Homo lääkärissä

En ole vieläkään parantunut flunssastani. Tänään menin sitten lääkäriin, jossa ystävällinen hoitaja otti nielunäytteen. Hoitaja puki kaikki mahdolliset suojukset päälle ja kertoi että kaikki aina yskivät näytettä ottaessa. Ja minä poika istuin tuolissa, enkä inahtanutkaan vaikka kurkkua tökittiin vanupuikolla. Ei ainuttakaan yökkäystä.

Siinä mahtoi hoitaja miettiä, että tämä poika se on tottunut ottamaan syvälle kurkkuun. Teki mieli yskäistä edes muodon vuoksi.

16

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko sitten… ottanut?🤔

      • No en. Olen vain hyvä olemaan kakostelematta :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        No en. Olen vain hyvä olemaan kakostelematta :D

        Mulla oksentamisrefleksi tulee hampaita pestessäkin. Kielen takaosa on paha, kun sitä yrittää putsata hammasharjalla.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla oksentamisrefleksi tulee hampaita pestessäkin. Kielen takaosa on paha, kun sitä yrittää putsata hammasharjalla.

        Minä käytän kieliraappia. Se tuntuu jotenkin ystävällisemmältä kuin hammasharja.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä käytän kieliraappia. Se tuntuu jotenkin ystävällisemmältä kuin hammasharja.

        Pitää kokeilla sellaista 🪥


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mulla oksentamisrefleksi tulee hampaita pestessäkin. Kielen takaosa on paha, kun sitä yrittää putsata hammasharjalla.

        Mä aina oksensin aamulla ennen kouluun menoo hampaita pestessä jos oli esitelmiä tiedossa.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18082455G

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Eiköhän terveydenhuollon ammattilainen ole tietoinen, että oksennusrefleksin voimakkuus on yksilöllistä.

      • No tottakai tietää 😂


    • Milloinka saat tietää ne nielunäytteen tulokset? Olisi hyvä, että saisit kunnolliset lääkkeet mahdollisimman pian, ettei yleiskuntosi ala kärsimään jatkuvasta sairastelusta. Ei keho kaikkea kestä. Jo nyt saattaa vastustuskykysi käydä ylikierroksilla.
      Muistathan levätä. Pikaista toipumista. 😊

      • Olen tosiaan ollut jo pari viikkoa kipeänä. Otti vaan jonkun pikatestin joka oli negatiivinen. Lääkäri epäili sitten influenssaa ja määräsi lepoa vaan. Se ei vaan jotenkin sovi luonteeseeni. Nolottaa olla näin paljon töistä pois.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen tosiaan ollut jo pari viikkoa kipeänä. Otti vaan jonkun pikatestin joka oli negatiivinen. Lääkäri epäili sitten influenssaa ja määräsi lepoa vaan. Se ei vaan jotenkin sovi luonteeseeni. Nolottaa olla näin paljon töistä pois.

        Et sinä voi sinne töihinkään mennä muita tartuttamaan. Parasta pysyä vaan kotona ja levätä, kuten lääkäri määrää.
        Muista kuitenkin syödä säännöllisesti, vaikka ruoka ei maistuisikaan ja juoda (vettä, teetä, mehua), ettei tule nestehukkaa. On tärkeää, että saat yöt nukuttua. Keho lepää ja vahvistuu.
        Kurjaa, että tuo lentsu pitää sinua kourissaan.
        Tämä palstailu ainakin pitää sinua paikallaan, edes pienen hetken. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Et sinä voi sinne töihinkään mennä muita tartuttamaan. Parasta pysyä vaan kotona ja levätä, kuten lääkäri määrää.
        Muista kuitenkin syödä säännöllisesti, vaikka ruoka ei maistuisikaan ja juoda (vettä, teetä, mehua), ettei tule nestehukkaa. On tärkeää, että saat yöt nukuttua. Keho lepää ja vahvistuu.
        Kurjaa, että tuo lentsu pitää sinua kourissaan.
        Tämä palstailu ainakin pitää sinua paikallaan, edes pienen hetken. 😊

        Kiitos. Nyt pitää vaan tosiaan keskittyä paranemaan ja palstailemaan :)


    • Anonyymi

      Minulla krooninen nuha ympäri vuoden. Olen kai sitten hapelle allerginen.

      Toisaalta niin, tupakointihan tappaa hyvin tehokkaasti viruksia, nikotiini siis, myrkkynä, eli on hyvä keino korona-virustakin vastaan kai.

      ERÄS toinen juttu, nimittäin olen huomannut että jotkut seikkailupelien läpipelaamisvideot ovat hauskempaa katseltavaa kuin elokuvat, esim. tämä uusio 3D versio Sierran pelistä Space Quest 3 - Pirates of Pestulon 3D:

      https://www.youtube.com/watch?v=KwHNJ6vDEOY

      • buddy-love

        Nikotiini tappaa lähinnä hyönteisiä, mutta tupakoitsijan pitoisuudet ovat liian matalat (ja korkeammat tappavat sen tupakoitsijan).


    • Anonyymi

      Tulehdusarvot? Taustalla voi muhia matala tulehdus, pitkäänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3050
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2317
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2143
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2054
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      63
      1059
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1049
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      88
      995
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      916
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      875
    Aihe