Mukavaa uutta viikkoa

Anonyymi-ap

Hyvälle kaverille :D miten menee tänään?

183

1241

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin menee. Aika väsynyt olo vain. Mitä sinne? :)

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18077018e

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aika väsynyt on olo mullakin.

      • Anonyymi

        Niin. Tarkoitaako hyvä kaveri ystävää vai onko se vain kaveri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tarkoitaako hyvä kaveri ystävää vai onko se vain kaveri?

        Ystävää tietty. Oot hyvä ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävää tietty. Oot hyvä ystävä.

        Mutta onko sinulle kaveri ja ystävä sama asia? Aloituksessa sanoit kaveriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko sinulle kaveri ja ystävä sama asia? Aloituksessa sanoit kaveriksi.

        No en ajatellut niille tässä kohtaa eroa, olet liian tarkka :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ajatellut niille tässä kohtaa eroa, olet liian tarkka :D

        Okei. :D olen tarkka kylläkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ajatellut niille tässä kohtaa eroa, olet liian tarkka :D

        Itse ajattelin ystävää läheisemmäksi kuin kaveria. Tai jostain syystä niin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D olen tarkka kylläkin. :)

        Kaveri ja ystävä ei ole sama asia, ystävä on enemmän kuin kaveri. Kaveri on enemmänkin tuttu kelle ei kerrota kaikkea, ystävälle voi kertoa vaikeitakin asioita. Tässä kohtaa tarkotin hyvällä kaverilla et oot ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri ja ystävä ei ole sama asia, ystävä on enemmän kuin kaveri. Kaveri on enemmänkin tuttu kelle ei kerrota kaikkea, ystävälle voi kertoa vaikeitakin asioita. Tässä kohtaa tarkotin hyvällä kaverilla et oot ystävä.

        Samoin ystävä sanoisin itsekin niin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ystävä sanoisin itsekin niin. :)

        Joskus oikein odotan et pääsee juttelemaan tänne kanssasi kun siitä tulee yleensä hyvä mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus oikein odotan et pääsee juttelemaan tänne kanssasi kun siitä tulee yleensä hyvä mieli.

        Olipa kivasti sanottu ja samoin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kivasti sanottu ja samoin. :)

        Mitä tiistaihin? Onko siellä jo paljon lunta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tiistaihin? Onko siellä jo paljon lunta?

        Meinaan kuolla pystyyn. Järkyttävä väsymys. :( mitä sinne? On täällä lunta. Siellä ei varmaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaan kuolla pystyyn. Järkyttävä väsymys. :( mitä sinne? On täällä lunta. Siellä ei varmaan?

        Ei ole lunta, vähän satoi eilen mutta nyt sataa vettä. Mua ei tänään väsytä. Ootko töistä väsynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lunta, vähän satoi eilen mutta nyt sataa vettä. Mua ei tänään väsytä. Ootko töistä väsynyt?

        Vähän nukkunut huonosti ja kiirettä pitänyt. Aika pitkiä päiviä ollut. Lumi on kyllä kiva mutta sitten on vain hidasta tuo liikkuminen joka paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lunta, vähän satoi eilen mutta nyt sataa vettä. Mua ei tänään väsytä. Ootko töistä väsynyt?

        Vähän sellainen päivä että yritys on 110% väsymyksestä huolimatta ja silti lopputulos on sitten jotain ihan muuta eikä sille oikein voi mitään. En tiedä pitäisikö hävetä vai vain todeta että yrittää parhaansa kaikesta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän nukkunut huonosti ja kiirettä pitänyt. Aika pitkiä päiviä ollut. Lumi on kyllä kiva mutta sitten on vain hidasta tuo liikkuminen joka paikkaan.

        Onhan se lumi vesisadetta parempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se lumi vesisadetta parempi

        On se. Ehkä hyvä syykin asua täällä päin. :D olisi aika ankeaa muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Ehkä hyvä syykin asua täällä päin. :D olisi aika ankeaa muuten.

        Nii se kyllä hyvä et on lunta. Kuin pitkään siellä on kesäisin lämmintä, onko syyskuu vielä lämmin yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii se kyllä hyvä et on lunta. Kuin pitkään siellä on kesäisin lämmintä, onko syyskuu vielä lämmin yleensä?

        Vähän riippuu. Joskus on ja joskus ei. Kesä on harmillisen lyhyt aina. Sadetta tietysti koko kesä melkein ja niitä lämpimiäkin päiviä ehkä yhden kuukauden jos sitäkään. Liian kuumakaan ei ole hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän riippuu. Joskus on ja joskus ei. Kesä on harmillisen lyhyt aina. Sadetta tietysti koko kesä melkein ja niitä lämpimiäkin päiviä ehkä yhden kuukauden jos sitäkään. Liian kuumakaan ei ole hyvä.

        Eli puolensa kummassakin :D mikä vuoden aika on sun suosikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puolensa kummassakin :D mikä vuoden aika on sun suosikki?

        Itse ehkä pidän syksystä eniten. Ei ole liian kylmä kuten talvi eikä kuumakaan kuten kesä. Kevät on vaan yleensä pelkkää talven jälkeistä kuraa. :D entä sinun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän riippuu. Joskus on ja joskus ei. Kesä on harmillisen lyhyt aina. Sadetta tietysti koko kesä melkein ja niitä lämpimiäkin päiviä ehkä yhden kuukauden jos sitäkään. Liian kuumakaan ei ole hyvä.

        Katotko sä salattuja elämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katotko sä salattuja elämä?

        Salattuja elämiä siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ehkä pidän syksystä eniten. Ei ole liian kylmä kuten talvi eikä kuumakaan kuten kesä. Kevät on vaan yleensä pelkkää talven jälkeistä kuraa. :D entä sinun?

        Niin siellä syksy on varmaan hyvin erilainen kun täällä. Siellä ei sillee ole tätä vaihetta kun tulee vettä ja on pimeää vaan aika nopeesti kai ruskavaiheen jälkeen tulee lumi. Sellasesta syksystä tykkäisin itsekin. Kesä on mun suosikki, kesäsin kaikki on niin helppoo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katotko sä salattuja elämä?

        En katso. :) katsotko itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siellä syksy on varmaan hyvin erilainen kun täällä. Siellä ei sillee ole tätä vaihetta kun tulee vettä ja on pimeää vaan aika nopeesti kai ruskavaiheen jälkeen tulee lumi. Sellasesta syksystä tykkäisin itsekin. Kesä on mun suosikki, kesäsin kaikki on niin helppoo :D

        On erilainen. :) ja pimeellä lumi piristää kovasti. Sinun pitää muuttaa pohjoisempaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siellä syksy on varmaan hyvin erilainen kun täällä. Siellä ei sillee ole tätä vaihetta kun tulee vettä ja on pimeää vaan aika nopeesti kai ruskavaiheen jälkeen tulee lumi. Sellasesta syksystä tykkäisin itsekin. Kesä on mun suosikki, kesäsin kaikki on niin helppoo :D

        Voi olla että jossain vaiheeessa etelässä ei enää ollenkaan tule lunta jos ilmastokin lämpenee koko ajan. Turvallisesti sitten pohjoisessa saa siitäkin nauttia ja lumitöitä tehdä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso. :) katsotko itse?

        Tulee välil katottuu, äsken katsoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että jossain vaiheeessa etelässä ei enää ollenkaan tule lunta jos ilmastokin lämpenee koko ajan. Turvallisesti sitten pohjoisessa saa siitäkin nauttia ja lumitöitä tehdä. :D

        Viime talvena oli ainakin ongelmaksi asti lunta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee välil katottuu, äsken katsoin.

        Okei. :)


      • Anonyymi

        Minä ainakin olen pohjoisessa vielä monta vuotta. :D ellei nyt jotain ihmeellistä tapahdu. Niin olin suunnitellut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime talvena oli ainakin ongelmaksi asti lunta

        Hyvä jos on ja toivottavasti on jatkossakin. :) eihän tuosta tiedä kauanko on kun vuodetkin menee eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos on ja toivottavasti on jatkossakin. :) eihän tuosta tiedä kauanko on kun vuodetkin menee eteenpäin.

        Niin saa nähdä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin olen pohjoisessa vielä monta vuotta. :D ellei nyt jotain ihmeellistä tapahdu. Niin olin suunnitellut. :)

        Ootko niin pohjosessa et on poroja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko niin pohjosessa et on poroja?

        Pakko sanoa etten ole. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa etten ole. :)

        Miten niin pakko? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin pakko? :D

        Siis en ole. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en ole. :D

        Okei 🙂 varmaan aika keskeltä Suomea kun et ainakaan mitään murretta kirjota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei 🙂 varmaan aika keskeltä Suomea kun et ainakaan mitään murretta kirjota?

        Siis keskeltä mutta pohjoisessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei 🙂 varmaan aika keskeltä Suomea kun et ainakaan mitään murretta kirjota?

        Ei minusta sitä näe kun olen tottunut kirjoittamaan kirjakielellä ehkä jos puhuisin monet saattaa huomata asioita. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis keskeltä mutta pohjoisessa

        Ehkäpä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta sitä näe kun olen tottunut kirjoittamaan kirjakielellä ehkä jos puhuisin monet saattaa huomata asioita. :D

        Joo :D ois joskus mukava käydä ihan Lapissa asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D ois joskus mukava käydä ihan Lapissa asti

        Siellä on nättiä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D ois joskus mukava käydä ihan Lapissa asti

        Itse ajattelin joskus sitten kun olen saavuttanut kaikki mitä olen halunnutkin niin muuttaisin ihan Lappiin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D ois joskus mukava käydä ihan Lapissa asti

        Mitä sinä ajattelit kun sanoin sen iän? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä ajattelit kun sanoin sen iän? :D

        No olihan se tavallaan odottavissa kun et ikinä lähemmäs 50 vuotiaalle vaikuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olihan se tavallaan odottavissa kun et ikinä lähemmäs 50 vuotiaalle vaikuttanut.

        Aijaa ehkä ihan hyvä niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa ehkä ihan hyvä niin. :D

        Ehkäpä niin. Olihan se yllätys mut enemmän yllättys se oli kun väitit 50 vuotiaaksi. Sillonhan mä en ollut kenenkään kaa kun alettiin juttelee ja ajattelin sut jokskun 30-35 vuotiaaksi ni kai mä vähä petyin kun sanoit sitten sillon et tapailet jo jotain miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä niin. Olihan se yllätys mut enemmän yllättys se oli kun väitit 50 vuotiaaksi. Sillonhan mä en ollut kenenkään kaa kun alettiin juttelee ja ajattelin sut jokskun 30-35 vuotiaaksi ni kai mä vähä petyin kun sanoit sitten sillon et tapailet jo jotain miestä.

        Niin tapailinkin / seurustelinkin. Ja edelleenkin. No tiedäthän sinä. Ehkä se joku on hyvä kuitenkin olla vierellä vaikka ei aina aurinko paista tännekään. Ja nuo ihastumiset on olleet sitten myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä niin. Olihan se yllätys mut enemmän yllättys se oli kun väitit 50 vuotiaaksi. Sillonhan mä en ollut kenenkään kaa kun alettiin juttelee ja ajattelin sut jokskun 30-35 vuotiaaksi ni kai mä vähä petyin kun sanoit sitten sillon et tapailet jo jotain miestä.

        On niin outoa tavallaan kun haluaisin kokea mahdollisimman paljon mutta sitten nuo suhdeasiat on sellaisia että vain yhden kanssa on vaikea kokea kaikkea. Ja sitten kun on kuten minä niin saatan helposti ahdistua ja sitten se onkin pelkkää pois ajautumista muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin outoa tavallaan kun haluaisin kokea mahdollisimman paljon mutta sitten nuo suhdeasiat on sellaisia että vain yhden kanssa on vaikea kokea kaikkea. Ja sitten kun on kuten minä niin saatan helposti ahdistua ja sitten se onkin pelkkää pois ajautumista muista.

        Niin, sellaistahan se voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sellaistahan se voi olla.

        Ehkä joskus ymmärrän sitten. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sellaistahan se voi olla.

        On vain hankalaa kun jos ihastuu ja on suhteessa. Minkä sille sitten voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sellaistahan se voi olla.

        Ja kivaa iltaa sinne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kivaa iltaa sinne. :)

        Iltaa sinnekin. Mitäs tänään kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa sinnekin. Mitäs tänään kuuluu?

        Väsyttää vieläkin. Entä sinne? Jotenkin ihmiset vain väsyttää ja alkuviikko oli tosi kuormittava. Kamppailen itseni kanssa joka päivä ja oman sosiaalisuuden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väsyttää vieläkin. Entä sinne? Jotenkin ihmiset vain väsyttää ja alkuviikko oli tosi kuormittava. Kamppailen itseni kanssa joka päivä ja oman sosiaalisuuden kanssa.

        Ihan perussettiä, ei väsytä ihmeemmin eikä muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan perussettiä, ei väsytä ihmeemmin eikä muutakaan.

        Okei. On se vain raskasta minulla kun samaan aikaan haluaisi "esittää" normaalia. Sitten kuitenkin on vain hiljaa ja on jotenkin vaikeaa. Sitten on niin ristiriidassa onko pettynyt itseensä sen takia että oli outo vai ylpeä että pystyi olemaan "normaali"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. On se vain raskasta minulla kun samaan aikaan haluaisi "esittää" normaalia. Sitten kuitenkin on vain hiljaa ja on jotenkin vaikeaa. Sitten on niin ristiriidassa onko pettynyt itseensä sen takia että oli outo vai ylpeä että pystyi olemaan "normaali"

        Millainen on normaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on normaali?

        Sosiaalinen varmaan? Kaikki kun tuntuu nykyään osaavan olla ja puhua toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaalinen varmaan? Kaikki kun tuntuu nykyään osaavan olla ja puhua toisilleen.

        Eikai sitä oo mitään muottia olemassa mikä on normaali ihminen. Jokainen puhuu sen verran ku hyvältä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai sitä oo mitään muottia olemassa mikä on normaali ihminen. Jokainen puhuu sen verran ku hyvältä tuntuu.

        En haluaisi olla aina se outo jota ei muisteta missään. Tai parhaillaan vältellään koska on "outo" erilainen kun ei olekaan niin sosiaalinen kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi olla aina se outo jota ei muisteta missään. Tai parhaillaan vältellään koska on "outo" erilainen kun ei olekaan niin sosiaalinen kuin muut.

        Monille se on vain niin helppoa. Itsellä vain sydän hakkaa ja ahdistaa niin paljon koko ajan miettii asiaa ja taistelen itseäni vastaan. Tietäisipä moni miten vaikeaa minun on yrittää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monille se on vain niin helppoa. Itsellä vain sydän hakkaa ja ahdistaa niin paljon koko ajan miettii asiaa ja taistelen itseäni vastaan. Tietäisipä moni miten vaikeaa minun on yrittää olla.

        Eli olet ujo, introvertti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet ujo, introvertti?

        En tiedä. Epäilen enemmän sitä että ahdistuneisuudesta on häiriö sosiaalisiin tilanteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Epäilen enemmän sitä että ahdistuneisuudesta on häiriö sosiaalisiin tilanteisiin.

        Mikä siinä aiheuttaa sen ahdistuksen tunteen, mitä pelkäät tapahtuvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä aiheuttaa sen ahdistuksen tunteen, mitä pelkäät tapahtuvan?

        Jos etsit tietoa aiheesta niin löydät. On aika samaa mitä minunkin ajatukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos etsit tietoa aiheesta niin löydät. On aika samaa mitä minunkin ajatukset.

        Eli mitä laitan hakuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mitä laitan hakuun?

        Tuon minkä laitoin ylempänä. Mitä epäilen sen olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon minkä laitoin ylempänä. Mitä epäilen sen olevan.

        Häiriö sosiaalisiin tilanteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriö sosiaalisiin tilanteisiin?

        Silläkin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriö sosiaalisiin tilanteisiin?

        Ei minulla taida muuta "vikaa" olla. Kuten ei kukaan meistä täydellinen taida olla vaikka joskus niinkin ajatellut kun rämpinyt pohjamudissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla taida muuta "vikaa" olla. Kuten ei kukaan meistä täydellinen taida olla vaikka joskus niinkin ajatellut kun rämpinyt pohjamudissa.

        Nii, ei kai tuo paha vika oo. Mä luulen et jokaisesta ihmisestä löytyy jokin häiriö jos aletaan tutkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, ei kai tuo paha vika oo. Mä luulen et jokaisesta ihmisestä löytyy jokin häiriö jos aletaan tutkia.

        Varmaankin. Hitsi että on monet kerrat ärsyttänyt. On vain niin vaikea sanoa ja se jännittää niin paljon. Helposti alkaa oireilemaan ja kädet tärisee ja sydän hakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin. Hitsi että on monet kerrat ärsyttänyt. On vain niin vaikea sanoa ja se jännittää niin paljon. Helposti alkaa oireilemaan ja kädet tärisee ja sydän hakkaa.

        Moni ei edes huomaa tätä. Parhaillaan juodessa on vaikeaa kun käsi tärisee ahdistuksesta. Siinä sitten pitää jotenkin yrittää pitää vakaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin. Hitsi että on monet kerrat ärsyttänyt. On vain niin vaikea sanoa ja se jännittää niin paljon. Helposti alkaa oireilemaan ja kädet tärisee ja sydän hakkaa.

        Mikä sitten on pahinta mitä voisi käydä jos sanot jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten on pahinta mitä voisi käydä jos sanot jotain?

        Ei varmaan mitään. Tiedän sen mutta silti se kynnys on olemassa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan mitään. Tiedän sen mutta silti se kynnys on olemassa aina.

        Tuollahan oli noita ohjeita millä sitä voisi harjoitella. Ettei ahdistaisi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin et oot varmaan lukenut tätä samaa sivua.

        https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00492

        Olen joskus noita tehnytkin. Tiedollistan sen asian todella hyvin mutta se tilanne on edelleen pään sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus noita tehnytkin. Tiedollistan sen asian todella hyvin mutta se tilanne on edelleen pään sisällä.

        Siinä voi olla samaa kun mun pakko-oireissa. Siihen ei oikein auta kun toimia vastoin ajatuksia. Jos mulla oli ajatus et hellan levy on unohtunut päälle ja koko asunto palaa jos en sitä tarkasta, niin ei siihen auttanut kun altistaa sille ajatukselle ja olla tarkastamatta. Sulla on pelkona et tuut nolatuksi tai vastaavaa, mutta tuskimpa todellisuudessa tulet niinkuin ei se hellakkaan todellisuudessa ollut päällä. Aivot on kuin tietokone ja nuo ajatukset ovat kuin tietokoneviiruksia mitkä syöttää valheellisia ajatuksia. Ei se sen kummempaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä voi olla samaa kun mun pakko-oireissa. Siihen ei oikein auta kun toimia vastoin ajatuksia. Jos mulla oli ajatus et hellan levy on unohtunut päälle ja koko asunto palaa jos en sitä tarkasta, niin ei siihen auttanut kun altistaa sille ajatukselle ja olla tarkastamatta. Sulla on pelkona et tuut nolatuksi tai vastaavaa, mutta tuskimpa todellisuudessa tulet niinkuin ei se hellakkaan todellisuudessa ollut päällä. Aivot on kuin tietokone ja nuo ajatukset ovat kuin tietokoneviiruksia mitkä syöttää valheellisia ajatuksia. Ei se sen kummempaa ole.

        Tiedän että ne on vain ajatuksia mutta siinä tilanteessa se iskee silti. Olen mielummin vain hiljaa kun miettisin sanovani jotain vaikka voisin sanoa. Nuo kun on sellaisia asioita mitä voi vain harjoitella noissa tilanteissa ja kun niitä tilanteita ei yksin saa aikaiseksi vaan vaatii muita ympärille. Siksi on aika hankalaa ja en oikein tiedä mitä aina sanoisin ja parhaillaan olen opetellut ulkoa asioita mitä voisin sanoa ja missä tilanteessa lievittääkseni sitä ahdistusta ja jotta en vaikuttaisi "tyhmälle". Pahinta on kun joskus joutuisi irroittelemaan melkein tuntemattomien edessä kun on vain olo että tuomitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ne on vain ajatuksia mutta siinä tilanteessa se iskee silti. Olen mielummin vain hiljaa kun miettisin sanovani jotain vaikka voisin sanoa. Nuo kun on sellaisia asioita mitä voi vain harjoitella noissa tilanteissa ja kun niitä tilanteita ei yksin saa aikaiseksi vaan vaatii muita ympärille. Siksi on aika hankalaa ja en oikein tiedä mitä aina sanoisin ja parhaillaan olen opetellut ulkoa asioita mitä voisin sanoa ja missä tilanteessa lievittääkseni sitä ahdistusta ja jotta en vaikuttaisi "tyhmälle". Pahinta on kun joskus joutuisi irroittelemaan melkein tuntemattomien edessä kun on vain olo että tuomitaan.

        Ei kaikkien tarvitse edes olla sellaisia jatkuvasti äänessä olevia. Jotkut on parempii kuuntelijoina. Oon mäkin vähemmän tutussa seurassa hiljanen eikä mua kiinnosta kyl siinä yhtään mitä ne ajattele jos en mitään sano :D tosin nykyään oon vähän puheliaampi kuin ennen. Riippuu ihmisistä, jos on ärsyttäviä niin ei mua huvita sellasille alkaa puhumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ne on vain ajatuksia mutta siinä tilanteessa se iskee silti. Olen mielummin vain hiljaa kun miettisin sanovani jotain vaikka voisin sanoa. Nuo kun on sellaisia asioita mitä voi vain harjoitella noissa tilanteissa ja kun niitä tilanteita ei yksin saa aikaiseksi vaan vaatii muita ympärille. Siksi on aika hankalaa ja en oikein tiedä mitä aina sanoisin ja parhaillaan olen opetellut ulkoa asioita mitä voisin sanoa ja missä tilanteessa lievittääkseni sitä ahdistusta ja jotta en vaikuttaisi "tyhmälle". Pahinta on kun joskus joutuisi irroittelemaan melkein tuntemattomien edessä kun on vain olo että tuomitaan.

        Aikasee oot täällä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien tarvitse edes olla sellaisia jatkuvasti äänessä olevia. Jotkut on parempii kuuntelijoina. Oon mäkin vähemmän tutussa seurassa hiljanen eikä mua kiinnosta kyl siinä yhtään mitä ne ajattele jos en mitään sano :D tosin nykyään oon vähän puheliaampi kuin ennen. Riippuu ihmisistä, jos on ärsyttäviä niin ei mua huvita sellasille alkaa puhumaan

        No kun minä ajattelen. Aina sellainen outo varmaan vaikka välillä taas tuntuu etten olekaan. Mutta ehkä oudot on parhaimpia juuri sen takia? En ainakaan ole mikään ilkeä tai välinpitämätön kun haluan ajatella vain parasta muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikasee oot täällä ollut.

        Heräsin aika aikasin jostain syystä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun minä ajattelen. Aina sellainen outo varmaan vaikka välillä taas tuntuu etten olekaan. Mutta ehkä oudot on parhaimpia juuri sen takia? En ainakaan ole mikään ilkeä tai välinpitämätön kun haluan ajatella vain parasta muista.

        No hiljaiset on yleensä paljon fiksumpia mun mielestä. Oot varmaan hyvä kuuntelemaan ja mietit paljon mitö toinen sanoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hiljaiset on yleensä paljon fiksumpia mun mielestä. Oot varmaan hyvä kuuntelemaan ja mietit paljon mitö toinen sanoo?

        Yleensä on vaikeaa puhua jos on paljon muitakin samassa tilassa. Yleensä ihmisestä olen kiinnnostunut ja muistan paljon asioita mitä monikaan ei sitten muista ollenkaan pidemmän ajan päästä. Ikään kuin on ihminen ja hänen lokeroon lisää tietoja mitä on kertonut tai mitä itse olen huomannut. On helpompi tavallaan sitten jos haluaa lähteä puhumaan jotain. Ja ehkä tai ainakin toivon niin että olisin helposti lähestyttävä enkä outo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hiljaiset on yleensä paljon fiksumpia mun mielestä. Oot varmaan hyvä kuuntelemaan ja mietit paljon mitö toinen sanoo?

        Kivaa viikonloppua muuten. :) on ihan hyvä fiilis tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä on vaikeaa puhua jos on paljon muitakin samassa tilassa. Yleensä ihmisestä olen kiinnnostunut ja muistan paljon asioita mitä monikaan ei sitten muista ollenkaan pidemmän ajan päästä. Ikään kuin on ihminen ja hänen lokeroon lisää tietoja mitä on kertonut tai mitä itse olen huomannut. On helpompi tavallaan sitten jos haluaa lähteä puhumaan jotain. Ja ehkä tai ainakin toivon niin että olisin helposti lähestyttävä enkä outo.

        Samoin sinne hyvää viikonloppua. Kyl sä ainakin muistar minusta asioita mitä en välillä edes muista kertoneeni :D mun mielestä sellanen on kiva piirre ja osottaa et toinen on kiinnostunut myös mun asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne hyvää viikonloppua. Kyl sä ainakin muistar minusta asioita mitä en välillä edes muista kertoneeni :D mun mielestä sellanen on kiva piirre ja osottaa et toinen on kiinnostunut myös mun asioista.

        Kiva kuulla että jotkut voi ajatella niinkin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla että jotkut voi ajatella niinkin. :)

        Niin :D ootko jaksanut salilla käydä? Mä oon treenannut omasta mielestä kovasti nyt ja yllätyin ku painoa oli tullu pari kiloa lisää viime kerrasta ku kävin vaakalla. Tosin siitä on aikaa. Ehkä jalkoihin on tullut vähän lisää lihasta kun olen nyt niihin tykännyt panostaa. Ja varmaan vähä mahaakin ku nyt on tollaset kelit ettei viiti ulkoilla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin :D ootko jaksanut salilla käydä? Mä oon treenannut omasta mielestä kovasti nyt ja yllätyin ku painoa oli tullu pari kiloa lisää viime kerrasta ku kävin vaakalla. Tosin siitä on aikaa. Ehkä jalkoihin on tullut vähän lisää lihasta kun olen nyt niihin tykännyt panostaa. Ja varmaan vähä mahaakin ku nyt on tollaset kelit ettei viiti ulkoilla :D

        En oikein jaksanut kun ollut väsymystä ja kiirettä. Olen pitänyt kyllä treenaamisesta kiinni silti ja koen että olen ihan hyvässä kunnossa vaikka en treenaisikaan kun liikun muutenkin ulkona ja syön terveellisesti. En hae että olisin itse mitenkään lihaspallo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein jaksanut kun ollut väsymystä ja kiirettä. Olen pitänyt kyllä treenaamisesta kiinni silti ja koen että olen ihan hyvässä kunnossa vaikka en treenaisikaan kun liikun muutenkin ulkona ja syön terveellisesti. En hae että olisin itse mitenkään lihaspallo. :D

        Ei tavallisesta treenaajasta lihaspalloo tuu vaikka kuin treenais :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tavallisesta treenaajasta lihaspalloo tuu vaikka kuin treenais :D

        Tulee minusta ainakin jos liikaa pumppaa. :D joskus olin ja en pitänyt kun kaikki kuolasi perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee minusta ainakin jos liikaa pumppaa. :D joskus olin ja en pitänyt kun kaikki kuolasi perään.

        No oho, sulla on sitten hyvä genetiikka sen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oho, sulla on sitten hyvä genetiikka sen suhteen.

        No on harmillisesti. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on harmillisesti. :(

        Miten sitten oot ennen treenannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oho, sulla on sitten hyvä genetiikka sen suhteen.

        En ymmärrä niitä naisia jotka haluaa ison perseen. Sitä vain ihaillaan mutta itsellä kun on jo normaalisti hyvät muodot ja haluaisin olla lauta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten oot ennen treenannut?

        Enemmän perus lihaskuntoa. Välttänyt sellaista lihaksen kasvattamista pumppailua yms. vaan enemmän sellaista lihaskuntoa ylläpitävää. :D


      • Anonyymi

        Itse en edes erityisemmin haluaisi miehiltä huomiota vaikka saan sitä kuitenkin. Jos treenaan tai näytän hyvältä teen sen itseäni varten en muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en edes erityisemmin haluaisi miehiltä huomiota vaikka saan sitä kuitenkin. Jos treenaan tai näytän hyvältä teen sen itseäni varten en muita.

        Kiva sitten jos niin helposti saa lihasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva sitten jos niin helposti saa lihasta.

        Ehkä joku muu tykkäisi siitä ominaisuudesta enemmän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva sitten jos niin helposti saa lihasta.

        Muutenkin koen että minulla on aika erikoinen tuo palautuminen. Tulee niin helposti kipeäksi lihakset verrattuna mitä muilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku muu tykkäisi siitä ominaisuudesta enemmän. :D

        Mut kuitenki treenaat takapuolta, ainaki kerran sanoit niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin koen että minulla on aika erikoinen tuo palautuminen. Tulee niin helposti kipeäksi lihakset verrattuna mitä muilla.

        Sekin on yksilöllistä. Kertoo ainakin siitä et treeni menee perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kuitenki treenaat takapuolta, ainaki kerran sanoit niin?

        Yleiskunnon puolelta kyllä. Ja koitan treenata siitä enemmän pienempää. :D tuskin onnistuu mutta yritys on ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en edes erityisemmin haluaisi miehiltä huomiota vaikka saan sitä kuitenkin. Jos treenaan tai näytän hyvältä teen sen itseäni varten en muita.

        En usko täysin tuota :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on yksilöllistä. Kertoo ainakin siitä et treeni menee perille.

        Se voi olla niinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä niitä naisia jotka haluaa ison perseen. Sitä vain ihaillaan mutta itsellä kun on jo normaalisti hyvät muodot ja haluaisin olla lauta. :D

        Nii ja toiset haluaa ankkahuulet botoxilla tms. Ei luonnoton ulkonäkö oo kovin ihailtavaa mut jokainen kai tekee mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko täysin tuota :D

        Miten niin et usko täysin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja toiset haluaa ankkahuulet botoxilla tms. Ei luonnoton ulkonäkö oo kovin ihailtavaa mut jokainen kai tekee mitä haluaa.

        Kaikki voi haluta mitä haluaa. En itse koskisi botoxiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et usko täysin?

        No en mä usko et naiset laittautuu ihan vaan itsensä takia. Sama miehissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleiskunnon puolelta kyllä. Ja koitan treenata siitä enemmän pienempää. :D tuskin onnistuu mutta yritys on ainakin.

        Varmaan tekisin paljon aerobista treeniä ja jotain kiinteyttävää treeniä jos pienemmäksi haluaa. Naisilla se on alue mihin rasva kertyy helpoiten kun miehillä se on taas keskivartalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä usko et naiset laittautuu ihan vaan itsensä takia. Sama miehissä.

        Miksi haluaisin jotain muita miehiä varten laittautua? En oikein ollut kiinnostunut kuin siitä ihastuksesta ja häntäkään varten en sen erityisemmin laittautunut kuin normaalistikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä usko et naiset laittautuu ihan vaan itsensä takia. Sama miehissä.

        Tietysti näytän siistille ja tilanteeseen sopivalle koska se on osa pukeutumisetikettiä ja jos en tekisi niin se voisi vaikuttaa minuun suhtautumiseen muuten. En sen erityisemmin laittaudu muita varten vaan pääosin itseäni varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tekisin paljon aerobista treeniä ja jotain kiinteyttävää treeniä jos pienemmäksi haluaa. Naisilla se on alue mihin rasva kertyy helpoiten kun miehillä se on taas keskivartalo.

        Niitä olenkin tehnyt eniten nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti näytän siistille ja tilanteeseen sopivalle koska se on osa pukeutumisetikettiä ja jos en tekisi niin se voisi vaikuttaa minuun suhtautumiseen muuten. En sen erityisemmin laittaudu muita varten vaan pääosin itseäni varten.

        Niin mutta kuitenkin mietit tota suhtautumista. Enhän mä sanonut kai et miehiä varten laittaudutaan, vaan yleisen suhtautumisen takia. Muutenhan sitä vois kulkea vaikka kalsareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kuitenkin mietit tota suhtautumista. Enhän mä sanonut kai et miehiä varten laittaudutaan, vaan yleisen suhtautumisen takia. Muutenhan sitä vois kulkea vaikka kalsareissa.

        Naisia varten en ainakaan joten ei jää jäljelle muuta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia varten en ainakaan joten ei jää jäljelle muuta. :D

        No yleisen suhtautumisen takia. En mäkään kampaa tukkaa tai laita siistejä vaatteita kauppaan sen takia et naiset viehättyisi, mut kuitenkin ajattelen vähän mitä muut ajattelee jos tukka on sekasin ja vaatteet jotkut kotiverkkarit :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yleisen suhtautumisen takia. En mäkään kampaa tukkaa tai laita siistejä vaatteita kauppaan sen takia et naiset viehättyisi, mut kuitenkin ajattelen vähän mitä muut ajattelee jos tukka on sekasin ja vaatteet jotkut kotiverkkarit :D

        Siis tuossa sanoinkin tuota että lopulta tuokin on itseään ajattelemista. Laittautuu niin että olisi sosiaalisesti hyväksyttävä eli itseään varten ei muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuossa sanoinkin tuota että lopulta tuokin on itseään ajattelemista. Laittautuu niin että olisi sosiaalisesti hyväksyttävä eli itseään varten ei muita.

        Minulla se laittaminen ja kaikki on jopa melkein todella tarkkaa tuon takia. Kun on muutenkin todella herkällä siinä sosiaalisessa hyväksymisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuossa sanoinkin tuota että lopulta tuokin on itseään ajattelemista. Laittautuu niin että olisi sosiaalisesti hyväksyttävä eli itseään varten ei muita.

        No samapa tuo, onhan sekin itseään varten laittautumista jos lähtee iskemään miestä/naista itselleen? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samapa tuo, onhan sekin itseään varten laittautumista jos lähtee iskemään miestä/naista itselleen? ;D

        Ei kun silloin miestä varten laittaudutaan. Se on eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun silloin miestä varten laittaudutaan. Se on eri asia.

        Ok 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun silloin miestä varten laittaudutaan. Se on eri asia.

        Jos me tavattaisiin niin pukeutuisitko tai laittautuisitko mitenkään normaalista poiketen? Ajattelisitko mitä miettisin sinusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos me tavattaisiin niin pukeutuisitko tai laittautuisitko mitenkään normaalista poiketen? Ajattelisitko mitä miettisin sinusta?

        En usko että mitenkään sen erityisesti muuten kuin siististi ja sekin jos minut näkee jossain niin enhän siinä olisi voinut edes laittaa mitään sen erikoisempaa juuri silloin mitä nyt on jo päällä tai naamassa jne. Mietin kaikista mitä ajattelee joten tuskin olisit poikkeus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että mitenkään sen erityisesti muuten kuin siististi ja sekin jos minut näkee jossain niin enhän siinä olisi voinut edes laittaa mitään sen erikoisempaa juuri silloin mitä nyt on jo päällä tai naamassa jne. Mietin kaikista mitä ajattelee joten tuskin olisit poikkeus.

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Entä itse jos kohdattaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä itse jos kohdattaisiin?

        Pukeutuisin ihan siististi, kun pukeudun muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos me tavattaisiin niin pukeutuisitko tai laittautuisitko mitenkään normaalista poiketen? Ajattelisitko mitä miettisin sinusta?

        Uskotko siihen että joskus kohdataan? Tai tunnistettaisiinko me edes toisiamme? Entä jos ei vain tapahdu sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukeutuisin ihan siististi, kun pukeudun muutenkin.

        Miettisitkö mitä ajattelisin sinusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko siihen että joskus kohdataan? Tai tunnistettaisiinko me edes toisiamme? Entä jos ei vain tapahdu sitä.

        Tuskin ainakaan sattumalta ja en tiedä mistä voitaisi tunnistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettisitkö mitä ajattelisin sinusta?

        Miettisin tietysti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ainakaan sattumalta ja en tiedä mistä voitaisi tunnistaa?

        Niin eihän sitä voikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettisin tietysti

        Eiköhän melkein kaikki mieti sitä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän sitä voikaan.

        Kattelin tos karttaa ja veikkaan nyt et keksin kaupunkisi :D mut eihän sitä voi tietää kohdataanko vai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattelin tos karttaa ja veikkaan nyt et keksin kaupunkisi :D mut eihän sitä voi tietää kohdataanko vai ei

        Onhan täällä aika monta paikkaa missä voi olla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä aika monta paikkaa missä voi olla. :D

        Ja Suomessakin riittää niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Suomessakin riittää niitä.

        Mitä riittää? Kaupunkeja vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä riittää? Kaupunkeja vai?

        Niitäpä juuri. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitäpä juuri. :D

        No riittää 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No riittää 🙂

        Se on aika mahdottomuus oikeastaan. Ellei sitten joku sattuma tuo samaan paikkaan. Ja sekin tunnistaako toista niin ei varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aika mahdottomuus oikeastaan. Ellei sitten joku sattuma tuo samaan paikkaan. Ja sekin tunnistaako toista niin ei varmaan.

        Niin kai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai

        Niin sellaista se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai

        En ole tainnut "nähdä" tai "kohdata" sinut vain unessa. Sekin aika hämärä muistikuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tainnut "nähdä" tai "kohdata" sinut vain unessa. Sekin aika hämärä muistikuva.

        Näin muuten unta että pelastin lasta hukkumasta vedestä. Oli joku ihminen joka halusi tehdä pahaa ja sain pelastettua tämän lapsen vedestä aikaa vastaan hukkumiselta. Ilmeisesti pidin siinä omaa lasta tai niin sen unessa koin. Luin jostain että se lapsi voi viitata olevan sisäinen lapsi itsessä ja että pelastin itseni sisäisen lapsen hukkumisen. En tiedä mitä tuon enempää tarkoittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No riittää 🙂

        Tuli mieleen että miksi sinua ärsytti silloin kun sanoin että tapailen jotain muuta? Kivaa lauantaita ja onhan tuo kiva että treenaa itseään varten ja huomaa kehitystä tai en näe siinä mitään huonoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen että miksi sinua ärsytti silloin kun sanoin että tapailen jotain muuta? Kivaa lauantaita ja onhan tuo kiva että treenaa itseään varten ja huomaa kehitystä tai en näe siinä mitään huonoa. :)

        Kai mä ajattelin et meillä on hyvä yhteys ja niin pois päin, jollain tasolla kai ihastuin siihen ajatukseen vaan minkäkaista olisi tavata. Kai se sitten tuntui vähän pettymykseltä kun sulla olikin jo mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mä ajattelin et meillä on hyvä yhteys ja niin pois päin, jollain tasolla kai ihastuin siihen ajatukseen vaan minkäkaista olisi tavata. Kai se sitten tuntui vähän pettymykseltä kun sulla olikin jo mies.

        Olin ihan rehellinen. Ja minusta meillä on hyvä yhteys joten itsekin viehätyin kovasti siitä. Eihän se mikään ihme ole kun ei muiden kanssa ole samanlaista. Haluaisitko vieläkin tavata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ihan rehellinen. Ja minusta meillä on hyvä yhteys joten itsekin viehätyin kovasti siitä. Eihän se mikään ihme ole kun ei muiden kanssa ole samanlaista. Haluaisitko vieläkin tavata?

        En tiedä ajattelinko tapaamista tai mitään. Tavataan jos niikseen tapahtuu :D iltaa sinnekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ajattelinko tapaamista tai mitään. Tavataan jos niikseen tapahtuu :D iltaa sinnekin

        Iltaa sinne. Epäilen silti ettet tiedä missä olen. :D aika vaikeahan se on tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa sinne. Epäilen silti ettet tiedä missä olen. :D aika vaikeahan se on tietää.

        En mä tiedäkään, veikkailin vaa itekseen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tiedäkään, veikkailin vaa itekseen :D

        Enhän minäkään tiedä missä sinä olet. :D jotain sinne suuntaan vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minäkään tiedä missä sinä olet. :D jotain sinne suuntaan vain.

        Niinpä :D veikkaan et välimatkaa on yli 500 kilsaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minäkään tiedä missä sinä olet. :D jotain sinne suuntaan vain.

        Mut ei sillä niin väliäkään, on kiva et tällainen palsta on ja löysin hyvän ystävän ja on mukava et olet siinä :D 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä :D veikkaan et välimatkaa on yli 500 kilsaa :D

        Minä taas veikkaan ettei ole noin paljoa. :D en asu ihan siellä. Muistatko kun sanoin että muutin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas veikkaan ettei ole noin paljoa. :D en asu ihan siellä. Muistatko kun sanoin että muutin?

        Muistan kun oli puhetaa et nyt sulla on sauna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei sillä niin väliäkään, on kiva et tällainen palsta on ja löysin hyvän ystävän ja on mukava et olet siinä :D 🙂

        Palsta on antanut hyvää ja huonoa. Ehdottomasti parhaisiin puoliin kuuluu että löytyi mukava ja ymmärtäväinen ystävä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun oli puhetaa et nyt sulla on sauna.

        Niin sekin tietysti. Ajattele vaikka niin että en ole etelässä enkä pohjoisessakaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sekin tietysti. Ajattele vaikka niin että en ole etelässä enkä pohjoisessakaan. :)

        Oisko ennen muuttoo sitten ollu tuo 500 kilsaa? Muutitko sen miehen takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko ennen muuttoo sitten ollu tuo 500 kilsaa? Muutitko sen miehen takia?

        En tiedä olisiko. :) en osaa sanoa tarkalleen missä olet. Veikkaan ettei olisi. Paljon on kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olisiko. :) en osaa sanoa tarkalleen missä olet. Veikkaan ettei olisi. Paljon on kuitenkin.

        Mikä oli syy muuttoon jos haluat sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oli syy muuttoon jos haluat sanoa?

        Ihan ite halusin muuttaa. Töidenkin perässä osittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ite halusin muuttaa. Töidenkin perässä osittain.

        Okei :D kiva juttu kun uskalsit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D kiva juttu kun uskalsit

        Niin uskolsin. :D olen ylpeä siitä kun otan askeleita itseäni kohti ja mitä todella haluan tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin uskolsin. :D olen ylpeä siitä kun otan askeleita itseäni kohti ja mitä todella haluan tehdä.

        Tosi kiva kuulla :D oot edistynyt paljo sen aikana kun ollaan puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kiva kuulla :D oot edistynyt paljo sen aikana kun ollaan puhuttu.

        Tämä vain tuntuu oikealta. :) tiedän että jossain vaiheessa joudun luultavasti eroamaan mutta ei sille voi mitään. Elän vain hetkessä ja haluan toteuttaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vain tuntuu oikealta. :) tiedän että jossain vaiheessa joudun luultavasti eroamaan mutta ei sille voi mitään. Elän vain hetkessä ja haluan toteuttaa sitä.

        Ja tuokin sen takia että on ollut aika vaikeaa. Kerroin siitäkin. En helpolla luovuta kenenkään suhteen mutta jatkuvasti on vain vaikeaa. En vain tiedä jaksaisiko kukaan minua sitten muuten. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuokin sen takia että on ollut aika vaikeaa. Kerroin siitäkin. En helpolla luovuta kenenkään suhteen mutta jatkuvasti on vain vaikeaa. En vain tiedä jaksaisiko kukaan minua sitten muuten. :/

        Ei ehkä noin kannata ajatella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä noin kannata ajatella

        En tiedä ehkä on vain outo omalla tavallaan. Moni on ollut minuun ihastuneita ja olisi halunnut suhteeseen mutta sitten taas jos tietäisi nämä asiat mitä olen sinulle kertonut niin ehkä ei sitten kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ehkä on vain outo omalla tavallaan. Moni on ollut minuun ihastuneita ja olisi halunnut suhteeseen mutta sitten taas jos tietäisi nämä asiat mitä olen sinulle kertonut niin ehkä ei sitten kuitenkaan.

        No ei nyt niin pahoja juttuja oo. Enemmänkin jos valmiiksi oot jo luovuttanut et ero tulee jossain kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt niin pahoja juttuja oo. Enemmänkin jos valmiiksi oot jo luovuttanut et ero tulee jossain kohtaa.

        En ole luovuttanut mutta tuo on vain totta. En koe että olisin täysin onnellinen tässä suhteessa eikä tuskin toinenkaan. Mietin voisiko minullekin olla joku joka kunnioittaisi ja uskoisi minua kuten minäkin teen miehelle mutta en saa samaa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole luovuttanut mutta tuo on vain totta. En koe että olisin täysin onnellinen tässä suhteessa eikä tuskin toinenkaan. Mietin voisiko minullekin olla joku joka kunnioittaisi ja uskoisi minua kuten minäkin teen miehelle mutta en saa samaa takaisin.

        Meillä on ollut monta kertaa se muutenkin ääneen sanottuna. On ollut pöydällä ties miten monta kertaa että pitäisikö erota mutta sitten sitä ei kumpikaan tee. Itse en uskolla tehdä vaikka olisin voinut monta kertaa tullessa loukatuksi ja kun ei kunnioiteta.


    • Anonyymi

      Muuten hyvä, mutta täällä on kaikki ihan joukolla psykoosissa kuin ois sama jalka naulattu lattiaan pyörivät siinä ympyrää

    • Anonyymi

      En halua olla kenenkään kaveri, niitä minulla jo on. Haluan parisuhteen ikäiseni vanhemman miehen kanssa ja hänestä tulisi myös ystäväni.

    • Anonyymi

      Eipä ole ollut onnea, ett ystäviä tai kavereita olis ollut. Nyt olis ollut tänä vuonna tarvetta ystävälle, toisaalta ei ketään ennenkään mun asiat ole kiinnostanut. Toivottavasti muilla on parempi onni ollut ystävyydessä, ei tarvi kaikkea yksin miettiä ja murehtia.

    • Anonyymi

      Väsyttää aika paljon, ja, omissa oloissa, olen aika paljon, sanotaan,

      suurimmaksi osaksi.


      joitakin aikoja, oli, pientä mielialan vaihteluita, mutta, se meni onneksi,

      ohi.

      elämä, on näköjään yhtä kuntoutumista, ja, tähän voi mennä jopa 20 vuottakin,

      kuntoutua.


      toivon, vain, normaalia, elämää ja mahdollisimman pitkää elämää,

      kaikille, joista välitän,


      tietysti siinäkin, on rajansa, kuinka monelle voi toivoa mahdollisimman pitkää,

      elämää, mutta, mahdollisimman monelle, ja, silti ei monelle, kuitenkaan,


      ja, silti mahdollisimman monelle, kuitenkin.


      :)


      N

    • Anonyymi

      Paremmin koska ymmärsin ettei parisuhteilu todellakaan ole sitä mitä haluan. Riitti että hetken ajan näki jonkun muka kiinnostavan, mutta muutaman tunnin päästä tuli sellainen tunne, että olkoon ihan sama vaikka en koskaan enää näkisikään. Kaverina menisi, kunhan ei tarvitsisi olla koko ajan tekemisissä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe