Ihan asiaahan se Ukkola kirjoittaa...

Anonyymi-ap

..tuossa kolumnissaan:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e2b9f905-04c3-4510-9667-a1c216d7846e

Siis kun ihan kaikki naiset voimaantuneina jakaa p..sekuviaan, ja ne p..eet kun usein eivät todellakaan ole kovin erikoisia niin eihän se kovin hienoa ole. itseasiassa kun naiset on tehneet itsestään tuolla tavalla julkisia ei niissä ole kohta enää mitään salaperäistä ja tavoittelemisen arvoista, ei ole kiehtovuutta ollenkaan. Vähän jo kyllästyttää kun on jatkuvasti otsikoita se ja tämä hottis tissikuvassa ja tuosta taas täällä pyllykuva niin ei jaksa klikkailla kun tietää jo etukäteen ettei ole kovin kummoinen, jos niitä olisi vähemmän tarjolla kiinnostaisi paljon enemmän. Mitä mieltä muut?

-harmiseikirj-

89

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseiseltä kirjoittajalta tullut usein pointteja, jotka kohdillaan...Se on ehkä se loputon kaksinaismoralismi, ja ääripäisyyksien rajapinnan tavoittaminen. Niin, missä se lopulta menee...Ja millä säännöillä? En tiedä, mutta siihen uupuu...On väsyttävää ja mutta mitä tarjota vaihteluksi, kun ei oikein enempääkään kärjistää pysty...?

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­­y­­m­­f­o­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18082926U

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Taasko se suomen surkuhupaisin pick me lässyttää jotain puutaheinää ukkonsa hapattamassa vierellä

    • Anonyymi

      Musta taas on oikein hyvä, että ne, jotka haluavat kuviaan jaella, jakelevat niitä oikein sydämensä kyllyydestä. On myös hyvä, että heillä, jotka haluavat niitä kuvia katsella, on mitä katsella. Mä oikein mielelläni kierrän sellaiset yksilöt kaukaa, joten oikein hyvä, että noista kerrotaan nykyään avoimesti. 👍

      • Anonyymi

        Tämän olisin voisin itsekin allekirjoittaa. Eivät nämä kuvat kosketa omaa elämääni. Siellä ne jossakin pyörivät, pyörittäjät ja pyöritettävät yhtä kiivaina asiastaan.


      • Anonyymi

        ihanaa kun huorataan somessa ??? EI. Kyllä ukkola puhuu taas asiaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Jokainen laittakoon ihan niin paljon kuvia kuin huvittaa ja itse parhaaksi kokee ei vaikuta millään tapaa mun kiinostukseeni ainakaan.

    • En linkkiä taaskaan jaksa katsoa, mutta mulle aivan sama kaikki tissin ja persuksien näyttelijät. Ei vähempää vois kiinnostaa.
      Jos joku tienaa tissivakokuvillaan, tai pikinikuvillaan, niin eikun vaan...

      Mutta mua enemmän mietityttää ne, ketkä niitä jaksaa katsella, eli tavallaan maksella niiden elintasoa?
      Toinen on nämä tositv-sarjat...ja juorulehdet... Kyllä minä sanon, että ihmisellä ei voi olla hääppöinen elämä, jos niitä pitää katsoa ja niitä kommentoida, että "kyllä se akka siinä hitsarille morsian ohjelmassa oli sellainen....käläkäläpäläpälä..."
      Ja usein ne on vielä tehtyjä juttuja...dramatisoituja. Ei siis tottakaan...

      Mutta kyllä joillain iihmisillä löytyy aikaa kaikenlaiseen p.skaan pistää. :oD

    • Anonyymi

      Sanna on aivan loistava kirjoittaja ja nyt tässä erityisesti. Onneksi meillä on Ukkolan Sanna!

    • Anonyymi

      En itse netissä seikkaillessani ole törmännyt kenenkään erityisen paljastaviin kuviin. Kai täältä löytää vaikka sun mitä jos etsimällä etsii.

      Yksityisesti olen kyllä saanut miesoletettujen intiimialuekuvia. Vielä ei ole selvinnyt, mitä niillä kuuluisi tosiasiassa tehdä. Tietääkö joku? Toivottavasti lähettäjille tulee ainakin hyvä mieli kun heille vastaa, etten ole urologi tai muuten asiantuntija, mutta ulkonäöllisesti ja toiminnallisesti ihan normaalilta se minusta näyttää. Miehet hirveän huonosti uskaltavat käydä lääkärissä, se ei ole hyvä.

      • Anonyymi

        Mä olen miettinyt, että mitä jos sitä kasaisi sellaisen kuvakollaasin johonkin nettiin. Kuvat tietysti sellaisina, ettai niitä ole noin vain yhdistettävissä sen lähettäjään. Mä en usko, että siinä edes olisi mitään lainvastaista, jos kuvat olisivat esillä anonyymeinä ja tunnistamattomina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen miettinyt, että mitä jos sitä kasaisi sellaisen kuvakollaasin johonkin nettiin. Kuvat tietysti sellaisina, ettai niitä ole noin vain yhdistettävissä sen lähettäjään. Mä en usko, että siinä edes olisi mitään lainvastaista, jos kuvat olisivat esillä anonyymeinä ja tunnistamattomina.

        Ihastuttavan kehopositiivinen idea! Voisikohan tästä tehdä myös taideteoksen? Se voisi sopia esimerkiksi Kiasmaan näytille. Teoksen nimi voisi olla ihan "KikkeIikollaasi", tai miksei vaikka "Kielletyt kuvat kaikenkarvaisista kikkeIeistä", viitaten seksuaalirikoslain hiljattaiseen uudistukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuttavan kehopositiivinen idea! Voisikohan tästä tehdä myös taideteoksen? Se voisi sopia esimerkiksi Kiasmaan näytille. Teoksen nimi voisi olla ihan "KikkeIikollaasi", tai miksei vaikka "Kielletyt kuvat kaikenkarvaisista kikkeIeistä", viitaten seksuaalirikoslain hiljattaiseen uudistukseen.

        Modenintaiteen museossa Tukholmassa oli 70-luvulla suurikokoinen, melko realistinen maalaus,jossa naisen jalkoväli keskeisellä paikalla, en osaa sanoa oliko kyse jostain sotatantereessta,mutta naisia loukkaavalta se tuntuu edelleen,. Picassokin kuvaa sodan kauheuksia paremmalla maulla


    • Anonyymi

      Täyttä asiaa. Hyvä että joku uskaltaa puuttua tähän kaksinaamaiseen rappioon.

      • Anonyymi

        Just näin!


    • Anonyymi

      Juu onhan tuossa pientä pick me vivahdetta aina näissä kolumneissa. Visuaalisena ihmisenä sanon vain että jos näky miellyttää niin mikäs siinä, ei haittaa silmiäni. Ihmisten kannattaisi noin muutenkin keskittyä siihen oman ahterin ympärillä pyörimiseen eikä muiden

    • Anonyymi

      En jaksa noita Ukkolan persukirjoituksia. En lue siis tuotakaan.

      Eniten mua ihmetyttää ne tyypit, jotka katsovat tuollaisia kuvia ja jotkut vielä maksavat niiden katselusta. Erityisihmetyksen saavat multa niitä katsovat ja niistä vielä mielensä pahoittavat - olisivat katsomatta.

      Mikäs siinä, esitelköön yksi kuviaan julkisesti ja tuijotelkoot niitä toinen, siinähän ovat, samanlaiset.

      xLiner

      • Anonyymi

        Idea on siinä, että ne kuvat tunkevat verkkokalvoille joka puolelta vaikkei aktiivisesti katselisikaan. Ihan vain iltapäivälehden verkkosivulta, tai televisiosta. Tai kaupungilla, missä vaan. Lapsille, nuorille, meille kaikille.

        Kyllä Sannaa kannattaa lukea, vaikka kaikesta ei samaa mieltä olisikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idea on siinä, että ne kuvat tunkevat verkkokalvoille joka puolelta vaikkei aktiivisesti katselisikaan. Ihan vain iltapäivälehden verkkosivulta, tai televisiosta. Tai kaupungilla, missä vaan. Lapsille, nuorille, meille kaikille.

        Kyllä Sannaa kannattaa lukea, vaikka kaikesta ei samaa mieltä olisikaan

        "Idea on siinä, että ne kuvat tunkevat verkkokalvoille joka puolelta vaikkei aktiivisesti katselisikaan."

        Ei pidä paikkaansa. Okei, mä en katso telkkaa en mitään itsensäpaljastelu-mediaa... Mutta ei mun silmilleni hypi alastomia vartaloita muutenkaan.

        Iltapäivälehtien otsikoissa hyppii silmille "X-Julkkis julkaisi harvinaisen kuvan..". Näitä "harvinaisia" kuvia sitten esitellään harva se päivä lehtien sivuilla - enkä muuten katso noitakaan.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Idea on siinä, että ne kuvat tunkevat verkkokalvoille joka puolelta vaikkei aktiivisesti katselisikaan."

        Ei pidä paikkaansa. Okei, mä en katso telkkaa en mitään itsensäpaljastelu-mediaa... Mutta ei mun silmilleni hypi alastomia vartaloita muutenkaan.

        Iltapäivälehtien otsikoissa hyppii silmille "X-Julkkis julkaisi harvinaisen kuvan..". Näitä "harvinaisia" kuvia sitten esitellään harva se päivä lehtien sivuilla - enkä muuten katso noitakaan.

        xLiner

        Minäminäminä. Näetkö lainkaan esim. lapsia, jotka altistuvat sille kuonalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäminäminä. Näetkö lainkaan esim. lapsia, jotka altistuvat sille kuonalle?

        En näe. Kai niillä lapsilla on vanhemmat? Eikä paljaan perseen näkeminen ketään vielä pilaa. Mutta sun kohkaamisesi voi pilata.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe. Kai niillä lapsilla on vanhemmat? Eikä paljaan perseen näkeminen ketään vielä pilaa. Mutta sun kohkaamisesi voi pilata.

        xLiner

        Kenen elämää tai tietoista ajattelua on rikastuttanut kaivatulla tavalla esimerkiksi lähikuvat sukupuolielimistä valtamedian julkaisemana? Vähemmistössä kuitenkin edelleen ne alapäät, joita on lääketieteellisesti muokattu vastaamaan kantajansa sukupuoli-identiteettiä. Eikö pelkkä tieto siitä, että se on mahdollista ja niin on tehty, riittäisi? Miksi tarvitaan lähikuvia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idea on siinä, että ne kuvat tunkevat verkkokalvoille joka puolelta vaikkei aktiivisesti katselisikaan. Ihan vain iltapäivälehden verkkosivulta, tai televisiosta. Tai kaupungilla, missä vaan. Lapsille, nuorille, meille kaikille.

        Kyllä Sannaa kannattaa lukea, vaikka kaikesta ei samaa mieltä olisikaan

        Ikävä tapaus oli sekin, jossa tyttö juotettu umpihumalaan, ja sitten kuvattu. No, sitten hän kuoli. Nuoret miehet luulivat olevansa hauskoja ja normaalisti käyttäytyviä.


      • Anonyymi

        Sama. mä en jaksa itse kauhistella, enkä moraalisoida. En myöskään jaksa lukea esim. Ukkolan kauhisteluja ja moraalisointeja. minuakin ihmetyttävät eniten ne ihmiset, jotka ovat noista ohovaupepputissijulkkiksista kiinnotuneita ja eniten he, jotka ovat noista valmiita jopa maksamaan. Sitäkään en jaksa kuitenkaan kauhistella. He ovat hyvin kummallisia (minusta), mutta omahan on asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idea on siinä, että ne kuvat tunkevat verkkokalvoille joka puolelta vaikkei aktiivisesti katselisikaan. Ihan vain iltapäivälehden verkkosivulta, tai televisiosta. Tai kaupungilla, missä vaan. Lapsille, nuorille, meille kaikille.

        Kyllä Sannaa kannattaa lukea, vaikka kaikesta ei samaa mieltä olisikaan

        Mitenhän mä sitten onnistun ja jopa täysin yrittämättä olemaan näkemättä mitään noista kauhistelun aiheista, vaikka katson televisiota, luen iltäpäivälehtiä ja kuljen kaupungilla? Mä en ole vielä tajunnut, että miten noihin on ylipäänsä mahdollista törmätä vahingossa. Kyllä mun täytyy ihan itse itseni vaikkapa johonkin iltapäivälehden viihdesissältöön tunkea, että noihin törmäisin ja yleensä vieläpä sen jälkeen klikata se klikkiotsikko auki, kun ei niitä "meheviä" sisältöjä yleensä noin vaan etusivulle tyrkylle laiteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäminäminä. Näetkö lainkaan esim. lapsia, jotka altistuvat sille kuonalle?

        Ei minun lapsenikaan altistu tuollaisille vahingossa. Minä vanhempana määritän (vielä) missä hän pyörii ja jatkossa voin sittenvain toivoa, että kasvatus ja esimerkki toimivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun lapsenikaan altistu tuollaisille vahingossa. Minä vanhempana määritän (vielä) missä hän pyörii ja jatkossa voin sittenvain toivoa, että kasvatus ja esimerkki toimivat.

        Good luck with that.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Good luck with that.

        Eipä tuo näytä kovin vaikeaa olevan. Ymmärrän, että se voi tietenkin olla vaikeaa sellaisille, jotka eivät ole kovin hyvin perillä näistä asioista. Itse nyt kuitenkin olen tarkka sellaisistakin sisällöistä, joita monet muut vanhemmat eivät tule edes ajatelleeksi. Kannattaa olla tietoinen siitä mitä lapsi tekee, myös netin ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Hetkinen... Sulta siis katoaa kiinnostus naista kohtaan viimeistään siinä kohtaa kun päädytte sänkyyn ja näet sen olevan ihan tavallinen kuolevainen, ei edes siipiä löydy selästä?

      Minkälainen noita sun mutsis oikein on ollut?

      xLiner

    • Anonyymi

      Rasittava eukko kirjoittaa muka näennäisesti rutinoitaan eri aiheista kunnes päättää itkeä vielä kerran me too- liikkeestä

    • Anonyymi

      Mikkojuhan! Sano tähän jotain positiivista! 😁

      Harmiksen naisviha on niin masentavaa. 😵

      🦄

      • Anonyymi

        Jaa, sinä olitkin jo sanonut. Pahoittelut.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, sinä olitkin jo sanonut. Pahoittelut.

        🦄

        Vaikka mikkojuhani tykkää mielistellä myös käskystäsi, hän osaa mielistellä myös ennakoiden. Kelpo palvelija on hänestä tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mikkojuhani tykkää mielistellä myös käskystäsi, hän osaa mielistellä myös ennakoiden. Kelpo palvelija on hänestä tullut.

        Mikkojuhan ei kiusaa, toisin kuin sinä.

        🦄


      • Anonyymi

        Olen palstan Benny Hill.

        Mikkis out


      • Anonyymi

        Millä tavalla se on naisvihaa jos/kun harmis tekee avauksen aiheesta jotta edees palstan naiset ymmärtäisi olla tekemättä itsestään täysiä pellejä? Sinulle varmaan mitä tahansa harmis kirjoittaisi olisi se naisvihaa, silloin jos harmis ylistäisi kaikkialla näkyvää paljasta pintaa ja myös silloin jos tuomitsisi sen. Harmishan usein myös antaa positiivista palautetta palstalla joistakin naisista, ne jää sinulta aina huomaamatta,

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla se on naisvihaa jos/kun harmis tekee avauksen aiheesta jotta edees palstan naiset ymmärtäisi olla tekemättä itsestään täysiä pellejä? Sinulle varmaan mitä tahansa harmis kirjoittaisi olisi se naisvihaa, silloin jos harmis ylistäisi kaikkialla näkyvää paljasta pintaa ja myös silloin jos tuomitsisi sen. Harmishan usein myös antaa positiivista palautetta palstalla joistakin naisista, ne jää sinulta aina huomaamatta,

        -harmiseikirj-

        Naisvihasi tulee esille seuraavista seikoista:

        - Kritisoit lähinnä vain naisia. Miesten käytös tai väärinkäytökset eivät kiinnosta sinua tai et kirjoita niistä. Olet siis puolueellisesti valikoiva.

        - Kritisoit naisia, joiden valinnat eivät vaikuta sinun henkilökohtaiseen elämääsi mitenkään.

        - Kuvittelet omaavasi ainoan oikean käsityksen siitä, mikä on naisille moraalisesti tai älyllisesti sallittua ja mikä ei.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisvihasi tulee esille seuraavista seikoista:

        - Kritisoit lähinnä vain naisia. Miesten käytös tai väärinkäytökset eivät kiinnosta sinua tai et kirjoita niistä. Olet siis puolueellisesti valikoiva.

        - Kritisoit naisia, joiden valinnat eivät vaikuta sinun henkilökohtaiseen elämääsi mitenkään.

        - Kuvittelet omaavasi ainoan oikean käsityksen siitä, mikä on naisille moraalisesti tai älyllisesti sallittua ja mikä ei.

        🦄

        Olen erinäisten jännämiestenkin toimia kommentoinut mm. sanoilla "kaulatatuoitu p..ka" mutta nekin sinulta jää huomaamatta ja kun sellaisia suosit niin tietenkin vihaat harmista :) Naisten tehtävä olisi täällä kommentoida huonokäytöksisiä miehiä mutta teillähän on tapana aina hyökätä kilttien & kunnollisten kimppuun.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen erinäisten jännämiestenkin toimia kommentoinut mm. sanoilla "kaulatatuoitu p..ka" mutta nekin sinulta jää huomaamatta ja kun sellaisia suosit niin tietenkin vihaat harmista :) Naisten tehtävä olisi täällä kommentoida huonokäytöksisiä miehiä mutta teillähän on tapana aina hyökätä kilttien & kunnollisten kimppuun.

        -harmiseikirj-

        En jatka keskustelua kanssasi. Viestisi kaikki minua koskevat väitteet ovat valheita.

        🦄


    • Naiset haluavat paljastaa sielunsa ja sillä voi jopa tienata. Ja ilmeisesti esim. OnlyFansissa riittää myös maksukykyisiä sieluista kiinnostuneita asiakkaita.

    • En tiedä, missä medioissa Sanna viettää aikaansa, mutta minun feedeihin ei juurikaan kenenkään paljaita peppuja eksy. Joskus tulee jotain palomiesvideoita (jotka tietenkin ohitan nopeasti 😇), mutta henkilökohtaisesti en ole kokenut minkäänlaista ärsytystä tai ahdistusta siitä, että joku laittaa itsestään vähäpukeisia kuvia kaikkien nähtäville.

      Alastomuus on luonnollista ja kaunista, mutta se muuttuu kiinnostavaksi vasta siinä vaiheessa, kun kyseessä on jonkun tietyn ihmisen alastomuus. Minua miellyttää myös pehmeämpi tapa esittää asioita, jotain jää mielikuvituksenkin varaan. Minuun ei tee juurikaan vaikutusta kenenkään somekuvat enkä koskaan maksaisi jonkun kuvien näkemisestä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä nakuilun voimaannuttavaa vaikutusta, mutta suon sen kernaasti niille, jotka nakuilista kokevat voimaa saavansa.

      En itseasiassa enää pidä sanasta "voimaantua". Se on kokenut melkoisen inflaation, kun nykyaikana tuntuu, että lähes kaiken, mitä nainen tekee, pitäisi tavalla tai toisella tukea naisen voimaantumista. Se on jotenkin erikoinen ajatus, aivan kuin nainen olisi jotenkin heikko tai hukassa ennen kuin löytää voimaantumisen mahdin. Tänään en jaksa voimaantua yhtään mistään, vaan pysyttelen vällyissä ja parantelen flunssaani.

      • Anonyymi

        Hyvä ja terve kommentti.
        Alastomuus on luonnollista, itseasiassa pukeutuminen ei sitä enää ole.
        Synnyttiin alasti, ei mitkään muotivermeet päällä.

        AV


      • Anonyymi

        Samaa olen joskus miettinyt, että missä ihmeessä nuo valittajat ja kauhistujat oikein aikaansa viettävät. Totuushan on se, että eri alustojen algoritmit haistelevat sitä millaista sisältöä kulutat ja sitten tyrkyttävät tavaraa, joka niiden pohjalta voisi sinua kiinnostaa. Jos siis omaan fiidiin tunkee paljaita peppuja ja sukuelimiä, niin kannattaa ensimmäisenä katsahtaa peiliin ja miettiä, että millaista sisältöä sitä tuleekaan etsittyä ja tutkailtua. Itse sen ole vielä kertaakaan onnistunut saamaan tuollaista sisältöä ruudulleni, ellen nimenomaan ole sitä itse etsinyt.

        P.S. Minua voimaannuttaa, kun en piittaa mitä muut touhuavat, enkä siitä mitä he mun touhuistani ajattelevat. Jos se on laillista, niin go for it.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ja terve kommentti.
        Alastomuus on luonnollista, itseasiassa pukeutuminen ei sitä enää ole.
        Synnyttiin alasti, ei mitkään muotivermeet päällä.

        AV

        Alastomuus on luonnollista, mutta pukeutuminen näillä leveysasteilla hyvin suotavaa 😄 Ja onhan pukeutumisella lämpimänä pysymisen lisäksi esim ihoa suojaava vaikutus. Auringolta, nirhaumilta jne.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Alastomuus on luonnollista, mutta pukeutuminen näillä leveysasteilla hyvin suotavaa 😄 Ja onhan pukeutumisella lämpimänä pysymisen lisäksi esim ihoa suojaava vaikutus. Auringolta, nirhaumilta jne.

        Sivusta totean, että ihmiselle vaatetus lienee hyvinkin luonnollista, vaikka muoti ei ehkä sitä samalla tasolla olekaan. Jos emme olisi alkaneet käyttää vaatteita, niin olisimme paljon vähemmän levinnyt laji, tai meille olisi kehittynyt turkki.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Alastomuus on luonnollista, mutta pukeutuminen näillä leveysasteilla hyvin suotavaa 😄 Ja onhan pukeutumisella lämpimänä pysymisen lisäksi esim ihoa suojaava vaikutus. Auringolta, nirhaumilta jne.

        Vaatteilla ei ole vain ihmistä suojeleva vaikutus, se voi olla myös päinvastaista?
        Voisin esimerkiksi viihtyä kanssasi mieluummin ilman vaatteita, mitä turkishaalareissa?
        Tiedä sitten miten asia menisi, pilkkiminen on tosin kivaa. Tuskin alastomana saisi samoja fiboja!

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen joskus miettinyt, että missä ihmeessä nuo valittajat ja kauhistujat oikein aikaansa viettävät. Totuushan on se, että eri alustojen algoritmit haistelevat sitä millaista sisältöä kulutat ja sitten tyrkyttävät tavaraa, joka niiden pohjalta voisi sinua kiinnostaa. Jos siis omaan fiidiin tunkee paljaita peppuja ja sukuelimiä, niin kannattaa ensimmäisenä katsahtaa peiliin ja miettiä, että millaista sisältöä sitä tuleekaan etsittyä ja tutkailtua. Itse sen ole vielä kertaakaan onnistunut saamaan tuollaista sisältöä ruudulleni, ellen nimenomaan ole sitä itse etsinyt.

        P.S. Minua voimaannuttaa, kun en piittaa mitä muut touhuavat, enkä siitä mitä he mun touhuistani ajattelevat. Jos se on laillista, niin go for it.

        Itse voi aika paljonkin vaikuttaa siihen, millaista sisältöä ruudulleen saa. Minulle tulee valtaosin jotain vaatteisiin, kosmetiikkaan, sisustamiseen, eläimiin, matkustamiseen, ruokaan ja hyvinvointiin liittyvää sisältöä. Joukossa on True crime- ja leffajuttuja ja tällä hetkellä puskee jouluun liittyvää sisältöä. Ohitan ne, jotka ei kiinnosta, mutta mitään erityisen häiritsevää sisältöä minulle ei tule juuri koskaan.

        Moni ei ehkä ymmärrä sitä, miten algoritmit toimivat somessa. Kaikella sillä, mitä klikkaa ja esim mitä hakee netistä, on vaikutusta siihen sisältöön, jota omalle ruudulle tulvii. Tottakai joskus saattaa tulla jotain täysin epärelevanttia sisältöä, mutta joka tapauksessa itse pystyy vaikuttamaan merkittävästi siihen, millaista sisältöä "joutuu" katselemaan.

        Hyvä voimaantumisen aihe sinulla 👍🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että ihmiselle vaatetus lienee hyvinkin luonnollista, vaikka muoti ei ehkä sitä samalla tasolla olekaan. Jos emme olisi alkaneet käyttää vaatteita, niin olisimme paljon vähemmän levinnyt laji, tai meille olisi kehittynyt turkki.

        Olet oikeassa. Se, että ihminen on aikoinaan ymmärtänyt alkaa suojaamaan itseään vaatteilla, on edesauttanut lajin säilymistä ja leviämistä. Kuten monet muutkin asiat, jotka ovat seurausta ihmisen aivojen ja sitä myöten älyn kehittymisestä.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Itse voi aika paljonkin vaikuttaa siihen, millaista sisältöä ruudulleen saa. Minulle tulee valtaosin jotain vaatteisiin, kosmetiikkaan, sisustamiseen, eläimiin, matkustamiseen, ruokaan ja hyvinvointiin liittyvää sisältöä. Joukossa on True crime- ja leffajuttuja ja tällä hetkellä puskee jouluun liittyvää sisältöä. Ohitan ne, jotka ei kiinnosta, mutta mitään erityisen häiritsevää sisältöä minulle ei tule juuri koskaan.

        Moni ei ehkä ymmärrä sitä, miten algoritmit toimivat somessa. Kaikella sillä, mitä klikkaa ja esim mitä hakee netistä, on vaikutusta siihen sisältöön, jota omalle ruudulle tulvii. Tottakai joskus saattaa tulla jotain täysin epärelevanttia sisältöä, mutta joka tapauksessa itse pystyy vaikuttamaan merkittävästi siihen, millaista sisältöä "joutuu" katselemaan.

        Hyvä voimaantumisen aihe sinulla 👍🏻

        "Hyvä voimaantumisen aihe sinulla 👍🏻"

        Minusta jokaisen kannattaisi vähän vähemmän pohtia muiden tekemisiä ja erityisesti sitä mitä muut ajattelevat itsestä. Se on aidosti vapauttavaa. Aina on heitä, jotka eivät tykkää, mutta toiseelta aina on myös niitä jotka tykkäävät ja lopulta, mitä väliä. Niin kauan kun en tuota kenellekään muulle mitään suoranaista vahinkoa, niin eipä mun tekemiseni muille kuulu. Ja jos tuo joltakulta vaatii sen, että tuuttaa itsestään alastonta sisältöä nettiin, niin siitä vaan. Minä en sitä tunnetta tajua, mutta ei mun tarvitsekaan. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaatteilla ei ole vain ihmistä suojeleva vaikutus, se voi olla myös päinvastaista?
        Voisin esimerkiksi viihtyä kanssasi mieluummin ilman vaatteita, mitä turkishaalareissa?
        Tiedä sitten miten asia menisi, pilkkiminen on tosin kivaa. Tuskin alastomana saisi samoja fiboja!

        AV

        Pilkkiminen saattaa olla kivaa, mutta tuskin koskaan niin kivaa kuin se, mitä kaikkea alastomana voi tehdä. Iho vasten ihoa on vain kaikesssa yksinkertaisuudessaan kauneimpia asioita maan päällä..

        Näkökulmastahan se tietenkin riippuu, joku ehkä saa pilkkimisestä isotkin kiksit.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Pilkkiminen saattaa olla kivaa, mutta tuskin koskaan niin kivaa kuin se, mitä kaikkea alastomana voi tehdä. Iho vasten ihoa on vain kaikesssa yksinkertaisuudessaan kauneimpia asioita maan päällä..

        Näkökulmastahan se tietenkin riippuu, joku ehkä saa pilkkimisestä isotkin kiksit.

        Jep, molemmin aina parempi.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä voimaantumisen aihe sinulla 👍🏻"

        Minusta jokaisen kannattaisi vähän vähemmän pohtia muiden tekemisiä ja erityisesti sitä mitä muut ajattelevat itsestä. Se on aidosti vapauttavaa. Aina on heitä, jotka eivät tykkää, mutta toiseelta aina on myös niitä jotka tykkäävät ja lopulta, mitä väliä. Niin kauan kun en tuota kenellekään muulle mitään suoranaista vahinkoa, niin eipä mun tekemiseni muille kuulu. Ja jos tuo joltakulta vaatii sen, että tuuttaa itsestään alastonta sisältöä nettiin, niin siitä vaan. Minä en sitä tunnetta tajua, mutta ei mun tarvitsekaan. 🙂

        Olet ihan oikeassa. Jollei se muita satuta, niin jokainen tehköön, mitä haluaa. Ihmisillä on joskus niin polttavan kova tarve kommentoida ja päivitellä muiden tekemisiä, vaikkei sillä olisi mitään suoranaista vaikutusta omaan elämään. Voihan asioista olla montaakin mieltä, mutta se, mitä kukakin lopulta tekee, on yksilön oma päätös.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Olet ihan oikeassa. Jollei se muita satuta, niin jokainen tehköön, mitä haluaa. Ihmisillä on joskus niin polttavan kova tarve kommentoida ja päivitellä muiden tekemisiä, vaikkei sillä olisi mitään suoranaista vaikutusta omaan elämään. Voihan asioista olla montaakin mieltä, mutta se, mitä kukakin lopulta tekee, on yksilön oma päätös.

        Voi hitsi, olen herkkä rakastumaan kommentteihin, onneksi en ole sitä samaa ihmisiin.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitsi, olen herkkä rakastumaan kommentteihin, onneksi en ole sitä samaa ihmisiin.

        AV

        Se on ihan tervettä pitää vähän korkeampia kriteerejä rakastumisen suhteen, kun ihmisistä on kyse 😊


    • Ukkola on 47 vuotta wanha, selvästikin vaihdevuosien voimaannuttama ikänainen. Silloin ikänaiset alkavat suoltamaan tämän kategorian juttuja, tai perustavat liukkarikaupan tms.

    • Anonyymi

      Harmis tykkäis että kaikki naiset verhoutuis mustiin kaapuihin ja korkeintaan vähän rannetta tai nilkkaa vilkauttaisivat, että harmis voisi edes joskus kokea kiihottumista "mysteeristä". . Ihmettelen edelleen,miksi ei muuta sinne Saudi-Arabiaan.

    • Kaikkihan nuo linkit menee hänellä maksullisiin sivuihin eipä tuota kukaan sitten lopulta ymmärrä, mitä ihmettä se selittää jos ei alussa niissä kerrota se pointti.

      Ei nyt yhtään innosta lukea ukkolaa

      • Kun kapinoin äsken lukea ukkolaa mutta kyllä se pointti tulee tekstistä ilmi vähän kui” toivoi ettei ole niin saatavana vähäpukeisia, vaan on vaan sille puolisolle vähäpukeisuus”

        Sanoin väärin kyllä tulee juttu esiin mitä kirjoittaa.
        Nykyää on laitonta lähettää ehdotella seksuaalista 2023 lähtien tai lähellä kuvia seksuaalisia, mikä on rinnastavissa konkreettisesti.

        https://yle.fi/a/74-20051241


      • valtakunta kirjoitti:

        Kun kapinoin äsken lukea ukkolaa mutta kyllä se pointti tulee tekstistä ilmi vähän kui” toivoi ettei ole niin saatavana vähäpukeisia, vaan on vaan sille puolisolle vähäpukeisuus”

        Sanoin väärin kyllä tulee juttu esiin mitä kirjoittaa.
        Nykyää on laitonta lähettää ehdotella seksuaalista 2023 lähtien tai lähellä kuvia seksuaalisia, mikä on rinnastavissa konkreettisesti.

        https://yle.fi/a/74-20051241

        Nyt tuli vielä väärä linkki. Pahuksen pahus pistämpä tulemaan kostaapeli daniel https://www.instagram.com/reel/CnOwMjxoDqK/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==


    • Kyseessä on vanhempien ikäluokkien ongelma. Nykynuoriso pukeutuu huomattavasti säädyllisemmin; Jopa löysiin vaatteisiin, jotka peittävät pintaa. Eli kalkkikset vilauttelevat jo rupsahtaneita muotojaan.

    • Anonyymi

      Tämä perseenheiluttelu ei anna minulle henkilökohtaisesti yhtään mitään, kuitenkin moni nainen tuntuu sillä tavalla koittaa saavuttaa kuviteltua arvoa.

      Toki sillä tavalla saa huomiota, mutta keneltä? Tähän huomiopohjaiseen halpamaiseen kulttuuriin kuuluu takuuvarmasti se että nuo naiset kohtaavat sektoroidun miesotannan ja päätyvät luultavasti halveksimaan miehiä. Ja entistä enemmän eristäytymään normaaleista sosiaalisista astuinkivistä.

      Imcelillä on vastineensa naismaailmassa mutta se ei ole nainen joka ei saa seksiä. Incelin vastine on hukassa oleva arvonsa kadottanut nainen joka yrittää saavuttaa kaikkea seksuaaliteeman kautta. Tuo nainen kantaa psyykeessään samantasoista vinoumaa kuin incel, hän vihaa pohjimmiltaan miehiä mutta kiinnittää huomionsa vain niihin jotka myötäävät hänen seksualisointiaan. Tuo nainen toimii itsensä ja muiden kannalta negatiivisesti ja siten karkoittaa laiken terveen seuran potentiaalin. Hän on hyväksikäyttäjä ja/tai hyväksikäytetty.

      • Anonyymi

        Jotenkin kummallista, jos ihmiset eivät muka näe sitä todellista motiivia. Se on raha, yritys kaupallistaa ja monetisoida itsensä, joutumatta kuitenkaan kirjaimellisesti myymään ruumistaan muiden käyttöön. Musta on suorastaan koomista miten osa kuvittelee, että motiivina oli mikään muu.


    • Olisi hienoa, jos tulisi aika jolloin näkyvyyttä haluavat kykenisivät hankkimaan sitä vain hyvien ideoiden avulla, eikä kukaan olisi enää halukas maksamaan nakutakapuolikuvista.

      Eräs brittiläinen nakuiluyrittäjä myi kylpyvetensä pienissä pulloissa ja ilmeisesti sai siitä rahaa enemmän kuin normaali ihminen palkkaa vuodessa.

      Maailma on muuttunut oudommaksi.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Musta on jotenkin, mitähän sanaa sitä käyttäisi, masentavaa (???) että joku oikeasti maksaa kylpyvedestä ja percekuvista. Sittne kuitenkin aidosti hyödyllisten tjtn. ideoiden kaupallistaminen on aivan hiton hankalaa. Ihan nurinkurinen maailma, jossa me elämme. 🤣


      • Anonyymi

        Kaikkea hassua ihmiset ostaa :) se yksi yhdysvaltalainen nainen, jonka emättimen maitohappobakteereista aletaan nyt valmistaa olutta, on myynyt esimerkiksi purkitettuja pieruja :) ja tietysti tienaa ihan vain OnlyFans:ssa yli miljoona dollaria kuussa. Tuotekehitystä huipussaan.


    • Anonyymi

      Joitakin ohjaa hormoonit enemmän kuin toisia, Niin sanotut seksikkäät kuvat vastaavat eläinten maailmassa hajuja, valmiutta suvunjatkamiseen.

      • Anonyymi

        Tai sitten kyse on vain bisneksestä. Naiivia ajatella, että motiivina ei usein olisi raha.


    • Anonyymi

      Harmiski siellä rillit huurussa tiirailee suurennuslasin kanssa joka iltalehden naik.kosen. nyt kun ei ehdi enää kaikkia tyrkkyjä tiiraileen nii laittaahan se vatuttaan. Liikaa tunkua samoille markkinoille ja aivan liian hyvännäköisiä, tuon paremmaksi kun ei voi enää mennä niin jo alkaa kyllästyttää. Meneehän siinä peruukki vinoon vähemmästäki😤💩

      • Anonyymi

        Kun on koko elämänsä uhrannut ja panostanut missien vartaloiden tuijottamiseen, niin jossain kohtaa sekin alkaa kyllästyttämään. Kaikki alati toistuva alkaa maistumaan kaurapuurolta ja saman toistolta,varsinkin jos ei enää ikääntymisen myötä ole alakerrassa kummoista toimintaa👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on koko elämänsä uhrannut ja panostanut missien vartaloiden tuijottamiseen, niin jossain kohtaa sekin alkaa kyllästyttämään. Kaikki alati toistuva alkaa maistumaan kaurapuurolta ja saman toistolta,varsinkin jos ei enää ikääntymisen myötä ole alakerrassa kummoista toimintaa👎💩

        Ehkä kaikista eniten nyppii siinä se kun pikkuveli ei suostu enää yhteistyöhön. Kauniit naisetkin alkaa näkee rumina,niin voi itseään huijata,ettei muka kiinnostaiskaan. Ja kun tietää ettei koskaa tuollaista kinkkua saa muutakun jokailtaisissa mielikuvituksellisissa sessioissaan niin ei ole helppoa sinunkaan elämä. Ei kateeksi käy. On se risti sinullekkin annettu. Otan asaa💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaikista eniten nyppii siinä se kun pikkuveli ei suostu enää yhteistyöhön. Kauniit naisetkin alkaa näkee rumina,niin voi itseään huijata,ettei muka kiinnostaiskaan. Ja kun tietää ettei koskaa tuollaista kinkkua saa muutakun jokailtaisissa mielikuvituksellisissa sessioissaan niin ei ole helppoa sinunkaan elämä. Ei kateeksi käy. On se risti sinullekkin annettu. Otan asaa💩

        Osaa💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa💩

        Tässä kateellinen kurppa vaihdevuosi oireissaan ylistää kauniita missivartalonaisia. Kauniita ne on jopa ja viisaita,osaa käyttää vaihdevuosi ikäisiä kuviensa tiirailioita harmaahapsia omaksi toimeentulokseen. Ja vielä helppoa se kun mikro uunin ruuan valmistus. Yksi sormien napautus. Olette te tyhmiä kun saappaat💩


    • Anonyymi

      En ymmärrä sitä logiikkaa. Jos intiimejä juttuja haluaa katsella niin miksei samantien ilmaisia p*rnovideoita joita on tarjolla miljoonia?

    • Anonyymi

      Miksi miehet sitten katsovat niin paljon aikuisviihdettä? Sinäkin varmaan? Siinähän ei kai oikein mitään jätetä arvailujen varaan. Ei mitään "salaperäistä ja tavoittelemisen arvoista" naisvartalossa enää?

      • Anonyymi

        Miehet saivat mitä tilasivat. Pornorunkkailivat aikansa ja nyt kun alkaa pikkuhijaa järki päähän palaileen niin jo ruikutetaan kun ei sen näin pitänyt mennä.. naiset alkoiki käyttämään hyväkseen miehiä jotka alunperin luulivat hyväksikäyttävänsä,ja aikansa käyttivätkin. Kun asiat kääntyi päälaelleen niin nyt itkettää.nyyh💩


      • Anonyymi

        Se on tavoitettavissa olevaa seksuaalistimulaatiota ja sitä käytetään nimenomaan em. tarkoituksessa. Toisin kuin päihteiden kanssa seksi on täysin luonnollista ja vaikka nyt ei aivan absoluuttisen pakko niin seksuaalinen toteutuminen jossain muodossa on normi.

        Aikuisviihde palvelee tätä ja linkittäytyy myös emotionaalisten ja sosiaalisten tarpeiden täyttämiseeen - koska tässä maailmassa on alati enemmän ja enemmän tarvetta sille. Suosikkipornosaittini on siitä mielenkiintoinen paikka että sieltä saa myös emotionaalista kohtaamista sekä sosiaalista kanssakäymistä normaalin eroottisen viihteen ohella.

        Kun naiset lopettivat olemasta kumppaneita miehille porno peri ne saappaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tavoitettavissa olevaa seksuaalistimulaatiota ja sitä käytetään nimenomaan em. tarkoituksessa. Toisin kuin päihteiden kanssa seksi on täysin luonnollista ja vaikka nyt ei aivan absoluuttisen pakko niin seksuaalinen toteutuminen jossain muodossa on normi.

        Aikuisviihde palvelee tätä ja linkittäytyy myös emotionaalisten ja sosiaalisten tarpeiden täyttämiseeen - koska tässä maailmassa on alati enemmän ja enemmän tarvetta sille. Suosikkipornosaittini on siitä mielenkiintoinen paikka että sieltä saa myös emotionaalista kohtaamista sekä sosiaalista kanssakäymistä normaalin eroottisen viihteen ohella.

        Kun naiset lopettivat olemasta kumppaneita miehille porno peri ne saappaat.

        Mutta sittenhän kaikki on hyvin? Miksi pahastua iltapäivälehtien maksumuurin takana majailevasta bikinikuvasta? Naiset ovat varmasti tyytyväisiä, jos saavat tulevaisuudessa olla töissä, kaupassa, kadulla, jne. rauhassa miesten jatkuvalta tuijotukselta ja kuolaamiselta, kun miehet katselevat älypuhelimistaan suosikkipornosivuiltaan mitä mielivät, sekä harrastavat siellä emotionaalisia kohtaamisia sekä sosiaalista kanssakäymistä. Olet löytänyt elämäsi tarkoituksen, onneksi olkoon!


    • Anonyymi

      Kaikelle näyttäisi olevan markkinansa.

      Mutta joo. Oraaliseksistä puhuminen on seksuaalista häirintää, mutta kaikki muu onkin sitten voimaantumista. Missä vaiheessa ihmiset tyhmentyi näin paljon? :D

      • Anonyymi

        Porno opetti. Porno on tämän ajan abc. Miehet teki ja tahtoi naisista juuri sitä mitä he tänä päivänä ovat. Seksillä vetävät mieshörhöja perässään kuin pässiä narussa. Ja nämä raasut ei tajua olevansa vedätettyjä. Silmät ristissä pornopostailevat kun voisivat muutakin järjellisempää elämäänsä kehittää. Hyvä miehet. Teitäkö pitäisi arvostaa💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porno opetti. Porno on tämän ajan abc. Miehet teki ja tahtoi naisista juuri sitä mitä he tänä päivänä ovat. Seksillä vetävät mieshörhöja perässään kuin pässiä narussa. Ja nämä raasut ei tajua olevansa vedätettyjä. Silmät ristissä pornopostailevat kun voisivat muutakin järjellisempää elämäänsä kehittää. Hyvä miehet. Teitäkö pitäisi arvostaa💩

        Huomautan myös että naiset eivät nykyisin ymmärrä miestä joka hallitsee ja asettaa toissijaiseksi seksuaaliviettinsä. Hän vaikuttaa tylsältä ja oudolta eikä ole ollenkaan kuin muut miehet.


    • Anonyymi

      Palstan vastausten perusteella Ukkola ei kirjoittanut mitään asiaa. Aikaan saatiin vain älämölöä. Osa tuomitsee ja osa tuomitsee tuomitsijat. Monille ihan sama välitä ja toinen vetoaa lapsiin ja kolmas syyttää miehiä ilmiön ylläpitäjinä.

      Itse en välitä edes näihin vaatata. Aina tätä samaa.

      • Anonyymi

        Minkälaisia vastauksia sitten odotit, häh?


      • Anonyymi

        Totuus sattuu kun nal.li kohteeseen osuu ja uppoaa. Sitä on turha muuksi väännellä ja käännellä. Se on peilin eteen ja jatkossa vastuu tekemisistään,ja postailuistaan.voi jopa kysyä itseltään,oliko viisasta.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus sattuu kun nal.li kohteeseen osuu ja uppoaa. Sitä on turha muuksi väännellä ja käännellä. Se on peilin eteen ja jatkossa vastuu tekemisistään,ja postailuistaan.voi jopa kysyä itseltään,oliko viisasta.💩

        Ätmit ruikuttaa kun ei pääse lisääntymään. Katselee kiilusilmin aivot alanarikassa seksin perässä paljasta pintaa. Kuka tuollaisen kanssa tahtoisi lisääntyä. Ja nämä kohteet joita tuijottaa ei varsinkaan tahdo lisääntyä. Niilläkun on helppo elämä edellä mainittujen kustannuksella eikä tarvii jälkikasvustolla kaunista kroppaansa rumentaa jolla tienaa pilvinpimein. 🤷‍♀️ saa miettiä. Saa avata silmät. Saa viisastua💩


    • Anonyymi

      Sanna Ukkomies.

      Hänellä on omat mielipiteensä kuin jokaisella ihmisolennolla on.

    • Anonyymi

      Tämä maailma on hyväksikäytön maailma,puolin ja toisin. Tyhmä jää sen orjaksi,oli kumpaa sukupuolta tahansa. Viisas ymmärtäänee hypätä pois ja niitä viisaita ei todellakaan liene montaa. Voit nostaa itsellesi hattua jos olet onneksesi yksi niistä💩

      • Anonyymi

        Kakkis poistuu nyt irl elämään. Jatkakaa toki💩


    • Anonyymi

      Eilen ja tänäänkin näin läheisessä kauppaliikkeessä erään myyjänaisen (epätavallista yleensäkin jokaiselle nähdä myyjä kaupassa)... kerron, tämä on jännittävä tarina..

      Olin menossa normaalisti ruokakauppaani, pysähdyin hetkeksi tavallisella paikallani hetkeksi hengähtämään ennen matkani jatkoa, huomasin: kaupan seinustalla oli epämääräinen ryhmä kummallinen "mössö" ihmisiä.

      Lähdin etenemään kauppaa kohti, jolloin tuo epämääräinen ryhmä myöskin lähti etenemään kaupan etuovea kohti.

      He ehtivät etuovelle ennen minua, minä menin suoraan heitä kohti, eivät sentään tukkineet tietäni kauppaan, kuulin ohimennen heiltä vihaista keskustelua keskenään, joissa mainittiin mm. ....joku sanoi jotakin pedofiiliksa ja jotain tuon... naapuri...

      Noh pääsin kauppaan sisälle tekemään ostoksiani, listani mukaan.

      Kun pääsin leikkeleosastolle, tuo ryhmä yritti tunkeutua kauppaan sisälle jolloin ERITTÄIN KOVALLA ÄÄNELLÄ vanhempi myyjänainen komensi heidät ulos myymälästä.

      Sitten ehdin edetä jo seuraavalle hyllyosastolle ostamaan muistaakseni kahvia... 2 poliisia tuli myymälään sisälle, toinen oli aika kauniille näyttävä brunetti-naispoliisi, toinen oli erikoisempi, oli erikoinen hattu päässä, kuin joku arvokkaampi poliisimies.

      Noh poliisit menivät takahuoneeseen katsomaan valvontakameroiden kuvia jne..

      .

      Oikeasti tuo tilanne loppui tuohon silloin, mutta jälleen tänään näin tuon saman myyjätytön kuin eilenkin tuon tilanteen sattuessa, kuulin kun sanoi tuolle vanhemmalle "kovaääniselle" myyjänaiselle: en tiedä olisinko pärjännyt noiden kanssa jos et olisi tullut apuun..

      Tuollaista sattuu silloin tällöin jos kaupungissa asuu, on oikeastaan normaalia elämää, johon ei sinänsä kiinitäkään paljoa huomiota..

    • Anonyymi

      SIIS TUON TARINAN POINTTI OLI TÄMÄ: Ei kannata sekaantua turhaan mihinkään toisten asioihin jotka eivät itselle kuulu, silloin toisetkin jättävät sinut aivan rauhaan omine ongelminesi.

      En yhtään pelkää liikkua pimeälläkään missään, ei ole mitään velkaa, enkä käytä huumeitakaan, ei velkaa eikä varallisuuttakaan.

      On aivan sattumanvaraista liikunko pimeällä vai päivällä, riippuu tilanteista, aivan sama.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe