https://www.iltalehti.fi/miehen-terveys/a/294dc1e8-f9f3-4424-9aca-a088314444f5
Mitä mieltä olette, toimiiko? Luonnollisilla ainesosilla testosteronitasot nousuun? Korvaushoidon piiriin en ajatellut hakea, koska se luokitellaan dopingiksi, ja urheilen mieluummin naturaalina.
Testosteronibuusteri juoksuun
12
603
Vastaukset
- Anonyymi
Itse pidän testosteroniarvoistani huolta kestävyysharjoittelulla ja terveellisellä ruokavaliolla. Sinkkiä otan ravintolisänä.
- Anonyymi
itse olen ottanut sinkkiä ja magnesiumia purkista mutta en ole huomannut mitään eroa. En tosin ole mittauttanut arvoja.
- Anonyymi
Poliisissa, puolustusvoimissa ja pelastuslaitoksessa roinaaminen vaiettu totuus.
- Anonyymi
Juu. Vilkkuautojen puikoissa on tosi miehiä.
- Anonyymi
Paljonko douppaamalla saa pois ajoista juoksumatkoilla?
- Anonyymi
Paha sanoa kokeilematta paljonko teston vetäminen parantaa palautumista ja mahdollistaa kovemman harjoittelun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha sanoa kokeilematta paljonko teston vetäminen parantaa palautumista ja mahdollistaa kovemman harjoittelun.
Jaksaa juosta joka päivä testoguurilla. Never easy muuttuu rennoksi.
- Anonyymi
Kisoihin ei voi osallistua niin mitä väliä? Helpoimmalla pääsee kun sovitaan suoraan että vedät satasen vähän päälle 11 sekuntia, 4600m cooperilla ja kympin alle puolen tunnin.
- Anonyymi
Miliisin olisi syytä hutkia omia taskujaan, sieltä paljastuu paljon kirjan vastaisia aihnehia. Mutta sallittakoon nuin pitkään ko muutu DVornaseksi tai muuksi PersuSudiksi.
- Anonyymi
Buusterit ovat huijausta, roinaamalla jalka nousee.
- Anonyymi
Mainoskasvot roinaavat, tyhmiltä rahat pois.
- Anonyymi
Aki Manninen oli T-Maxin mainoskasvo. Jäi kiinni roinan tilaamisesta netistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110865- 408137
- 1235211
- 1413612
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552489
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak351991- 281776