selkäkarvat naisella

karvaselkä

hei, onko muilla naisilla karvainen selkä kun vaan mulla? mitä teette niille, vahaatteko ne, höyläätteko, annatteko olla vai..? on nimittäin erittäin kiusallista tällänen tumma pitkä karva alaseläs. åyytäisinkin nyt joitain hyviä vinkkejä niiden poistamiseksi niin et tulis mahdollisimman "hienovaraisesti" sänki takas??

7

6797

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivu
    • ...

      Kaveri sai karvaiseen selkäänsä hoitokeinoksi e-pillerit. Karvat selässä johtuu perimästä tai liian suuresta mieshormonimäärästä, joten e-pillereillä lisätään naishormonia ja saadaan karvoitus selästä pois. Sori en nyt muista minkä merkkisiä e-pillereitä hän sai mutta gyne kirjoitti hänellä reseptin.

      • myös hirsutismi,

        karvoja kasvaa enemmän kun yleensä, tähänänkin on lääke olemassa. Löytyy http://www.google.fi/ lisää. ;)


    • karvaselkä

      Mulla on sama ongelma eli tummat karvat alaselässä. Oon niitä joskus höylänny mut en todellakaan suosittele. Epilaattorilla olen jonkun verran ottanu kanssa niitä pois. Monella kuitenkin on ko. karvoja, itselläni ne ovat vain niin ärsyttävän tummat eli todennäköisesti paras vaihtoehto on VAALENNUS. silloin ne eivät näy eivätkä tunnu kun ei ole sänkeä. Tuota aion kokeilla heti kun saan aikaiseksi ostaa vaalennusainetta.

    • heh..

      ihan sama ongelma tummia karvoja alaselässä. annan asian olla koska ne ei mua häiritse ja jos höylään tai vahaan niin tulee vaan kamalan näköisiä sänkiä ja kasvaa kaksi kertaa kauheempana takaisin ja selkää on muutenkin aika hankala karvanpoisto tarkoituksessa. ja kerran asiasta yks tyyppi huomautti niin poikaystäväni heti puollusti mua ja sano et mitä siitä ne on osa mua ja siks ihanii.. :)

    • Karvainen nainen

      Voi, miten ihanaa on löytää tällainen ketju! Olen luullut, että olen ainoa selkäkarvainen nainen =)

      Mulla tosin kasvaa karvoja paljon muuallakin: jaloissa, reisissä, käsivarsissa, alavatsassa. Bikinirajasta ei ole puhettakaan, kun karvamatto alkaa varpaista ja päättyy napaan, pakaroita unohtamatta. Sen lisäksi iän karttuessa on karvoja ilmestynyt myös yläselkään.

      Oikein vinosti hymyilyttää, kun jotkut pauhaa posliinista. Itse olisin ihanan normaaliin puskaankin supertyytyväinen ;D

      Itsetunto on kyllä kovilla. En tiedä, kuka tällaista naista huolisi... Jalat pystyy vielä sheivaten pitämään sielinä, mutta muun kropan ajeleminen on kyllä mahdotonta, kun iho ärtyy niin helposti - ja karvat kasvavat kohisten.

      • Anonyymi

        Ei minun silmää vaan karvat häiritsis. parempi vaan jos olisi koko kroppa käsittelemätön, sillä huomattavan typerältä näyttää jos osa on kaltattu kalkkunaksi ja osa lunnontilassa. Aivan sama vaikka ois selkäkarvoja, ylä-tai alaselässä. Tatskat ja feministiläski ja kaikenlaiset ihokorut ne silmää häirivät, ei mikään viaton karvoitus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe