miehelläni on tapana roikootella nakuna kotona myös ulkona . minua se häiritsee etenki kun tulee joku käymään . nakuileeko miehet muuallakin kun meillä ja häiritseekö se perheitä onko hyväksyykö vaimot sen
mieheni nakuilee kotona
7
805
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimoni mies vieraat nakuilee.
Jo ensi tapaamisesta oli selvää etten olisi ainoa mies hänelle. Ymmärrän ja hyväksyn sen. Libidoni ei ollut eikä ole suuri. Alussa olin se kiva kakkonen hänen poikaystävänsä ollessa matkoilla. Jossain vaiheessa muutin hänen kanssaan asumaan ja nyt hänellä on muita suhteita. Miehet vierailevat meillä. Monesti saunovat ja viihtyvät alastomina lähtöön asti. Monesti seuraavaan päivään asti. - Anonyymi
kyllä se on normaalia ja aika yleistä että kotona ollaan alasti ja kesällä ulkonakin pihalla puuhaillaan nakuna ainakin maaseudulla heinätöissä esim.
- Anonyymi
Toivottavasti et ole helsingin pormestarin vaimo Rva Vartiainen.Silloinhan miehesi vilauttelisi virka-asunnon liepeillä aleksilla!
- Anonyymi
huomioi vilauttelu on aivan eri asia kun olemalla alasti , kai ymmärrät eron
Oli tehty tutkimuskin mitä kotiasua kukin noudattaa. Täysin alasti kertoi olevansa parikymmentä prosenttia. Se on paljon enemmän kuin luultiin. 🌹👀
- Anonyymi
olen mies ja onhan se kivaa olla kotona täysin alasti , toistaaseksi ei kukaan ääneen ole moittinut , kun sille on tottunut niin vaatteet ahdistaa ja on siinä jotain seksuaalistakin en tiedä kivaa ainakin
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292678- 1322435
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142021Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151813- 161346
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061284
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks143968Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20913