https://www.iltalehti.fi/miehen-terveys/a/294dc1e8-f9f3-4424-9aca-a088314444f5
Mitä mieltä olette, toimiiko? Luonnollisilla ainesosilla testosteronitasot nousuun? Korvaushoidon piiriin en ajatellut hakea, koska se luokitellaan dopingiksi, ja urheilen mieluummin naturaalina.
Testosteronibuusteri juoksuun
12
450
Vastaukset
- Anonyymi
Itse pidän testosteroniarvoistani huolta kestävyysharjoittelulla ja terveellisellä ruokavaliolla. Sinkkiä otan ravintolisänä.
- Anonyymi
itse olen ottanut sinkkiä ja magnesiumia purkista mutta en ole huomannut mitään eroa. En tosin ole mittauttanut arvoja.
- Anonyymi
Poliisissa, puolustusvoimissa ja pelastuslaitoksessa roinaaminen vaiettu totuus.
- Anonyymi
Juu. Vilkkuautojen puikoissa on tosi miehiä.
- Anonyymi
Paljonko douppaamalla saa pois ajoista juoksumatkoilla?
- Anonyymi
Paha sanoa kokeilematta paljonko teston vetäminen parantaa palautumista ja mahdollistaa kovemman harjoittelun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha sanoa kokeilematta paljonko teston vetäminen parantaa palautumista ja mahdollistaa kovemman harjoittelun.
Jaksaa juosta joka päivä testoguurilla. Never easy muuttuu rennoksi.
- Anonyymi
Kisoihin ei voi osallistua niin mitä väliä? Helpoimmalla pääsee kun sovitaan suoraan että vedät satasen vähän päälle 11 sekuntia, 4600m cooperilla ja kympin alle puolen tunnin.
- Anonyymi
Miliisin olisi syytä hutkia omia taskujaan, sieltä paljastuu paljon kirjan vastaisia aihnehia. Mutta sallittakoon nuin pitkään ko muutu DVornaseksi tai muuksi PersuSudiksi.
- Anonyymi
Buusterit ovat huijausta, roinaamalla jalka nousee.
- Anonyymi
Mainoskasvot roinaavat, tyhmiltä rahat pois.
- Anonyymi
Aki Manninen oli T-Maxin mainoskasvo. Jäi kiinni roinan tilaamisesta netistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565210Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 931447
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2051414En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025