Mikä on varmin tapa mokata suhde?

Anonyymi-ap

Erityisesti miehiltä kaipaisin neuvoja että jos on heti seksistä kiinnostunut niin onko se moka? Tai miten suhteen alun voi mokata? Olen nyt 4 tuntia pitänyt housut jalassa.

94

779

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annakko paljaalla ?

      • Anonyymi

        Joo. En anna kondomilla. Ei vaan pysty rakastuu kondomil. Siks olen valikoiva= nirso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. En anna kondomilla. Ei vaan pysty rakastuu kondomil. Siks olen valikoiva= nirso.

        Voi oksennus


    • Riippuu varmaan paljon kulttuurista, Suomessa ei nykyaikana mokaa suhdettaan vaikka menisi sänkyyn vaikka jo toisilla tai kolmansilla treffeillä (olettaen, että mies on alunperinkin ollut kiinnostunut tosissaan). Jossain Ranskassa tuolla saattaa olla pienemmillä paikkakunnilla taas paljonkin väliä, varsinkin nuorempien ja elämää näkemättömämpien miesten keskuudessa.

      • Anonyymi

        Ite oon saanu kyl sen kasvatuksen et seksi tarkottaa lupautumista ja avioliittoa. Elämä opettanu et kaikki miehet ei aattele samoin miten mut on kasvatettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon saanu kyl sen kasvatuksen et seksi tarkottaa lupautumista ja avioliittoa. Elämä opettanu et kaikki miehet ei aattele samoin miten mut on kasvatettu.

        Vuosia sitten telkusta tuli japanilainen leffa, missä mieshenkilö totesi naishenkilölle: "Miehille seksi ja rakkaus ovat eri asioita." Se on jäänyt ko. leffasta mieleen vielä näin vuosikausien jälkeenkin.

        Ja joo, totta kai on myös naisia jotka hakevat välillä pelkkää seksiä, ja ehkä myös jonkin verran (aika minimaalisen vähän kuitenkin) miehiä jotka hakevat ainoastaan rakkaus- ja seurustelusuhteita. Mutta kyseinen repliikki ottaa asiaan kantaa noin niin kuin kärjistetysti.


    • Anonyymi

      Sul on mielenkiintoinen aloitus. Kiinnostaa vastaukset tähän.
      Himot ne on hiirelläkin, joten oma suhtautuminen tuohon (naisena) on se että tottuu pelkkiin tunteettomiin suhareihin vuosien sinkkuuden aikana. En edes odota nykyään mitään jälkikäteen. Kynnys jatkuvuuden selvittämiseksi painuu minimiin.

    • Anonyymi

      Etsipä oikein vanhoilliskonservatiivinen sovinisti, niin suurin moka on se, että olet nainen. 😁

      Nainen joka millään tavalla pitää seksuaalisuudestaan on myös iso moka, mutta ei niin iso, ettei kyseisenlainen vanhoilliskonservatiivi voisi harrastaa seksiä kyseisen naisen kanssa. Kunhan nainen ei itse päätä, mikä tuntuu hyvältä, kenen kanssa ja milloin! Sellainen päätäntävalta naisella on monen mielestä jo katastrofi, joka romahduttaa yhteiskuntia. 🤔

      🦄

      • Ei normaalin suomalaisen miehen mielestä enää nykyään. Olen tavannut monta (kaikenikäisiä eli noin 18-50-vuotiaita) suomalaista miestä, joiden mielestä nautinto kuuluu molemmille. En tosin ole harrastanut seksiä kuin yhden heistä kanssa, mutta niiden muiden kanssa on tullut asioista aika avoimesti jutelleeksi.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Ei normaalin suomalaisen miehen mielestä enää nykyään. Olen tavannut monta (kaikenikäisiä eli noin 18-50-vuotiaita) suomalaista miestä, joiden mielestä nautinto kuuluu molemmille. En tosin ole harrastanut seksiä kuin yhden heistä kanssa, mutta niiden muiden kanssa on tullut asioista aika avoimesti jutelleeksi.

        En kirjoittanutkaan suuren enemmistön mielipiteistä. Eikä sellaista vähemmistöä tule kuunnella, jonka mielestä naisen seksuaalisuus olisi vähemmän arvokas kuin miehen.

        🦄


      • Anonyymi

        En tiedä mistä puhut. Jostain syystä en ole tavannut kuin feministimiehiä, johtuneeko asuinpaikasta.


    • Anonyymi

      Kannattaa ennemmin pohtia, että haluatko oikeasti sellaisen miehen, jonka kanssa joudut edes miettimään tuollaisia.

      • Anonyymi

        Exän kaa menin 3v tuntemisen jälkeen ensitreffeillä sänkyyn ja se haukku seuraavat 10 vuotta h*uoraksi. Oli kyl muutenki päästään pipi, ollessaan toisen kanssa avoliitossa ja kihloissa teki 50k ulosottovelat ja kertoi niidenkin olevan MUN syy. Aikamoista kun joku jossain voi nytkin velkaantua ihan mun takia. :D

        Tällä ajan vain sitä takaa että meitä on moneksi ja koskaan et voit tietää miten toinen ottaa seksin. Minua on esim lapsuudessa hyväksikäytetty ja jos toinen hylkää seksin jälkeen, sekoan totaalisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Exän kaa menin 3v tuntemisen jälkeen ensitreffeillä sänkyyn ja se haukku seuraavat 10 vuotta h*uoraksi. Oli kyl muutenki päästään pipi, ollessaan toisen kanssa avoliitossa ja kihloissa teki 50k ulosottovelat ja kertoi niidenkin olevan MUN syy. Aikamoista kun joku jossain voi nytkin velkaantua ihan mun takia. :D

        Tällä ajan vain sitä takaa että meitä on moneksi ja koskaan et voit tietää miten toinen ottaa seksin. Minua on esim lapsuudessa hyväksikäytetty ja jos toinen hylkää seksin jälkeen, sekoan totaalisesti.

        Jos haukkuu huoraksi, niin tuskinpa olisi ollu haukkumatta toisessakaan tilanteessa. Jos ihminen katsoo oikeudekseen haukkua toista, niin ongelma on ihan muualla kuin siinä koska on harrastettu seksiä.


    • Eihän toki lutkamainen asenne luottamusta herätä..

      • Anonyymi

        Mutta esittäminen ja teatteri herättää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta esittäminen ja teatteri herättää?

        Saattaa herättää jos toinen on hyvä niissä.


      • Anonyymi
        Määdmän kirjoitti:

        Saattaa herättää jos toinen on hyvä niissä.

        Ei kannattaisi. Jos tuollaisissa esittää niin mikähän kaikki muukin mahtaa olla palturia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannattaisi. Jos tuollaisissa esittää niin mikähän kaikki muukin mahtaa olla palturia.

        Jos on hyvä näyttelijä niin mistä sen tietää näytelmäksi?
        Jos esittää niin kaikki on valhetta ja petosta


      • Anonyymi
        Määdmän kirjoitti:

        Jos on hyvä näyttelijä niin mistä sen tietää näytelmäksi?
        Jos esittää niin kaikki on valhetta ja petosta

        Aloittaja ainakin selvästi ilmaisi kyseessä olevan teatteri ja esitys. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ainakin selvästi ilmaisi kyseessä olevan teatteri ja esitys. 👍

        Monet ihmiset käyttäytyvät toisin kuin todellisuudessa ovat, osa tahtomattaankin.
        Aloittaja voi olla mitä vain 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ainakin selvästi ilmaisi kyseessä olevan teatteri ja esitys. 👍

        Koitan kunnioittaa vastapuolta etten revi heti housuja häneltä. Olen myös rikas ja vähän pelottaa nämä nykyajan seksuaalirikoslait eli näin naisenakin olen hyvin hyvin varovainen koskemaan tai ehdottelemaan. Sanoisin että 89% todennäköisyydellä päädymme vielä sänkyyn mutta toistaiseksi näyttelen kunnollista.


      • Anonyymi
        Määdmän kirjoitti:

        Monet ihmiset käyttäytyvät toisin kuin todellisuudessa ovat, osa tahtomattaankin.
        Aloittaja voi olla mitä vain 👍

        Aloituksen tilanteessa toiminta on tarkoituksellista ja tarkoitushakuista, ei tahdonvastaista tai varsinkaan tiedostamatonta. Noissa on hyvin selkeä ero ja aloituksessa kuvatun kaltainen tarkoitushakuinen toiminta on aina tietoisesti vilpillistä ja tarkalleenottaen myös manipuloivaa. Ei siinä mitään, jos haluaa manipuloivan ja vilpillisen seuralaisen elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitan kunnioittaa vastapuolta etten revi heti housuja häneltä. Olen myös rikas ja vähän pelottaa nämä nykyajan seksuaalirikoslait eli näin naisenakin olen hyvin hyvin varovainen koskemaan tai ehdottelemaan. Sanoisin että 89% todennäköisyydellä päädymme vielä sänkyyn mutta toistaiseksi näyttelen kunnollista.

        Sitten imaisussasi on kyllä paljon korjaamisen varaa, koska aloituksesi ei anna lainkaan tuota kuvaa toimintasi motiiveista. Et sanonut aloituksessasi mitänä tuon kaltaistakaan, vaan kysyin suhteen mokaamisesta. Lisäksi tuossakin viestissäsi puhut kuitenkin kunnollisuudesta, eli puhut hyvin ristiriitaisesti. Juu ei tosiaan kannata yrittää sitä miestä raiskata. Se varmasti on moka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten imaisussasi on kyllä paljon korjaamisen varaa, koska aloituksesi ei anna lainkaan tuota kuvaa toimintasi motiiveista. Et sanonut aloituksessasi mitänä tuon kaltaistakaan, vaan kysyin suhteen mokaamisesta. Lisäksi tuossakin viestissäsi puhut kuitenkin kunnollisuudesta, eli puhut hyvin ristiriitaisesti. Juu ei tosiaan kannata yrittää sitä miestä raiskata. Se varmasti on moka.

        Haen siis aidosti vakavaa suhdetta ja siksi kysyin miten suhteen voi heti alkuun mokata kun niin en tahdo tehdä. En ole koskaan tavannut miestä joka ei olisi innokkaana mukana seksissä jos vähänkään sinnepäin viittaa.


    • Anonyymi

      Aika vaikea tuossa asiassa on mokata. Mä itse en ole onnistunut edes yhden illan jutuissa mokaamaan niin, etteikö mies olisi jälkikäteen halunnut treffailla ja parisuhdetta kanssani. Mun yhteystietojanikin on yritetty selvitellä ihan uskomattomista paikoista, kun en ole itse niitä antanut.

      • Anonyymi

        Häpeätkö itseäsi kun et ole antanut yhteystietojasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeätkö itseäsi kun et ole antanut yhteystietojasi?

        Miksi antaisin yhteystietoni sellaiselle ihmiselle, jota en ole kiinnostunut tapaamaan uudelleen? Jos olen jo alunperin ajatellut viettäväni toisen kanssa nimenomaan vain sen yhden illan ja se on jopa yhdessä sovittu niin, niin miksi mä antaisin yhteystietojani? Eihän siinä olisi mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi antaisin yhteystietoni sellaiselle ihmiselle, jota en ole kiinnostunut tapaamaan uudelleen? Jos olen jo alunperin ajatellut viettäväni toisen kanssa nimenomaan vain sen yhden illan ja se on jopa yhdessä sovittu niin, niin miksi mä antaisin yhteystietojani? Eihän siinä olisi mitään järkeä.

        JOS MIES tulee vaikka raskaaksi tai saa tietää että on kantanut hiviä tai muuta sukupuolitautia niin pakko ilmoittaa sinulle


    • Anonyymi

      Vastaus otsikon kysymykseen: mustasukkaisuus!

    • Vanhat traumat. - Jos koko illan puhut vain vanhoista epäonnistuneista suhteistasi, ei toiselle tule varmuutta siitä, että olet päässyt niistä jo yli ja olet valmis uuteen suhteeseen.

      - Tuo ensimmäisillä treffeillä seksin harrastaminen jakaa varmasti mielipiteitä. - Näin naisen näkökulmasta ajattelen, että jos tapaisin kivan miehen, joka haluaa harrastaa seksiä heti ensimmäisillä treffeillä, niin en todennäköisesti ajattelisi niin, että se olisi este hyvän parisuhteen alkamiselle, mutta nimenomaan miesten näkökulmasta en tiedä. - Jotenkin minusta vaan tuntuu siltä, että jos mies tapaa naisen, joka harrastaa seksiä heti ensimmäisillä treffeillä, niin mies ajattelisi niin, että nainen kelpaa yhden tai parin illan petikaveriksi, mutta että sen pidempää suhdetta ei tämän kanssa voi syntyä.

      Ehkä olen liian vanhoillinen, mutta noin luulen sen menevän. 🤔

      • Anonyymi

        "- Jotenkin minusta vaan tuntuu siltä, että jos mies tapaa naisen, joka harrastaa seksiä heti ensimmäisillä treffeillä, niin mies ajattelisi niin, että nainen kelpaa yhden tai parin illan petikaveriksi, mutta että sen pidempää suhdetta ei tämän kanssa voi syntyä."

        Näissä tapauksissa kyseisenlaiset miehet (ja usein naisetkin) ajattelevat, että ongelma on nimenomaan naisessa, ei miehessä. Pidän sitä naisvihana. Ja jos nainen hyväksyy ajattelutavan ja kannattaa sitä, hän syyllistyy myös naisvihaan.

        Jos ajattelutapa koskisi molempia tai ei kumpaakaan sukupuolta, kyseessä ei olisi naisviha. Mutta vanhoillisuus on yleensä juurikin naisvihaa.

        On myös outoa olettaa, ettei myös mies voisi ihastua naiseen riippumatta siitä, mennäänkö nopeasti sänkyyn vai ei. 😁 Näytät vihjaavan, että vain nainen voisi haluta jatkaa tapailua irtoseksin jälkeen.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "- Jotenkin minusta vaan tuntuu siltä, että jos mies tapaa naisen, joka harrastaa seksiä heti ensimmäisillä treffeillä, niin mies ajattelisi niin, että nainen kelpaa yhden tai parin illan petikaveriksi, mutta että sen pidempää suhdetta ei tämän kanssa voi syntyä."

        Näissä tapauksissa kyseisenlaiset miehet (ja usein naisetkin) ajattelevat, että ongelma on nimenomaan naisessa, ei miehessä. Pidän sitä naisvihana. Ja jos nainen hyväksyy ajattelutavan ja kannattaa sitä, hän syyllistyy myös naisvihaan.

        Jos ajattelutapa koskisi molempia tai ei kumpaakaan sukupuolta, kyseessä ei olisi naisviha. Mutta vanhoillisuus on yleensä juurikin naisvihaa.

        On myös outoa olettaa, ettei myös mies voisi ihastua naiseen riippumatta siitä, mennäänkö nopeasti sänkyyn vai ei. 😁 Näytät vihjaavan, että vain nainen voisi haluta jatkaa tapailua irtoseksin jälkeen.

        🦄

        Huomenta 🙂
        Kyllä, kyse on kasvatuksesta, jonka suuri osa ikäpolvestani on saanut, eli tunteesta tai mielikuvasta. - En sano, kuinka itse toimin tai olen toiminut enkä anna edes ohjetta aiheesta, mutta tuolta minusta tuntuu, että nimenomaan miehiä haittaisi tuo asia, vaikka naisia ei..


      • Anonyymi

        Aika mielenkiintoista mutta vielä emme ole sanaakaan existä puhuttu, monta tuntia puhuttu kaikesta maan ja taivaan välillä mutta kumpikaan ei tiedä onko toisella exiä. Molemmat asumme yksin ja sen tiedämme.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Huomenta 🙂
        Kyllä, kyse on kasvatuksesta, jonka suuri osa ikäpolvestani on saanut, eli tunteesta tai mielikuvasta. - En sano, kuinka itse toimin tai olen toiminut enkä anna edes ohjetta aiheesta, mutta tuolta minusta tuntuu, että nimenomaan miehiä haittaisi tuo asia, vaikka naisia ei..

        Ei ole tarkoitus, että uusi sukupolvi kyseenalaistamatta toistaa edeltävän sukupolven virheet. Kestämättömille arvoille, kuten sukupuolten epätasa-arvoon, perustuva kasvatus täytyy ylittää oman kriittisen ajattelun avulla.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus, että uusi sukupolvi kyseenalaistamatta toistaa edeltävän sukupolven virheet. Kestämättömille arvoille, kuten sukupuolten epätasa-arvoon, perustuva kasvatus täytyy ylittää oman kriittisen ajattelun avulla.

        🦄

        Olen samaa mieltä siitä, että tällainenkin vanhoillinen ajattelutapa kasvatuksessa pitää oikaista ja olen itse pyrkinytkin kasvattamaan lapseni siten, että sukupuolten välinen tasa-arvo on heille luonnollista.

        En silti voi sille mitään, että oma korvienvälini toimii tietyllä tavalla ja se on pitkälti kasvatuksen tulos. - Eihän nainen voi nauttia seksistä, eikä ainakaan voi sanoa sellaista ääneen, jos niin sattuisi olemaankin, vai voiko..? 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä siitä, että tällainenkin vanhoillinen ajattelutapa kasvatuksessa pitää oikaista ja olen itse pyrkinytkin kasvattamaan lapseni siten, että sukupuolten välinen tasa-arvo on heille luonnollista.

        En silti voi sille mitään, että oma korvienvälini toimii tietyllä tavalla ja se on pitkälti kasvatuksen tulos. - Eihän nainen voi nauttia seksistä, eikä ainakaan voi sanoa sellaista ääneen, jos niin sattuisi olemaankin, vai voiko..? 🙂

        Ei aina tarvitse vain sanoa, jos tuntuu hyvältä. Sen voi myös huudahtaa vaikkapa seksin aikana, jos siltä tuntuu. 🤭

        Kaikki alkaa aina asioiden huomaamisesta ja tiedostamista. Sellaiset asiat on helppo korjata, joiden näkee ja ymmärtää olevan pielessä. Hankalampaa on, kun ympäristö ja pahimmassa tapauksessa omat vanhemmat pitävät itsestäänselvyytenä jotain, mikä on ilmeisen epäeettistä ja aiheuttaa epätasa-arvoa.

        Menestystä kasvatukseen! ☺️

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina tarvitse vain sanoa, jos tuntuu hyvältä. Sen voi myös huudahtaa vaikkapa seksin aikana, jos siltä tuntuu. 🤭

        Kaikki alkaa aina asioiden huomaamisesta ja tiedostamista. Sellaiset asiat on helppo korjata, joiden näkee ja ymmärtää olevan pielessä. Hankalampaa on, kun ympäristö ja pahimmassa tapauksessa omat vanhemmat pitävät itsestäänselvyytenä jotain, mikä on ilmeisen epäeettistä ja aiheuttaa epätasa-arvoa.

        Menestystä kasvatukseen! ☺️

        🦄

        Viitsitkö siistiä vähän kommentointityyliäsi. En halua lukea seksielämästäsi tai mitä mielipiteitä sinulla siitä aktista onkin.

        Koen sen hyvin offensiivisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viitsitkö siistiä vähän kommentointityyliäsi. En halua lukea seksielämästäsi tai mitä mielipiteitä sinulla siitä aktista onkin.

        Koen sen hyvin offensiivisena.

        TÄMÄ ON TÄRKEÄ VIESTI!

        Henkilö syyttää minua kirjoitukseni sisällöstä.

        Huomioikaa:

        Kyseisessä viestissä ei viitattu kenenkään yksittäisen ihmisen seksielämään: ei minun, viestin vastaanottajan tai kenenkään muunkaan.

        Tämä on ratkaiseva ero sen kannalta, voidaanko viestiä määritellä seksuaaliseksi häirinnäksi.

        Useimmillehan tämä on jo selvä asia, mutta ei ilmeisesti aivan kaikille.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄMÄ ON TÄRKEÄ VIESTI!

        Henkilö syyttää minua kirjoitukseni sisällöstä.

        Huomioikaa:

        Kyseisessä viestissä ei viitattu kenenkään yksittäisen ihmisen seksielämään: ei minun, viestin vastaanottajan tai kenenkään muunkaan.

        Tämä on ratkaiseva ero sen kannalta, voidaanko viestiä määritellä seksuaaliseksi häirinnäksi.

        Useimmillehan tämä on jo selvä asia, mutta ei ilmeisesti aivan kaikille.

        🦄

        Minusta tyrkytät jotain itsellesi sopivaa käsitystä, mitä aktin aikana sopii tehdä ja

        minusta se tuntuu niin pahalta. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄMÄ ON TÄRKEÄ VIESTI!

        Henkilö syyttää minua kirjoitukseni sisällöstä.

        Huomioikaa:

        Kyseisessä viestissä ei viitattu kenenkään yksittäisen ihmisen seksielämään: ei minun, viestin vastaanottajan tai kenenkään muunkaan.

        Tämä on ratkaiseva ero sen kannalta, voidaanko viestiä määritellä seksuaaliseksi häirinnäksi.

        Useimmillehan tämä on jo selvä asia, mutta ei ilmeisesti aivan kaikille.

        🦄

        Mäkin tossa vähän ihmettelin, että mistä rivien välistä hän muka löysi kuvailuja kenenkään seksielämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin tossa vähän ihmettelin, että mistä rivien välistä hän muka löysi kuvailuja kenenkään seksielämästä.

        "On myös outoa olettaa, ettei myös mies voisi ihastua naiseen riippumatta siitä, mennäänkö nopeasti sänkyyn vai ei. 😁 Näytät vihjaavan, että vain nainen voisi haluta jatkaa tapailua irtoseksin jälkeen."

        "Ei aina tarvitse vain sanoa, jos tuntuu hyvältä. Sen voi myös huudahtaa vaikkapa seksin aikana, jos siltä tuntuu. 🤭"


        Nämä kuuluvat seksipalstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "On myös outoa olettaa, ettei myös mies voisi ihastua naiseen riippumatta siitä, mennäänkö nopeasti sänkyyn vai ei. 😁 Näytät vihjaavan, että vain nainen voisi haluta jatkaa tapailua irtoseksin jälkeen."

        "Ei aina tarvitse vain sanoa, jos tuntuu hyvältä. Sen voi myös huudahtaa vaikkapa seksin aikana, jos siltä tuntuu. 🤭"


        Nämä kuuluvat seksipalstoille.

        Ei noissa kuvailla lainkaan seksielämää. Eivät kuulu seksipalstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noissa kuvailla lainkaan seksielämää. Eivät kuulu seksipalstoille.

        Kenenkään huudahtelut seksissä eivät kuulu tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tyrkytät jotain itsellesi sopivaa käsitystä, mitä aktin aikana sopii tehdä ja

        minusta se tuntuu niin pahalta. :(

        Onpa ikävää, että pahoitit mielesi edellä käydystä keskustelusta. - Seuraavalla kerralla voit täysin ohittaa sellaiset viestit, mitkä eivät ole osoitettu suoraan sinulle.

        Vaikka et varmaankaan halua lukea sinulle huonon fiiliksen aiheuttaneita kirjoituksia uudelleen, niin huomaan, että se ehkä kannattaisi, koska olet saattanut ymmärtää väärin useammankin kuin yhden kohdan.
        - Esiin nostamassasi kohdassa puhuttiin nimittäin yleensä seksistä, ei "aktista", kuten olet sen hieman virheellisesti tulkinnut.

        Toivottavasti jatkossa luetun ymmärtäminen auttaa sinuakin pysymään paremmalla fiiliksellä. 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Onpa ikävää, että pahoitit mielesi edellä käydystä keskustelusta. - Seuraavalla kerralla voit täysin ohittaa sellaiset viestit, mitkä eivät ole osoitettu suoraan sinulle.

        Vaikka et varmaankaan halua lukea sinulle huonon fiiliksen aiheuttaneita kirjoituksia uudelleen, niin huomaan, että se ehkä kannattaisi, koska olet saattanut ymmärtää väärin useammankin kuin yhden kohdan.
        - Esiin nostamassasi kohdassa puhuttiin nimittäin yleensä seksistä, ei "aktista", kuten olet sen hieman virheellisesti tulkinnut.

        Toivottavasti jatkossa luetun ymmärtäminen auttaa sinuakin pysymään paremmalla fiiliksellä. 👍

        En ymmärrä, miksi vanhat tädit puhuvat päivät pääksytysten seksistä sinkut-palstalla. Suu vaahdossa puhuvat seksistä mitä ehkä joskus silloin tällöin onnistuvat saamaan säälistä. Siitä puhe mistä puutetta, on niin totta näiden tätien kanssa.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi vanhat tädit puhuvat päivät pääksytysten seksistä sinkut-palstalla. Suu vaahdossa puhuvat seksistä mitä ehkä joskus silloin tällöin onnistuvat saamaan säälistä. Siitä puhe mistä puutetta, on niin totta näiden tätien kanssa.

        -sivusta

        Feministirekkalesbot eivät saa edes säälistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi vanhat tädit puhuvat päivät pääksytysten seksistä sinkut-palstalla. Suu vaahdossa puhuvat seksistä mitä ehkä joskus silloin tällöin onnistuvat saamaan säälistä. Siitä puhe mistä puutetta, on niin totta näiden tätien kanssa.

        -sivusta

        Sinä et ilmeisesti koe olevasi vanha täti, koska kirjoitat niin ulkopuolisen oloisena? Sinkkupalstalla kirjoittavat tädit voivat olla vanhempia kuin sinä, mutta eivät vielä kuolleita.

        Jos minusta puhutaan, niin yleensä vähintään ensimmäisessä kommentissani pyrin ottamaan kantaa suoraan aloitukseen. Ja se määrittelee aiheen, mistä puhutaan.

        Jos siitä viriää keskustelua jostakin muustakin aiheesta, niin sehän on vain hauskaa tällaisella keskustelupalstalla.

        Kun näköjään seksistä puhuminen ahdistaa sinua noin kovin, kehottaisin sinua jatkossa välttämään siihen aiheeseen liittyvien aloitusten kommenttiketjujen tutkimista, vaikka se ehkä hieman houkuttelisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkään huudahtelut seksissä eivät kuulu tänne.

        Eihän kenenkään tietyn henkilön huudahteluista ole puhuttukaan. On sanottu, että niin voi tehdä ja tottahan se on. Niin tosiaan voi tehdä, ellei ole suukapuloitu. Tuokin toteamus varmasti ahdisti sinua.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Sinä et ilmeisesti koe olevasi vanha täti, koska kirjoitat niin ulkopuolisen oloisena? Sinkkupalstalla kirjoittavat tädit voivat olla vanhempia kuin sinä, mutta eivät vielä kuolleita.

        Jos minusta puhutaan, niin yleensä vähintään ensimmäisessä kommentissani pyrin ottamaan kantaa suoraan aloitukseen. Ja se määrittelee aiheen, mistä puhutaan.

        Jos siitä viriää keskustelua jostakin muustakin aiheesta, niin sehän on vain hauskaa tällaisella keskustelupalstalla.

        Kun näköjään seksistä puhuminen ahdistaa sinua noin kovin, kehottaisin sinua jatkossa välttämään siihen aiheeseen liittyvien aloitusten kommenttiketjujen tutkimista, vaikka se ehkä hieman houkuttelisikin.

        Miten se voisi olla vanha täti, jos se on miespuoleinen?

        Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se voisi olla vanha täti, jos se on miespuoleinen?

        Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton

        Minulla ei valitettavasti ole sellaista röntgenkatsetta, jolla tietäisin yhdenkään Anonyymin kirjoittajan sukupuolen, vaikka hän allekirjoittaisikin -sivusta 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Minulla ei valitettavasti ole sellaista röntgenkatsetta, jolla tietäisin yhdenkään Anonyymin kirjoittajan sukupuolen, vaikka hän allekirjoittaisikin -sivusta 😄

        Juu siis se oli vain ehdotus vaihtoehdoksi minultakin, että jos on vaikka mies niin ei sitten voi olla vanha täti.

        Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi vanhat tädit puhuvat päivät pääksytysten seksistä sinkut-palstalla. Suu vaahdossa puhuvat seksistä mitä ehkä joskus silloin tällöin onnistuvat saamaan säälistä. Siitä puhe mistä puutetta, on niin totta näiden tätien kanssa.

        -sivusta

        No niin. Tässä on nyt sitten esimerkki viestistä, jossa

        - puhutaan loukkaavaan sävyyn sekä sukupuolen että iän perusteella määritettyä ihmisjoukosta

        - otetaan puheeksi tämän ihmisryhmän seksielämä tavalla, joka vihjaa kyseisen ryhmän seksuaalisuuden olevan a) harvinaista ja b) ei-toivottua.

        Viestin voi ymmärtää vain pahantahtoiseksi!

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Tässä on nyt sitten esimerkki viestistä, jossa

        - puhutaan loukkaavaan sävyyn sekä sukupuolen että iän perusteella määritettyä ihmisjoukosta

        - otetaan puheeksi tämän ihmisryhmän seksielämä tavalla, joka vihjaa kyseisen ryhmän seksuaalisuuden olevan a) harvinaista ja b) ei-toivottua.

        Viestin voi ymmärtää vain pahantahtoiseksi!

        🦄

        Ihan kauheeta, tuo voi haitata seuraavaa stodistani?
        No, ei voi.
        Häipykää tai eläkää, ihan oikeasti.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kauheeta, tuo voi haitata seuraavaa stodistani?
        No, ei voi.
        Häipykää tai eläkää, ihan oikeasti.

        AV

        Kenelle haastat riitaa ja miksi?


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kenelle haastat riitaa ja miksi?

        Ai minä?
        Sen voi toki analysoida yksisarvisen viestistä, tai sitten ei voi?
        Hmm..elämä on kummallista.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai minä?
        Sen voi toki analysoida yksisarvisen viestistä, tai sitten ei voi?
        Hmm..elämä on kummallista.

        AV

        Niin sinä. - Kirjoittelet vastaukseni alla, joten jokainen tähän ketjuun kirjoitettu viesti kilahtaa minun profiiliini.
        Mutta elämä on..


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Niin sinä. - Kirjoittelet vastaukseni alla, joten jokainen tähän ketjuun kirjoitettu viesti kilahtaa minun profiiliini.
        Mutta elämä on..

        Opeta minua elämään, pystytkö siihen?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opeta minua elämään, pystytkö siihen?

        AV

        Minulla pitäisi olla jokin kiinnostus asiaan, jotta edes yrittäisin panetua siihen. 🙂
        Tässä tapauksessa niin ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Tässä on nyt sitten esimerkki viestistä, jossa

        - puhutaan loukkaavaan sävyyn sekä sukupuolen että iän perusteella määritettyä ihmisjoukosta

        - otetaan puheeksi tämän ihmisryhmän seksielämä tavalla, joka vihjaa kyseisen ryhmän seksuaalisuuden olevan a) harvinaista ja b) ei-toivottua.

        Viestin voi ymmärtää vain pahantahtoiseksi!

        🦄

        Ymmärtää nyt miten ymmärtää, mutta onko pakko olla jollain ristiretkellä koko ajan


      • Liiallinen kärjistäminen vie sisällön, poistaa mielenkiinnon siihen jota ehkä muutoin olisi


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Minulla pitäisi olla jokin kiinnostus asiaan, jotta edes yrittäisin panetua siihen. 🙂
        Tässä tapauksessa niin ei ole.

        Älä sitten kirjoita totuuden vastaisia kommentteja, kiitos siitä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten kirjoita totuuden vastaisia kommentteja, kiitos siitä.

        AV

        Mikä sinun mielestäsi on ollut totuuden vastainen kommenttini?


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Ymmärtää nyt miten ymmärtää, mutta onko pakko olla jollain ristiretkellä koko ajan

        Viestini poistettiin. On pakko olla ristiretkellä! Sen vuoksi tällä palstalla ollaan.

        🦄


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Liiallinen kärjistäminen vie sisällön, poistaa mielenkiinnon siihen jota ehkä muutoin olisi

        Höps. Kärjistäminen tuo huomiota.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini poistettiin. On pakko olla ristiretkellä! Sen vuoksi tällä palstalla ollaan.

        🦄

        Ketään ei kiinnosta femakoiden ristiretket.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höps. Kärjistäminen tuo huomiota.

        🦄

        Keltainen lehdistö on sentyyppistä huomiota varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "- Jotenkin minusta vaan tuntuu siltä, että jos mies tapaa naisen, joka harrastaa seksiä heti ensimmäisillä treffeillä, niin mies ajattelisi niin, että nainen kelpaa yhden tai parin illan petikaveriksi, mutta että sen pidempää suhdetta ei tämän kanssa voi syntyä."

        Näissä tapauksissa kyseisenlaiset miehet (ja usein naisetkin) ajattelevat, että ongelma on nimenomaan naisessa, ei miehessä. Pidän sitä naisvihana. Ja jos nainen hyväksyy ajattelutavan ja kannattaa sitä, hän syyllistyy myös naisvihaan.

        Jos ajattelutapa koskisi molempia tai ei kumpaakaan sukupuolta, kyseessä ei olisi naisviha. Mutta vanhoillisuus on yleensä juurikin naisvihaa.

        On myös outoa olettaa, ettei myös mies voisi ihastua naiseen riippumatta siitä, mennäänkö nopeasti sänkyyn vai ei. 😁 Näytät vihjaavan, että vain nainen voisi haluta jatkaa tapailua irtoseksin jälkeen.

        🦄

        Minä ajattelen kyllä tasa-arvoisesti noin kummankin sukupuolen tapauksessa. Ymmärrän, että ihmiset erityisesti puutteessa ollessaan kaipaa pelkkää seksiä eikä siihen sen kummempia tunteita tarvita. Suhde, jossa on mukana myös rakkautta ja toisesta välittämistä sen seksin ohella alkaa mielestäni jollakin muulla yhdessäololla kuin seksillä. Ja itse näen kyllä miehet, jotka heti hakee seksiä enempi seksiä hakevana ja sellaisena, joille seksi on tärkeintä suhteessakin ja jotka myös herkemmin pettää ja ehkä myös luovuttaa suhteet jos vähänkin tulee ongelmia esim. paeten seksiin jonkin muun kanssa. Heti seksiä hakevat miehet siis ehkä lähtee suhteeseen, mutta heille suhde ei ole niin tärkeä juttu noin ylipäätään eli näen heidät huonoina vaihtoehtoina suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kauheeta, tuo voi haitata seuraavaa stodistani?
        No, ei voi.
        Häipykää tai eläkää, ihan oikeasti.

        AV

        Kylläpäs siellä ollaan tänään kärttyisiä. Onko se aika kuusta? Miehilläkin tuppaa yleensä olemaan sellainen aika kuussa, että kärrytyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelen kyllä tasa-arvoisesti noin kummankin sukupuolen tapauksessa. Ymmärrän, että ihmiset erityisesti puutteessa ollessaan kaipaa pelkkää seksiä eikä siihen sen kummempia tunteita tarvita. Suhde, jossa on mukana myös rakkautta ja toisesta välittämistä sen seksin ohella alkaa mielestäni jollakin muulla yhdessäololla kuin seksillä. Ja itse näen kyllä miehet, jotka heti hakee seksiä enempi seksiä hakevana ja sellaisena, joille seksi on tärkeintä suhteessakin ja jotka myös herkemmin pettää ja ehkä myös luovuttaa suhteet jos vähänkin tulee ongelmia esim. paeten seksiin jonkin muun kanssa. Heti seksiä hakevat miehet siis ehkä lähtee suhteeseen, mutta heille suhde ei ole niin tärkeä juttu noin ylipäätään eli näen heidät huonoina vaihtoehtoina suhteeseen.

        "Ja itse näen kyllä miehet, jotka heti hakee seksiä enempi seksiä hakevana ja sellaisena, joille seksi on tärkeintä suhteessakin ja jotka myös herkemmin pettää ja ehkä myös luovuttaa suhteet jos vähänkin tulee ongelmia esim. paeten seksiin jonkin muun kanssa. Heti seksiä hakevat miehet siis ehkä lähtee suhteeseen, mutta heille suhde ei ole niin tärkeä juttu noin ylipäätään eli näen heidät huonoina vaihtoehtoina suhteeseen."

        Koskeeko tämä näkemyksesi vain miehiä?

        Jos koskee, voitko avata, miksi naiset eivät mielestäsi voisi ajatella noin?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajattelen kyllä tasa-arvoisesti noin kummankin sukupuolen tapauksessa. Ymmärrän, että ihmiset erityisesti puutteessa ollessaan kaipaa pelkkää seksiä eikä siihen sen kummempia tunteita tarvita. Suhde, jossa on mukana myös rakkautta ja toisesta välittämistä sen seksin ohella alkaa mielestäni jollakin muulla yhdessäololla kuin seksillä. Ja itse näen kyllä miehet, jotka heti hakee seksiä enempi seksiä hakevana ja sellaisena, joille seksi on tärkeintä suhteessakin ja jotka myös herkemmin pettää ja ehkä myös luovuttaa suhteet jos vähänkin tulee ongelmia esim. paeten seksiin jonkin muun kanssa. Heti seksiä hakevat miehet siis ehkä lähtee suhteeseen, mutta heille suhde ei ole niin tärkeä juttu noin ylipäätään eli näen heidät huonoina vaihtoehtoina suhteeseen.

        Hämmentävä ajattelutapa, totaalisen vieras itselleni. Miksi ihmeessä se, jos haluaa seksiä läheisyyttä yhden kanssa, tarkoittaisi että haluaa samaa kaikkien kanssa?


    • Ensin ihastutaan toisiinsa, sitten mennään hetekalle yhdessä, siitä vasta alkaa suhde, joka saattaa muuttua parisuhteeksi.

      • Anonyymi

        Osaatko sanoa aikataulua, kauan on sopivaa olla ihastunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa aikataulua, kauan on sopivaa olla ihastunut?

        Omasta kokemuksesta, jokunen minuutti ... kahdeksan vuotta.


      • Rakkaudentyö? 😁, olet kokenut sen kovin tärkeäksi viime päivinä...


    • Anonyymi

      En näe, että neljä tuntia on vielä kauheen pitkä aika olla käymättä vessassa.

    • Anonyymi

      Ei kait seksistä kiinnostuneisuus ole mikään moka?!

      Nykyisen vaimoni kanssa rakastelimme ensitreffeillä ja siitä se lähti ja jatkuu vieläkin

      • Täsmälleen tuolla tavalla muodostuu parisuhde. Kun kummatkin ovat kiinnostuneita samasta asiasta.


      • Anonyymi

        Tämä on täysin tuntematon ihminen minulle. Exäni haukkui kymmenen vuotta horoksi koska noin kahden tunnin flirttailun pääätteeksi treffeillämme ja kolmen vuoden tuntemisen jälkeen menin sänkyyn.


    • Onks tää kysyjä nainen vai mies. Jos nyt kuvittelisin itteni nsisen asemaan, niin ihan hirveeltä tuntuu, jos muhun tungetaan yhtään mitään. Että jos kysyjä on nainen, niin mun ehdotus on, että tehtäs siinä vaan lepposasti puutöitä. Ja ei mulle mikään ongelma, vaikka tehtäis dildo. Että tottakai nautinto kuuluu naisellekin.

      • Anonyymi

        Nainen olen


    • Anonyymi

      No, ei se minua ole häirinnyt jos nainen seksiä haluaa. Miksi ei haluaisi?

      AV

    • Olen opetellut tätä mokailua nyt jonkun aikaa ja todennut omalla kohdalla turhautumisen olevan aika hyvä välinen mokailuun. Kyllä sujuu sen jälkeen kun päästät turhautumisen pintaan, menee suhteilut poikki niin että napsahtaa ja vauhdilla. Suosittelen 👍

    • Anonyymi

      Minä ehkä miehenä sanoisin että itseni kohdalla ehkä oma itsekkyys en ehkä sanoisi aivan narsismiksi, mutta itsekkyydeksi sanoisin.

      Terveisin kaikki nämä (nimittäjän tekemiä nimiä, näistä on jo vaikeampi tunnistaa omia, lisäsin koodiin myös 3. tavunkin jotta tulee monimuotoisempia nimiäkin, 9 tavua voisi olla jo liian monimutkainen nimikin):

      Hygiro
      Rikoas
      Okusin
      Sterdi
      Astoiman
      Takun
      Lanta
      Nyynipass
      Sina
      Lutta
      Lies
      Toiaro
      Janoka
      Tuc
      Harheiko
      Nenyk
      Tasi

    • Itse nauran näille ihmisille, ketkä kuvittelee siitä olevan jotain hyötyä, että annetaan vasta kolmansilla treffeillä ettei vaikuta horolle..

      Parisuhteet ja parempi tutustuminen on hyvä aloittaa sängyssä olettaen, että on ensin tutustuttu kirjoittelemalla kuten itse aina teen.

      Pääosin ensitreffeillä olen aina mennyt sänkyyn ja viettänyt heti yötä yhdessä. En edes ole koskaan sopinut mitään pika treffejä, enkä näe niissä mitään ideaa.

      • Oletko varma, että kaikki seksikumppanisi ovat olleet niitä "neitsyitä"? Jos on neitsyt yli 20-vuotiaana, on todella outoa että menisi sänkyyn ekoilla treffeillä - koska tuohon ikään mennessä olisi varmasti tullut tilaisuuksia treffeihin joidenkin miesten kanssa jo aikaisemmin.

        Ja toinen asia on, että sähän et voi sitä neitsyyttä mistään todentaa. Neitsyillä voi olla immenkalvo mennyt vaikka tamponista, ja ei-neitsyellä voi olla vielä osa immenkalvoa jäljellä.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Oletko varma, että kaikki seksikumppanisi ovat olleet niitä "neitsyitä"? Jos on neitsyt yli 20-vuotiaana, on todella outoa että menisi sänkyyn ekoilla treffeillä - koska tuohon ikään mennessä olisi varmasti tullut tilaisuuksia treffeihin joidenkin miesten kanssa jo aikaisemmin.

        Ja toinen asia on, että sähän et voi sitä neitsyyttä mistään todentaa. Neitsyillä voi olla immenkalvo mennyt vaikka tamponista, ja ei-neitsyellä voi olla vielä osa immenkalvoa jäljellä.

        Tuollaisella asiallako minun pitäisi päätäni vaivata..😂
        Btw. Kuka helvetti näyttelisi neitsyttä ellei sitten ole myymässä neitsyyttään. Nää myyjätytöt on varmasti kaikki huijareita.

        Toki fetissejähän on monenlaisia.


      • blade83 kirjoitti:

        Tuollaisella asiallako minun pitäisi päätäni vaivata..😂
        Btw. Kuka helvetti näyttelisi neitsyttä ellei sitten ole myymässä neitsyyttään. Nää myyjätytöt on varmasti kaikki huijareita.

        Toki fetissejähän on monenlaisia.

        "Tuollaisella asiallako minun pitäisi päätäni vaivata.."

        Hyvä jos ei tarvitse vaivata, ajattelin vain kun sulle se neitsyys on ollut yksi tärkeimmistä kriteereistä.

        Muslimimaiden suunnalla hyvinkin moni näyttelee, jopa siinä määrin että leikkauttavat lääkärissä uuden immenkalvon. Toivon mukaan nykyajan Suomessa ei kuitenkaan kenenkään tarvitse näytellä, meidäthän tunnetaan muutenkin rehellisenä kansana niin hyvässä kuin pahassa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Tuollaisella asiallako minun pitäisi päätäni vaivata..😂
        Btw. Kuka helvetti näyttelisi neitsyttä ellei sitten ole myymässä neitsyyttään. Nää myyjätytöt on varmasti kaikki huijareita.

        Toki fetissejähän on monenlaisia.

        Jos tietää sen olevan toiselle kriteeri ja sattuu riittävästi tykästymään, niin luultavasti hyvin moni esittää. Ihmiset osaavat olla outoja.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        "Tuollaisella asiallako minun pitäisi päätäni vaivata.."

        Hyvä jos ei tarvitse vaivata, ajattelin vain kun sulle se neitsyys on ollut yksi tärkeimmistä kriteereistä.

        Muslimimaiden suunnalla hyvinkin moni näyttelee, jopa siinä määrin että leikkauttavat lääkärissä uuden immenkalvon. Toivon mukaan nykyajan Suomessa ei kuitenkaan kenenkään tarvitse näytellä, meidäthän tunnetaan muutenkin rehellisenä kansana niin hyvässä kuin pahassa.

        Joo. Siis minullahan ei ole mitään fetissiä, että minun pitäisi saada olla jonkun ensimmäinen sen itsensä takia...Poisluettuna ensimmäinen kertani kun en olisi kenellekkään muulle antanutkaan poikuuttani kuin neitsyelle. Vain neitsyt oli minun poikuuteni arvoinen ja sen piti mennä ehdottomasti niin.

        No tuon suhteen jälkeen kyse on ollut puhtaasti terveydelliset syyt suosia neitseellisiä naisia.
        Jos olisi 100% todisteet naisen olevan " puhdas" niin en välittäisi vaikka partnerilla olis ollut 100 miestä ennen minua. Valitettavasti esim. Hpv: lle ei ole testiä ja 80% kansasta on tautisia/ kantajia. Herpeskin tosi yleinen. Nähnyt näitä herpes huulia yhteisössä ja näkyy olevan ikävä sairaus olla 2vkoa huulet ruvella. Kuinka monella se on pillussaan.... Peenikseeni tuota viimeks haluaisin.


      • blade83 kirjoitti:

        Joo. Siis minullahan ei ole mitään fetissiä, että minun pitäisi saada olla jonkun ensimmäinen sen itsensä takia...Poisluettuna ensimmäinen kertani kun en olisi kenellekkään muulle antanutkaan poikuuttani kuin neitsyelle. Vain neitsyt oli minun poikuuteni arvoinen ja sen piti mennä ehdottomasti niin.

        No tuon suhteen jälkeen kyse on ollut puhtaasti terveydelliset syyt suosia neitseellisiä naisia.
        Jos olisi 100% todisteet naisen olevan " puhdas" niin en välittäisi vaikka partnerilla olis ollut 100 miestä ennen minua. Valitettavasti esim. Hpv: lle ei ole testiä ja 80% kansasta on tautisia/ kantajia. Herpeskin tosi yleinen. Nähnyt näitä herpes huulia yhteisössä ja näkyy olevan ikävä sairaus olla 2vkoa huulet ruvella. Kuinka monella se on pillussaan.... Peenikseeni tuota viimeks haluaisin.

        Mulla on huuliherpes, mutta se tarttui suudelman eikä seksin välityksellä. Joskus pelkkä suudelma valitettavasti riittää, ainakin noin yleisen taudin kohdalla. Mulla ei kyllä huuli ole kihelmöinyt eikä kipuillut, mutta eipä sitä varmaan kaikilla tartunnan saaneilla tapahdukaan.


    • Anonyymi

      Kertoa olevansa palstalainen.

    • Anonyymi

      Luulen että Voimammies-Viinamies tietäisi keinot .

      Mutta niin... tekisi mieli nimittelijääkin käyttää, joka siis tekee aika hassujakin nimiä ... mutta sotken sitä koodia sitten itse jos hiprakassa muutan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4810
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      52
      3227
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2442
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2016
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1622
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1227
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1145
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1131
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1118
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1106
    Aihe