Morjes onko ketään muuta keskisuomen alueilla joka kiipeilee mastoihin, tutkii hylättyjä kämppiä, trainhops?
Harvoja on kellä on pokkaa, halua tehdä näitä asioita. Korkein masto johon kiipesin oli 327m masto ja muutamia muita mastoja, muutamat hylätyt kämpät tutkittu, muutama nopea trainhop lenkki heitetty.
Ja joku rupeaa kuitenkin selittää säteilystä, kaikista vaaroista, mua ei sinänsä kiinnosta koska haluan kokea, nähdä ja tehä asioita mitä moni ei halua tehdä koska pelkäävät että kuolee jne, mut kaikki kuollaan joskus anyway. Mastoihin kiipeilyssä jos et sekoile katsot mitä teet niin pien mahdollisuus että mitään käy.
Ne jotka haukkuvat hulluksi tai jne niin sanopa rehellisesti että pysy vaan turvassa kuoren sisällä eläkä koe asioita jätä hienot maisemat, muistot jotka tulet muistamaan aina.
Oisko ketään saman kaltaista hurjapäätä.
Anonyymi-ap
4
343
Vastaukset
- Anonyymi
Viittasitko itseesi siis tuolla hurjapää-määritelmällä? Mikä se hurjapäinen juttusi on, kun aloituksessa sellaisista et kertonut?
- Anonyymi
Lue niin tiiät mistä juttu kertoo niin tiiät miksi hän sanoi otsikossa hurjapää.
- Anonyymi
Mitä minun pitää lukea? Aloituksen tekstissä ainakaan ei ollut mitään hurjapäistä.
- Anonyymi
Hän kiipesi 327m mastoon kaksi metriä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465671Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482915- 1832605
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92260- 272043
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121942törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151676- 1451295
- 131127
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2561109