Kaupunkivisa

38

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletpas kiihkeällä tuulella tänään, kolme kertaa sama aloitus putkeen 😁

      • En saanut visaa ekalla kahella kerralla lähetettyä, kun luultiin koko ajan botiks tai joku meni pieleen. Sitten kun viimein visa lähti, niin olikin tullut kolme kertaa palstalle. Juu, että sillä tavalla hurjaa touhua =D =D


      • Käytännössä 12/12 , kirjoitin vain parin vastauksen väärin. Olisi vissiin aika siivota näppis


      • E-Lukka kirjoitti:

        Käytännössä 12/12 , kirjoitin vain parin vastauksen väärin. Olisi vissiin aika siivota näppis

        Mainio tulos!


      • E-Lukka kirjoitti:

        Käytännössä 12/12 , kirjoitin vain parin vastauksen väärin. Olisi vissiin aika siivota näppis

        Mitäh syytät näppistä🥰 et kai niin nopeasti pistä muutamaa . 1/12 itselle vaan räpsähti. Norpalle pisteet näistä aloituksista. Itse en matkustele eikä tarvetta. Seuraava testi enkunkielen olisi varmaan pitänyt sekin suorittaa 1/12


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitäh syytät näppistä🥰 et kai niin nopeasti pistä muutamaa . 1/12 itselle vaan räpsähti. Norpalle pisteet näistä aloituksista. Itse en matkustele eikä tarvetta. Seuraava testi enkunkielen olisi varmaan pitänyt sekin suorittaa 1/12

        No ainakin yritit =)


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitäh syytät näppistä🥰 et kai niin nopeasti pistä muutamaa . 1/12 itselle vaan räpsähti. Norpalle pisteet näistä aloituksista. Itse en matkustele eikä tarvetta. Seuraava testi enkunkielen olisi varmaan pitänyt sekin suorittaa 1/12

        Veikkaisin että suklaahippusia on väärässä paikassa 🧐


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ainakin yritit =)

        Taidan opetella ja etten jätä yrittämiseksi sitten kehun saavani kaikki pisteen, opetan ne lapsillekin 🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Taidan opetella ja etten jätä yrittämiseksi sitten kehun saavani kaikki pisteen, opetan ne lapsillekin 🥰

        No tärkeintä ei ole voitto, vaan se että edes yrittää.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ainakin yritit =)

        On kiva että noita kyselyitä käytetään kehittävät perustietoutta. Ehkä opin jos on vaihtuvat kysymykset enkussa enemmän enkkuakin . Katseltiin elokuva enkuksi joten voin sanoa missasin puolet aiheesta🥹 mutta jos kysymykset olisi koronaa liittyvää kuin olen koko palstaa opettanutkin siitä saan varmasti täydet pisteet siitä🥹 sehän nykypäivänä on ihmiset kuvittelee että tietoisuus lähtee koulutodistuksesta harmi kun ei pääse esim vain suorittaa loppukoetta ilman opiskelua pääsisikö esim yleistiedossa läpitte lääkäriksi tai tutkiaksi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ainakin yritit =)

        Peräti olisinko päässyt lastentarhan opettajaksi. Ei koskaan tiedä eikä sitä polkua jaksa käydä läpi jos olisi etä kouku voisi vaan samalla liittyä kokeisiin ja loppukokeisiin . Jokainen joka perehtynyt lasten kasvatukseen ei olisi pahitteeksi voisi samalla opiskella noita aloja etäkouluna.


      • valtakunta kirjoitti:

        Peräti olisinko päässyt lastentarhan opettajaksi. Ei koskaan tiedä eikä sitä polkua jaksa käydä läpi jos olisi etä kouku voisi vaan samalla liittyä kokeisiin ja loppukokeisiin . Jokainen joka perehtynyt lasten kasvatukseen ei olisi pahitteeksi voisi samalla opiskella noita aloja etäkouluna.

        Siis etäkoulu suomi tarvitsee minusta myös mahdollisuuksia vain kokeisiin osallistua ilman opiskelua koska harrastukset ja muut kehittää muutenkin ihmistä itseään eikä kerro esim minäkin kouluttamaton arvioida minun osaamista näiden perusteella.

        Hyvä kun lähihoitajan peruskoulun kirjaa lähin itsenäisesti opiskeleen olin käytännössä mietin mitä tääkin opiskelu on kun tiedän nämä kaikki jo.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis etäkoulu suomi tarvitsee minusta myös mahdollisuuksia vain kokeisiin osallistua ilman opiskelua koska harrastukset ja muut kehittää muutenkin ihmistä itseään eikä kerro esim minäkin kouluttamaton arvioida minun osaamista näiden perusteella.

        Hyvä kun lähihoitajan peruskoulun kirjaa lähin itsenäisesti opiskeleen olin käytännössä mietin mitä tääkin opiskelu on kun tiedän nämä kaikki jo.

        Jostain syystä minusta tulee politiikko🤦🏻‍♀️ kun tätäkin luin siis etäkoulua suomi(kin)tarvitsee. Alkaa nolottaa erityisen paljon tämmöiset poliittiset ilmaisut. En halua olla politiikko.


    • 12/12. Tämä meni aika helposti. Minulla on huono nimimuisti, niin helpottaa heti, kun saan vihjettä kirjaimista.

    • Kiva ja helppo visa. Mukavaa aivojumppaa. 😊

      "Tuloksesi: 12 / 12
      Olet nero!

      Vau! Suoriuduit testistä ilmiömäisen hyvin. Tiedät maailman maiden pääkaupungit ja olet erityisen etevä myös sana-arvoituksissa. Tällä tuloksella kelpaa kehuskella. "

    • Anonyymi

      6 oikein liikaa oli kirjoitusvirheitä.

      • Mutta tuohan on ihan hyvä tulos =)


    • Tuloksesi: 12 / 12
      Olet nero!
      Vau! Suoriuduit testistä ilmiömäisen hyvin. Tiedät maailman maiden pääkaupungit ja olet erityisen etevä myös sana-arvoituksissa. Tällä tuloksella kelpaa kehuskella.
      😄

      • Todella hyvä tulos =)


    • 10/12 ja tyhmää virhettä vähän jäi harmittaan kun kyllä zagrebin ja belgradin ois tienny kun vähän vielä olis miettiny.😃.

      • Hyvä tulos kuitenkin, vaan pisteen enemmän kuin mulla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos kuitenkin, vaan pisteen enemmän kuin mulla.

        Kiitos...tällä kertaa näin päin mutta ens kerralla taas varmaan toisinpäin tai tasan.😄. Ootko muuten pistäny merkille että jos meillä ei oo samat pisteet niin eroo on yleensä joko 1 tai 2 pistettä suuntaan tai toiseen. Aika harvoin on mun mielestä sen isompaa eroo pisteissä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos...tällä kertaa näin päin mutta ens kerralla taas varmaan toisinpäin tai tasan.😄. Ootko muuten pistäny merkille että jos meillä ei oo samat pisteet niin eroo on yleensä joko 1 tai 2 pistettä suuntaan tai toiseen. Aika harvoin on mun mielestä sen isompaa eroo pisteissä.🙂.

        Joo oon huomannu, että meillä on yleensä vain pisteen tai pari eroa suuntaan tai toiseen tai pisteet on tasan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo oon huomannu, että meillä on yleensä vain pisteen tai pari eroa suuntaan tai toiseen tai pisteet on tasan.

        Jep...oot siis huomannu saman. Ajattelinkin vaan että ootko sä sitä huomannu.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...oot siis huomannu saman. Ajattelinkin vaan että ootko sä sitä huomannu.😀.

        Kyllä oon huomanna, vaikka en ole ihan aina siitä huomauttanut.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...oot siis huomannu saman. Ajattelinkin vaan että ootko sä sitä huomannu.😀.

        Ei huomanna, vaan huomannut =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kyllä oon huomanna, vaikka en ole ihan aina siitä huomauttanut.

        Jeps...ja mitäpä jatkoo tähän nyt sitten kehitteliskään....?😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei huomanna, vaan huomannut =D

        Juu mä huomannasin.😄.


    • 10.

      • Hienoa!


    • Tuloksesi: 1 / 12
      Hupsista!

      Voi sentään, tämä testi ei mennyt kovin hyvin. Ehkä pääkaupunkitietoudessasi on parantamisen varaa, tai sitten sana-arvoitukset olivat tällä kertaa liian hankalia? Joka tapauksessa: ensi kerralla paremmin!

      • No pääasia, että yritit=)


    • 11/12 oikein. Ljunbijana tai jotakin sinne päin tiesin, mutta en osannut kirjoittaa. Jos olisi pitänyt sanoa ääneen - niin kuulijat olisivat ehkä hyväksyneet, mutta kirjoitusasua en osannut. Joitakin joutui miettimään pitkään, sillä olivat vaikeita.

      • Mainio tulos!


    • Anonyymi

      12/12, mutta eikö tämä sama visa ole joskus jo ollut täällä?

      Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

      • Mietin samaa, kun tein tän visan. Ehkä Randen on joskus laittanut tai sitten mää, mutta en muista kunnolla.

        Hyvä tulos!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      782
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    Aihe