Kotipizzan taso laskenut

Anonyymi-ap

Lapsena suosikkiruokaani oli Kotipizzan bolognese. Näin aikuisena maku on muuttunut täytteisiin kinkku-ananas tai tonnikala-sipuli.

Perinteisesti tykkäsin aina ilman muuta Kotipizzan pizzoista, ja välttelin turkkilaisten pizzoja. Mutta nyt ainakin parin viime vuoden aikana Kotipizzastakin on useammin tullut sellaisia pizzoja, joiden reunat ovat ihan mustiksi poltetut. Vaaleareunaista saa hädin tuskin koskaan enää nykyään. 😥

Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

52

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syö lankkupitsoi ja nuudelii

    • Anonyymi

      Joo ja hinta on mieletön! Pitsa linltä saa parempaa ja halvemmalla💩

      • Anonyymi

        Pitsa lineltä😄


      • Anonyymi

        Kaikkien ravintoloiden taso on sama kun niiden huonoin kokki, pätee myös pizza hommaan ?


    • Anonyymi

      Kotipizza laittaa olemattomasti täytteitä ja hurjasti hintaa, turkkilainen pizzeria laittaa olemattomasti hintaa ja hurjasti täytteitä, siksi jälkimmäinen silloin suht harvoin kun pizzaa syön.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Ulkolainen laittaa todellakin hurjasti täytettä, läpikuultavaa ’juustoa’ löytyy..🤢🤮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ulkolainen laittaa todellakin hurjasti täytettä, läpikuultavaa ’juustoa’ löytyy..🤢🤮

        Joskus parikymmentä vuotta sitten netissä kiersi sellainen piirretty video, missä tälläinen turkkilainen tai vastaava tummempi pizzeristi runkkasi suoraan pizzaan.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Joskus parikymmentä vuotta sitten netissä kiersi sellainen piirretty video, missä tälläinen turkkilainen tai vastaava tummempi pizzeristi runkkasi suoraan pizzaan.

        Olipas ekologi. Proteiinit kierrätykseen eikä hukkaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipas ekologi. Proteiinit kierrätykseen eikä hukkaan.

        -keinovaginamies-

        Onneksi kyseessäoli vain piirretty video, mutta en epäile etteikö jossain päin maailmaa hyvinkin joku tummempi tapaus voisi harrastaa tuollaista, jos ottaa uskontonsa sanasta sanaan ja vihaa yli kaiken "vääräuskoisia"...

        Koska onhan maailmalla tapahtunut sekin silloin useita vuosia sitten, kun jossain (muistaakseni Englannissa?) paikallisessa kebab-pizzeriassa myytiin tapetun ja paloitellun tytön lihaa annosten joukossa. Yritin hakea linkin siihen uutiseen, muttei enää löydy ainakaan niillä hakusanoilla joita olen keksinyt käyttää.


    • Minä tilaan yleensä aasialaisesta pitseriasta. Jostain syystä se on kaupungin ainut paikka, josta saa sellaista rapeahko pohjaista pitsaa. En tykkää yhtään märistä lätyistä.

      Tosin kotipitsaa en ole enää kokeillut vuosiin, joten en tiedä mikä taso siellä on nykyään.

    • Anonyymi

      2000-luvun alun pepperoni pannupizzat Kotipizzasta oli parasta ikinä, kaukana on ne ajat

    • Musta joskus aikoinaan Kotipitsan pitsoissa ei ollut tarpeeksi täytettä. enemmän täytettä pitsoihin sai ulkomaalaisten omistamista pitserioista. Nykyään en tiedä minkälaisia Kotipitsan pitsat on, kun en ole ostanut sieltä kuin kahvia joskus.

      • Meidän kylälle tuli keväällä kotipitsa tosin se on ulkomaalaisten omistama kotipitsa niin täytteitä on ihan hyvin ja pitsat muistuttaa enemmän niitä ulkomaalaisten myymiä pitsoja mutta on pakko sanoo ettei ne kyllä mitenkään erityisesti eroojaan suuntaan eikä toiseen. Todella harvoin tulee kanssa pitsaa syötyä nykyään miuten kuin ite kotona tekemällä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Meidän kylälle tuli keväällä kotipitsa tosin se on ulkomaalaisten omistama kotipitsa niin täytteitä on ihan hyvin ja pitsat muistuttaa enemmän niitä ulkomaalaisten myymiä pitsoja mutta on pakko sanoo ettei ne kyllä mitenkään erityisesti eroojaan suuntaan eikä toiseen. Todella harvoin tulee kanssa pitsaa syötyä nykyään miuten kuin ite kotona tekemällä.🙂.

        Uskollisuus makkaraperunoille on hyve 👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskollisuus makkaraperunoille on hyve 👍🏼

        Ei voi olla mitään uskollisuutta kun ei niitä syö edelleenkään.😂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Meidän kylälle tuli keväällä kotipitsa tosin se on ulkomaalaisten omistama kotipitsa niin täytteitä on ihan hyvin ja pitsat muistuttaa enemmän niitä ulkomaalaisten myymiä pitsoja mutta on pakko sanoo ettei ne kyllä mitenkään erityisesti eroojaan suuntaan eikä toiseen. Todella harvoin tulee kanssa pitsaa syötyä nykyään miuten kuin ite kotona tekemällä.🙂.

        Joskus oon ostamu Saarioisen pikkupitsan (mikropitsa) tai Ristoranten pakastepitsaa (pakastepitsaan lisään täytteitä ja paistan sitten uunissa, ihan hyvää tulee).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskollisuus makkaraperunoille on hyve 👍🏼

        Täälläpäin makkaraperunat tunnetaan myös nimellä taksari (taksikuskin erikoinen).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joskus oon ostamu Saarioisen pikkupitsan (mikropitsa) tai Ristoranten pakastepitsaa (pakastepitsaan lisään täytteitä ja paistan sitten uunissa, ihan hyvää tulee).

        Juu niin saa myös ihan hyvää syötävää kyllä. Mä teen kyllä yleensä ihan kokonaan ite sen pitsan tai sitten jos laiskottaa ostaa valmiita pakastepitsapohjia ja siihen laittaa omat täytteet. Olikohan tässäkin myllynparhaan pakastepitsapohjat mitkä on ollu parhaan makuisia kun jotkut niistä on sellasia aika pahvisia ja kuivia kun ne valmistaa.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joskus oon ostamu Saarioisen pikkupitsan (mikropitsa) tai Ristoranten pakastepitsaa (pakastepitsaan lisään täytteitä ja paistan sitten uunissa, ihan hyvää tulee).

        Mun makuun nuo kaksi (Saarioisten "roiskeläpät" ja Ristoranten pizzat) eroavat toisistaan kuin yö jä päivä. Roiskeläpät eivät mulle maistu, kun taas Ristoranten Tonno (jossa lisäksi sipulia) on aivan ykkönen kaupan pitsoista, ja nykyisellä tosiaan yleensä sitä Kotipizzaa parempi. Mutta makuasioitahan toki nämä. :)


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mun makuun nuo kaksi (Saarioisten "roiskeläpät" ja Ristoranten pizzat) eroavat toisistaan kuin yö jä päivä. Roiskeläpät eivät mulle maistu, kun taas Ristoranten Tonno (jossa lisäksi sipulia) on aivan ykkönen kaupan pitsoista, ja nykyisellä tosiaan yleensä sitä Kotipizzaa parempi. Mutta makuasioitahan toki nämä. :)

        En määkään kovin usein osta Saarioisen mikropitsoja. Enkä kauhean usein Ristoranten pakastepitsojakaan, mutta joskus ostan ja tuunaan mieleisekseni ennen kuin paistan. Ristoranten pitsoista ostan yleensä kasvispitsan tai motsarellapitsan, koska niihin on helpompi lisätä päälle mitä haluaa, esim. kinkkua, ananasta, lisää vihanneksi, lisää juustoraastetta päälle.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu niin saa myös ihan hyvää syötävää kyllä. Mä teen kyllä yleensä ihan kokonaan ite sen pitsan tai sitten jos laiskottaa ostaa valmiita pakastepitsapohjia ja siihen laittaa omat täytteet. Olikohan tässäkin myllynparhaan pakastepitsapohjat mitkä on ollu parhaan makuisia kun jotkut niistä on sellasia aika pahvisia ja kuivia kun ne valmistaa.🙂.

        Äiti teki aikoinaan itse pitsaa kotona. Täytteitä oli runsaasti. Oli hyvää. Käytiin me syömässä pitserioissakin, mutta äidin tekemät pitsat oli parhaita. Ei mitään lirupitsoja.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu niin saa myös ihan hyvää syötävää kyllä. Mä teen kyllä yleensä ihan kokonaan ite sen pitsan tai sitten jos laiskottaa ostaa valmiita pakastepitsapohjia ja siihen laittaa omat täytteet. Olikohan tässäkin myllynparhaan pakastepitsapohjat mitkä on ollu parhaan makuisia kun jotkut niistä on sellasia aika pahvisia ja kuivia kun ne valmistaa.🙂.

        Hienoa, että teet itse pitsaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Äiti teki aikoinaan itse pitsaa kotona. Täytteitä oli runsaasti. Oli hyvää. Käytiin me syömässä pitserioissakin, mutta äidin tekemät pitsat oli parhaita. Ei mitään lirupitsoja.

        Jeps...mun tarvis joskus kokata oikee ritaripitsa sulle.😄. Tuskin se sun äidin tekemää pitsaa voittais mutta hyvää se olis sen mä voin luvata kyllä. Tietysti sä saisit täytteet päättää niin että siitä tulis sellanen midtä sä tykkäät.😋.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps...mun tarvis joskus kokata oikee ritaripitsa sulle.😄. Tuskin se sun äidin tekemää pitsaa voittais mutta hyvää se olis sen mä voin luvata kyllä. Tietysti sä saisit täytteet päättää niin että siitä tulis sellanen midtä sä tykkäät.😋.

        No teeppä sellanen mulle joskus. Ja uskon kyllä, että olis hyvää.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hienoa, että teet itse pitsaa.

        Mukavahan sitä on väsäillä. No mä nyt oon aina muutenkin pitäny ruoanlaitosta.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mukavahan sitä on väsäillä. No mä nyt oon aina muutenkin pitäny ruoanlaitosta.😀.

        Itsekin laitan ruokaa, mutta en ihan aina jaksa mitään kovin kummallista väsätä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No teeppä sellanen mulle joskus. Ja uskon kyllä, että olis hyvää.

        Jees...aivan varmasti teen jos/kun tulee joskus mahdollisuus. Tietysti mä voin muutakin tehdä ihan mitä vaan neidon sydän ja vatsa sekä makuhermot sitten sattuukin halajamaan.😊. Kuuluu myös perus ritari koulutukseen että armaan neitonsa pystyy ravitsemaan ja niin että neidon makuhermot vielä laulaa hallelujaata.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Itsekin laitan ruokaa, mutta en ihan aina jaksa mitään kovin kummallista väsätä.

        No sitä varten on ritarit olemassa.☺️....juu eihän sitä aina jaksa, huvita tai ehdi tehdä mitään kovin kummosta mutta todella useesti joku helppo ja yksinkertainenkin voi olla älyttömän hyvää.😋.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No sitä varten on ritarit olemassa.☺️....juu eihän sitä aina jaksa, huvita tai ehdi tehdä mitään kovin kummosta mutta todella useesti joku helppo ja yksinkertainenkin voi olla älyttömän hyvää.😋.

        Näin on. Yksinkertainen on parasta (näin sanoi myös Ville Haapasalo yhdessä 30 päivää ohjelmassaan).


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...aivan varmasti teen jos/kun tulee joskus mahdollisuus. Tietysti mä voin muutakin tehdä ihan mitä vaan neidon sydän ja vatsa sekä makuhermot sitten sattuukin halajamaan.😊. Kuuluu myös perus ritari koulutukseen että armaan neitonsa pystyy ravitsemaan ja niin että neidon makuhermot vielä laulaa hallelujaata.😄.

        Jep. Pitää olla niin gourmeeta, että tosiaan makuhermot räjähtää ja huutaa halleluujaa =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on. Yksinkertainen on parasta (näin sanoi myös Ville Haapasalo yhdessä 30 päivää ohjelmassaan).

        Jeps...ne oli muuten ihan mukavia ohjelmia niitä tuli katotua aina joskus.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps...ne oli muuten ihan mukavia ohjelmia niitä tuli katotua aina joskus.😀.

        Mää katoin ne kaikki Villen 30 päivää -matkailuohjelmat, kun niitä 2000-luvun alkupuolella tuli teeveestä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Pitää olla niin gourmeeta, että tosiaan makuhermot räjähtää ja huutaa halleluujaa =D =D

        Kyllä...vähintään niin.😄. Laulaa ylistys lauluja suussa.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää katoin ne kaikki Villen 30 päivää -matkailuohjelmat, kun niitä 2000-luvun alkupuolella tuli teeveestä.

        Mä kattelin paljon kun niitä tuli joku aika sitten uusintoina ja maratoneina mutta en mä ihan jokaista kyllä nähny mutta useimmat varmaan.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä kattelin paljon kun niitä tuli joku aika sitten uusintoina ja maratoneina mutta en mä ihan jokaista kyllä nähny mutta useimmat varmaan.😃.

        Mää on katellu joitain 30 päivää -ohjelmia myös Yle Areenasta.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...vähintään niin.😄. Laulaa ylistys lauluja suussa.😊.

        Jep. Gospelia raikaa ja oikein kovaa =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää on katellu joitain 30 päivää -ohjelmia myös Yle Areenasta.

        Joo niin mäkin oon tehny mutta tossa on yks ärsyttävä juttu tossa mun telkassa ja se on kun se on wifillä yhteydessä tohon meidän nettiin ja tossa on kantava kiviseinä välissä eikä meidän netti oo mikään kovin nopee niin se areena pätkii tossa mun telkassa useesti kun se yhteys on huono ja hidas.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Gospelia raikaa ja oikein kovaa =D =D

        Kyllä...kovaa ja korkeelta ja kirkkaasti.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo niin mäkin oon tehny mutta tossa on yks ärsyttävä juttu tossa mun telkassa ja se on kun se on wifillä yhteydessä tohon meidän nettiin ja tossa on kantava kiviseinä välissä eikä meidän netti oo mikään kovin nopee niin se areena pätkii tossa mun telkassa useesti kun se yhteys on huono ja hidas.🙂.

        Seinä voi hidastaa nettiyhteyttä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...vähintään niin.😄. Laulaa ylistys lauluja suussa.😊.

        Ja mahassa kuuluu oikea ylistävä mouruaminen =D =D


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees...aivan varmasti teen jos/kun tulee joskus mahdollisuus. Tietysti mä voin muutakin tehdä ihan mitä vaan neidon sydän ja vatsa sekä makuhermot sitten sattuukin halajamaan.😊. Kuuluu myös perus ritari koulutukseen että armaan neitonsa pystyy ravitsemaan ja niin että neidon makuhermot vielä laulaa hallelujaata.😄.

        Onko pitsa muhkeiden muotojesi salaisuus?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Seinä voi hidastaa nettiyhteyttä.

        Jep...näin mä oon sen pähkäilly olevan.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja mahassa kuuluu oikea ylistävä mouruaminen =D =D

        Jep kuorossa laulavat kunniaa ja ylistystä.😀. Oikein hyvää yöyä ja suloisia unia armas neitoni. Nuku oikein hyvin.😊.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitsa muhkeiden muotojesi salaisuus?

        Minkä muhkeiden muotojen?🤣.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitsa muhkeiden muotojesi salaisuus?

        Ei pitsa lihota, jos sitä syö kohtuudella. Mikä se sitten on sun muotojen salaisuus?


    • Anonyymi

      Karvakäsien pitsat on parhaita.

      T. Pullea Kaveripoika

    • Anonyymi

      Kotipizzan pizzat ovat muistini mukaan aina olleet surkeita.
      Parhaat pizzeriat Tampereen seudulla ovat ainakin viimeiset parikymmentä vuotta olleet maahanmuuttajien pitämiä. Toivottavasti pojat pääsevät palkoille.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Meillä Kotipizzan pizzat ovat oikein hyviä. Ei mitään moittimista. Osansa voi tietysti olla sillä, että tässä suht pienellä alueella (vajaan kilometrin säteellä) on 5 paikkaa, joista saa pizzaa. Kilpailu luultavasti pudottaisi armotta pois, jos myisi huonoa.

    • Käyn harvoin hakemassa pizzaa mistään, Kotipizzasssa ehkä viimeksi n vuosi sitten lomareissulla ja pizzat eivät tosiaan olleet yhtä hyviä, kuin muistan niiden lapsuudessa olleen. Täytteitä oli vähänlaisesti ja pizza oli jotenkin kuivaa.

      Teen yleensä pizzat itse. Pizza on helppo ja nopea tehdä itsekin ja juustoa saa laittaa juuri niin paljon kuin haluaa 😁

    • Olen uskollinen yhdelle tietylle kebab-pizzerialle tässä lähellä. Vain muutaman kerran vuodessa siellä asioin, mutta maahanmuuttajaperhe on aina palvellut minua ja perhettäni ystävällisesti ja pitsat ovat hyviä. - Heidän tuotteensa ovat ehkä hieman kalliimpia kuin kilpailijoiden, mutta koska sattumalta tiedän heidän hoitavan veronsa ja muut velvoitteet asianmukaisesti, niin maksan ne eurot ihan mielelläni.

      Joskus poika toi kotona käydessänsä Kotipizzan pitsaa, joka hänen mielestään oli parasta. - Minusta siinä oli liian paljon kuivahkoa pohjataikinaa. Olikohan siitä joku ristikkokin pitsan päällä. 🤔 Ja sitten siinä oli mukana jotain dippikastiketta, mihin sitä kuivaa reunaa olisi voinut upottaa.. - Kyllä sitä nyt söi, mutta ei se mikään maailman paras pitsa minun mielestäni ollut.

    • Anonyymi

      Itse saa tehtyä parhaan pizzan, saa juuri sellaisen kuin itse haluaa.

    • Anonyymi

      ...toisaalta saattaa tapahtua onnettomuus ja vahinko jolloin omasta pizzasta ei tulekaan aivan täysin sellainen minkälainen olisi sen halunnut olevan, mutta kokemus opettaa, olen tehnyt tuhansia pizzoja ellen kymmeniäkin tuhansia pizzoja itselleni, melkein jokainen ilta teen iltapalakseni jonkinlaisen pizzan.

      t. Kundis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe