Onko tullut uusia palstalaisten keskinäisiä tapailu tai seurustelusuhteita, vai onko Pirpanan ja Pujottelijan vieläkin ainoa?
Uudet suhteet
25
315
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietoa uusista.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18079786J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Udella kyllä saa; mutt kuvitteletko tosiaan ett sellainen suhde kerrottaisiin palstalla?
Mä en ainakaan niin tekisi. Täällä kyllä niitä riippakiviä sen jälkeen löytyisi; eli kyseliöitä ja arvostelua, suoranaista panetteluakin. Luultavasti silkasta kateudesta!
trollikka- Anonyymi
Hyvin voisi kertoa, syntyisi mielenkiintoista keskustelua tylsähkölle palstalle.
Tuskin kovin moni kertoo, vaikka oliskin. Se on niin iso osa ihmisen elämää (parisuhde), että palstalta alkaneet ihmissuhteet päätyy täällä vain räävittäviksi.
- Anonyymi
Kerro sinusta ja nossesta:)))
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinusta ja nossesta:)))
Ei huvita. Kokemuksesta tiedän, että parempi kun ei hirmusti avaudu, varsinkaan jos on herkkis kritiikille ja rääpimiselle. Minä en ole, jos olisin en olis ikinä puhunut mitään elämästäni. Mulle on ihan se ja sama mitä muut siitä ajattelee. Eikä siksi hetkauta.
Mutta on herkempiäkin ihmisiä, hyvin herkkiäkin.
Seksivihamieliset ikänaiset eivät pääse suhteisiin.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikä naisvihamieliset incelit..
Eiköhän me ainoita suhteellisia olla. Oletko muuten huomannut että täällä pidetään aika paljonkin suhdejutuistamme?
pujotteIija kirjoitti:
Eiköhän me ainoita suhteellisia olla. Oletko muuten huomannut että täällä pidetään aika paljonkin suhdejutuistamme?
Kyllä .. suhteemme on tuonut lisämaustetta palstalle.
Ja moni jopa tuntuu tykkäävän söpöstelystämme..Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä .. suhteemme on tuonut lisämaustetta palstalle.
Ja moni jopa tuntuu tykkäävän söpöstelystämme..Jatketaan samalla linjalla, eli satunnaista söpöstelyä
pujotteIija kirjoitti:
Jatketaan samalla linjalla, eli satunnaista söpöstelyä
Kyllä.. ja minäkin tykkään.. ja tykkään sinusta. Ja tykkään sinun .. no .. viisaristasi.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä.. ja minäkin tykkään.. ja tykkään sinusta. Ja tykkään sinun .. no .. viisaristasi.. :D
Ai myö jatkettiinkin näin nopiast :D
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä.. ja minäkin tykkään.. ja tykkään sinusta. Ja tykkään sinun .. no .. viisaristasi.. :D
PP:n söpöstelytyyli on aina ollut minun makuuni :))
Hienoa, jatkakaa.
-keinovaginamies- pujotteIija kirjoitti:
Ai myö jatkettiinkin näin nopiast :D
Sä olet kultaseni ollut vähän jäissä viimeaikoina..
Liekkö liika kyntäminen ollut syynä..
Kunhan herättelen kiinnostustasi verbaaliseen herutteluun..Anonyymi kirjoitti:
PP:n söpöstelytyyli on aina ollut minun makuuni :))
Hienoa, jatkakaa.
-keinovaginamies-Kiitti. Uskon, että tuo tuli aitona.
Minä olen ihaillut taasen sinun erinomaista sanailuasi. Niin monasti on juttusi saanut mielikuvitukseni liikkeelle.
Ja voin sanoa, ettei mielikuvitukseni ole kovin neitseellisen puhdas... :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Sä olet kultaseni ollut vähän jäissä viimeaikoina..
Liekkö liika kyntäminen ollut syynä..
Kunhan herättelen kiinnostustasi verbaaliseen herutteluun..Kyntö lienee jäykistänyt paikkojani, tiedä vaikka vaikuttaisi vielä seuraavilla treffeillämme
pujotteIija kirjoitti:
Kyntö lienee jäykistänyt paikkojani, tiedä vaikka vaikuttaisi vielä seuraavilla treffeillämme
Hmm.. niin .. no..
Jäykkyys on kovin ikävää .. väärässä paikassa.
Ehkäpä minä hellin, hierovin ottein saan paikkasi pehmenemään. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Hmm.. niin .. no..
Jäykkyys on kovin ikävää .. väärässä paikassa.
Ehkäpä minä hellin, hierovin ottein saan paikkasi pehmenemään. :DVoin jo tuntea kätesi....niskassani
pujotteIija kirjoitti:
Voin jo tuntea kätesi....niskassani
Siitä tulikin mieleeni, että minun pitää leikata kynteni. Liian pitkät kynnet treffejä ajatellakseni tällä hetkellä. Ja varsinkin jos tarvitset hierontaa .. niskaasi.
Pikkuisen kasvatin kynsiäni miittiä varten, niin sain lakattua ne punaiseksi.Pikku-pirpana kirjoitti:
Siitä tulikin mieleeni, että minun pitää leikata kynteni. Liian pitkät kynnet treffejä ajatellakseni tällä hetkellä. Ja varsinkin jos tarvitset hierontaa .. niskaasi.
Pikkuisen kasvatin kynsiäni miittiä varten, niin sain lakattua ne punaiseksi.Dingo lauloi kesällä lakatuista varpaankunsistä. Nyt paistamaan nakkeja pönttöuunissa, juuri sopiva hiillos
pujotteIija kirjoitti:
Dingo lauloi kesällä lakatuista varpaankunsistä. Nyt paistamaan nakkeja pönttöuunissa, juuri sopiva hiillos
Heips. Hyvää pönttöilyä nakkien kanssa. Ole varovainen ettei nakkisi pala. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heips. Hyvää pönttöilyä nakkien kanssa. Ole varovainen ettei nakkisi pala. :D
Kyllä, laitan alasuojan :D
Heips
- Anonyymi
Itsellän ei ole pienintäkään pelkoa löytää tämäntapaisesta paikasta ketään kiinnostavaa, mutta yleisellä tasolla totean, että ei kai tuollaista nyt monikaan täällä ilmi toisi? Eksäni kanssa aikanaan tapasimme eräässä nettipelissä, emmekä me sitä suhdetta muille siellä ilmi tuoneet. Muutamat tiesivät ja valtaosa kuvitteli meidän olevan ihan vaan kavereita vielä siinäkin kohtaa, kun olimme asuneet yhdessä jo muutaman vuoden ja meillä oli yhteinen lapsikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466