Ristiriitaista

Anonyymi-ap

Olen aktiivinen ja sosiaalinen ihminen. Mieheni vähemmän sosiaalinen, mutta osallistunut varsinkin suhteen alussa kiitettävästi teatteri-, musiikki- ym. juttuihin, joita olen ehdottanut. Koko ajan olen myös tavannut ystäviäni niin hänen kanssaan kuin yksinkin. Noin vuosi sitten alkoi lisääntymään valitukset siitä, ettei hän voi ja halua elää tuollaista elämää, ei riitä rahat eikä voimat ja että hän on tottunut elämään niin, että on kotona ja lepäilee, kun on vapaata. No, päätin tosiaan alkaa karsimaan menoja ja järjestämään niitä niin, että menen ystävieni kanssa eikä hänen tarvitse osallistua.
Mutta hämmästys on suuri: aina kun olen ollut jossain, joko työn tai vapaa-ajan tiimoilta, hän järjestääkin itselleen baarireissuja... Hän lähtee jopa yksin, koska hänellä ei ole montaakaan kaveria.
Eli rahat ja voimat riittää kyllä, kun ei tarvitse minun ja/tai ystävieni seurassa olla.
Kotona hän ei kyllä minua tarvitse, koska siellä keskittyminen menee pääasiassa puhelimeen... Ota tästä sitten selvää!!

24

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai miehesi voi mennä samalla lailla kuin sinäkin ja sellaisiin rientoihin, joihin virtaa ja rahaa riittää? Jos jotakuta ei kiinnosta esim. jääkiekko, tuskin sitä lähtee vakituisesti seuraamaan vaikka puoliso ehkä niin toivoisikin. Samoin on muunkin menon kanssa.

    • Anonyymi

      Mikä tuossa epäselvää miestä ei kiinnosta teatteri jne. Ystäviesi seura. Haluaa tehdä juttuja mitkä häntä kiinnostaa . Miksi se ongelma? Ei aina tarvitse mennä yhdessä. Mä en edes haluis miestä mukaan kun nään kavereita.

    • Anonyymi

      Ei riitä rahat eikä voimat ja on tottunut elämään niin että on ja lepäilee kun kotona?
      . Tekeekö raskasta fyysistä työtä,onko duunaritaustainen, ammattikoulun käynyt?

      Ehkä paremminkin tottunut baareissa pörräämiseen? Sen kotona lepäämisen lisäksi kuin alkujaankaan teatterissa käynteihin? .
      Oletteko jo alun alkaenkin liikkuneet eri tasolla? Hän alkuun mukautunut sinun elämäntapaasi ja kun on jo suhde vakiintunut, kokee että mitäs tässä nyt enää, tarvitsee esittää sen kummempaa kuin on alun alkaenkaan?
      Katsoo kuuluvansa ja lukeutuvansa eri sosiaaliluokkaan kuin sinä?
      Eikä tunne enää sitä yhtenkuuluvuutta vaan tajusi yks kaks että hänen maailmaansa eivät kuulu teatteri, konsertit eikä muukaan keskiluokkainen elämäntapa?.

      Selkeästi on kyse siitä että haluaa elää omanlaistaan elämää.

      Baari illat yleensä ovat sitä samaa ; kaljan kittaamista, seurustelua muiden samanlaisten kanssa. Usein pelkkää päihtymistä ja päihtyneen käyttätymistä.
      Ehkä sieltä baarista löytyy lopulta uusi seurustelukumppanikin jopa tai viimeistään sivusuhde joka ymmärtää työväenluokan tuskaa?
      On samat lähtökohdat, samat harrastukset, samat elämänarvot ja jopa poliittinen mielipide asioista.
      Yksinäisyys on jo hälytysmerkki sille että todennäköisesti lankeaa helposti sivuraiteille lieventääksen miesporukkaan kuulumattomuuttaan tai löytää sen miesporukan sieltä baarista.
      Miesporukka taas muokkaa kyseisen miehen elämää , hän mukautta taas käytöksensä siihen sopivaksi ja leimautuu siihen miesporukkaan ja omaksuu sen käytöstavat ja ajattelutavat.
      Huomaamattahan se tapahtuu, muutos.
      Ei aikaakaan kun huomaat miehesi käytöksen muuttuneen ihan oudoksi ja erilaiseksi ja mietit mistä oikein on kyse.
      Baarin miesporukka, juuri se kiva miesporukka joka lieventää yksinäisyyden tunnetta , on lopulta muokannut miehen ajattelutapaa ja asennoitumista ja jossain vaiheessa aina - tulee kuvioihin myös baarista isketyt naiset, ne sivusuhteet, , se kuuluu käytännössä baarikulttuuriin.
      Totta vai tarua, jokainen päätelkööt itse.

    • Anonyymi

      Ja taas mennään 😄

      • Anonyymi

        Mihin olet menossa ? Baariin oluelle vai sille toiselle? .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin olet menossa ? Baariin oluelle vai sille toiselle? .

        Kannustan trollia kaksin käsin 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannustan trollia kaksin käsin 😄

        Miksi olisi trolli? Eikö yhtä hyvin voisi olla myös ihan todellinen kuvaus joidenkin ihmisten elämästä ja parisuhteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olisi trolli? Eikö yhtä hyvin voisi olla myös ihan todellinen kuvaus joidenkin ihmisten elämästä ja parisuhteesta?

        Voisi, ellet olisi toistellut samaa kaavaa noudattavaa tarinaa jo pitkään. Jatka vaan, ihan hauskaa tuota on lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi, ellet olisi toistellut samaa kaavaa noudattavaa tarinaa jo pitkään. Jatka vaan, ihan hauskaa tuota on lukea.

        Oletko kenties vainoharhainen?
        En ole aloittaja vaan siihen aloittajan viestiin vastaava, se ensimmäinen heistä.. Mikä ihme joitain vaivaa, tulkitaanko anonyyminä kirjoittaminen aina trollaukseksi ja vieläpä aika hatarin perustein.
        Usko jo, en ole aloittaja, minulla ei ole mitään syytä tai motiivia täällä aloitella yhtään mitään.
        En olisi edes kyennyt keksimään tuollaista., eikä kukaan tiedä onko se edes "keksitty tarina" vai ihan totta. Kyllä näitä tällaisia parisuhdeongelmia ja ihmissuhteita on ihan todellisessa maailmassakin.
        En ole sillä tavalla erikoinen persoona että edes nauttisin tilanteesta.
        Aloitusta ei voi edes tehdä kirjautumattomana. Ymmärtääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties vainoharhainen?
        En ole aloittaja vaan siihen aloittajan viestiin vastaava, se ensimmäinen heistä.. Mikä ihme joitain vaivaa, tulkitaanko anonyyminä kirjoittaminen aina trollaukseksi ja vieläpä aika hatarin perustein.
        Usko jo, en ole aloittaja, minulla ei ole mitään syytä tai motiivia täällä aloitella yhtään mitään.
        En olisi edes kyennyt keksimään tuollaista., eikä kukaan tiedä onko se edes "keksitty tarina" vai ihan totta. Kyllä näitä tällaisia parisuhdeongelmia ja ihmissuhteita on ihan todellisessa maailmassakin.
        En ole sillä tavalla erikoinen persoona että edes nauttisin tilanteesta.
        Aloitusta ei voi edes tehdä kirjautumattomana. Ymmärtääkseni.

        Korjaus edel. viestiini :
        olen se KOLMAS viestiin vastaava, tuo 1.11.23 klo: 20:32 kirjattu vastaus , en siis ensimmäinen enkä toinen vaan kolmas. Pahoittelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties vainoharhainen?
        En ole aloittaja vaan siihen aloittajan viestiin vastaava, se ensimmäinen heistä.. Mikä ihme joitain vaivaa, tulkitaanko anonyyminä kirjoittaminen aina trollaukseksi ja vieläpä aika hatarin perustein.
        Usko jo, en ole aloittaja, minulla ei ole mitään syytä tai motiivia täällä aloitella yhtään mitään.
        En olisi edes kyennyt keksimään tuollaista., eikä kukaan tiedä onko se edes "keksitty tarina" vai ihan totta. Kyllä näitä tällaisia parisuhdeongelmia ja ihmissuhteita on ihan todellisessa maailmassakin.
        En ole sillä tavalla erikoinen persoona että edes nauttisin tilanteesta.
        Aloitusta ei voi edes tehdä kirjautumattomana. Ymmärtääkseni.

        Voi tehdä kirjautumatta. Siis täällä on kyllä välillä aika outoja aloituksia, jotka vaikuttavat epäuskottavilta. Ovat usein epäselviä, kieliopillisesti huonosti kirjoitettuja. Niin kuin joku/jotkut keksisi vähän vastaavia, mutta aina uusia tarinoita, joiden tarkoitus on pöyristyttää esim. tarinan henkilön typeryydellä. Mutta tiedä sitten, mikä on totta ja mikä ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tehdä kirjautumatta. Siis täällä on kyllä välillä aika outoja aloituksia, jotka vaikuttavat epäuskottavilta. Ovat usein epäselviä, kieliopillisesti huonosti kirjoitettuja. Niin kuin joku/jotkut keksisi vähän vastaavia, mutta aina uusia tarinoita, joiden tarkoitus on pöyristyttää esim. tarinan henkilön typeryydellä. Mutta tiedä sitten, mikä on totta ja mikä ei...

        Ei voi tehdä kirjautumatta. Kerran kokeilin, ei onnistunut. .ei ainakaan minulta, tai sitten eivät vain julkaisseet aloitusta. Sen jälkeen olen vain ja ainoastaan vastaillut jonkun tekemiin aloituksiin. Näyttää tuokin aloitus näköjään olevan kirjautumattoman tekemä, en kyllä ymmärrä miten on onnistunut?
        Kirjoitusvirheitä tapahtuu kaikille.
        Ihmisiä on kaikenlaisia siksi myös erilaisia aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tehdä kirjautumatta. Siis täällä on kyllä välillä aika outoja aloituksia, jotka vaikuttavat epäuskottavilta. Ovat usein epäselviä, kieliopillisesti huonosti kirjoitettuja. Niin kuin joku/jotkut keksisi vähän vastaavia, mutta aina uusia tarinoita, joiden tarkoitus on pöyristyttää esim. tarinan henkilön typeryydellä. Mutta tiedä sitten, mikä on totta ja mikä ei...

        Se on juuri vakiotrolli, joka niitä kirjoittelee. Kieliopillisesti heikkoa proosaa, jonka sisällössä ei ole päätä eikä häntää. Ja kuinka ollakaan, myös niihin tulevat vastaukset tuntuvat noudattavan samaa kaavaa kerta toisensa jälkeen. Oikein erikoinen yhteensattuma sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri vakiotrolli, joka niitä kirjoittelee. Kieliopillisesti heikkoa proosaa, jonka sisällössä ei ole päätä eikä häntää. Ja kuinka ollakaan, myös niihin tulevat vastaukset tuntuvat noudattavan samaa kaavaa kerta toisensa jälkeen. Oikein erikoinen yhteensattuma sekin.

        En vain ymmärrä, että miksi joku jaksaa. Täytyy olla erittäin tylsä elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri vakiotrolli, joka niitä kirjoittelee. Kieliopillisesti heikkoa proosaa, jonka sisällössä ei ole päätä eikä häntää. Ja kuinka ollakaan, myös niihin tulevat vastaukset tuntuvat noudattavan samaa kaavaa kerta toisensa jälkeen. Oikein erikoinen yhteensattuma sekin.

        Olisiko parempi jos vastauksia ei tulisi lainkaan tai olisivat tyyliin vain pari lyhyttä virkettä. Helpo lukea ei menisi turhaa aikaa. Eikä tarvitsisi ajatella mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain ymmärrä, että miksi joku jaksaa. Täytyy olla erittäin tylsä elämä

        Pistä paremaksi jos olet tyytymätön..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko parempi jos vastauksia ei tulisi lainkaan tai olisivat tyyliin vain pari lyhyttä virkettä. Helpo lukea ei menisi turhaa aikaa. Eikä tarvitsisi ajatella mitään.

        Ihan sama minulle, tuleeko vastauksia ja minkälaisia ne on. Kunhan mainitsin pistäneeni asian merkille. Se on kyllä hyvä kysymys, että miten joku jaksaa tehdä aina uusia avauksia lähes samalla tarinalla, ja sitten vastailla niihin lähes samoilla vastauksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä paremaksi jos olet tyytymätön..

        Tyytymätön mihin? Olen kyllä tehnyt aloituksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyytymätön mihin? Olen kyllä tehnyt aloituksia

        Vastauksiin aloituksiin ja muihin kommentteihin. Liian työlästä lukea pitkää jonninjoutavaa tekstiä josta ei lopulta ymmärrä yhtään mitään koska vastaus on niin huonosti ja laaduttomasti tehty, kirjoitusvirheitäkin koko ajan ,s...tana, eikö se paska osaa edes kirjoittaa oikein?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksiin aloituksiin ja muihin kommentteihin. Liian työlästä lukea pitkää jonninjoutavaa tekstiä josta ei lopulta ymmärrä yhtään mitään koska vastaus on niin huonosti ja laaduttomasti tehty, kirjoitusvirheitäkin koko ajan ,s...tana, eikö se paska osaa edes kirjoittaa oikein?.

        Paskaei osaa kirjoittaa oikein , eikä toinen paska jaksa lukea tai ei osaa lukea. Väsyttää ilmeisesti koko ajan eikä keskittymiskyky riitä ADHD: n takia. Pilleriä nassuun vaan.


    • Anonyymi

      Tämä on taas niitä tilanteita, että eipä tuossa auta muu kuin suora, mutta asiallinen kysymys, että mistäköhän on kyse. Jostain syystä miehellä on joko ollut alunperin tarve valehdella sulle, että viihtyisi kotona, tai sitten hän ei kykene pysymään yksikseen siellä kotona, jolloin kyse voi olla vaikkapa ahdistuksesta. Itse veikkaisin ensimmäistä ja syyksi sitä, että on ehkä olettanut, että et tykkäisi hänen halustaan pyöriä jatkuvasti baareissa. Mutta siis kysy mistä on kysymys. Eihän valehtelu joka tapauksessa asiallista käytöstä ole.

      • Anonyymi

        "Tämä on taas niitä tilanteita, että eipä tuossa auta muu kuin suora, mutta asiallinen kysymys, että mistäköhän on kyse."

        Aiheen sivusta, auttaa muuten yllättävän monissa tilanteissa ylipäätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämä on taas niitä tilanteita, että eipä tuossa auta muu kuin suora, mutta asiallinen kysymys, että mistäköhän on kyse."

        Aiheen sivusta, auttaa muuten yllättävän monissa tilanteissa ylipäätään.

        Kyllä, kysyminen auttaa erittäin monessa tilanteessa paremmin kuin arvailu. 🙂


    • Anonyymi

      AP:n kannattaa vaihtaa miestä, löytää sellainen mitä kiinnostaa teatterit yms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe