https://www.iltalehti.fi/miehen-terveys/a/294dc1e8-f9f3-4424-9aca-a088314444f5
Mitä mieltä olette, toimiiko? Luonnollisilla ainesosilla testosteronitasot nousuun? Korvaushoidon piiriin en ajatellut hakea, koska se luokitellaan dopingiksi, ja urheilen mieluummin naturaalina.
Testosteronibuusteri juoksuun
12
506
Vastaukset
- Anonyymi
Itse pidän testosteroniarvoistani huolta kestävyysharjoittelulla ja terveellisellä ruokavaliolla. Sinkkiä otan ravintolisänä.
- Anonyymi
itse olen ottanut sinkkiä ja magnesiumia purkista mutta en ole huomannut mitään eroa. En tosin ole mittauttanut arvoja.
- Anonyymi
Poliisissa, puolustusvoimissa ja pelastuslaitoksessa roinaaminen vaiettu totuus.
- Anonyymi
Juu. Vilkkuautojen puikoissa on tosi miehiä.
- Anonyymi
Paljonko douppaamalla saa pois ajoista juoksumatkoilla?
- Anonyymi
Paha sanoa kokeilematta paljonko teston vetäminen parantaa palautumista ja mahdollistaa kovemman harjoittelun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha sanoa kokeilematta paljonko teston vetäminen parantaa palautumista ja mahdollistaa kovemman harjoittelun.
Jaksaa juosta joka päivä testoguurilla. Never easy muuttuu rennoksi.
- Anonyymi
Kisoihin ei voi osallistua niin mitä väliä? Helpoimmalla pääsee kun sovitaan suoraan että vedät satasen vähän päälle 11 sekuntia, 4600m cooperilla ja kympin alle puolen tunnin.
- Anonyymi
Miliisin olisi syytä hutkia omia taskujaan, sieltä paljastuu paljon kirjan vastaisia aihnehia. Mutta sallittakoon nuin pitkään ko muutu DVornaseksi tai muuksi PersuSudiksi.
- Anonyymi
Buusterit ovat huijausta, roinaamalla jalka nousee.
- Anonyymi
Mainoskasvot roinaavat, tyhmiltä rahat pois.
- Anonyymi
Aki Manninen oli T-Maxin mainoskasvo. Jäi kiinni roinan tilaamisesta netistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834