Olisko nainen mukavaa, jos sellainen vanha maalaistyylinen mies tulisi luoksesi kahville.
Mies tulisi reppunsa kanssa ja miehellä olisi lapikkaat jalassa, eikä mies niitä riisuisi.
Sitten mies tulisi kahvipöytään ja lätkäisisi karvatuput kahvipöydälle ja alkaisi avaamaan reppua ja repusta kuuluisi kilinää ja mies kaivaisi esiin Myrna kahvikupin ja lautasen, vaikka olisit laittanut ruusukuvioiset arvoposliinit juuri miestä varten.
Mies sanoisi, että hän juo tutusta kahvikupista, joka on isoisoäidin aikainen kahvikuppi ja kahvikuppi olisi väriltään ruskea ajan saatossa kahvista värjätynyt.
Mies kaivaisi myös korppupussin repusta, kerma-astian ja pulmu palasokeri astian.
Mies kaataisi kermaa kahviin, että kahvista tulisi vaalean ruskeaa ja myös hienoa sokeria mies laitaisi kahviin.
Mies tarjoaisi naiselle kermaa ja sokeria kahviin, että OTA, OTA nainen kermaa ja sokeria kahviin ja OTA, OTA korppuja, ei kuivin suin tarvi olla.
Mies kastaisi korpua kahviin, että kahvia roiskuisi naisen valkoiselle pitsipöytä liinalle ja korpunmuruja putoilisi pöydälle ja lattialle ja mies nauraa hirnuisi naisen puheen aikana ja korpun muru menisi henkeen, tulisi raju yskäkohtaus ja mies alkaisi yskimään, jolloin korpun palasia lentäisi miehen suusta pitkin pöytää ja miehen naama punottaisi, kun yskiminen otti miehen henkitorveen.
No, mies kaataisi kahvia kahvilautaselle ja laittaisi sokeripalan suuhun.
Sen jälkeen myös alkaisi ryystämään kahvia äänekkäästi, kuten vanhoilla ihmisillä oli tapana.
Kuuluisi vain RYYYYYYYYYYSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT ja klunksssss, kun mies kahvin nielaisisi ja mies kehuisi, että kyl maar on sitten makiaa ja hyvää kahavee, OTA, OTA nainen sinäkin....
Vanhanmallinen mies
14
353
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuossa rykimisessä olisi lentäneet jo tekohampaatkin pihalle. Sääliksi kävisi vanhuspoloa. Toki toivon, että hän siitä omin voimin vielä selviäisi kotiinsa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18076065O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ei. Tuollaisella miehellä ei ole käytöstapoja.
- Anonyymi
Vanhanaikaisuus ei tarkoita huonoja käytöstapoja.
- Anonyymi
Ätmi katellut manioissaan liikaa vanhoja suomifilmejä
- Anonyymi
Tämä sai hymyilemään.
- Anonyymi
Juuri tämän takia minä en päästä miehiä talooni. En vanhan- enkä uudenaikaisia.
Minulla on harvoin pöydällä valkoista pitsiliinaa ja kyllä senkin voisi pestä.
Minulla on keittiössä useimmiten pyyhittävä, Marimekon Unikkokuvioinen kerniliina. Ruokailuhuoneessa on kangasliina, mutta harvoin vien sinne yhtä vierasta kahville. Jos vieraita on neljä tai enemmän, niin sitten voin kattaa sinne.
Myrna on kaunis sarja. Kummitädilläni saan juoda aina kahvit Myrnakupeista.🙂
Jos se mies olisi vaikka joku ikääntynyt sukulaismies, niin ilman muuta hän olisi tervetullut kahville toistekin. - Olipa hyvä, ettei korppu tuon pahemmin juuttunut henkitorveen. 👍😅- Anonyymi
Olet sinä onneton mies kun joudut itse tukemaan sekavia sepostuksiasi ilman mitään asiaa tai sanottavaa kuten aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä onneton mies kun joudut itse tukemaan sekavia sepostuksiasi ilman mitään asiaa tai sanottavaa kuten aina
Ätmillä vaihtuu tiuhaan tahtiin nuo profiilikuvat. Melkoinen soppa syntyy kun tuusbyyn pedo pääsee näistä tilille
Anonyymi kirjoitti:
Ätmillä vaihtuu tiuhaan tahtiin nuo profiilikuvat. Melkoinen soppa syntyy kun tuusbyyn pedo pääsee näistä tilille
Ne lääkkeet, ne lääkkeet...🙄
- Anonyymi
Nyt on ätminkäisellä jo kova joulupukin odotus ja oikein kunnon vanhanajan joulupukki lampaan taljassa eikä mikään amerikkalainen cocacola-pukki. Pukki voisi myös tuoda mukanaan risuja naisen pesueelle ja antaa pennuille ripsakasti piiskaa, kun ovat kumminkin olleet tuhmina.
- Anonyymi
Olisit jättänyt konditionaalin vain ekaan kappaleeseen, loput preesensissä, niin juttu olisi parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501