Melkein mistä vain.
Kumppanin voi löytää
29
356
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin sängyn alta ja komerostakin. Eipä näkynyt! Missä siis on vika?
>simiti<- Anonyymi
Ehkä ei kotoa kuitenkaan.
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Tämän luettuani, kurkkasin myös, ei näy täälläkään. Höh..
Onneksi tällä palstalla saa edes kirjoitella ja kuvitella, että joskus vielä...
Kerran kauan sitten lähes katosin/karkasin entiseltä vaimolta. Tulin aamuvuorosta ja menin päikkäreille. Heräsin seitsemältä ja paniikki iski.
Pakkasin äkkiä eväät ja olin jo ulko-ovella, kunnes vaimo tuli kysymään: "mihin oot menossa?"
-Töihin, mä oon jo myöhässä!
-Nyt on kylläkin ilta...
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Kerran kauan sitten lähes katosin/karkasin entiseltä vaimolta. Tulin aamuvuorosta ja menin päikkäreille. Heräsin seitsemältä ja paniikki iski.
Pakkasin äkkiä eväät ja olin jo ulko-ovella, kunnes vaimo tuli kysymään: "mihin oot menossa?"
-Nyt on kylläkin ilta...
>simiti<Niin täällä voi onneksi kuvitella niin.. tai pystyi ainakin aiemmin.
Anonyymi kirjoitti:
-Nyt on kylläkin ilta...
>simiti<Ha, samoin kävi aikoinaan, aamuvuorosta päikkäreille ja siitä "pommiherätys". Minne sä oot menossa, tulit just...No kiirehän mulla oli sinne olemattomaan iltavuoroon :D
Sehän olisikin mukava sinullakin kun vaimo olisikin piilosilla.🥰 hyppäis kiljuen reisi otteella sylkkyyn, taisteli sinun luoksesi. https://youtu.be/0ipbu4msLSw?si=ZVNOfRXAHZsLV5ty
valtakunta kirjoitti:
Sehän olisikin mukava sinullakin kun vaimo olisikin piilosilla.🥰 hyppäis kiljuen reisi otteella sylkkyyn, taisteli sinun luoksesi. https://youtu.be/0ipbu4msLSw?si=ZVNOfRXAHZsLV5ty
Palsta Xenamme on muuten muuttunut kriittisesti helmenharmaan suuntaan viime päivinä, pitäisikö minun laskea verkkoni vesille? 🙂 ei ihan platinaa vielä, mutta olisiko tarpeeksi lähellä?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18079617s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Totta, jopa kirjastosta!
Jopa täältäkin.
Meinasin noin kirjoittaa, mutta en voinut koska ei niin oo käynyt itselle. Paitsi unikuvissa, harhailuissa ja haaveissa..
Meinasin noin kirjoittaa, mutta en voinut koska ei niin oo käynyt itselle. Paitsi unikuvissa, harhailuissa ja haaveissa..
Minullehan kävi noin Miehen logiikan puolella.
buddy-love kirjoitti:
Minullehan kävi noin Miehen logiikan puolella.
Ei ole tuttua itselle Miehen logiikat..
Ei ole tuttua itselle Miehen logiikat..
Siellähän kaikki olivat, ennen kuin trollit pilasivat sen ja sen jälkeen osa muutti tänne.
buddy-love kirjoitti:
Siellähän kaikki olivat, ennen kuin trollit pilasivat sen ja sen jälkeen osa muutti tänne.
No en voi tietää kun vasta kesällä tänne tupsahin.
No en voi tietää kun vasta kesällä tänne tupsahin.
Tuo muutto tapahtui joskus kymmenkunta vuotta sitten.
- Anonyymi
Vaikka junasta.
Oli se ainakin aamupäivällä työpaikallaan.
Toki mahdollisuus on olemassa, mutta mikä on todennäköisyys että niin käy 🤔
Ihan yhtä hyvä kuin missä tahansa muuallakin. Se riippuu ihan katsontakannasta siitä että näkeekö mahdollisuuksia vai esteitä.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ihan yhtä hyvä kuin missä tahansa muuallakin. Se riippuu ihan katsontakannasta siitä että näkeekö mahdollisuuksia vai esteitä.😀.
Yritin lähestyä aihetta matemaattisesti, mutta täytyi heittää lopuksi arvio peliin ja siinä ne mahikset keikkuivat pyöreästi arvioiden 0 -100% välissä 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Yritin lähestyä aihetta matemaattisesti, mutta täytyi heittää lopuksi arvio peliin ja siinä ne mahikset keikkuivat pyöreästi arvioiden 0 -100% välissä 🙂
Juu sille akselille ne kyllä asettuu.😄.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta.
AV - Anonyymi
Löytänyt torilta, kaljapaikasta, netistä, tansseista ja töistä. On kysytty kaveriksi kirjastossa, tapahtumassa, junassa, lentokoneessa, matkalla. Töistä löytyneen kanssa olin jopa naimisissa. Kyllä voi monesta paikasta löytää.
- Anonyymi
Silloin kun löydän, voin kertoa. Toisaalta silloin kun olen löytänyt, ei ole mitään järkeä kertoa. Jos kertoisin, kertoisin myös sen, ettei minulla ole kumppania.
Joo. E mulla kyllä ole kumppania... :) - Anonyymi
Kyllä melkein mistä vaan baarista löytää kumppanin jos vaan tekee alotteita naisille.
- Anonyymi
Kumppanin voi löytää melkein mistä vain missä juodaan viinaa.
Siellä missä ei juoda viinaa, ei kumppaniakaan löydä.
t. viinamies- Anonyymi
Sieltä löytää paremmin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594