Mitäs mieltä

Anonyymi-ap

Naiset ootte, onko norsustringit sexyt miehellä?

61

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähinnä naurettavat.

      • Anonyymi

        Ostatko nosselle joululahjaksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostatko nosselle joululahjaksi?

        En osta. Hän on parempi ilman mitään vaatetta. Ja kunnolla vaatetettuna, kun pelle stringeissä.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­­­y­m­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18081032b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tarkoitatko miesten niitä reiluja mummokalsareita, jossa hanuri on kuin norsun hanukka? En näe niissä mitään hyvää, enempi mietin sitä, että onko hinta vaikuttanut ostopäätökseen, koska näkymä ei ainakaan silmiä hivelee.

      • Anonyymi

        Eikun sellaset, missä edessä kärsäosa, johon pujotetaan miehen " kärsä".🥰


    • Anonyymi

      En osaa sanoa ha selvästi nyt on oltava kaikkiaan kieli keskellä suuta

    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut katselemaan miestä minkäänlaisissa alushousuissa.

    • Ei ole seksyt.. lähinnä naurettavat. Alaston ja sitä häpeilemätön mies on seksy..

      • Anonyymi

        Entä jos vaihtelee boratien ja norsustringien välillä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos vaihtelee boratien ja norsustringien välillä?

        No way! Boratit.. ei koskaan. Nolouden huippu.


    • Mikäli mies halua välttämättä vetä tuollaiset kummajaiset päällensä, joudun vahvasti kyseenalaistamaan oman harkintakykyni ja kumppanin valintani.
      Ei kiitos!

      • Anonyymi

        Narraat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Narraat!

        Joo, ehkä joskus, mutta tässä asiassa olen tosissani. Tuo stringi on ihan älytön.

        Mielummin sitten vaikka Borat uimapuku. Se on sentää miehekäs ja tyylikäs väripilkku. Siinä Käärijän-vihreä väri erottuu edukseen. 😆


    • Anonyymi

      Huvittavia lähinnä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Taidat nähdä valveunia tuollaisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nähdä valveunia tuollaisista.

        Mistäs tiesit? =D =D No ei vaan. En kyllä ollu koskaan ennen kuullutkaan koko norsustringeistä ja siksi piti oikein googlata ja katsoa millaiset ne on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mistäs tiesit? =D =D No ei vaan. En kyllä ollu koskaan ennen kuullutkaan koko norsustringeistä ja siksi piti oikein googlata ja katsoa millaiset ne on.

        Voikohan epämukavamman olosia alushousuja ollakaan mitta ehkä näitä ei ookaan suunniteltu mukavuus edellä.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Voikohan epämukavamman olosia alushousuja ollakaan mitta ehkä näitä ei ookaan suunniteltu mukavuus edellä.😂.

        Joo, ihan muut asiat edellä =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, ihan muut asiat edellä =D =D

        Jep...nimenomaan edellä. Tai edessä jopa.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...nimenomaan edellä. Tai edessä jopa.😄.

        Seuraavassa miitissä voit pelotella naisia norsustringeillä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavassa miitissä voit pelotella naisia norsustringeillä:)

        Miten niin muka pelotella kyllä se olis kaikkee muuta kuin pelottelua.😄. Tosin aika sitkeesti täytyis kinuta ja hyvin kauniisti ja pitkään suostutella että tuollaset jalkaani pistäisin.🤣.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Miten niin muka pelotella kyllä se olis kaikkee muuta kuin pelottelua.😄. Tosin aika sitkeesti täytyis kinuta ja hyvin kauniisti ja pitkään suostutella että tuollaset jalkaani pistäisin.🤣.

        Kylläpä jotkut haluaa nähdä sun milloin missäkin vermeissä tai milloin mitäkin tekemässä =D =D Milloin halutaan sulle tarralenkkarit jalkaan ja nyt noi norsustringin ja milloin joku haluaa sut syömään makkaraperunoita =D D


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Kylläpä jotkut haluaa nähdä sun milloin missäkin vermeissä tai milloin mitäkin tekemässä =D =D Milloin halutaan sulle tarralenkkarit jalkaan ja nyt noi norsustringin ja milloin joku haluaa sut syömään makkaraperunoita =D D

        Kaikki noi on mikkiksen normiarkea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki noi on mikkiksen normiarkea

        Mistäs sää tiedät?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kylläpä jotkut haluaa nähdä sun milloin missäkin vermeissä tai milloin mitäkin tekemässä =D =D Milloin halutaan sulle tarralenkkarit jalkaan ja nyt noi norsustringin ja milloin joku haluaa sut syömään makkaraperunoita =D D

        Se on välillä raskasts olla palstaylijohtaja kun palstalaiset haluaa ja vastii milloim mitäkin ihmeellisyyksiä. Pitäis just pukeutua niin ja näin ja syödä sitä sun tätä sekä ollakin vielä vaikka minkälainen niin ulkonäöllisesti kuin luonteeltaan. Js mä raukka kun olen vaan oma itteni ja on mahdotonta revetä niin moneks kun mun halutaan ja oletetaan olevan että jokainen palstalainen olis tyytyväinen ja vastaisin heidän haluamaansa mielikuvaa musta.🤣.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki noi on mikkiksen normiarkea

        Voi kun sä niin kovasti vissiin toivoisit niin mutta mun on nyt vaan pakko tuottaa sulle pettymys kun ei oo kyllä sitten sinnepäinkään eikä mun arkipäiväni vastaa sun arkipäivääs ollenkaan.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on välillä raskasts olla palstaylijohtaja kun palstalaiset haluaa ja vastii milloim mitäkin ihmeellisyyksiä. Pitäis just pukeutua niin ja näin ja syödä sitä sun tätä sekä ollakin vielä vaikka minkälainen niin ulkonäöllisesti kuin luonteeltaan. Js mä raukka kun olen vaan oma itteni ja on mahdotonta revetä niin moneks kun mun halutaan ja oletetaan olevan että jokainen palstalainen olis tyytyväinen ja vastaisin heidän haluamaansa mielikuvaa musta.🤣.

        It´s hard to be a palstapomo =D =D

        Joo, kaikenlaisia tyyppejä sitä onkin olemassa, joilla on jos jonkinmoisia fiksaatioita suuntaan tai toiseen, Milloin kyseessä ovat tarrakengät, milloin makkaraperunat ja milloin joku muu =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        It´s hard to be a palstapomo =D =D

        Joo, kaikenlaisia tyyppejä sitä onkin olemassa, joilla on jos jonkinmoisia fiksaatioita suuntaan tai toiseen, Milloin kyseessä ovat tarrakengät, milloin makkaraperunat ja milloin joku muu =D

        Näinpä....varsinainen omituisten otusten kerho.😄.



      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Miten niin muka pelotella kyllä se olis kaikkee muuta kuin pelottelua.😄. Tosin aika sitkeesti täytyis kinuta ja hyvin kauniisti ja pitkään suostutella että tuollaset jalkaani pistäisin.🤣.

        Vatsakas setä norsustringeissä pelottaa rohkeampaakin :):)


      • Anonyymi

        Jana Kalassa on ainaki yks :):):)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jana Kalassa on ainaki yks :):):)

        Ei täällä kyllä oo näkyny.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei täällä kyllä oo näkyny.😄.

        Ellet sitten oo ollu täällä käymässä.😉.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ellet sitten oo ollu täällä käymässä.😉.

        No sääpäs oot nyt oikein suosittu =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No sääpäs oot nyt oikein suosittu =D =D

        Ilmeisesti.😄....yritin ettiä biisiä tohon haaveilijan ketjuun mutta en löytäny sopivaa vaikka tää viikko onkin tosi onnellinen ollut ja mukava ja iloinen.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ilmeisesti.😄....yritin ettiä biisiä tohon haaveilijan ketjuun mutta en löytäny sopivaa vaikka tää viikko onkin tosi onnellinen ollut ja mukava ja iloinen.😊.

        Mää en oikeen tajuu mikä niissä tarrakengissä joitain tai jotain yksittäistä henkilöä kiinnostaa, samoin siinä syötkö sää makkaraperunoita ja lenkkimakkaraa. Aika omituista huumoria tai sitten jollain on vain jokin ihme fiksaatio tuon kaltaisiin asioihin. Mutta meitä on niin moneksi ja onhan heitäkin, joita kiihottaa vaikka rakennukset tai puut.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en oikeen tajuu mikä niissä tarrakengissä joitain tai jotain yksittäistä henkilöä kiinnostaa, samoin siinä syötkö sää makkaraperunoita ja lenkkimakkaraa. Aika omituista huumoria tai sitten jollain on vain jokin ihme fiksaatio tuon kaltaisiin asioihin. Mutta meitä on niin moneksi ja onhan heitäkin, joita kiihottaa vaikka rakennukset tai puut.

        En tosiaan tiedä mikä näissä niin kiihottaa.😄. https://aijaa.com/FzSnii
        Tai niissä muissakaan jutuissa. Ja jos ne on olevinaan jotain vittuilu tai loukkaus yrityksiä on niin aika surkeesti epäonnistuneita ja säälittäviä sellasia ne sitten on kyllä.😂. Ja jos ne on huumoria niin se mener kyllä hiukkasen tai vähän enemmänkin kyllä ohi.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En tosiaan tiedä mikä näissä niin kiihottaa.😄. https://aijaa.com/FzSnii
        Tai niissä muissakaan jutuissa. Ja jos ne on olevinaan jotain vittuilu tai loukkaus yrityksiä on niin aika surkeesti epäonnistuneita ja säälittäviä sellasia ne sitten on kyllä.😂. Ja jos ne on huumoria niin se mener kyllä hiukkasen tai vähän enemmänkin kyllä ohi.😀.

        Mulla on ollu useammankin kuin kerran tuontyyppiset, tarroilla varustetut kävelykengät aikoinaan. Kerran oli yhet Eccon mustat, joissa oli tarrat (nää oli mulla 10 vuotta). Oonko mää joku tarrakenkäfriikki? =D =D Mää luulen, että jotkut tai joku on sulle kateellisia, kun sää oot täällä aika suosittu tyyppi.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En tosiaan tiedä mikä näissä niin kiihottaa.😄. https://aijaa.com/FzSnii
        Tai niissä muissakaan jutuissa. Ja jos ne on olevinaan jotain vittuilu tai loukkaus yrityksiä on niin aika surkeesti epäonnistuneita ja säälittäviä sellasia ne sitten on kyllä.😂. Ja jos ne on huumoria niin se mener kyllä hiukkasen tai vähän enemmänkin kyllä ohi.😀.

        Ja ehkä joitain ärsyttää, kun sää oot aina aika hyväntuulinen ja ystävällinen ja muuta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla on ollu useammankin kuin kerran tuontyyppiset, tarroilla varustetut kävelykengät aikoinaan. Kerran oli yhet Eccon mustat, joissa oli tarrat (nää oli mulla 10 vuotta). Oonko mää joku tarrakenkäfriikki? =D =D Mää luulen, että jotkut tai joku on sulle kateellisia, kun sää oot täällä aika suosittu tyyppi.

        Jees...noikin on Italiassa tehty ja makso tarjouksessa vähän reilu 100€ oliko normi hinta reilun 120€. Mutta on ollut kestävät ja on vieläkin ihan hyvässä kunnossa yks pieni reikä on pikkuvarpaan kohdalla.. ei vaan oo tullu käytettyä niitä nyt pariin vuoteen.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja ehkä joitain ärsyttää, kun sää oot aina aika hyväntuulinen ja ystävällinen ja muuta.

        Todennäköisesti se joitain jostain syystä niin kovasti ottaa päähän. En kyllä ymmärrä että miks mutta ehkä se on sitten sitä kateutta kun tuun muiden kanssa hyvin toimeen ja varsinkin naisoletettujen tai ärsyyntymistä siitä.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Todennäköisesti se joitain jostain syystä niin kovasti ottaa päähän. En kyllä ymmärrä että miks mutta ehkä se on sitten sitä kateutta kun tuun muiden kanssa hyvin toimeen ja varsinkin naisoletettujen tai ärsyyntymistä siitä.😀.

        Jep ja siks pitää kutsua sua pulleaks kaveripojaks ynnä muuta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep ja siks pitää kutsua sua pulleaks kaveripojaks ynnä muuta.

        Juu näin se on. Se kun käy sietämättömästi heidän oman hiukan heikon itsetunnon ja omakuvan päälle että jos mä olenkin naisoletettujen keskuudessa suosittu ja itse eivät sitten ehkä ole ainakaan siinä määrin kuin ite toivoisivat. Sen vuoks sitten pitää yrittää mua jotenkin mollata että itelle tulis edes vähän parempi olo.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu näin se on. Se kun käy sietämättömästi heidän oman hiukan heikon itsetunnon ja omakuvan päälle että jos mä olenkin naisoletettujen keskuudessa suosittu ja itse eivät sitten ehkä ole ainakaan siinä määrin kuin ite toivoisivat. Sen vuoks sitten pitää yrittää mua jotenkin mollata että itelle tulis edes vähän parempi olo.😀.

        En ymmärrä tollasta käytöstä. En tosiaan.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En ymmärrä tollasta käytöstä. En tosiaan.

        No tavallaan mä kyllä ymmärrän sen mistä se johtuu mutta en mäkään siitä pidä tai sitä hyväksy millään tapaa.🙂.


    • Anonyymi

      EI, ne eivät ole seksikkäät, vaan oikeaan aikaan ajoitettuna söpöt ja hauskat. Mutta jos ajoittaa väärään kohtaan niin supermauttomat. Sanoisin että aika riskaabelia, mut joku muu voi tykätä enemmän :D

    • Anonyymi

      Oisko naisesta sexyt sellaset Borat tyyliset uimahousut????

      • Ei. Huumorilla ottaisin tai sitten juoksisisn karkuun =D =D


      • Anonyymi

        Pirpanan ja Huitaleen mielestä on.


    • Kyllä mies on parempi ilman mitään stringejä, mutta jos mies kokee tarvetta ilmaista itseään norsustringien avulla, niin mikäpä minä olen sitä estämään. Mitään sutinaa niillä ei kyllä saa aikaiseksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minusta kaikki stringit miehillä on kauheita. Sori.

    • Anonyymi

      Superman 3 -elokuvassa, vanha mutta aika hyväkin, Lorelei näyttelijä on sellainen "muka" bimbo joka lukee salaa teknisiä juttuja kirjoista, ei halua että toiset tietävät että se tietää paljon asioita... niin tuolla oli moonbootsit jalassa.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Superman_III

      Xenamus

    • Anonyymi

      Kunhan on kärsään täytettä kerrakseen, ettei kärsä heilu puoliksi tyhjänä🤔

    • Anonyymi

      Eivät ole. En osaa kuvitella tilannetta, jossa nuo ilahduttaisivat. Tai ehkä jossakin striptease-esityksessä, jossa ei haluaisi nähdä miestä alasti.

    • Anonyymi

      väärä palsta mutta en laiskuuttani viitsinyt etsiä tuota oikeaa, mutta jossa lauletaan että, saakelin nainen löl minua pampulla ja satuttikin todella pahasti:

      ZZtop - Got Me Under Pressure "hit me with a nightstick..:
      https://www.youtube.com/watch?v=QgsY6TqqQCU

      Muistaakseni on myöskin Recycler-levyllä jonkakin omistan ellen väärin aivan muista.

    • Mielestäni lähinnä hullunkuriset.

      Muhun vetoaa miesten pukeutumisessa parhaiten combo mustat aurinkolasit + musta nahkatakki. Ne saavat monet "tavikset" näyttämään hyviltä.

      Mielestäni myös mies sopivissa shortseissa on seksikäämpi kuin mies uimahousuissa, vaikka viimeksi mainitussa näkyykin huomattavasti enemmän paljasta pintaa.

    • Anonyymi

      Kuutöppöset - lämpimät, seksikkäät sekä hullunkuriset.

    • Anonyymi

      Oikeat Moonbootsit voivat olla näin asiaan liittyen jollekin Matti Huutonen YLE-meteoroligillekin liian kalliit ostaa, ehkä hän saisi omaisuutensa myytyä ostettua yhden Kuukengän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe