mieheni nakuilee kotona

Anonyymi-ap

miehelläni on tapana roikootella nakuna kotona myös ulkona . minua se häiritsee etenki kun tulee joku käymään . nakuileeko miehet muuallakin kun meillä ja häiritseekö se perheitä onko hyväksyykö vaimot sen

7

745

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimoni mies vieraat nakuilee.
      Jo ensi tapaamisesta oli selvää etten olisi ainoa mies hänelle. Ymmärrän ja hyväksyn sen. Libidoni ei ollut eikä ole suuri. Alussa olin se kiva kakkonen hänen poikaystävänsä ollessa matkoilla. Jossain vaiheessa muutin hänen kanssaan asumaan ja nyt hänellä on muita suhteita. Miehet vierailevat meillä. Monesti saunovat ja viihtyvät alastomina lähtöön asti. Monesti seuraavaan päivään asti.

    • Anonyymi

      kyllä se on normaalia ja aika yleistä että kotona ollaan alasti ja kesällä ulkonakin pihalla puuhaillaan nakuna ainakin maaseudulla heinätöissä esim.

    • Anonyymi

      Toivottavasti et ole helsingin pormestarin vaimo Rva Vartiainen.Silloinhan miehesi vilauttelisi virka-asunnon liepeillä aleksilla!

      • Anonyymi

        huomioi vilauttelu on aivan eri asia kun olemalla alasti , kai ymmärrät eron


    • Oli tehty tutkimuskin mitä kotiasua kukin noudattaa. Täysin alasti kertoi olevansa parikymmentä prosenttia. Se on paljon enemmän kuin luultiin. 🌹👀

      • Anonyymi

        olen mies ja onhan se kivaa olla kotona täysin alasti , toistaaseksi ei kukaan ääneen ole moittinut , kun sille on tottunut niin vaatteet ahdistaa ja on siinä jotain seksuaalistakin en tiedä kivaa ainakin


    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2326
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1377
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      329
      1105
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1071
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      97
      956
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe