Löytyykö mitään kanavilta tai Netflixistä?
Mitä katsotte tv:stä
22
334
Vastaukset
- Anonyymi
Pårnåa. 🤤🙋♂️
Olen lukenut sellaista mangaa kuin Shangri-La Frontier.
- Anonyymi
Vaikuttaa luettavalta. Mistä luet tuota?
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa luettavalta. Mistä luet tuota?
Ainiin ja siitä on tällä hetkellä animekin meneillään.
- Anonyymi
Annikaa ykköseltä.
- Anonyymi
nyt katson jotain käärme-ja -skootteri-juttua amaxing race-kilpailussa erillisellä ruudullakin yhtäaikaa, koska nuo niin ihastuttavia kilpailussa nuo tytöt Kaisa ja Mari, ampumahiihtäjät.
Mutta jos niin on tuollaisia grafiikkajuttuja niin voi tehdä kasoa kaikkeayhtäaikaa. - Anonyymi
Minulla ei ole ees telkkua eli katson välillä netistä sen mitä näkyy. Yleensä YLE:n uutislähetystä tai puoli seitsemän -ohjelmaa. Muita ei näy edes netissä. Pärjään kyllä hyvin ilman telkan tuijottamista. Olen nyt lukenut enemmän, yänäänkin useamman tunnin ajan ja huolestuinkin jo, kun ei ole enää kuin parikymmentä sivua jäljellä eikä muita kirjoja kotosalla. :I
- Anonyymi
Sama täällä, kirjasto vieressä ja lukemista riittää.
Harmi vaan et joutuu maksamaan YLE veron x 2 perheessä!
- Anonyymi
oikeasti mikään joku pikkusumma kuin joku 8000eutos käteist6ä riitä ostamamptaom kptaom hyvo' grafoollakittiksa. sinänsä...
67000euroa välitöntä käteistä ja luott5okortt6ihan 3i kelpa ”näin meillä” ihmisillä tehty piirros ohjelma suorantoisto ohjelma
https://www.skyshowtime.com/fi?- Anonyymi
Tiedän, että jotain kautta pääsisin katsomaan telkkaa myös täällä. maksullisen televison alueella, mutten jaksa. Oliko Panda tai jotain. Täällä näen kyllä paikallisen "yle ykkösen" -ohjelmaia, joita olen näiden kuukausien aikana katsonut ehkä kahdesti. En nauti katsella televisiota läppäristä. :-(
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän, että jotain kautta pääsisin katsomaan telkkaa myös täällä. maksullisen televison alueella, mutten jaksa. Oliko Panda tai jotain. Täällä näen kyllä paikallisen "yle ykkösen" -ohjelmaia, joita olen näiden kuukausien aikana katsonut ehkä kahdesti. En nauti katsella televisiota läppäristä. :-(
katsellaan äly-tv:stä
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuota katsellaan ihan lasten takia.
- Anonyymi
mitä suurempi parta sityä suurempi on o0ma rukkauksensaq.... mutta oli melkoinen seikkailu, ja aika iloinnen kun tytöt eli Kaisa ja Mari voittivat partarunkksarit ki8lpsailudds.
- Anonyymi
jos sanoisi oikein ikävästi, niin mitäå suuremmat karvast sitä huonommat siittiöt...
Nyt kun pääsin kattoon, työllä ja tuskalla ruotsin kanavia. Niin tietenkin uutiset eli Rapport ja sitten Aktuellt. Ja ruotsin neloseltas efter fem. Myös muutakin tulee sieltä katteltua. Että noi uutiset saa näkyviin svt playn kautta suomessakin, mutta kaikkia ohjelmia ei. VPN:llä näkyis laajemminkin, mutta tv4 ei hyväksy vpn yhteyksiä, vähn samanlaisia estoja kun suomenkin kanavien nettipalveluissa. Mulla on neljä kanavaa tilattuna tohon hubiin. Ruotsissa on melkein pakko ottaa svt 1 ja 2, kun noi dokumentit on sijoitettu molemmille kanaville. Kolmonen on taantunu turha kanava, vähän saman kohtalon kokenu kuin suomen nelonen. TV4 sitä vastoin on kuin MTV3 suomessa kattavine uutis ja ajankohtaisohjelmineen. Neljäntenä mulla on saksan ZDF mutta se on aika pettymys, että uutiset Heute siellä on, mutta muuten se on Der Alte ja muut. Vois vaihtaa 3sat missä on saksan lisäks itävaltaa ja Sveitsiäkin, että kattoo oisko sielä jotain nähtävää.
Viimeksi katsoin brittiläisen sarjan, Sanditon, 2 kauden, maratoonina. Se jäi silloin ilmestymisen aikaan katsomatta. Kelpaa tämä katsella näin jälkikäteenkin.
Vielä olisi kausi 3 katsottavana. Kunhan tästä nyt ehtii...- Anonyymi
Jotenkin itselleni on tuo haaveilija, joo en ole ehtinyt katsoa uusia kuvia häneltä, mutt6a aika ihastuttavsa niin haaveilija, jotenkin ihastuttava, en tiedä..
- Anonyymi
sarjoista, niin minun pitää aina tutustustua uusiin että mitä ovat, muutamaa jaksoa jot6ain... mut6ta jot6ain okeasti lapsille tehtyyn animaatiojuttuun, jonka sarjaan kuin lasen juttu: Curse... hsukkssbs kammotus vaanii, jooh..
- Anonyymi
Koko viikonloppuna ei muuta katsottavaa "ilmaiskanavilla" kuin kaksi Harri Potteria.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157