Sodankylän miljardikaivos, mikä muu maa maailmassa antaa kuokkia rikkaudet ilmaiseksi

Anonyymi-ap

Norja ei antanut ulkomaisten yhtiöiden kuokkia malmia eikä öljyä, siksi se on nyt rikas ja kans voi hyvin. Meillä Suomessa hallitus etsii vain säästökohteita, ei tuottokohteita, kuten maaperän mineraalit, joita meillä on miljardien edestä. Miksi meidän suomalaisten pitää elää köyhyydessä ja lahjoittaa joillekkin ulkomaille omat varamme? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d178a508-6543-4815-a524-15f5d76977f7 Ja sitten muka työllistävä vaikutus, mikä työllistävä vaikutus? Nehän tuo omat ulkomaiset työntekijät, koska heillä on oma koulutettu väki jo. Ei kaivoslakia ole niin hankala muuttaa, sehän on vain hallituksen päätös, että ne mineraalit suomalaisille ja olemme hetkessä velattomia. Joku vois muuten kysästä vaikka Orpolta, kun se on niin hyvä ottamaan etuja pois lapsiperheiltä ja työttömiltä.

7

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy itse !
      Älä aina valita vaan toimi itse !

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­y­m­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olemme han niin, niin vieraanvaraisia!

• Anonyymi

Luonnonvaroista eroon pääseminen on kokoomuksen bravuuri.

• Aikovat kuljettaa meidän malmin pois itselleen Kemin sataman kautta. Me maksetaan tien kunnossapito ja satama ja väylien kunnossapito verorahoista. Asiaa ei kannata hyssytellä. Ehkä uusilta presidenttiehdokkailta voisi myös kysellä, miten rahoitetaan maanpuollustus, olisiko aika Suomen valtion omistaa kaivosmineraalit? Mitä sanoo Aleksander Stubb, Mika Aaltola, Pekka Haavisto ?

• Anonyymi

Tiesittekö, että Viiankiaavan alla oleva kupari riittää tyydyttämään maailman kuparikysynnän enintään 12 päiväksi? Heikoimmillaan 2 päiväksi. @AngloAmericanFI
      TJ:n mukaan ”ihmiskunnalla ei ole varaa jättää kaivamatta” tätä tuplasuojeltua aapaa. Viikon kuparit sentään!

• Anonyymi

Olkaa huoletta, pitää ensin muuttaa lakia eduskunnassa. Sitten valitukset ja ym.
      Eli, ei kannata hatäillä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe