Mies josta kiinnostuin ei halua tapailla minua.

Anonyymi-ap

Onkohan joku palstan sinkkumies. Mies on 40 vuotias, minä 38v ja käy salilla kuten minäkin. Pyysin kahville mutta mies sanoi ettei aio koskaan seurustella joten ei ole hyvä idea lähteä kahville.

35

430

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi tutustua kyseiseen runkkariin enemmälti?

      Minkälaista juttua ja oikeasti ärsyttäisikin opettaa tytöille jotain omien unien hallinnointia koska vaarallisiakin juttuja koska voit jäädä unessa sitte elämäänkiin siihen uneen tuollaisilla tekniikoilla.

      Niin en halua sen asian takias koska vaarallista tuosta syystä tuollaiset.

    • Eiköhän tuo tilanne ole jo aika itsensä selittävä. Siirryt seuraavaan. Aika selkeästi ilmoitti, ettei napostele. Todennäköisesti valehteli, ettei aio seurustella. Et vain ollut hänelle mieluinen.

    • Anonyymi

      tietän itsekin tuon tekniikan, mutta siis jossa naaman eteen alitetaan t-paita vaikka, muttta jos ei ole vettä niin turvallista kokeilla tuollaista itsekin... monia erilaisia tekniikoita joita Markon kikkelikään ei arvaa heh.

      Oikeasti nuo omien unien hallintajutut jo korkeaa juttua.... jos haluaisi toivoa omaan elokuvamaiseen uneen kenen tahansa henkilön ja sitten kun menet nukkumaan niin tulee seikkailu..

    • Anonyymi

      Ei kai se nyt tollasen kurpan kanssa. Eri asia jos olisit kymmenen vuotta nuorempi.

      • No se mieshän on vanhempi heistä joten tuolla logiikalla hänellähän pitäis olla vielä paljon huonommat tsäänssit mihinkään ja siten hänen pitäis kiittää jumalia ja kiljua ilosta ja onnesta kun nuorempi hottis nainen osoittaa kiinnostusta.😄.


    • Anonyymi

      Niin? Olen tänä vuonna tehnyt toistakymmentä aloitetta ja vastaukset ovat olleet välillä haista paska - on jo poikakaveri - pidätkö koirista?

      Ei sinun tai kenenkään muunkaan kiinnostus ole minkään arvoista kohteelle ellei häntä itseään kiinnosta. Me kannamme lähtökohtaista arvottomuutta jotta voimme kunnioittaa sitä joka meistä voi välittää.

    • Anonyymi

      tuollainen joo voi olla hyödyllistä, voi olla tytöillekin jos masentaa ja ajatukset pyörivät miedessä sitten jotain, erittäin kovaa unetustekniikkaa mutta vaaralliszia

    • Anonyymi

      Tuollaista voit kokeilla, takaan että et kuole:; yritä tukahtduttaa itsesäsi vaikka pujamalla, mutta jotenkin pystyt hengittämään sen läpi.... ja sitten kun nukahdat niin se paitasi tipahtaa ja saat täydet hapet keuhkoihinh.

    • Anonyymi

      mutta niin tuollaiset kaikenlaiset tekniikat... vähän arveluttavia jos vaikka jotenkin vahingossa jotenkin tukehtuisi omaan t-paitaansa sitten.

      Mutta ei olla tyhmiä kuin Marko.

    • Anonyymi

      Vähän noin minullakin. Tilanne on eri, mutta lopputulos sama, eli mies, josta olen kiinnostunut, ei halua olla kanssani. EI treffeille ei mitään. Hän tosin ei tietääkseni varsinaisesti halua olla yksinäänkään, mutta on mielummin yksin kuin huolii minut. Eli tavallaan vielä ikävämpi tilanne.

      • Anonyymi

        Minä olen siis tässä kohtaa jo todennut, että antaa siis olla. Miehet saavat mun puolestani olla rauhassa. En tulee tuossa mielessä lähestymään yhtään ketään heistä. Ei kiinnosta. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen siis tässä kohtaa jo todennut, että antaa siis olla. Miehet saavat mun puolestani olla rauhassa. En tulee tuossa mielessä lähestymään yhtään ketään heistä. Ei kiinnosta. 🙂

        Ajatella jos miehet ajattelisivat samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella jos miehet ajattelisivat samoin.

        Ei heitä kukaan estä ajattelemasta ja minulle on ihan sama vaikka ajattelisivatkin. 🙂


    • Anonyymi

      riipuu paljontyi montako miljardia riihikuivaa käteistä maksat ennakkoon jostain tsapsasmisestasi

    • Anonyymi

      564 miljsrtdfisa euroas plstinshsrtkkosins ernnskkomskduns ok.

    • Anonyymi

      Naiset on hankalia tapauksia. Ne haluaa riidellä eikä ne osaa seurustella normaalisti.

    • Anonyymi

      jos se johtuu ylipainostasi, oletko siis noin 60kg eli normi nainen?

      Mutta niin sinänsä voitte kai olla kavereita ja pelailla jotain pelejäkin jotain.

      Itse olen miettinyt että tulee olemaan todella suuri ongelma nuo aurinkopaneelit kun jäätä ja lunta tulee niinen päälle, eikä minkäänlaista keinoa poistaa sitä.

    • Anonyymi

      Juoko se mies viinaa baareissa?

      • Anonyymi

        Oletko aloittaja se viinamies, joka täällä neuvoo muita miten lohkeaa?


    • Anonyymi

      Näytä sille tissit niin kyllä se suostuu seurustelemaan.

    • Anonyymi

      Jos sinä se yh äiti jolla on perseesen asti hiukset rumat korvat ja oot lauta niin joo! Ei kiinnosta! Jätä minut rauhaan Kirsi.
      Tommonen tyrkky ei kiinnosta. Olet löysä myös sieltä pillusta.

    • Olin samanlaisessa tilanteessa. Ja en todella ole kiinnostunut parisuhteesta. Joidenkin on vain vaikea ymmärtää sitä.

    • Anonyymi

      Tuollaisia sattuu aina joskus. Eivät kaikki ole kiinnostuneita parisuhteesta. Kaikki miehet eivät edes ole kiinnostuneita naisista, eikä sitäkään välttämättä aina ihan suoraan kerrota. Ajattele positiivisesti ja pisteet miehelle siitä, että hän oli rehellinen ja suora sinulle. Olisihan hän voinut myös lähteä treffeille kokeilemaan, jos saisi seksiä ja kertoa ajatuksistaan vast sen jälkeen. 👍

    • Anonyymi

      Jaa, kätsivällisyyttä…kärsivällisyyttä! Itse hoin kahdeksan vuotta että ei parisuhdetta mutta nyt huomaan olevani suhteessa mutta en ns perinteisessä parisuhteessa. Pitää kai tästäkin hankkiutua eroon, huoh!

    • Anonyymi

      oikeasti hassua vähän jos tulee jotain nuorta porukkaa palstalle, no ei mitenkään epätavallista sinänsä mutta niin hassua vähän sinänsä, mutta niin yleensä ihmiset ovat sinänsä kohteliaita jos eivät ole sosiopaatteja vastaavatkin jotain.

      En tiedä kyllä montako psykopaattia ja sosiopaattia tälläkin palstalla lymyilee.

      • No musta on pariin kertaan yritetty tehdä psykopaattia, en ole tunnustanut olevani 😁


    • Anonyymi

      Onko sulla lapsia?'jos on se hyvinkin voi olla niin suuri este vannoutuneelle poikamiehelle ettei todellakaan halua alkaa millekään vaikka muuten voisi kiinnostuakin. Toinen voi olla jos olet pumpannut itsesi femalehulkiksi, ei välttämättä kiinnosta miehiä liian lihaksikas nainen.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      No minä voin tapailla sinua. Olen sinkku 48 v ja en pelkkää tapailla naista.

    • Anonyymi

      Naisen expired date on 35 v. Tietenkään 40 v mies ei seurustele siinä tapauksessa.

      • Anonyymi

        Miehillä se on 38v. Sitten tulee rups rups rupsahdus.

        Jos epäilette niin kysympä vaan kuinka moni on tuota vanhenpaan ihastunut muun kuin rahan takia?

        Itse olen jo vanha nainen mutta siitä huolimatta ne kehen olen ihastunut/rakastunut ovat AINA olleet 19-38 vuotiaita. Olen kyllä nytkin tekemisissä 43v ja 53v kanssa muttei ole ilmennyt mitään ihastusta omalla osallani. Jopa surullista.


    • No sehän sälli on ei varmaan käsitä raukka mitä oikein mahdollisesti menettää tuolla asenteellaan.😉😄.

      • Anonyymi

        Huomenna pailataan asemaravintolassa <3

        T. Pullea Kaveripoika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna pailataan asemaravintolassa <3

        T. Pullea Kaveripoika

        No siellä kokoonnutaan vaan ja sitten lähdetään keskustaan syömään ja pitään hauskaa koko porukalla. Tietysti sitä voi jo alottaa ankaran bailaamisen heti siitäkin jos siltä jostakin tuntuu.🙂.


    • Anonyymi

      Jaa Trollikka saanut pakit, hymyillyttävää vierestä katsottuna. Tuskin oli edes iskuyritetyksi tarkoitettu kahville pyyntö kysymyksessä.
      Nainen nosti vain olkiaan, hymyili ja totesi voivansa juoda yksinkin. Poistui paikalta pukuhuoneen kautta ja suunnisti läheiseen kahvilaan. Pidenmälle en asiaa seurannut parkista autossa istuessani vaan poistuin itsekin paikalta.

    • Anonyymi

      Minä se olin. On mennyt usko naisiin enkä jaksa enää. 40 vuotiaana sitä ei jaksa enää alkaa suhdetta rakentaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe