Mistähän oikeasti on kyse, kun Ingebrigtsenien pesää on alettu tutkimaan, tuskin lähisuhdeväkivalta on silloin kyseessa ?
Gjert Ingebrigtsenin tutkinta ?
9
252
Vastaukset
- Anonyymi
Itäsaksan "toimenpiteitä" pidettiin väkivaltana, kyllä tuossa politille sarkaa riittää
- Anonyymi
Maailmanlaajuiset paineet tuli liian koviksi Norjalle. Miliisit painaa tämän keissin lopulta mappiööhön ja se unohtuu, kuin Lahti2001.
- Anonyymi
mielenkiintoista
familiemedlemmet som har levert anmeldelsen ikke er én av de tre løperbrødrene, Henrik, Filip eller Jakob. Kuka tässä on taustalla ?- Anonyymi
Villi Veikkaus:
IsoIsä
- Anonyymi
Kylläkai tuollainen bolshoi skandal täytyy aina selvittää länsimaisessa demokratiassa.
Saadaanko tietää oikeaa totuutta, onkin sitten totaalisesti eri asia, torski ei kuse omaan pesäänsä kuten tsuhna teki Lahti2001. - Anonyymi
Olettehan lukeneet Juuhaukin Hele Histuurian, siinähän syypääksi leivotaan Aikku Saarista, siinä sitä muraalia tyylin torsk. Rukalla heijataan taas.
- Anonyymi
KG Johansson
Johan Unenge
Carl Johan Rehbinder
juuhaukka itse tuskin osaa edes kirjoittaa, mutta juosta se osaa, ja kovaa
- Anonyymi
NE.POJAT ON AINAKIN NIIN SAATANAN YLIMIELISIÄ ETTEI MITÄÄN RAJAA! MUN PUOLESTA NIITTEN FAIJA SAIS HAKATA NIITÄ KU VIERASTA SIKAA!😈😈🥶🥶
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 1281343
- 821337
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘631102Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis621082- 511027
- 36962
- 33834