Just huomasin, kun selkää kutias ja kädellä rapsutin, että miten mun selässä on pitkät raapimis jäljet ja on vielä niin ylhäällä olkalapojen korkeudella, ettei sinne meinaa käsillä ylettää.
Kuka raapii mun selkää yöllä, kun yksin nukun, ei oo ketään, joka raapis pitkät viirut selkään???
Kuka mun selkää yöllä raapiiiii
9
308
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on mies kuvitteellisen naisystäväsi tekemät kuvitteelliset jäljet, oikea nainen varmasti vaan pitkästyisi siellä pedissä
- Anonyymi
Kissat raapii, kannattaa miettiä sitäkin, kun hankkii kotiin lemmikkieläimiä.
Minulla samanlaisia jälkiä
Jaa-has.. ja sitä ollaan tulossa viikonloppuna treffeille kun on salaisen rakastajattaren käyntikortti vielä selässä tallella. Pitäisiköhän minun olla nyt jo mustasukkainen.. ööh.. katsoin.. ne onkin tänään liilat valkoisilla raidoilla. Sukat siis.
Eli en ole tänäänkään mustasukkainen. Sulla kävi tsäkä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa-has.. ja sitä ollaan tulossa viikonloppuna treffeille kun on salaisen rakastajattaren käyntikortti vielä selässä tallella. Pitäisiköhän minun olla nyt jo mustasukkainen.. ööh.. katsoin.. ne onkin tänään liilat valkoisilla raidoilla. Sukat siis.
Eli en ole tänäänkään mustasukkainen. Sulla kävi tsäkä.Nuo oli niitä mysteerisiä jälkiä
Sinulla on joku kotihaamu siellä selänrapsuttajana. Ole kiltti ja juttele sille, se voi rapsuttaa toistekin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681