Sinulla on vaaleat hiukset, pienet rinnat ja erottuva vyötärö.
Peppusi on hyvämuotoinen.
Olet suhteellisen lyhyt tai keskipituinen.
Sinulla on pienet kädet ja hymyilevä olemus.
Olet luonteeltasi kiltti, huolehtiva ja uskollinen - ja pidät halaamisesta, sylissä olemisesta ja suudelmista.
Pidät ulkoilusta, maisemien katselusta, lukemisesta.
Olet rehellinen, suorapuheinen ja osaat nauraa myös itsellesi.
En ole vain koskaan löytänyt sinua.
Sinä vaaleahiuksinen nainen!
9
820
Vastaukset
Onko mielessäsi jokin tietty nainen?
- Anonyymi
Heh, olen tuon alkuperäisen kirjoittanut mies.
Kirjoitus on alunperin rustattu 2023.
Sitä unelmieni vaaleaa enkeliä en ole vielä löytänyt.
Kuvauksessani kerroin, millainen unelmieni nainen on.
Sitä, toteutuvatko unelmat koskaan en osaa sanoa :).- Anonyymi
Ikävää että vaaleahiuksinen on hän,
muuten tuollainen olisi täällä mut ei vaaleat hiukset. :(
- Anonyymi
Mulla ollut toivotut hyvät puolet, monia sellaisia, mutta miessakki on sikasakki ennemminkin
Täällä ei yhtä ainutlaatuista miestä tapaa kuin mitä itse voi olla ihmisenä
Naisena minun luonteeni erottuu edukseen - Anonyymi
Täällä olen. Rinnat on kyllä ihan käteensopivat, ei pienet
- Anonyymi
Mielenkiintoista.
Näkisinpä kuvan sinusta :)
- Anonyymi
Haaveile sinä vaan. Värjäsin hiukseni, koska en saanut olla rauhassa.
- Anonyymi
Dream on baby dream on
- Anonyymi
Aina saa haluta. Samanlaista etsin itsekkin muttei sitä elämä tuonut,tulin vanhaksi eikä enää tarvikkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802554Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001374- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797