Homo lääkärissä

En ole vieläkään parantunut flunssastani. Tänään menin sitten lääkäriin, jossa ystävällinen hoitaja otti nielunäytteen. Hoitaja puki kaikki mahdolliset suojukset päälle ja kertoi että kaikki aina yskivät näytettä ottaessa. Ja minä poika istuin tuolissa, enkä inahtanutkaan vaikka kurkkua tökittiin vanupuikolla. Ei ainuttakaan yökkäystä.

Siinä mahtoi hoitaja miettiä, että tämä poika se on tottunut ottamaan syvälle kurkkuun. Teki mieli yskäistä edes muodon vuoksi.

16

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko sitten… ottanut?🤔

• No en. Olen vain hyvä olemaan kakostelematta :D

• Palstakamu kirjoitti:

No en. Olen vain hyvä olemaan kakostelematta :D

Mulla oksentamisrefleksi tulee hampaita pestessäkin. Kielen takaosa on paha, kun sitä yrittää putsata hammasharjalla.

• Prinsessasi kirjoitti:

Mulla oksentamisrefleksi tulee hampaita pestessäkin. Kielen takaosa on paha, kun sitä yrittää putsata hammasharjalla.

Minä käytän kieliraappia. Se tuntuu jotenkin ystävällisemmältä kuin hammasharja.

• Palstakamu kirjoitti:

Minä käytän kieliraappia. Se tuntuu jotenkin ystävällisemmältä kuin hammasharja.

Pitää kokeilla sellaista 🪥

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mä aina oksensin aamulla ennen kouluun menoo hampaita pestessä jos oli esitelmiä tiedossa.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­N­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18082455G

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Eiköhän terveydenhuollon ammattilainen ole tietoinen, että oksennusrefleksin voimakkuus on yksilöllistä.

• No tottakai tietää 😂

• Milloinka saat tietää ne nielunäytteen tulokset? Olisi hyvä, että saisit kunnolliset lääkkeet mahdollisimman pian, ettei yleiskuntosi ala kärsimään jatkuvasta sairastelusta. Ei keho kaikkea kestä. Jo nyt saattaa vastustuskykysi käydä ylikierroksilla.
      Muistathan levätä. Pikaista toipumista. 😊

• Olen tosiaan ollut jo pari viikkoa kipeänä. Otti vaan jonkun pikatestin joka oli negatiivinen. Lääkäri epäili sitten influenssaa ja määräsi lepoa vaan. Se ei vaan jotenkin sovi luonteeseeni. Nolottaa olla näin paljon töistä pois.

• Palstakamu kirjoitti:

Olen tosiaan ollut jo pari viikkoa kipeänä. Otti vaan jonkun pikatestin joka oli negatiivinen. Lääkäri epäili sitten influenssaa ja määräsi lepoa vaan. Se ei vaan jotenkin sovi luonteeseeni. Nolottaa olla näin paljon töistä pois.

Et sinä voi sinne töihinkään mennä muita tartuttamaan. Parasta pysyä vaan kotona ja levätä, kuten lääkäri määrää.
        Muista kuitenkin syödä säännöllisesti, vaikka ruoka ei maistuisikaan ja juoda (vettä, teetä, mehua), ettei tule nestehukkaa. On tärkeää, että saat yöt nukuttua. Keho lepää ja vahvistuu.
        Kurjaa, että tuo lentsu pitää sinua kourissaan.
        Tämä palstailu ainakin pitää sinua paikallaan, edes pienen hetken. 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Et sinä voi sinne töihinkään mennä muita tartuttamaan. Parasta pysyä vaan kotona ja levätä, kuten lääkäri määrää.
        Muista kuitenkin syödä säännöllisesti, vaikka ruoka ei maistuisikaan ja juoda (vettä, teetä, mehua), ettei tule nestehukkaa. On tärkeää, että saat yöt nukuttua. Keho lepää ja vahvistuu.
        Kurjaa, että tuo lentsu pitää sinua kourissaan.
        Tämä palstailu ainakin pitää sinua paikallaan, edes pienen hetken. 😊

Kiitos. Nyt pitää vaan tosiaan keskittyä paranemaan ja palstailemaan :)

• Anonyymi

Minulla krooninen nuha ympäri vuoden. Olen kai sitten hapelle allerginen.

Toisaalta niin, tupakointihan tappaa hyvin tehokkaasti viruksia, nikotiini siis, myrkkynä, eli on hyvä keino korona-virustakin vastaan kai.

ERÄS toinen juttu, nimittäin olen huomannut että jotkut seikkailupelien läpipelaamisvideot ovat hauskempaa katseltavaa kuin elokuvat, esim. tämä uusio 3D versio Sierran pelistä Space Quest 3 - Pirates of Pestulon 3D:

https://www.youtube.com/watch?v=KwHNJ6vDEOY

• Nikotiini tappaa lähinnä hyönteisiä, mutta tupakoitsijan pitoisuudet ovat liian matalat (ja korkeammat tappavat sen tupakoitsijan).

• Anonyymi

Tulehdusarvot? Taustalla voi muhia matala tulehdus, pitkäänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      33
      11047
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7467
    3. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      80
      3812
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3780
    5. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      42
      3248
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      611
      3217
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      43
      3080
    8. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      91
      3078
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2023
    10. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      24
      1749
    Aihe