Varmaan kannattaakin kokeilla ensin jossakin väestöltään vähän pienemmässä valtiossa. Saksassa saattaisi tulla paljon kalliimpi kokeilu.
Kyllä vaan Elon Musk on oikeasti tollo jätkä.
https://da.se/2023/10/tesla-planerar-for-omfattande-strejkbryteri/
Tesla päätti pilata maineensa Ruotsissa
Anonyymi-ap
6
390
Vastaukset 6
Eipä tuo ihan huono kokeilu ole.
- Anonyymi
Kyllä täytyy hattua nostaa teslalle, mitä vähemmän liiton jääriä on häseltämässä, sitä parempi on työpaikalla viihtyvyys ja yrityksellä tulos!
- Anonyymi
Ammattiliitot pitäisi lailla kieltää ja samoin luottamusmiehet. Kukin tehköön sellaisen sopimuksen kuin haluaa.
- Anonyymi
Usassa autotyöläisten lakko tiettävästi jatkuu edelleen, vaikka bidee ja trump kävikin heitä tervehtimässä
- Anonyymi
Kyllä liitot ovat oikealla asialla.
Mitä pidempää ja laajemmin ollaan lakossa sitä parempi duunarille, yritykselle ja oikeastaan kansantaloudelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483