mutta tuo elämätyylisi kyllä tuhoaa sut
Nainen en ikinä satuttaisi sua
44
671
Vastaukset
- Anonyymi
Perustele nyt paremmin.
- Anonyymi
Itsekin todennut samaa. Naiset, monet elää hetkessä, heittäytyvät hetkeen, hakevat kokemuksia, joista jää jälkeen paha mieli (hyväksikäytetty olo). Toiset lähtee koston tielle ja pyrkivät saamaan miehiä vastuuseen tästä pahaa mieltä tuottavista teoista? Jotkut jopa onnistuvat siinä. Paha maailma jää monelle mieleen päällimmäisenä (miehille ja naisille).
- Anonyymi
Tunteisiin ei kannata aina luottaa. Erehtymisen vaara on suuri, sen itse kohdannut myös erehdyksen kautta. Hyväuskoinen on aina kärsivä osapuoli.
- Anonyymi
Kerrohan tarkemmin?
Päihteiden käyttöäkö?- Anonyymi
Sinä se yrität täyttää narratiivejasi vaikka sitten satusedän abstrakteihin henkilöihin kohdistuvilla puutaheinäätarinoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se yrität täyttää narratiivejasi vaikka sitten satusedän abstrakteihin henkilöihin kohdistuvilla puutaheinäätarinoilla
Mutta kun mies internetissä sano…
- Anonyymi
Ei mulle. Elämäntyylini rauhallista ja päihteetöntä. Tupakankin lopettanut.
- Anonyymi
Kettuako mun elämäntyylini sulle kuuluu, pidä huoli omista asioistas, kiitos!
- Anonyymi
Mietin kyllä tuotakin asiaa.
Herkille ihmisille tämä maailma on vaan aika kova ja kylmä paikka.
Huomaan samaistuvani herkkiin taiteilija ihmisiin. Taiteellinen olen jossain mielessä itsekin.
Hyvään elämään kuuluu ne tietyt elämän peruspilarit joiden kuuluisi olla kunnossa. Minun "taloni" näyttää kyllä siltä että sortuma vaara on olemassa.
Tiedän kyllä kaiken mitä pitäisi tehdä ja miten asioiden kuuluisi olla. En tiedä , joskus tuntuu vain että olen alkanut menettämään otetta.
Mietin kuitenkin noita asioita että pitäisi ryhdistyä .
Ehkä jonain päivänä .. , tiedän , jotkut sanovat : tee se nyt , tee se heti , älä mieti enää.
Mutta en ole sellainen , muutenhan olisin tehnyt sen jo. - Anonyymi
Voi että, minähän elän niin tylsää ja säännöllistä elämää ettei kenelläkään ole mitään kerrottavaa siitä nukun ja syön vaan
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Toivottavasti sydän lakkaa lyömästä.
- Anonyymi
Lainkuuliainen, umpitylsä, työteliäs keskiluokkainen elämä, sehän tappaa. Juu. 😶
- Anonyymi
Mikä elämäntyyli? Mitä vikaa?
- Anonyymi
Suosittelen sullekin urheilun aloittamista ja terveellisen ruuan syömistä.
T. Nainen- Anonyymi
Suosittele itelles ens tex.
Nainen halua Bank johtaja hhhhhhhh jos kysyä joka päivä syömistä hhhhhhhhhhh
- Anonyymi
Olet ovelin ja ärsyttävin pikku paski ainen mitä maa päällään kantaa.
- Anonyymi
Samoin. En tosin kyllä nauti kieroilusta, valehtelusta tms manipuloinnista yhtä paljon kuin sun nisti poppoos mut en anna myöskään leikkiä kustannuksellani . 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. En tosin kyllä nauti kieroilusta, valehtelusta tms manipuloinnista yhtä paljon kuin sun nisti poppoos mut en anna myöskään leikkiä kustannuksellani . 💋
Ketä nimittelet nistiksi, sinähän se h0m0 tässä olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinkin voi voi mahtaa ketuttaa kun vien 6-0 teitä kuspäitä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta onneksi h0m0 ei ole haukkuma vaan suuntautuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta onneksi h0m0 ei ole haukkuma vaan suuntautuminen.
Nistih0m0 se on
- Anonyymi
Sanoo ihminen joka mustamaalaa täällä ja oikeessa elämässä kaikkia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nistih0m0 se on
Nyt taidat puhua itsestäsi koska minä en valitettavasti ole noista kumpaakaan ;)
- Anonyymi
Larppaan h0m0nistiä ai että on taas yksinkertaista porukkaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan liian samanlaisia, eiks vaa ?
T. Mur, mur - Anonyymi
En kirjoittanut tätä.
t. Mur,mur - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut tätä.
t. Mur,murSiis tota ...oot paski.....n viestiä
t. mur, mur - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisinkin voi voi mahtaa ketuttaa kun vien 6-0 teitä kuspäitä :)
Ihania sellasia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihania sellasia
Kaikki suuttuvat silloin tällöin
Ihan tervettä - Anonyymi
Sori en polta lätkää koska en ole h0m0nisti :)
- Anonyymi
Näistä sun viesteistä näkee, ettet tunne mua ollenkaan, vedät vaan omia outoja johtopäätöksiäs. Onneks nykyinen mies ketä tapailen on naisia kunnioittava tosimies. Sun suustas tulee enemmän p askaa, kuin sieltä toisesta päästä. Saat jotain nautintoa tosta h*lvetin piikittelystä, mene itseesi ja mieti miks olet yksin.
- Anonyymi
Ai oikein tapailet? Kuinka kauan tällä kertaa kestää suhde ? 😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai oikein tapailet? Kuinka kauan tällä kertaa kestää suhde ? 😅😅
Sen näkee sitten, en ole selvänäkijä.
- Anonyymi
😁👏👏👏👏👏👏👏👏🫵👍🥇🥇🥇🥇🥇 hyvin sanottu😁👏👏👏👏samat sanat eräälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁👏👏👏👏👏👏👏👏🫵👍🥇🥇🥇🥇🥇 hyvin sanottu😁👏👏👏👏samat sanat eräälle
😅👍
- Anonyymi
Tuskinpa, olen teräsnainen.
- Anonyymi
Nyt tuli huono omatunto tuosta suklaarasian puolikkaasta, jonka äsken innolla popsin. Ei ollut sen arvoinen ja nyt on paha olo. Tämä on väliaikaista vaan.
- Anonyymi
Mä tiedän joka pv et mun elämäntyyli tuhoaa mut
En halua elää vanhaksi
Ja katella elämän viimeisiä hetkiä kituen kun ei pysy edes jaloillaan ...
Tekee todellaki. mieli poistua täältä ennenkun oma sairaus siinä pisteessä .
Sitä ennen pitää keksiä noin 20 vuodeksi jotaki tekemistä joka pitää jotenkin järjissä ...
Elämässä jossa on haasteita jatkuvasti .
(Miestä lapsia tai perhettä en saanu joten ei oo läheisiä kaipasmassa, toisaalta hyvä .
En haluaisikaan olla äiti tässä kunnossa )...
Sitte yli 60 v lähteä ...
Mä en saa elää ns hyvää ja arvokasta vanhuutta
(Eikä oo läheisiä suremassa)
En aijo olla odottamassa luonnolista lähtöä huonon ennusteen kanssa..
Naiselta .
En oo AP kaivattu mutta mun kohtalo on karu.
Ja silti on elettävä. - Anonyymi
Nainen tämä oli pelkkä testi. Nyt tiedän kuka mua oikeesti mollaa täällä usein. Se on H.
- Anonyymi
Jumala nauraa ennustuksille
- Anonyymi
Voi herranen aika sentään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803639
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302404Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191590- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085