Erektion saanut valitaan

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009931179.html
"Kaikki näytetään, kun tavalliset suomalaiset riisuvat kameroiden edessä – erektio keskeyttää kuvaukset
Välillä eteen voi tulla yllätyksiä, kun tavalliset suomalaiset riisuutuvat kameroiden edessä Naked Attraction Suomessa.
Kolmas kausi jatkaa tuttua lemmenkaavaa: päähenkilöt valitsevat treffikumppaninsa viiden ehdokkaan joukosta alastoman vartalon perusteella.
– Ihmiset ovat kyllästyneitä Tinderiin, ja tämä on veikeä tapa tavata uusia henkilöitä. Ensin ollaan alasti ja vasta ensitreffeillä ollaan vaatteet päällä. Onhan se aika erikoinen kuvio,
– Joskus jännitys aiheuttaa erektion, ja se on täysin normaalia. Ennen kuvauksia kerron kopeissa odottaville miehille, ettei ole hätää jos näin käy. Ei penistä voi aina kontrolloida. Yleensä miehet nauravat ohjeistukselleni kippurassa.

Kuvaukset onkin muutaman kerran jouduttu keskeyttämään, kun jännitys on tehnyt miehille tepposet.
– Olen huutanut, että kuvaukset seis, ja sitten vaan odotellaan ja annetaan elimen vähän rauhoittua. Keskeytyksille nauretaan osallistujien kesken hyväntuulisesti. "

Kyl nainen valitsee sen miehen, jolla tulee erektio ohjelmassa, eikös vaan!

12

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole vieläkään nähnyt tätä. 😅

• Anonyymi

Olispa tuossa ohjelmassa kerran edes kauniita sinkkunaisia mutta ei ole. Kaikki lihavia ja rumia. Tissit naisilla on ihan kamalia tuossa ohjelmassa.

• Anonyymi

Mites, jos mieskilpailijalla alkaa erektio ennenkuin on mieskilpailija on edes nähnyt naiskilpailijoiden alastomia kehoja.

• Anonyymi

En ymmärrä. Juuri taistelukunnossahan se veitikka pitäisi nähdä, että valinnan voisi tehdä niin perustein kun ilmeisesti tässä ohjelmassa on tarkoitus. Mitä järkeä tuossa edes muuten on?

• Anonyymi

Eipä tulisi mieleenkään katsoa tuota pskaa. Voikin kysyä,millainen ihminen katsoo???💩

• Anonyymi

Ja millaiset ihmiset lataa tuota saastaa ihmisten katseltaviksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja millaiset ihmiset lataa tuota saastaa ihmisten katseltaviksi?

Ja millaiset ihmiset tuohon pervoiluun osallistuu??? Saa miettiä💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja millaiset ihmiset tuohon pervoiluun osallistuu??? Saa miettiä💩

Voiko heitä edes ihmisiksi kutsua,voiko edes eläimiksi? Täysin sieluttomiksi otuksiksi ehkä. Pelkkiä ulkokultaisia tyhjyyttä kumisevia peltitynnyreitä. Olisiko aika herätä?💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko heitä edes ihmisiksi kutsua,voiko edes eläimiksi? Täysin sieluttomiksi otuksiksi ehkä. Pelkkiä ulkokultaisia tyhjyyttä kumisevia peltitynnyreitä. Olisiko aika herätä?💩

Olen niin korviani myöten täynnä tätä maailman pervoilua ja kaikkea saastaa. Ihminen on myynyt kauniin arvokkaan sielunsa pahuudelle. Ei edes tajua mitä oikeasti on ja mistä lähtöisin. Alentaa ja halventaa itseään pelkäksi objektiksi. Sielun viisaudesta ei ole tietoakaan. Hyi häpeä sinä mukamas ihminen. Ei ihme että maailmassa voidaan pahoin kun arvot on täysin vääristyneet. Kaikesta arvokkaasta on tehty arvotonta rihkamaa. Olen niin surullinen teidän puolestanne,kun ette itse osaa,ettekä ymmärrä. Mutta totuus on että olette vastuussa kaikesta mitä ulos suollatte. Siitä ette pääse yli ettekä ympäri. Tehtäväni on tämä kertoa joten minä kerron.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin korviani myöten täynnä tätä maailman pervoilua ja kaikkea saastaa. Ihminen on myynyt kauniin arvokkaan sielunsa pahuudelle. Ei edes tajua mitä oikeasti on ja mistä lähtöisin. Alentaa ja halventaa itseään pelkäksi objektiksi. Sielun viisaudesta ei ole tietoakaan. Hyi häpeä sinä mukamas ihminen. Ei ihme että maailmassa voidaan pahoin kun arvot on täysin vääristyneet. Kaikesta arvokkaasta on tehty arvotonta rihkamaa. Olen niin surullinen teidän puolestanne,kun ette itse osaa,ettekä ymmärrä. Mutta totuus on että olette vastuussa kaikesta mitä ulos suollatte. Siitä ette pääse yli ettekä ympäri. Tehtäväni on tämä kertoa joten minä kerron.💩

Se on sitä länsimaista ihanne kulttuuria, kaikki sallitaan ja katsotaan hyväksi, vaikka aiheuttaa enemmän pahoinvointia ihmisille.
        Eiköhän se ole nähtävissä mitä länsimainen vapaus ja hyvinvointi aiheuttaa, pahoinvontia.
        Nuoruudessa ei ollut älypuhelimia, eu:ta eikä juurikaan länsimaista hapatusta.
        Mielestäni elämä silloin oli parempaa, vaikkei kehitys ollut joka asiassa tämän päivän tasolla.
        Ei tuijotettu älypuhelimiin, kun liikuttiin ulkona. Kouluun ja harrastuksiin mentiin omin jaloin, ei vietetty kaikkea vapaa-aikaa netissä, harrastettiin kyläilyä, eikä mitään sovittuja aikoja tarvinut sopia, kuten nykyään, että kylään meno on vähän niinkuin lääkäriin ajan varaus, että täytyy ilmoittaa milloin on tulossa ja jos sopii, niin menee sitten kylään.

Ennen jos oli kirjejaveri ulkomailla, niin käsin kirjoitettiin kirje ja lähetetiin postissa ja aina oli jännitystä, kun ulkomailta kirje postilaatikkoon tuli.
        Nykyään kaikki hoidetaan sähköpostilla, joka on aika tunteeton yhteydenpito väline.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitä länsimaista ihanne kulttuuria, kaikki sallitaan ja katsotaan hyväksi, vaikka aiheuttaa enemmän pahoinvointia ihmisille.
        Eiköhän se ole nähtävissä mitä länsimainen vapaus ja hyvinvointi aiheuttaa, pahoinvontia.
        Nuoruudessa ei ollut älypuhelimia, eu:ta eikä juurikaan länsimaista hapatusta.
        Mielestäni elämä silloin oli parempaa, vaikkei kehitys ollut joka asiassa tämän päivän tasolla.
        Ei tuijotettu älypuhelimiin, kun liikuttiin ulkona. Kouluun ja harrastuksiin mentiin omin jaloin, ei vietetty kaikkea vapaa-aikaa netissä, harrastettiin kyläilyä, eikä mitään sovittuja aikoja tarvinut sopia, kuten nykyään, että kylään meno on vähän niinkuin lääkäriin ajan varaus, että täytyy ilmoittaa milloin on tulossa ja jos sopii, niin menee sitten kylään.

Ennen jos oli kirjejaveri ulkomailla, niin käsin kirjoitettiin kirje ja lähetetiin postissa ja aina oli jännitystä, kun ulkomailta kirje postilaatikkoon tuli.
        Nykyään kaikki hoidetaan sähköpostilla, joka on aika tunteeton yhteydenpito väline.

Jos järjestettäisiin vapaa äänestys, kuka haluaa katsoa, ne mikä tulos olisi. En katso tuota ainakaan itse. En avaa kanavaa tai käännän toisaalle. Mihin ääneni katoaa?

• Anonyymi

Naisille tuo ohjelma on vaan hyvä asia, eipähän tarvi kärsiä alimittaisesta kilttimiespeniksestå.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5973
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3754
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2121
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1468
    Aihe