Häpeän miestäni

Anonyymi-ap

Miehestäni on paljastunut häpeällisiä piirteitä. Hän toistelee kaikille samoja vitsejä ja tarinoita. Uskon että hänen lähipiiri ja kaverit ovat kuulleet hokemat vähintään yhtä useasti kuin minäkin.

Hän myös kuittailee pidempi aikaisille kavereilleen joitain teini kommelluksia mitä hänen kavereilleen on sattunut. Olen sanonut hänen kavereiden kuullen, että eikös nuo menneet voisi jo unohtaa. Kaverit ovat tästä kiitelleet. Jos jostain mieheni vanhasta ”nolosta” tilanteesta muistuttaa hän sulkee korvansa ”älä älä lopeta”

hän toistaa asioita, jotka ovat ehkä naurattaneet ensimmäisellä kerralla. Vuosien jälkeen yksin omalle vitsille nauraminen on nöyryyttävää. Mieheni ei tunnu ymmärtävän ”normaalia” huumoria.

Kaiken lisäksi mieheni haisee ja hän inhoaa kaikkea nykyaikaista. Hänen mielestään muodin mukaan pukeutuneet ovat säälittäviä ja persoonattomia. Itse menisi vaikka Helsingin baariin työvaatteet päällä, jos en vähän katsoisi mitä se laittaa päälleen kun lähdemme yhdessä ulos. Hän myös kaivaa takamustaan ja raapii palleja julkisilla paikoilla sekä unohtaa aina sepaluksen auki. Tänään ravintolassa odotin hetken ottaisiko hän takin ja hatun pois. Täytyipä minun muistuttaa taas perus käytöstavoista. Olen sanonut, että se olisi kohteliasta pukeutua siististi muita kanssaeläjiä ajatellen.

Mieheni on rakastava ja lämmin mutta en ehkä enää kestä. Onko kenelläkään kokemusta?

35

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkava muistisairaus. Rajat katoaa. Onnea teille. Miehesi jää varmaan kohta työkyvyttömyys eläkkeelle ja parin v päästä sä pyyhit sen paskasen perseen kun se sotkee kakalla.ja pissii pitkin nurkkia.

      • Anonyymi

        Höhöhöhö


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­­y­­­m­f­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18071072A

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onko tätä ollut jo aikojen alusta vai pikkuhiljaa.En kyllä ite kestäisi.Kai sun pitää "kouluttaa"tavoille tai sitten sietää...

      • Anonyymi

        Suhteen alussa en huomannut tälläistä. Puhelimessa vähä aika sitten kuulin sivukorvalla kuinka hän jollekkin vanhalle tutulleen alkoi samaa mantraa jostain kummelin sketsistä selittämään ja olisin voinut vajota taas maan rakoon. Hän toistelee sketsin sanoja, joita kukaan ikäiseni ei katso. Hänellä ei ole omaa huumorin tajua vaan hän kertoilee toisten vitsejä. ”Normaaleita” vitsejä hän ei ymmärrä vaan ottaa ne tosissaan. ”Omille” vitseilleen nauraa sitten liiankin lujaa… olen miettinyt yrittääkö samoilla vitseillä saada ihmiset nauramaan kun on sen kerran joskus kokenut sen toimivaksi. Jos ollaan oltu juomassa hän laittaa jotain aivan ala arvoisia rivoja lauluja ja huutaa niitä täysiä. (en nykyisin mielelläni kehtaa käydä hänen kanssaan missään missä on tuttujani)

        Tämä siis aloittajan vastaus 😊


    • Anonyymi

      Onko se ostanut taas lentokoneen?

      • Anonyymi

        Onko ätmi provoilla sellaisesta kenties eilen? Score hei👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ätmi provoilla sellaisesta kenties eilen? Score hei👍

        En ymmärrä viestistäsi oikeastaan mitään, mutta kysymykseen voisit vastata.


    • Anonyymi

      Hahahaha, ei edes provoksi hyvä!

      • Anonyymi

        Voi kun olisikin vain vitsi🥲

        T. Aloittaja


      • Anonyymi

        Katkeran miehen käninää, saa hortsattua enemmän huomiota kun esittää naisen asiansa, perjantaita vaa kaikille lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisikin vain vitsi🥲

        T. Aloittaja

        Alkava muistisairaus, masennus tai jokin muu sairaus, esim.diabeteksen puhkeaminen,, alkoholin liikakäytön aiheuttama persoonan muutos, jonkin mt- ongelman puhkeaminen myöhemmällä iällä jne.
        Siis jos nuo ovat uusia, outoja piiirteitä jotka nyt tulleet esiin tai piirteet, käytöksessä voimistuneet ?
        Jos taas eivät ole mitään uutta, sitä,samaa se on ollut koko ajan , vuosikausia niin en käsitä mitä tänne valitat ellei ole provo . Johonkin häneen ihastuit, tuli se munien kaivelu yllätyksenä tai ei tai oli ihastumisen syy mikä tahansa muu , outo piirre, kummallinen huumorintaju jokaaljaa nyt ärsyttämään.
        Olet ehkä sitten vain itse muuttunut niin paljon ettet enää kestä moista käyttäytymistä? Siihenkään ei auta kuin erilleen muutttaminen eli oman kodin esim. vuokra- asunnon hankinta tai oman osto. Päätä mitä teet.
        Tai sitten jos päätät jäädä niin ensin mahd. lääkärin vastaanotolle ja toisaalta pitkä, perusteellinen keskustelu puolison kanssa.
        Jos muutosta ei tapahdu eikä oma pinna enää kestä, niin lusikat jakoon. Tai sitten sopeudut ja siedät ja kärsit tai hankit sivusuhten joka auttaa kestämään muutoin epätyydyttävää ja rasittavaa yhteiselämää.
        Jos lusikoiden jakaminen tarkoittaa asunnon ja kesämökin myyntiä ja luopumista kaikesta tutusta ja turvallisesta ja itsellisen elämän aloittamista niin kannattaa miettiä tarkoin, mitä haluaa lopulta.
        Sitä,samaa ja vanhaa vai täysin uutta elämää omilla ehdoilla elämistä. Uusi elämä voi vaatia uhrauksia ja luopumista jostain vanhasta ja siitä mihin on tottunut ja pitää turvallisena. Kumpaa haluaa enemmän, kumpi houkuttaa enemmän ja kumpi lopulta vapauttaa. Tulevaisuudestahan et tiedä mitään, jos miehen alkavasta muistisairaudesta on kyse ja päätät jäädä rinnalle , se tarkoittaa joskus äärimmäisen rankkaa elämää omaishoirajana.
        Mieti sitä, jaksatko vai et jaksa. Kaikki eivät jaksa.
        Voi olla aloitus provo tai sitten ei?


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi tietää, mikä hänessä aikoinaan sitten kiehtoi. Karmea tapaus.

      • Anonyymi

        Kieltämättä yhteen listaus mieheni käytöksestä saa hänet todella huonoon varjoon. Täytyy vielä lisätä ettei hän ole pelkästään munia kaivava vitsiniekka. Hän on hyvin empaattinen ja huolehtiva. Tietyllä tavalla viisas ja tyyni. Omaamme tärkeimmissä asioissa samanlaiset arvot ja haluamme elämältä samoja asioita. Hän on hyvä kuuntelemaan ja rakastelemaan.

        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Muun vielä ymmärrän ,mutta menisi vaikka HELSINGIN baariin työvaatteet päällä.Kyllä herättäisi huomiota jos niin tekisi vaikka Kalliossa,Kontulassa tai Jakomäessä

      • Anonyymi

        Kyllä. Asumme Helsingin suunnilla…


    • Anonyymi

      Taptaptap 😁

    • Anonyymi

      Jos olisit lisännyt tuohon vielä, että piereskelee julkisilla paikoilla äänekkäästi, niin luulisin jo melkein että olet saanut minun exän...

      • Anonyymi

        Apua! Syystäkin eksä. Tälläistä käytöstä en onneksi ole joutunut mieheltäni todistamaan.

        T. Aloittaja


    • Anonyymi

      Veikkaisin, että jossakin vaiheessa mittasi täyttyy tuosta, joten asiasta on käytävä vakava keskustelu. Tee se lempeästi ja ymmärtäväisesti, mutta osoita asian olevan sen verran vakava, että se vaikuttaa suhteeseenne, jotta hän ottaisi asian tosissaan. Mieti ensin, minkälaisia kompromisseja olet valmis tekemään, mutta missä menevät rajasi, mitä et voi hyväksyä silläkään uhalla, että suhde päättyy.

      Minusta suhteessa ollessa voi tehdä asioita myös toisen hyväksi/mieliksi, ellei se ole itselle liian vaikeaa, vastoin omaa itseä. Sopiva jousto, pienet muutokset toisen suuntaan lisäävät viihtyvyyttä suhteessa. Tietenkin molemminpuolisesti

      • Anonyymi

        Kiitos vinkeistä.😊 Täytyy yrittää valjastaa näitä käyttöön.


    • Anonyymi

      Kait tutustuessa huomasit että on juntti? Ei se siitä muutu.

      • Anonyymi

        Olen tässä pohdiskellut asioita. Olenko antanut oman egoni tulla rakkauden tielle? Onko sillä mitään väliä mitä muut miehestäni ajattelevat? Onko kumminkin tärkeintä, kuka mieheni sisimmissään on?Sillä on väliä kuinka hän kohtelee muita ihmisiä ja maailmaa. Sillä on väliä kuinka ihaillen katson hänen lämpimiin ja empaattisiin silmiin ilman, että yhteiskunnan normit määrittäisivät hänen arvonsa.

        T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä pohdiskellut asioita. Olenko antanut oman egoni tulla rakkauden tielle? Onko sillä mitään väliä mitä muut miehestäni ajattelevat? Onko kumminkin tärkeintä, kuka mieheni sisimmissään on?Sillä on väliä kuinka hän kohtelee muita ihmisiä ja maailmaa. Sillä on väliä kuinka ihaillen katson hänen lämpimiin ja empaattisiin silmiin ilman, että yhteiskunnan normit määrittäisivät hänen arvonsa.

        T.Aloittaja

        Ei tuo nyt kovinkin ihailevaa tekstiä ollut. Varsinkin jos nolaat häntä kavereiden edessä. Arvostelemalla juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo nyt kovinkin ihailevaa tekstiä ollut. Varsinkin jos nolaat häntä kavereiden edessä. Arvostelemalla juttuja.

        Totta. Itselläni olisi kasvun paikka. Yhteisten vuosien saatossa jokaisesta myös itsestäni löytyy vikoja. Voisin toimia paremmin puolisona.

        T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Itselläni olisi kasvun paikka. Yhteisten vuosien saatossa jokaisesta myös itsestäni löytyy vikoja. Voisin toimia paremmin puolisona.

        T.Aloittaja

        Tai sitten voi sanoa. Etä nyt jos sinä saakelin junttimutteri et saa pidettyä käsiäsi erossa munistasi julkisilla paikalla ja pukeudu kuin ihmiset. Niin etin nuoremman komeamman miehen joka osaa käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten voi sanoa. Etä nyt jos sinä saakelin junttimutteri et saa pidettyä käsiäsi erossa munistasi julkisilla paikalla ja pukeudu kuin ihmiset. Niin etin nuoremman komeamman miehen joka osaa käyttäytyä.

        Eikö tuo erolla uhkailu ole vähän mautonta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä pohdiskellut asioita. Olenko antanut oman egoni tulla rakkauden tielle? Onko sillä mitään väliä mitä muut miehestäni ajattelevat? Onko kumminkin tärkeintä, kuka mieheni sisimmissään on?Sillä on väliä kuinka hän kohtelee muita ihmisiä ja maailmaa. Sillä on väliä kuinka ihaillen katson hänen lämpimiin ja empaattisiin silmiin ilman, että yhteiskunnan normit määrittäisivät hänen arvonsa.

        T.Aloittaja

        Välillä meitä haittaa myös "turhamaiset" asiat. Johonkin saakka niitä voi koittaa sietää, mutta jossakin menee raja, kun asia vaivaa liikaa. Olemme sosiaalisia olentoja, joille muiden mielipiteillä on väliä, mutta voi niiden merkitystä opetella pienentämään.

        Ehkä kyse on kokonaisuudesta, millainen arvo milläkin asialla mielessäsi on. Meillä on näitä ideaaleja, että "ulkonäkö ei vaikuta, muiden mielipiteillä ei ole väliä (hyviin tarkoituksiin pyrkiessä)" jne. Kaikki nämä evoluutiossa muovautuneita ominaisuuksia, joita pyrimme vastustamaan, ehkä oikeastaan sosiaalisesta paineesta, toteuttaaksemme yleistä kuvaa hyvästä ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo erolla uhkailu ole vähän mautonta?

        Olkoon mutta mautionta on miehen käytöskin. Jotkut tarvitsee äitiä eikä naisystävää. Js vähän kovempaa rakkautta että heräävät. Minusta aikuiselta mieheltä saa jo odottaa jonkin sortin tilannetajua. Sekä kykyä pukeutua, peseytyä ja olla tilanteessa niinkuin siinä vaaditaan. Sekä se että pukudutaan hyvin eikä työvaatteisiin kertoo lähinnä arvostusesta tilanteen luonnetta ja muita ihmisiä kohtaa myös sitä omaa rakasta. Sekä jos nais ystävä liitetään kyseiseen mieheen pidetään häntä myls samanlaisena. Sillä nyt mikä tahansa
        Veivertäjä tyylii. Miten tollaseen resupekkaan voi tuntea edes himoa jos herättää lähinnä hävetystä.Moniko nainen pukeutuu pieruverrekkareihin ja krokseihin kaivaa perää, pimppiä tuolla julkisesti. Kysyn vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon mutta mautionta on miehen käytöskin. Jotkut tarvitsee äitiä eikä naisystävää. Js vähän kovempaa rakkautta että heräävät. Minusta aikuiselta mieheltä saa jo odottaa jonkin sortin tilannetajua. Sekä kykyä pukeutua, peseytyä ja olla tilanteessa niinkuin siinä vaaditaan. Sekä se että pukudutaan hyvin eikä työvaatteisiin kertoo lähinnä arvostusesta tilanteen luonnetta ja muita ihmisiä kohtaa myös sitä omaa rakasta. Sekä jos nais ystävä liitetään kyseiseen mieheen pidetään häntä myls samanlaisena. Sillä nyt mikä tahansa
        Veivertäjä tyylii. Miten tollaseen resupekkaan voi tuntea edes himoa jos herättää lähinnä hävetystä.Moniko nainen pukeutuu pieruverrekkareihin ja krokseihin kaivaa perää, pimppiä tuolla julkisesti. Kysyn vaan.

        Olen kanssasi samaa mieltä. Olen miettinut voisiko mieheni olla kirjoilla? Kun ei ymmärrä siistiytyä sosiaalisiin tilanteisiin? Mieheni näyttää aivan järkyttävältä ellen ole käskenyt laittamaan tiettyä asukokonaisuutta tai kampaamaan hiuksiaan. Kieltämättä minullekkin tulee huono fiilis siitä, että millaisena muut ihmiset pitävät minua mieheni näyttäessä tuolta. Pitävätkö ne minua samanlaisena? Itse katson peiliin ja siistiydyn lähikauppaankin. Kun olemme olleet erillään ja olen pukenut hänet lähtiessään, menen häntä vastaan junalle ja voisin kääntyä kannoillani kun näen miltä hän taas näyttää. Tunnistan hänen takkuhiuksensa jo junan ikkunasta. Viimeksi oikeasti käännyin ja menin autoon odottamaan.
        En haluaisi joka kerta puuttua hänen pukeutumiseensa. Hän nimittäin väittää minun kontrolloivan häntä. Haluaisin olla välittämättä sosiaalisista normeista mutta se on erittäin vaikeaa.

        T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä. Olen miettinut voisiko mieheni olla kirjoilla? Kun ei ymmärrä siistiytyä sosiaalisiin tilanteisiin? Mieheni näyttää aivan järkyttävältä ellen ole käskenyt laittamaan tiettyä asukokonaisuutta tai kampaamaan hiuksiaan. Kieltämättä minullekkin tulee huono fiilis siitä, että millaisena muut ihmiset pitävät minua mieheni näyttäessä tuolta. Pitävätkö ne minua samanlaisena? Itse katson peiliin ja siistiydyn lähikauppaankin. Kun olemme olleet erillään ja olen pukenut hänet lähtiessään, menen häntä vastaan junalle ja voisin kääntyä kannoillani kun näen miltä hän taas näyttää. Tunnistan hänen takkuhiuksensa jo junan ikkunasta. Viimeksi oikeasti käännyin ja menin autoon odottamaan.
        En haluaisi joka kerta puuttua hänen pukeutumiseensa. Hän nimittäin väittää minun kontrolloivan häntä. Haluaisin olla välittämättä sosiaalisista normeista mutta se on erittäin vaikeaa.

        T.Aloittaja

        Ehkä sun nyt pitää vaan hyväksyä että pidät kyseisen tyyppisistä miehistä. Se on ihan ok. Niinkuin joku Latela sarjan Lauri silläkin akkoja riittää. Eli et ole ainut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun nyt pitää vaan hyväksyä että pidät kyseisen tyyppisistä miehistä. Se on ihan ok. Niinkuin joku Latela sarjan Lauri silläkin akkoja riittää. Eli et ole ainut.

        Tuo trolli tykkää kuvitella olevansa sellaisen miehen kanssa, joka on kaikissa asioissa todella epäkelpo. Huvinsa kullakin.


    • Anonyymi

      Itse olen näin miehenä hyvin tarkka siisteydestä. En kylläkään sairaanloisesti, mutta siisteys kyllä kuuluu perussivistykseen.

    • Anonyymi

      Vanhaksi tulossa

    • Anonyymi

      Laske tuo Uuno Turhapuro menemään. Kyllä sille aina joku ottaja löytyy. Meitä kun on niin monen monta sorttia.
      Suurin osa ihmisistä ymmärtää henkilökohtaisiin perusasioihin liittyvät vaatimukset. Sinun herra Turhapuro ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe