Alkuaikojen abso on se kovin juttu mulkle vai mitä sanotte levyistä demoI&demoII , ei ilmestynyt , muovi antaa periksi, neulainen jerkunen, suljettu ja simpukka-amppeli. Loistavia levyjä kaikki ja erityisesti mulle tärkeäksi muodostuu simpukka-amppeli jossa on mm semmonen kappale kuin heitto.ovet joka on suuri lempparini ja suljetulta isoimmaksi lempparikseni muodostuvat kiilakivi, suvannossa ylpeä ilme I ja avausraita kasvatus. Neulainen jerkuiselta nousee lempparikseni pimeässä vietetty aika ja valtani viimeinen päivä ja muovi antaa periksi levyltä lemppareitani ovat öljy puulle, savu meihin(pihalla liekihtivät oravat on hauska ja älykäs tekstipuolen oivallus), 1900-luvun heleys ja olen pahoillani ja demoI levyltä nousee esille mm nuku pois ja demoII sisältää semmosia lemppareita kuin avantgardeteos totuus paljastaa mieleni kaikki voimat ja bensa-blues sekä Warszawa kashmir. Ei ilmestynyt levyltä suosikikseni nousee ehkä kassi kauniita silmiä jossa on mustaa huumoria.
Bändi teki tyypillisen virheen kun alkoi kaupallistaa musaansa isoimmille markkinoille sillä he menetti jotain olennaista musastaan eli luovuus alkoi kadota pikkuhiljaa(esim musta hiekka albumi on esim todella tylsä sekä muutama muu studiolevy mukaanlukien).
Alkuaikoina myös musiikillisesti bändi oli minusta etevämpi. Se oli sellaista aidompaa soittamista kun myöhemmin musasta tuli tuotetumpaa mut yleensähän siinä 2000 -luvulla oli tyypillistä että ympäri maailman alettiin studioilla keskittyä paljon aiempaa enemmän musan sovittamiseen.
Absoluuttinen nollapiste; Alkuaikojen mahtavuus
Anonyymi-ap
1
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784