Toni Mäkiaho liittyy mukaan Mahtiankkojen joukkueeseen. Tämän kauden ensi esiintyminen rullakiekkoilussa tapahtuu keskiviikkona 1.6. kun Ankat kohtaa kotonaan Kirkkonummen Thunderin.
Mäkiaholla on lajista kokemusta aiemmiltakin vuosilta mm. maajoukkuetasolta.
Mäkiaho mukaan
2
849
Vastaukset 2
- Ankka
Mäkiahon kyvyt rullakiekkoilussa nähtiin ja hyviksi todettiin, kun MahtiAnkat vei kevään yllätys joukkue Thunderia kuin laskiämpäriä, numerot Ankoille 12-3 ! Mäkiahon tulon myötä Ankat sai jalkeille ehkä koko sarjan tehokkaimman kentällisen joka mätti karmeat tehot : Nemo Nokkosmäki 2 4, Aki Tuominen 1 4, Markku Takala 1 3 ja Toni Mäkiaho 4 4 ! Thunderista vain sen ykköskenttä Hannu Pikkarainen,Joni Petrell,Sami Ryhänen ja Karo Koivunen pysyivät joten kuten kyydissä selviten ehkä jopa -0 tehoilla. Sama kentällinen teki myös kaikki Thunderin maalit - kuten tavallista.
MahtiAnkat on nyt ehkä vahvin mestari ehdokas vasinkin kun muutenkin (nimekkäät) kentälliset toimivat. Nyt voi vain arvuutella pääsevätkö (tai viitsivätkö matkustaa) kaikki pelaajat kaikkiin peleihin ?- Erkki
Ei noista ole mihinkään!!!!!!!!!!!!!!! tuurilla ne laivatkin seilaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459