiä varten. Netissä on paljon sivuja, jotka opastavat turvalliseen anaaliseksin harrastamiseen, mutta todellisuudessa turvallisen anaaliseksin harjoitusmuotoja ei ole olemassa, sillä anaaliseksin harrastaminen kaikissa tilanteissa on vaarallista ja haitallista.

• Syytön minähän siihen olen jos Petsamossa asuneet suomalaiset miehet oli sodassa Suomea puolustamassa niin saatiin edes osa Suomesta pidettyä itsenäisenä.
        En siitä ole valittanut, että sota korvauksia Neuvostoliitolle eli nykyiselle Venäjälle sukuni joutui samalla tavalla maksamaan työllä niin, kuin KAIKKI SUOMALAISET suvut jotka tuolloin asui sekä jäi asumaan nykyisen Suomen rajojen sisäpuolelle.
        Kyllä aihetta on haukkua ihmisiä jotka syyttää Suomen valtiota joka asiasta, mutta SaKä:n puheenjohtajat on koltansaamelaisina sekä saamelaisina kaikesta huolimatta osallistuneet Suomen ITSENÄISYYSPÄIVÄN juhla vastaanotolle vaikka Suomen valtio heitä kohtelee huonosti ja on heidän mielestä RIISTÄNEET heiltä kaiken!

Suomen Itsenäisyyspäivän juhliin EI ole pakko osallistua vaan kutsusta saa kieltäytyä ja ei tarvi edes perustella.
        SaKä:n saamelaisilla ja koltansaamelaisillahan on perusteet olleet kokoajan Suomen Presidentin, Hallituksen sekä Eduskunnan pöydillä ihan YK:n pöytiä myöden, mutta Pride kansanryhmänä he ilmeisesti ovat Suomen Itsenäisyyspäivän juhla kutsun ottaneet vastaan ja saamelaisina sekä koltansaamelaisina vastaavasti kieltäytyneet kutsusta.

SaKä:n pitäis päättää kumpia he oikeesti ovat, mutta minä EN JÄÄ HEIDÄN PÄÄTÖKSIÄÄN ODOTTAMAAN.
        He polkee minun IHMISOIKEUKSIA ja teko on törkeämpi, koska kaikki vielä tietää että SaKä:n entinen puheenjohtaja on minun entisen avopuolison nykyinen vaimo ja mies ei ole koskaan PUOLUSTANUT minua eikä meidän yhteisen lapsen ihmisoikeuksia vaan VALHEELLISESTI väittänyt myös minulle, että OLEN KOLTANSAAMELAINEN joka EI PIDÄ PAIKKANSA!

En ole koskaan puuttunut tuon miehen homona olemiseen, koska tuo on hänen oma henkilökohtainen päätös.
        Minä erosin, koska kyllästyin hänen ILMAISENA ORJANA OLEMISEEN! Jos miehellä olis RAHAA sekä OMAISUUTTA ollut niin eiköhän tuo olis näkynyt jo silloin, koska ei kai muiden kuin KÖYHIEN PORO-SAAMELAISTEN puolisoiden tarvi käydä töissä niin KÖYHÄ PORO-SAAMELAINEN pysyy hengissä myös!
        Hyvässä lihassa pysy kyllä mies sekä siskonsa, mutta muistaakseni minun paino kyllä tippu. Syy oli se, että meni ruoka halu jostain oudosta syystä heidän kanssa!

• Holomanämmä kirjoitti:

Syytön minähän siihen olen jos Petsamossa asuneet suomalaiset miehet oli sodassa Suomea puolustamassa niin saatiin edes osa Suomesta pidettyä itsenäisenä.
        En siitä ole valittanut, että sota korvauksia Neuvostoliitolle eli nykyiselle Venäjälle sukuni joutui samalla tavalla maksamaan työllä niin, kuin KAIKKI SUOMALAISET suvut jotka tuolloin asui sekä jäi asumaan nykyisen Suomen rajojen sisäpuolelle.
        Kyllä aihetta on haukkua ihmisiä jotka syyttää Suomen valtiota joka asiasta, mutta SaKä:n puheenjohtajat on koltansaamelaisina sekä saamelaisina kaikesta huolimatta osallistuneet Suomen ITSENÄISYYSPÄIVÄN juhla vastaanotolle vaikka Suomen valtio heitä kohtelee huonosti ja on heidän mielestä RIISTÄNEET heiltä kaiken!

Suomen Itsenäisyyspäivän juhliin EI ole pakko osallistua vaan kutsusta saa kieltäytyä ja ei tarvi edes perustella.
        SaKä:n saamelaisilla ja koltansaamelaisillahan on perusteet olleet kokoajan Suomen Presidentin, Hallituksen sekä Eduskunnan pöydillä ihan YK:n pöytiä myöden, mutta Pride kansanryhmänä he ilmeisesti ovat Suomen Itsenäisyyspäivän juhla kutsun ottaneet vastaan ja saamelaisina sekä koltansaamelaisina vastaavasti kieltäytyneet kutsusta.

SaKä:n pitäis päättää kumpia he oikeesti ovat, mutta minä EN JÄÄ HEIDÄN PÄÄTÖKSIÄÄN ODOTTAMAAN.
        He polkee minun IHMISOIKEUKSIA ja teko on törkeämpi, koska kaikki vielä tietää että SaKä:n entinen puheenjohtaja on minun entisen avopuolison nykyinen vaimo ja mies ei ole koskaan PUOLUSTANUT minua eikä meidän yhteisen lapsen ihmisoikeuksia vaan VALHEELLISESTI väittänyt myös minulle, että OLEN KOLTANSAAMELAINEN joka EI PIDÄ PAIKKANSA!

En ole koskaan puuttunut tuon miehen homona olemiseen, koska tuo on hänen oma henkilökohtainen päätös.
        Minä erosin, koska kyllästyin hänen ILMAISENA ORJANA OLEMISEEN! Jos miehellä olis RAHAA sekä OMAISUUTTA ollut niin eiköhän tuo olis näkynyt jo silloin, koska ei kai muiden kuin KÖYHIEN PORO-SAAMELAISTEN puolisoiden tarvi käydä töissä niin KÖYHÄ PORO-SAAMELAINEN pysyy hengissä myös!
        Hyvässä lihassa pysy kyllä mies sekä siskonsa, mutta muistaakseni minun paino kyllä tippu. Syy oli se, että meni ruoka halu jostain oudosta syystä heidän kanssa!

EU ja muita tukia kyseinen KÖYHÄ PORO-SAAMELAINEN sai, mutta ei poron lihaa pahemmin kotona näkynyt vaan lihat piti ostaa kaupasta niin, kuin kaikki muukin ruoka.
        Omilla bensoillakin piti HERRA KÖYHÄÄ PORO-SAAMELAISTA kuskata.
        Eihän sillä ollut varaa edes käydä AUTOKOULUA ja kieltämättä ihmettelin, kun oli saanut ajokortin että millä helvetin taidolla tuon oli autokoulun oikein läpäissyt siskonsa kanssa…
        Eihän Suomessa ole edes AUTOKOULUA saamen kielellä eikä koltan kielellä, mutta kummasti saamelaiset sekä koltansaamelaiset on osanneet SUOMEKSI oppia liikennemerkit ja kaikki muut mitä taidot mitä AUTOKOULUSSA pitää oppia niin saa AJOKORTIN!

Ei kai saamelaiset ja koltansaamelaiset voi SUOMEN KIELISTÄ AUTOKOULUA LÄPÄISTÄ millään, koska SUOMALAISET on kautta HISTORIAN HALVEKSUNEET SEKÄ KOHDELLEET HEIDÄN TARINOIDEN MUKAAN HUONOSTI!

• Kyllä vaarini punaisena Pohjanmaalta pakoon lähti, mutta SUOMALAISENA hän SUOMEA PUOLUSTI sekä maksoi SOTAKORVAUKSIA!
        Suomesta hän lähti Ruotsiin suomalaisena TÖIHIN ja ehti vielä käydä töissä sekä oppia ruotsia. Korsnäsin tehtaalla oli kielikurssi jossa suomalaisille opetettiin ruotsia. Vaarini jäi Ruotsissa eläkkeelle ja mummoni teki osa-aika siivoojana Korsnäsin tehtaalla Ruotsissa töitä.
        Olin mummolassa hoidossa, koska äitini lähti töihin.
        Äitiysloma on tuohon maailman aikaan ollut 3-4kuukautta myös Ruotsissa.
        Olen ollut onnekas lapsi Ruotsissa, koska mulla oli mummola ja sekä tädin perhe jossa olin hoidossa eli olin kotona heidän kotona myös.
        Serkut oli poikia, mutta vaarini oli taas outo mieheksi, koska hän sanoi aina ” Kyllä tytötkin saa…”
        Tiukka kuri oli ja kyllä tyttönä jouduin myös vaarini puhutteluun. Vaari joutui korjamaan sanomisiaan, koska tyttönä vetasin poikia turpaan sekä sanoin : Vaari on sanonut, että tytöt kyllä saa!
        Tyttö sai pyytää anteeksi pojilta, koska oli rikkonut rajoja ja ottanut ohjat omiin käsiin!
        Ei pojat asu Suomessa vaan Ruotsissa joten ei heistä muuta apua ole, kuin se että OLLAAN SUOMALAISIA EDELLEEN!
        Kyllä he minun puolella ovat ja kävivät kesällä tapaamassa ja toinen vielä sano, kun kerroin että istuin kunnianloukkaus sakon vankina että ” Jumalauta ei ole totta, että sinä istut Suomessa kunnianloukkauksesta vankilassa!” Sanoin ” Suomalaisena pitää toimia ja hävetköön he jotka ei HYVÄKSY SUOMALAISIA ALKUPERÄISKANSAKSI SUOMESSA!”
        Me sovittiin serkkuni kanssa, että hän pysyy Ruotsissa SUOMALAISENA TÖISSÄ ja hän on samalla tehtaalla vieläkin töissä jossa myös mummo ja vaari oli aikoinaan sekä hänen vanhemmat!
        Hänellä on niitä Suomi-seura kavereita Gävlessä joten kyllä minun pitäis teoriassa SUOMALAISTEN ALKUPERÄISKANSA asia SUOMESSA LÄPI saada, koska kyseessä on IHMISOIKEUS joka kuuluu SUOMALAISILLE!

Voin lähteä vaikka toisen kerran VANKILAAN jos SUOMALAINEN ei ole SUOMESSA ALKUPERÄISKANSAA!

• Mietin asiaa ja onhan se kyllä totta, että Suomi on pettänyt jo niin MONESTI minut Petsamon suomalaisen evakon kasvattina!
      Alexander Stubb voi kyllä Suomen Presidentinksi alkaa ja ÄÄNESTETÄÄN kaikki häntä niin menee YLIVOIMALLA LÄPI niin, kuin KEKKONEN AIKOINAAN!

Minä hoidan oman suomalaisen ALKUPERÄISKANSA asiani kuntoon ja KEISAREITA sekä KEISARINNOJA Suomen Tasavallassa voi asua niin ihan samalla tavalla, kuin saamelaisia, kolttia, romaneja, ruotsalaisia sekä ulkomaalaisia!

• Tsaarihan arvosti Petsamon suomalaisia, koska he oli ahkeria tekemään töitä.
      Suomen ruotsalainen väestö kävi oikein katsomassa sekä ilmoitti Helsingissä, että Petsamossa on sivistynyttä väkeä joten pyydetään että Petsamo liitetään Suomeen!

Karjala kuuluu tuolloin nykyisin Suomeen.
      Petsamossa syntyneet oli syntyneet Tsaarin aikaan joten he oli arvoltaan parempaa väkeä mitä muut!

Stubbin vaimo on englantilainen ja englantilaiset yritti tappaa Petsamossa syntyneet suomalaiset, koska he oli Tsaarin väkeä ja kävivät KUNIKAALLISTEN KUNNIAN päälle!

Voin olla Tsaaritar, koska kuolen kuitenkin jossain vaiheessa vanhana mutta sitä ennen ehditään tekemään kaikista alkuperäisistä SUOMALAISTA keisareita sekä keisarinnoja.
      Hoidan diplomaattisesti rauhan nimissä niin saadan maan sisäinen RASISMI loppumaan SUOMESTA ja ARVOT menettää jos EI OSAA OLLA ARVONSA VERTAINEN!

Saan maksettua velat ja nostan SUOMALAISTEN IHMISARVOJA vaikka nousen itse väliaikaisesti kaikkien YLÄPUOLELLE, mutta ihmisarvojen nostaminen vaatii tuon.

Minä kolisen nopeaa alas, koska TÄYDELLISENÄ SUOMALAISENA oleminen on paskinta hommaa mitä voi enää suomalaisille keksiä! Kyllä Tsaariksi/ Tsaaritareksi voidaan äänestää ALKUPERÄINEN SUOMALAINEN ja Presidentti edustaa KAIKKIA Suomen kansalaisia!

Meille suomalaisille täytyy saada oma ALKUPERÄINEN SUOMALAISUUS takaisin, koska tuo on viety meiltä.
      Noin tuo minusta saadaan takaisin ja rasismi loppuu siihen, koska Tsaari oli Petsamossa viiminen hallitsija josta kansan tykkäs.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3485
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1194
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      213
      886
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe