Tein tutkimuksen ihan ite.

Tutkimuksen tulos on sellainen, että :

Alkuperäisille suomalaisille sekä minulle jäi vain PERINTEEKSI TYÖ ja muiden elatus, koska kaikille muille on annettu ALKUPERÄISVÄESTÖN suoja!
Pakolaiset sekä ulkomaalaiset kuuluu alkuperäisväestön suojaan!

Onneksi olen sentään ymmärtänyt tehdä TYÖSYRJINNÄSTÄ ilmoituksen, koska eivät ole mulle antaneet TÖITÄ jossa voin tehdä TYÖTÄ meidän SUOMALAISTEN TYÖN PUOLESTA joka on meidän AINOA PERINNE JOKA MEILLE ON ENÄÄ JÄÄNYT!

700€:lla viitsi edes puhetta pitää SUOMALAISEN TYÖ PERINTEEN PUOLESTA!

Kyllä me ollaan niin syrjittyjä sekä vainottuja kaikki SUOMALAISET jotka PERINTEISESTI HALUAA TEHDÄ TÖITÄ OMALLA SYNNYINSEUDULLA!

9

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun tarttee sit liittyä kaappinatsipersuihin .. natsit jyrää lapis taas .

      • En kyllä liity, koska SS-joukot ei saaneet muuta kuin paskaa aikaan Suomessa!
        Parpalan Jennin suuri sota-sankari oli liittynyt vapaehtoisesti SS-joukkoihin ja oli mennyt Ukrainaan Jennin juttujen mukaan sota-harjoituksiin kiduttamaan ukrainalaisia!
        Samat SS-joukot oli syy miksi Petsamoa ei saatu pidettyä Suomessa, koska Saksa halusi vain NIKKELIN jota Nikkelin kaivoksesta louhivat.
        Sukuni SATTU VAIN ASUMAAN SALMIJÄRVEN kylässä jonka vieressä Nikkelin kaivos sijaitsi!

        Hyvät oli SS-joukkojen sotaharjoitukset Ukrainassa, mutta onneksi Parpalan Jenni osas omilla sanoilla kertoa mitä hänen SOTA-SANKARI Ukrainassa teki ja minun pitää KUNNIOITTAA HEITÄ vaikka Suomen valtio ei ole määrännyt ketään liittymään SS-joukkoihin!

        Oli siellä muitakin, mutta heidän suvut ei ole maininneet mitään vaan he vaikenee asiasta, koska tuo ei ole ollut mikään SANKARI teko.


    • Anonyymi

      Mihin kadonneet Gay mannet Ivalosta. Ovatko menneet kaappiin.

      • Ei kai he kaappiin ole menneet vaan muuttaneet pois.
        Mulla on semmonen muistikuva, että he on Sanna L:än kavereita ja yks asuu Kaukosessa sekä käyttää jotain nimeä Veli Andrei tai sen tyylinen.
        Sanna L pölähti mun faceen ja anto tappo tuomion niin se toinen joka kirjoitti vaikutti Timoteus M:ltä niin Timoteus kirjoitti meseen jollain Veli Andrei tai sen tyylisellä nimeltä ja asu Sodankylän Kaukosessa.

        En edes tiennyt, että Timoteus homo vaan luulin että oli sen helluntai uskonnon takia höyrähtänyt ja siksi jutteli outoja.
        Kerran olen tavannut hänet, koska oli vaatinu minun velipoikaa kutsumaan hänet meille kahville.
        Menin kahvia hakeamaan ja istuvat keittiössä lukemassa Raamattua.
        Jäin kahville keittiöön sekä kuuntelin Jumalan sanaan ja kysyin jotain niin Timoteus sano, että meillä on kuulemma PIRU täällä ja oli tullu poistamaan.
        Otin Raamatun ja sanoin : Minäpä arvon päivän Saarna aiheen niin eiköhän PIRU lähe meiltä!
        Timoutukselle tuli kiire ja ei halunnut keskustella PIRUN poistosta enää minun kanssa.

        Pirun sain todistettavasti poistettua ja muutti naapuri kuntaan Kaukosen kylään!

        Meille ei tarvi tulla SAARNOJA tulla pitämään, koska PIRU kyllä LÄHTEE ja minä kyllä Raamatusta osaan päivän SAARNAN hakea sekä sanoa ” Voitas keskustella tästä aiheesta!”

        En ole GAY eli homo miesten suosiossa ollut koskaan…


      • Holomanämmä kirjoitti:

        Ei kai he kaappiin ole menneet vaan muuttaneet pois.
        Mulla on semmonen muistikuva, että he on Sanna L:än kavereita ja yks asuu Kaukosessa sekä käyttää jotain nimeä Veli Andrei tai sen tyylinen.
        Sanna L pölähti mun faceen ja anto tappo tuomion niin se toinen joka kirjoitti vaikutti Timoteus M:ltä niin Timoteus kirjoitti meseen jollain Veli Andrei tai sen tyylisellä nimeltä ja asu Sodankylän Kaukosessa.

        En edes tiennyt, että Timoteus homo vaan luulin että oli sen helluntai uskonnon takia höyrähtänyt ja siksi jutteli outoja.
        Kerran olen tavannut hänet, koska oli vaatinu minun velipoikaa kutsumaan hänet meille kahville.
        Menin kahvia hakeamaan ja istuvat keittiössä lukemassa Raamattua.
        Jäin kahville keittiöön sekä kuuntelin Jumalan sanaan ja kysyin jotain niin Timoteus sano, että meillä on kuulemma PIRU täällä ja oli tullu poistamaan.
        Otin Raamatun ja sanoin : Minäpä arvon päivän Saarna aiheen niin eiköhän PIRU lähe meiltä!
        Timoutukselle tuli kiire ja ei halunnut keskustella PIRUN poistosta enää minun kanssa.

        Pirun sain todistettavasti poistettua ja muutti naapuri kuntaan Kaukosen kylään!

        Meille ei tarvi tulla SAARNOJA tulla pitämään, koska PIRU kyllä LÄHTEE ja minä kyllä Raamatusta osaan päivän SAARNAN hakea sekä sanoa ” Voitas keskustella tästä aiheesta!”

        En ole GAY eli homo miesten suosiossa ollut koskaan…

        Homot on kovia tappelemaan ja haluavat miesten kanssa painia.
        Kaappi-homoilla on vaimot ja vaimojen pitää olla minun tyylisiä niin he pärjää.
        Oon jo niin vanha, että en jaksa homojen kanssa enää edes kotona painia niin tuntisivat itsensä hetkeksi mieheksi.
        Mullahan alkaa vituttaa, kun kotona miehelle painissa häviää joten tasoistan ja vetasen nyrkillä sekä sanon ” Olen ELÄMÄSI Eva Wahlström ja tämä on KERRAN ELÄMÄSSÄ KOKEMUS!”
        Ei tarvittu edes poliisia eikä KÄRÄJÄOIKEUTTA vaan VAIMON OIKEUS VOITTI ja erottiin sovussa!


    • Alko niin masentamaan, koska suomalaisille jäi vain perinteeksi työnteko!
      Positiivinen asia on se, että verojen maksu on onneksi muiden perinne ei SUOMALAISTEN!

    • Teoriassa olen kyllä tehnyt kaikki mitä voin niin voin auttaa toisia sekä itseäni.
      Inarin ja Utsjoen kunnat on menneet kylmiksi massa turismin myötä ja kukaan ei välitä muusta, kuin itsestään ja rahasta!

      Tiedän että näissäkin alkoholisteissa joita Ivalossa on on ihmisiä jotka on valmiita muuttamaan elämän tapansa, mutta ei hekään halua tehdä matkailuyrittäjille töitä koska matkailu ei edistä yhteiskuntaan vaan heidän takia ollaan kaikki poltettu itsemme loppuun!

      Kaikki raha mitä ollaan saatu on mennyttä ja terveydet on menneet joidenkin LIHAVIEN JOHTAJIEN PERSEESEEN!

      En ole ainut jolla on mennyt firma konkurssiin ja toivon mukaan EN OLE AINUT joka on sitä mieltä, että KONKURSSI VELAT MAKSETAAN TYÖLLÄ eikä haetaan VELKAJÄRJESTELYYN jossa velat maksaa VERON MAKSAJAT!

    • Seksuaalivähemmistöt on oma alkuperäiskansan ryhmä, koska heidän syntymään ei voi edes HETERO vanhemmat vaikuttaa vaan heitä nyt vain syntyy vaikka kukaan vanhempi ei välttämättä haluais.
      Helpompi heidät on hyväksyä, kuin kaappissa lymyävät kaappi homot, lesbot sekä transut.

      Jokaisen miehen ja naisen sisältä löytyy myös feministinen sekä maskuliininen puoli, mutta sehän on normaalia tasa-arvoista työn jakoa kotona.
      Ennen vanhaan naista joka teki kotona kaikki työt ja elätti perheenkin kutsuttiin LAISKAN sekä JOUTO-JÄTKÄN VAIMOKSI. Nykyisin kyseistä naista kutsutaan TRANS-MIEHEN VAIMOKSI.

      Olen tuollaisten laiskojen jouto-jätkien ex-vaimo, koska Trans-laki tuli erojen jälkeen vasta voimaan ja en heidän parisuhteisiin puutu, koska olen eronnut yli 13vuotta sitten virallisesti.

      Henkilökohtaisesti voin tunnustaa, että suhteeseen meno on suuri kynnys, koska en ole koskaan elänyt suhteessa jossa mies on mies ja saan olla nainen enkä mikään saatanan ORJA jonka tärkeinen tehtävä on keittää ne saatanan POTUT kun mies tulee töistä!
      Minäki olen joutunu keittään ne saatanan potut ihan ite töiden jälkeen ja omalla palkalla jouduin vielä nuokin ostamaan. Laiska jouto-jätkä makas kotona ja kyllä vituttaa, koska nykysin hän kulkis nimellä Neiti/Rouva ISÄ…

    • Leivoin ja joutessani luin taas samaa Suomen valtion tietoa joiden mukaan Suomen valtio on kysynyt KOLTANSAAMELAISILTA, että haluaako he palata PETSAMOON!?
      He ovat sanoneet, etteivät halua palata takaisin Petsamoon vaan haluavat jäädä nykyisen Suomen rajojen sisäpuolelle. Suomen valtio loi Koltta-alueen jossa koltansaamelaiset jatkaa kolttaperinteitään sekä elämää niin, kuin Petsamossa.
      Me toiset oltiin Suomen kansalaisia joten eihän meiltä TAPOJEN mukaan kysytä mitään, koska ME EI OSATA LUKEA saamea eikä koltan kieliä, koska ollaan niitä TYHMEMPIÄ jotka osataan vain SUOMEA.
      En osais ruotsia jos en olis Ruotsissa asunut enkä osais norjaakaan jos en olis asunut siellä. Suomessa pärjää hyvin suomella.
      Norjassa oli työkavereina Englannista ja Irlannista joten heidän kanssa jouduin puhumaan englantia.
      Utsjoella asu yhden työkaverin tyttö-ystävä ja tää mies oli kuullu, että olen Ivalosta ja käyn viikonloppuisin Ivalossa.
      Sattu olemaan samassa vuorossa, mutta olin pakkaamossa ja hän oli leikkaamassa joten ei oltas ikinä edes tavattu. Joku sano mulle: Uusia suomalaisia on harjoittelemassa.
      He opettelivat matkan varrella, kun menin omalle työpisteelle. 2 irlantilaista oli ja toinen asu samassa soluasunto kerroksessa. Mun kaveri teki yleensä ruuat ja yks päivä ilmotti, että minun pitää tehdää ruuat.
      Tuo irlantilainen junttas itsensä keittiöön ja pakotti puhumaan hänen kanssa englantia.
      Toinen irlantilainen jonka jätin Utsjoelle ja otin kyytiin, kun menin takaisin.

      Meille tuli sellainen ongelma, että mun vanhemmilla meni hermot mun kanssa. Toin aina jonku mukana ja sanoin : Kyllä voit meille tulla…
      He oli suomalaisia kaikki ja eräs vanhempi rouva oli minusta hyvää sekä vaihtelevaa seuraa minun vanhemmille.
      Hän oli eläke-ikäinen ja minun vanhemmat ei olleet vielä kumpikaan täyttäneet 50vuotta, mutta molempien äidit oli kuolleet niin toin MUMMON töistä välillä käymään meillä kotona.
      Hyvää se kurittomille vanhemmilleni teki!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      156
      3629
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      57
      1276
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      252
      1114
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      44
      1004
    5. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      300
      963
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      53
      922
    7. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      913
    8. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      52
      884
    9. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      879
    10. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      864
    Aihe